Boshlang’ich attestatsiya №12

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Boshlang'ich sinf attestatsiya №12

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Kubning qirrasi 20 cm bo‘lib, uning 10 cm3 joyiga 23ta gulcha rasmi yopishtirildi. Kubga hammasi bo‘lib qancha gulcha rasmi yopishtirilgan?

2 / 40

2. Ikki xonali shunday son topingki, uni 7 ga koʻpaytirib, natijadan 1 ni ayirganda 90 hosil boʻlsin. Bu qanday son?

3 / 40

3. Mars sayyorasining nechta tabiiy yo'ldoshi bor?

4 / 40

4. Kulol 50 minutda 2 ta likopchaga gul chizdi. 7 ta shunday likopchaga qancha vaqtda gul chizadi?

5 / 40

5. Fozilda 48 ta yongʻoq bor edi.  Ularning choragini akasiga,  qolganlarning choragini ukasiga  berdi. Fozilda  nechta  yongʻoq qoldi.

6 / 40

6. Oldindan belgilangan dastur asosida harakat qiladigan turli xil operatsiyalarni bajarish uchun mo'ljallangan avtomatik qurilma nima?

7 / 40

7. Olim bir haftada dadasidan 150 so'm pul oladi .Opasi esa undan 2marta ko'p pul oladi.Ular birgalikda fevral oyida qancha pul olishgan  ?

8 / 40

8. Qayerda non yopamiz ... Shu tandir tushsa qulab ? Ushbu she'riy parchadagi gap kimga tegishli?

9 / 40

9. Birinchi son 56, ikkinchi son 34, uchinchi son shu ikki sonning yig'indisidan 22 ta kam. Uchinchi sonni toping.

10 / 40

10. Kelishiklar qanday kategoriya sanaladi?

11 / 40

11. … xatoga insho, hikoya, bayonning tuzilgan rejaga mos kelmasligi, ya’ni voqea, kuzatishlarni bayon etishda izchillikning buzilishi kiradi.

12 / 40

12. Imlogа oid mаshqlаrgа quyidаgilаrdаn qаysilаri kirаdi?1)grаmmаtik-orfogrаfik tаhlil; 2) ko‘chirib yozuv: 3) diktаntlаr; 4) leksik-grаmmаtik tаhlil; 5) bаyonlаr.

13 / 40

13. Sintaktik-uslubiy xatolarning qaysi turlari xato hisoblanmaydi?

14 / 40

14. Janriga ko‘ra insho nechaga bo‘linadi?

15 / 40

15. 0.Insho yozishda o‘quvchilar nechanchi sinfdan boshlab mustaqil ravishda reja tuzadilar?

16 / 40

16. Lug‘aviy-uslubiy xatolarga qaysilar kiradi? ; So‘zning ma’nosini yoki ma’no qirrasini tushunmaslik natijasida uni aniq ma’nosida ishlata olmaslik; D.Sintaktik tuzilmalarning bir xil yoki har xilligi

17 / 40

17. Og‘zaki nutq ko‘pincha qay tarzda ifodalanadi?

18 / 40

18. Insho tahlili va xatolar ustida ishlash uchun qancha vaqt ajratiladi?

19 / 40

19. Inshoning janriga ko‘ra turlari qaysi javobda to‘g‘ri berilgan?

20 / 40

20. Bayonga to‘g‘ri ta’rif berilgan qatorni toping.

21 / 40

21. Nutqiy xatolar guruhi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni toping.

22 / 40

22. O‘quvchilar inshoga tayyorgarlik davrida qanday xatolarga yo‘l qo‘yadilar?

23 / 40

23. Bog‘lanishli nutq birligi sifatida maktab sharoitida quyidagilardan qaysi birini olishimiz mumkin?

24 / 40

24. Izohli o‘qish darslarining yangi asarni o‘rganishda mashg‘ulotlarning tipik turlari izchil berilgan javobni belgilang. ,

25 / 40

25. O‘quvchilar yo‘l qo‘ygan xatolarni guruhlash,ularning turlarini aniqlash va har bir xatoning kelib chiqish sabablarini o‘rganish asosida nutqqa oid xatolarni to‘g‘rilash va ularning oldini olish tizimi ishlab chiqilgan va u qaysi sinflar u-n muvofiq?

26 / 40

26. Nutqiy xatolar deganda nimani tushunasiz?

27 / 40

27. Rasmlar seriyasi asosida birinchi marta yozdiriladigan insho uchun o‘qituvchining birinchi vazifasini aniqlang.

28 / 40

28. Boshlаng‘ich sinf onа tili dаrslаridа lug‘аt ustidа ishlаshdа qаndаy metodik usullаrdаn foydаlаnilаdi? C.So‘zlаrni kuzаtish usuli orqаli ulаrning imlosini, mа’nosini vа tаlаffuzini o‘rgаtish D.So‘zlаrni belgilаrigа ko‘rа guruhlаsh

29 / 40

29. So‘zni kontekst asosida tushuntirish deganda nimani tushunasiz?

30 / 40

30. Nutq o‘stirish ustida ishlash yo‘nalishlari belgilangan qatorni aniqlang.

31 / 40

31. O‘qituvchi yozilgan inshoni necha kun tekshiradi?

32 / 40

32. Og‘zaki yoki yozma insho ustida ishlashning uchinchi bosqichini aniqlang

33 / 40

33. Bo‘lishli va bo‘lishsiz fe’llar dasturga ko‘ra nechanchi sinfda organiladi?

34 / 40

34. 4-sinfda gapning uyushiq bo‘laklarini o‘rganish bilan o‘quvchilarning nima haqidagi bilimlari kengaytiriladi?

35 / 40

35. Sintaktik-uslubiy xatolarga nimalar kiradi?

36 / 40

36. O‘quvchilarning inshosini baholashda real yondashishga nimalar imkon beradi?

37 / 40

37. Sifat so‘z turkumi necha bosqichda o‘rganiladi?

38 / 40

38. O‘quvchilarning og‘zaki va yozma nutqini o‘stirishdagi muvaffaqiyat qanday omillarga bog‘liq?

39 / 40

39. Metodik an’anaga ko‘ra matnli mashqlar qaysilar?

40 / 40

40. O‘quvchilar yozgan inshosini baholashda inshoning hajmi ya’ni so‘z, gap soni, ko‘p so‘zlilik hisobga olinadimi?

0%

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0