Tarbiya attestatsiya №9

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №9

2022-yil  7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar 2-qism

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. O'tkir Hoshimov fikrini aniqlang.

2 / 40

2. Murakkablik darajasi yuqori bilimni qancha vaqtdan keyin tushunish tobora qiyinlashib boradi?

3 / 40

3. Buyuk faylasuf Arastu bundan necha yil avval yashagan?

4 / 40

4.  Saxovatpesha milliarder Alisher Usmonov tomonidan 2008 – yilda tuzgan xayr – saxovat tashkiloti qanday nomlanadi?

5 / 40

5. Ey farzand, bilg‘ilkim, aql yuzasidan farzandg‘a ota-onani izzat va hurmat qilish vojibdur, nedinkim, uning asli ota-onadur. Ota-onani nima uchun hurmat qilurman, deb ko‘nglingg‘a kelturmag‘il, bilg‘ilki, ular sening uchun o‘limg‘a ham tayyor turaturlar. Har bir farzand, oqil va dono bo‘lsa, hech vaqt ota-onaning mehr haqqini ado qilmoqdin xoli bo‘lmag‘usidur. Ey farzand, shul vajdin ota-onangni ozgina ham ranjitmag‘il..

6 / 40

6. Tarbiya fani konsepsiyasi qaysi o‘quv kurslar dasturlarini o‘z ichiga oladi? 1.Yo‘l qoidalari,salomatlik; 2.Ekologik tarbiya,media madaniyat; 3.Sog‘lom avlod asoslari,huquqiy tarbiya; 4.Iqtisod va soliq saboqlari.

7 / 40

7. Avtomabilni chelakda yuvsak qancha suv sarflaymiz

8 / 40

8. O‘zbekona tarbiya mazmunidan joy olib, o‘zaro munosabatlarda namoyon qilinishi lozim bo‘lgan insoniy fazilatlarni ifodalovchi so‘zlarni aniqlang.

9 / 40

9. Tarbiyachi va tarbiyalanuvchi o’rtasidagi o’zaro ishonch, hamkorlik asosida pedagogik munosabatlar mohiyatini o’zgartirishga nima deyiladi?

10 / 40

10. Taraqqiyot strategiyasining qaysi yo’nalishida korrupsiya haqida fikr bildirilgan band bor?

11 / 40

11. Samarali muloqotning asosiy elementlarini aniqlang.

12 / 40

12. Sen taqdiri azalni emas, avvalo o’zingni yengishga harakat qil. Dunyoni tartibga solishga urunma. Eng avvalo istaklaringni boshqara bil. Fikr muallifi kim?

13 / 40

13. Maqolni davom ettiring. .......... - qolipsiz g’isht.

14 / 40

14. Harvard olimlari aniqlashicha, odamning baxtiyorligiga nimalar salbiy tasir ko'rsatishini aniqlang.

15 / 40

15. Dinning vazifalarini aniqlang. 1). Tasalli beruvchi. 2). Birlashtirish. 3). Tartibga solish. 4). Kommunikativlik. 5). Ruhiy-ma'naviy tarbiyalash. a). Inson boshiga musibat tushganida dindan ovutuvchi, yupatuvchi kuch topgan. b). Insonlar orasida hamjihatlikni mustahkamlashga xizmat qilgan. c). Din axloq normalarini tartibga solib, halol va harom, savob va gunoh nimalagini belgilaydi. d). Diniy urf-odat, marosimlarni birgalikda o’tkazishga, birodarlik aloqalarini mustahkamlashga chaqiradi. e). Inson hayotining ezgulik mohiyatini ochadi.

16 / 40

16. Namoyish (demonstratsiya) metodini belgilang.

17 / 40

17. Xristianlik dini niqobi ostida buzg’unchilik, xunrezlik maqsadida olib borilgan faoliyat turi?

18 / 40

18. Osmonda yetti rang? Udir kamalak, Yetti kun ham yashamas? Udir kapalak. Yetti go‘zalning biri - "U"dir go‘zal moh,"U"dir, ishqqa qul vale, yurtga shoh. Yetti tomon, yetti kun va yetti rafiq, Gashtak ohirida topildi aqiq. Savol: Aqiqni toping?

19 / 40

19. Bu o‘z shaxsiy ish vaqtini boshqarish mahoratidir, bu faqatgina zarur ishlar ro‘yxatini tuzish emas, balki vaqt va yuklamani to‘g‘ri taqsimlash hamdir.

20 / 40

20. ......... ikkisi bir-biriga yaqinlashtirilgan. Qachon ulardan biri yo’qolsa, boshqasi ham yo’qoladi. Hadisda tushurib qoldirilgan jumlani aniqlang.

21 / 40

21. O’zining .... bilganda odam, O’zgalar .... so’zlamasdi ham. Nuqtalar o’rnini to’ldiring.

22 / 40

22. 4-sinf bitiruvchisiga qo’yiladigan malaka talablarini aniqlang.

23 / 40

23. "Odam savdosiga qarshi kurash to’g’risida"gi Qonunning yangi tahriri qachon qabul qilingan?

24 / 40

24. Me'mor Ismoil Tohir Mahmud Isfaxoniy kimning buyurtmasiga ko’ra Buxoroda madrasa qurgan?

25 / 40

25. Qaysi alloma musiqani matematik bilimlar toifasiga kiritgan?

26 / 40

26. Odamlar orasini isloh qilgan kazzob emas. Xayrni aytadi va xayrni yetkazadi. Ushbu hadisda qaysi kompetensiya elementlari shakllantirilmoqda?

27 / 40

27. Mahmud az-Zamaxshariyni qanday nomlar bilan atashgan? 1). „Arab va gʻayri arablar ustozi“ 2). "Xorazm faxri" 3). „Jorulloh“ („Ollohning qoʻshnisi“) 4). "Shayx ur-Rais" 5). "Sharq Rafaeli" 6). "Musulmonlar e'tiqodini tuzatuvchi" 7). "Din va millatning xujjati"

28 / 40

28. Jamoaviy murojaatlar portalini aniqlang.

29 / 40

29. Insonni ma'naviy kamolotga yetkazuvchi jarayon nima?

30 / 40

30. Libos tanlaganda qaysi xossalar bir-biriga mos kelsa, uncha qimmat bo’lmagan kiyimda ham ajoyib ko’rinishga ega bo’lish mumkin? 1). Stil 2). Materialning turi 3). Libosning rangi 4). Mato bezaklari 5). Qo’shimcha aksessuarlar 6). Libosning narxi

31 / 40

31. "Pora faqat nohaqligu zolimlarga yordam berguvchidir". Pora haqida fikr bildirgan alloma kim?

32 / 40

32. Subordinatsiya nima?

33 / 40

33. Mashaqqat va sinovlarga qaramasdan muvaffaqiyatga erishish uchun oldinga borishga nima deyiladi?

34 / 40

34. Mnemonika nima?

35 / 40

35. Nima malomatni daf etish omili hisoblanadi?

36 / 40

36. Insonlarning xatti-harakatini ezgulik va yovuzlik, yaxshi yoki yomon oqibatga olib kelishi nuqtayi nazaridan tartibga solishga nima deyiladi?

37 / 40

37. Tarbiyali va odobli inson har qanday holatda ham nimani óziga ep kórmaydi? (Shayx Muhammad Sodiq Muhammad Yusuf)

38 / 40

38. Naf yetkurmakka shior aylading, O'zinga ul nafni yor aylading. Naf’ing agar xalqqa beshak durur, Bilki, bu naf’ o‘zungga ko’prak durur. Misralar muallifi kim?

39 / 40

39. 9-sinf bitiruvchisiga qo’yiladigan malaka talablarini aniqlang.

40 / 40

40. Naf' yetkurmakka shior aylading, O‘zungga ul naf'ni yor aylading. Naf'ing agar xalqqa beshak durur, Bilki, bu naf ........ ko‘prak durur.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0