Tarbiya attestatsiya №9

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №9

2022-yil  7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar 2-qism

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. 13-noyabr qanday kun sifatida nishonlanadi?

2 / 40

2. ''Agar iroda kuchli bo‘lsa, ko‘p narsaga erishsa bo‘ladi. Lekin, ayting-chi, irodani qanday qilib shakllantirish mumkin?''....

3 / 40

3. O’zbekiston Respublikasi Konstitutsiyasining nechanchi moddasida mahalla haqida, uning boshqaruvi haqida ta’kidlangan?

4 / 40

4. . U — quvvat, ich-ichingizda yuzaga kelgan kuch. U toʻgʻri yoʻnaltirilsa, yangi yutuqlar, tashabbuslar bunyod boʻladi. Agar undan notoʻgʻri foydalanilsa, buzgʻunchilik sodir boʻladi. U oshkor qilinmagan taqdirda qalbga tiriklayin koʻmilgan harakatga oʻxshaydi u bir kuni boʻy koʻrsatadi. Yaxshisi, bu harakatdan oqilona foydalanish kerak. Ushbu matnda insondagi qaysi tuygʻu haqida taʼrif berilgan?

5 / 40

5. Har bir millatning saodati va izzati, albatta, shu xalqning ichki intizomi va totuvligiga bog‘liq... Qayerda oila munosabati kuchli intizomga tayansa, mamlakat va millat ham shuncha kuchli va muazzam bo‘ladi. Oila va farzand masalasi erkak yo ayolning xususiy masalasi emas. Farzand nafaqat ota-ona hayotining davomi, balki ayni paytda millatning ham iqtidori, obro‘ va e’tiborini belgilaydigan zanjir halqasidir. Millat esa Vatan, mamlakatning yuragi. .

6 / 40

6. ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi’’ VI bobi.....

7 / 40

7. Butun jahon suv kuni qachon

8 / 40

8. Ta'lim-tarbiyaning asl mevasi, aqlning suyanchig‘i-.....

9 / 40

9. Keys stady ma'nosi nima?

10 / 40

10. Dinning vazifalarini aniqlang. 1). Tasalli beruvchi. 2). Birlashtirish. 3). Tartibga solish. 4). Kommunikativlik. 5). Ruhiy-ma'naviy tarbiyalash. a). Inson boshiga musibat tushganida dindan ovutuvchi, yupatuvchi kuch topgan. b). Insonlar orasida hamjihatlikni mustahkamlashga xizmat qilgan. c). Din axloq normalarini tartibga solib, halol va harom, savob va gunoh nimalagini belgilaydi. d). Diniy urf-odat, marosimlarni birgalikda o’tkazishga, birodarlik aloqalarini mustahkamlashga chaqiradi. e). Inson hayotining ezgulik mohiyatini ochadi.

11 / 40

11. Insonning burchlari aniqlang. 1). O’z oldidagi burchi. 2). Davlat oldidagi burchi. 3). Oilasi oldidagi burchi. 4). Farzandlari oldidagi burchi. 5). O’zgalar oldidegi burchi. 6). Ota-ona oldidegi burchi

12 / 40

12. Samarali muloqotning asosiy elementlarini aniqlang.

13 / 40

13. .Samarali muloqotning asosiy elementlari qaysi? 1. Salomlashish. 2. Tanishuv. 3. Murojaat. 4. Subordinatsiya. 5. Yo’llanma. 6. Taklif.

14 / 40

14. Tarbiyali va odobli inson har qanday holatda ham nimani óziga ep kórmaydi? (Shayx Muhammad Sodiq Muhammad Yusuf)

15 / 40

15. Namoyish (demonstratsiya) metodini belgilang.

16 / 40

16. Osmonda yetti rang? Udir kamalak, Yetti kun ham yashamas? Udir kapalak. Yetti go‘zalning biri - "U"dir go‘zal moh,"U"dir, ishqqa qul vale, yurtga shoh. Yetti tomon, yetti kun va yetti rafiq, Gashtak ohirida topildi aqiq. Savol: Aqiqni toping?

17 / 40

17. Tarbiyachi va tarbiyalanuvchi o’rtasidagi o’zaro ishonch, hamkorlik asosida pedagogik munosabatlar mohiyatini o’zgartirishga nima deyiladi?

18 / 40

18. Me'mor Ismoil Tohir Mahmud Isfaxoniy kimning buyurtmasiga ko’ra Buxoroda madrasa qurgan?

19 / 40

19. O’zining .... bilganda odam, O’zgalar .... so’zlamasdi ham. Nuqtalar o’rnini to’ldiring.

20 / 40

20. "SCORE" metodidagi S harfi qanday ma'noni anglatadi?

21 / 40

21. "Odam savdosiga qarshi kurash to’g’risida"gi Qonunning yangi tahriri qachon qabul qilingan?

22 / 40

22. Inson o'zining yaxshi odobi bilan baxt-saodatga erishishi mumkin, deb kim aytgan?

23 / 40

23. Naf yetkurmakka shior aylading, O'zinga ul nafni yor aylading. Naf’ing agar xalqqa beshak durur, Bilki, bu naf’ o‘zungga ko’prak durur. Misralar muallifi kim?

24 / 40

24. Alohni eslatadi, qiyomatda oxiratni eslatadigan kim?

25 / 40

25. Ikki narsa borki kopchilik uning qadriga yetmaydi?

26 / 40

26. Amir Temur o’z lashkarlarining qancha qismini chegaralarni qo’riqlashga buyurgan?

27 / 40

27. Mashaqqat va sinovlarga qaramasdan muvaffaqiyatga erishish uchun oldinga borishga nima deyiladi?

28 / 40

28. Qur'oni Karim ma'nolari tarjimasi muallifi kim?

29 / 40

29. Mahmud az-Zamaxshariyni qanday nomlar bilan atashgan? 1). „Arab va gʻayri arablar ustozi“ 2). "Xorazm faxri" 3). „Jorulloh“ („Ollohning qoʻshnisi“) 4). "Shayx ur-Rais" 5). "Sharq Rafaeli" 6). "Musulmonlar e'tiqodini tuzatuvchi" 7). "Din va millatning xujjati"

30 / 40

30. 9-sinf bitiruvchisiga qo’yiladigan malaka talablarini aniqlang.

31 / 40

31. Hozirgi kunda xristian missionerlarining diqqat e'tibori ....nomli hududga tushgan.

32 / 40

32. Libos tanlaganda qaysi xossalar bir-biriga mos kelsa, uncha qimmat bo’lmagan kiyimda ham ajoyib ko’rinishga ega bo’lish mumkin? 1). Stil 2). Materialning turi 3). Libosning rangi 4). Mato bezaklari 5). Qo’shimcha aksessuarlar 6). Libosning narxi

33 / 40

33. Malala Yusufzay 17 yoshida qizlarning ta'lim olish huquqini himoya qilish bo’yicha faoliyati uchun Nobel mukofoti sovrindori bo’lgan.

34 / 40

34. Saylov kuni 18 yoshga to’lgan O’zbekiston Respublikasi fuqarolari saylash huquqiga egadir.

35 / 40

35. Fazilatlarning eng yaxshi - .....

36 / 40

36. "Mahallada duv-duv gap" filmi rejissori kim?

37 / 40

37. Illyustratsiya metodi ko’rsatilgan javobni aniqlang.

38 / 40

38. 4-sinf bitiruvchisiga qo’yiladigan malaka talablarini aniqlang.

39 / 40

39. Malala Yusufzay qayerlik bo’lgan?

40 / 40

40. Jamoaviy murojaatlar portalini aniqlang.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0