Boshlang’ich attestatsiya №12

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №12

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Nechta quyonchaning massasi 2 ta jo‘jacha massasiga teng?

2 / 40

2. Bir nechta bolalarga daftarlarni boʻlib berish kerak. Agar har bir bolaga 10 tadan daftar berilsa, 6 ta daftar ortib qoladi. Agar 11 tadan berilsa, 5 ta daftar yetmay qoladi. Bolalar soni nechta?

3 / 40

3. Mars Quyosh atrofini necha sutkada bir marta aylanib chiqadi?

4 / 40

4. Qadimiy shaharlarda hozirgacha saqlanib qolgan ko'xna bino va inshoatlar qurulishida foydalanilgan murakkab geometrik shakllar, gumbazlar, qubbalar, charxpalaklar muxandislik qadimdan tarraqqiy etganligini bildiradi. Nechta imlo xatosi bor?

5 / 40

5. Put the necessary word  “Are there … banana ‘’

6 / 40

6. Bir oylik yo'l chiptasi uchun 60 000 so'm to'langan .Bilet bahosi 1400 so'm. Yo'lovchi bir oyda 60 marta transportga mingan .Agar shu bir oylik chipta bo'lmaganda necha so'm ko'p pul to'lagan bo'lar edi?

7 / 40

7. Agar 9 ta ot 3 kunda 27 xalta arpani yesa, 5ta ot uchun 5kunga nechchi xalta arpa kerak bo‘ladi? ]

8 / 40

8. Dinor 1 ulushi qancha?

9 / 40

9. Fermer xo'jaligida 100 qop kartoshka terildi. 1-kuni 2450 kg, 2-kuni 2550 kg terilgan bo'lsa, har bir kunda necha qopdan kartoshka terilgan?

10 / 40

10. Matematika o'qitish metodikasi haqidagi tushuncha birinchi bo'lib kimning qaysi asarida bayon qilingan?

11 / 40

11. Ko‘chma ma’noda ishlatilgan obrazli so‘zlar va badiiy nutq birliklari … o‘qilgandan keyin tushuntiriladi, chunki ularning ma’nosi matn mazmunidan, kontekstdan yaxshi tushuniladi.

12 / 40

12. 4-sinfda gapning uyushiq bo‘laklarini o‘rganish bilan o‘quvchilarning nima haqidagi bilimlari kengaytiriladi?

13 / 40

13. Sifat so‘z turkumi necha bosqichda o‘rganiladi?

14 / 40

14. … xatoga insho, hikoya, bayonning tuzilgan rejaga mos kelmasligi, ya’ni voqea, kuzatishlarni bayon etishda izchillikning buzilishi kiradi.

15 / 40

15. Sintaktik-uslubiy xatolarga nimalar kiradi?

16 / 40

16. Boshlаng‘ich sinf onа tili dаrslаridа lug‘аt ustidа ishlаshdа qаndаy metodik usullаrdаn foydаlаnilаdi? C.So‘zlаrni kuzаtish usuli orqаli ulаrning imlosini, mа’nosini vа tаlаffuzini o‘rgаtish D.So‘zlаrni belgilаrigа ko‘rа guruhlаsh

17 / 40

17. Bog‘lanishli nutq birligi sifatida maktab sharoitida quyidagilardan qaysi birini olishimiz mumkin?

18 / 40

18. Logik va grammatik qoidalar asosida tuzilgan, mustaqil, tugallangan va o‘zaro bog‘langan ma’noli qismlarga bo‘linadigan nutq bu…

19 / 40

19. O‘qituvchi yozilgan inshoni necha kun tekshiradi?

20 / 40

20. Metodikada so‘zlarni tushuntirishning nechta usullaridan foydalaniladi?

21 / 40

21. Janriga ko‘ra insho nechaga bo‘linadi?

22 / 40

22. Boshlang‘ich sinflarda ko‘proq qaysi xatolar uchraydi?

23 / 40

23. Bo‘lishli va bo‘lishsiz fe’llar dasturga ko‘ra nechanchi sinfda organiladi?

24 / 40

24. Nutqiy xatolar deganda nimani tushunasiz?

25 / 40

25. Boshlang‘ich ta’limda son so‘z turkumi necha yo‘nalishda o‘rganiladi?

26 / 40

26. Rasmlar seriyasi asosida birinchi marta yozdiriladigan insho uchun o‘qituvchining birinchi vazifasini aniqlang.

27 / 40

27. 0.Insho yozishda o‘quvchilar nechanchi sinfdan boshlab mustaqil ravishda reja tuzadilar?

28 / 40

28. O‘quvchilarning inshosini baholashda real yondashishga nimalar imkon beradi?

29 / 40

29. Imlogа oid mаshqlаrgа quyidаgilаrdаn qаysilаri kirаdi?1)grаmmаtik-orfogrаfik tаhlil; 2) ko‘chirib yozuv: 3) diktаntlаr; 4) leksik-grаmmаtik tаhlil; 5) bаyonlаr.

30 / 40

30. xatolarga so‘z shaklini, so‘z o‘zgartiruvchi va so‘z yasovchi qo‘shimchalarni noto‘g‘ri qo‘llashdan kelib chiqadigan xatolar kiradi.

31 / 40

31. O‘quvchilar inshoga tayyorgarlik davrida qanday xatolarga yo‘l qo‘yadilar?

32 / 40

32. Og‘zaki yoki yozma insho ustida ishlashning uchinchi bosqichini aniqlang

33 / 40

33. O‘quvchilar yo‘l qo‘ygan xatolarni guruhlash,ularning turlarini aniqlash va har bir xatoning kelib chiqish sabablarini o‘rganish asosida nutqqa oid xatolarni to‘g‘rilash va ularning oldini olish tizimi ishlab chiqilgan va u qaysi sinflar u-n muvofiq?

34 / 40

34. So‘zni kontekst asosida tushuntirish deganda nimani tushunasiz?

35 / 40

35. Izohli o‘qish darslarining yangi asarni o‘rganishda mashg‘ulotlarning tipik turlari izchil berilgan javobni belgilang. ,

36 / 40

36. Sintaktik-uslubiy xatolarning qaysi turlari xato hisoblanmaydi?

37 / 40

37. Kelasi zamon fe’li qaysi savolga javob beradi?

38 / 40

38. Metodik an’anaga ko‘ra matnli mashqlar qaysilar?

39 / 40

39. O‘quvchilarning og‘zaki va yozma nutqini o‘stirishdagi muvaffaqiyat qanday omillarga bog‘liq?

40 / 40

40. So‘zlarning ma’nosini tushuntirish o‘quvchilarni nimasini rivojlantiradi?

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0