Tarbiya attestatsiya №9

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №9

2022-yil  7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar 2-qism

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. "Saydana" asarining muallifi kim?

2 / 40

2. Yarim soatdan so‘ng diqqatning bo‘linishi natijasida ma'lumotlarni qabul qilish 60% gacha sustlashib borsa, 45 daqiqadan keyin qanchaga sustlashadi?

3 / 40

3. 6-sinf bitiruvchisiga qo’yiladigan malaka talablarini aniqlang.

4 / 40

4.  Eynshteynning idrok qilishdagi bosh yondashuvi nimaga asoslangan?

5 / 40

5. Eshitib ota-onangni, so‘zlarini qadrla, Mol-u mulking ko‘paysa, mag‘rurlanib quturma.

6 / 40

6. Quyidagi atamalarni o‘z ma’nosi bilan bog‘lab,to‘g‘ri javoblar berilgan qatorni toping. 1.....- bu quvvat,ich-ichimizda yuzaga keladigan kuch. 2......-ato etilgan hayotni munosib ,baxtli yashab o‘tishga ahd qilmoq. 3.....-hayot yuklaydigan vazifani zimmaga olmoq va uni sharaf bilan ado etmoq. 4....-hayotda o‘z o‘rnini topish uchun harakat qilmoq. A.Hissiyot B.Umid C.Mas’uliyat D.Riyozat

7 / 40

7. Svetofor so‘zi” she’ri kimning qalamiga mansub

8 / 40

8. Arablarda bir naql borki,''Ularda qo‘rqinchli kasallik, xavfli holat yo‘q, barmoqlari bilan ham, mustumlari bilan ham bizni qo‘rqitmaydila., ularni ''tirik'' desam,, yolg‘onchi bo‘lmayman, ''jonsiz'' desam aqlsiz hisoblanaman. Ularda orom boru, ozor yo‘q''. U nima?

9 / 40

9. Taomdan oldin qo’lni yuvish nimani anglatadi?

10 / 40

10. Naf' yetkurmakka shior aylading, O‘zungga ul naf'ni yor aylading. Naf'ing agar xalqqa beshak durur, Bilki, bu naf ........ ko‘prak durur.

11 / 40

11. 4-sinf bitiruvchisiga qo’yiladigan malaka talablarini aniqlang.

12 / 40

12. "Pora faqat nohaqligu zolimlarga yordam berguvchidir". Pora haqida fikr bildirgan alloma kim?

13 / 40

13. Xristianlik dini niqobi ostida buzg’unchilik, xunrezlik maqsadida olib borilgan faoliyat turi?

14 / 40

14. Samarali muloqotning asosiy elementlarini aniqlang.

15 / 40

15. Inson o'zining yaxshi odobi bilan baxt-saodatga erishishi mumkin, deb kim aytgan?

16 / 40

16. Qaysi alloma insonni jamiki jonzotlar gultoji deb atagan?

17 / 40

17. Qaysi alloma musiqani matematik bilimlar toifasiga kiritgan?

18 / 40

18. Ta'lim tarbiyaga qarshi turadigan kuchlar orasida eng xavfli bo’lgan illat nima?

19 / 40

19. SWOT tahlil atamasini birinchi marta kim qo’llagan?

20 / 40

20. Tarbiyali va odobli inson har qanday holatda ham nimani óziga ep kórmaydi? (Shayx Muhammad Sodiq Muhammad Yusuf)

21 / 40

21. Malala Yusufzay 17 yoshida qizlarning ta'lim olish huquqini himoya qilish bo’yicha faoliyati uchun Nobel mukofoti sovrindori bo’lgan.

22 / 40

22. Odamlar orasini isloh qilgan kazzob emas. Xayrni aytadi va xayrni yetkazadi. Ushbu hadisda qaysi kompetensiya elementlari shakllantirilmoqda?

23 / 40

23. O’zining .... bilganda odam, O’zgalar .... so’zlamasdi ham. Nuqtalar o’rnini to’ldiring.

24 / 40

24. Bizga juda kerak bo’lmagan, usiz ham yashash mumkin bo’lgan narsalar.

25 / 40

25. Etiket qoidalarini aniqlang. 1. Ayol va erkak kishi salomlashayotganda, birinchi ayol kishi qo’l uzatmasa, erkak qo’l uzatmaydi. 2. Ko’chada ayol kishi erkak kishining o’ng tomonida yuradi. 3. Transport vositasidan oldin erkak kishi tushadi. Chiqayotganda esa avval ayol kishi chiqadi. 4. Eskalatorga chiqqanda chap tomonda turing. O’ng tomon bo’sh qolsin. 5. Boshqa din vakillarining e'tiqodiga hurmat bilan munosabatda bo’ling.

26 / 40

26. Dinning vazifalarini aniqlang. 1). Tasalli beruvchi. 2). Birlashtirish. 3). Tartibga solish. 4). Kommunikativlik. 5). Ruhiy-ma'naviy tarbiyalash. a). Inson boshiga musibat tushganida dindan ovutuvchi, yupatuvchi kuch topgan. b). Insonlar orasida hamjihatlikni mustahkamlashga xizmat qilgan. c). Din axloq normalarini tartibga solib, halol va harom, savob va gunoh nimalagini belgilaydi. d). Diniy urf-odat, marosimlarni birgalikda o’tkazishga, birodarlik aloqalarini mustahkamlashga chaqiradi. e). Inson hayotining ezgulik mohiyatini ochadi.

27 / 40

27. 2019-yil qaysi san'at turi UNESCO nomoddiy madaniy merosi ro’yxatiga kiritildi?

28 / 40

28. Taraqqiyot strategiyasining qaysi yo’nalishida korrupsiya haqida fikr bildirilgan band bor?

29 / 40

29. Suxomlinskiyning fikrini davom ettiring. "Farzandga berilgan ortiqcha mehr - qariganda ........".

30 / 40

30. Mehnatga munosabat axloq kategoriyasiga kiradi. Baxt - axloq degani, axloq - mehnat degani bo’ladi. Axloq mukammalligi baxtga erishuv stimulidir. Fikr muallifi kim?

31 / 40

31. Mahmud az-Zamaxshariyni qanday nomlar bilan atashgan? 1). „Arab va gʻayri arablar ustozi“ 2). "Xorazm faxri" 3). „Jorulloh“ („Ollohning qoʻshnisi“) 4). "Shayx ur-Rais" 5). "Sharq Rafaeli" 6). "Musulmonlar e'tiqodini tuzatuvchi" 7). "Din va millatning xujjati"

32 / 40

32. Xorazm Lazgisi qachon UNESCO ro’yxatiga kiritilgan?

33 / 40

33. Yaxshi odatlarni shakllantirishga qancha vaqt ketadi?

34 / 40

34. Subordinatsiya nima?

35 / 40

35. Fikrni to’ldiring. Agar o’qisang-u, o’ylamasang chalkashib qolasan, o’ylasang-u o’qimasang ...... (Konfutsiy)

36 / 40

36. Sundar Pichai qaysi dasturlarda menejment bo’yicha mas'ul lavozimlarda ishlagan? 1). "Google Chrome" 2). "Chrome OS" 3). "Google Drive" 4). "Gmail" 5). "Google Maps"

37 / 40

37. Yer yuzidagi 1600 dan ortiq millatning qanchasi o’z davlatiga ega?

38 / 40

38. Malakali o’qituvchilar oylik maoshini 1000 AQSh$ ekvivalentiga yetkazish Taraqqiyot strategiyasining nechanchi bosqichi va qaysi yo’nalishida belgilab qo’yilgan?

39 / 40

39. Tarbiyachi va tarbiyalanuvchi o’rtasidagi o’zaro ishonch, hamkorlik asosida pedagogik munosabatlar mohiyatini o’zgartirishga nima deyiladi?

40 / 40

40. Malala Yusufzay qayerlik bo’lgan?

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0