Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №3 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №3 InfoMaster Oktabr 21, 2022 22 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №3 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 4-dars. SCRATCH MUHITIDA TAKRORLANUVCHIBLOKLAR BILAN ISHLASH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 2 / 25 2. Chiziqli algoritm – bu? A) Ma’lum bir shart rost bo’lganda bajariladigan jarayon. B) Ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. C) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. 3 / 25 3. Tarmoqlanuvchi struktura ko‘rsatilgan tarmoqdan bir vaqtning o’zida ikkita amalni ham bajarish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 4 / 25 4. Quyidagi blok sxema qanday algoritimga misol bo’ladi? A) Chiziqli B) Takrorlanuvchi C) Tarmoqlanuvchi D) Blok sxemada xatolik bor 5 / 25 5. Mantiqiy toifa necha xil qiymatni qabul qilishi mumkin? A) 4 B) 1 C) 3 D) 2 6 / 25 6. Mazkur blok sikl tanasi necha martta takrorlanadi? A) 11 B) 10 C) 8 D) Takrorlanmaydi 7 / 25 7. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Tarmoqlanuvchi algoritm B) Chiziqli algoritm C) Takrorlanishlar soni deyiladi? D) Sikl 8 / 25 8. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) Barchasidan B) “repeat until” C) “repeat” D) “forever” 9 / 25 9. Sikllar qanday algoritimlarda ishlatiladi? A) Tarmoqlanuvchi B) Barchasida C) Takrorlanuvchi D) Chiziqli 10 / 25 10. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. B) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. C) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. D) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. 11 / 25 11. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. B) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. C) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. D) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. 12 / 25 12. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. B) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. C) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. D) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. 13 / 25 13. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. B) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. C) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. D) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. 14 / 25 14. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. B) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. C) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. D) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. 15 / 25 15. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. B) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. C) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. D) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. 16 / 25 16. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. B) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. C) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. D) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. 17 / 25 17. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. B) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. C) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. D) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. 18 / 25 18. Scratch dasturida “…ga qadar takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) Barchasidan B) “repeat until” C) “forever” D) “repeat” 19 / 25 19. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Foydalanuvchi nomini qaytaradi. B) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. C) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. D) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. 20 / 25 20. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 4 B) 2 C) 3 D) 1 21 / 25 21. Cheksiz siklni qaysi blok yordamida to‘xtatish mumkin. A) 3 B) 2 C) 1 D) 4 22 / 25 22. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. B) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. C) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. D) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. 23 / 25 23. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. B) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. C) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. D) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. 24 / 25 24. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. B) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. C) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. D) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. 25 / 25 25. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 1 B) 3 C) 4 D) 2 0% tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster