Musiqa attestatsiya №3 Yanvar 24, 2022Yanvar 24, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Musiqa attestatsiya №3 ga 1 fikr bildirilgan 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan attestatsiya savollari №3 1 / 40 Qaysi metod boshlangich sinflarda o’qituvchilarni musiqiy qobiliyatini, nutqini xotirasini, qiziqishini, psixologik-fiziologik xususichtlarini rivojlantiradi? A) amaliy metodi B) Ko’rgazmali o’qitish metodi C) O’yin metodi D) Musiqa o’qitishning ogzaki metodi 2 / 40 Bulardan qaysi biri epik ashulalarni tashkil etadi? A) Bir kelsin, omonyor, shafoat B) Go’ro’g’li, alpomish, ravshanxon C) Ul parivash, ulkun janon, nigoh aylay D) Noma yozmading, yor vasli, aylading 3 / 40 «Xor» so’zi qanday so’zdan olinib, qanday ma’noni anglatadi? A) Ruschadan olinib, ashula aytaman degani B) Arabchadan olinib, qo’shiq aytish degani C) Yunoncha «Xoros» dan olinib, yig’ilish degani D) Inglizchadan olinib, kuylayman degani 4 / 40 Deklamatsion harakterdagi katta ashulaning ovoz hajmi nechta oktavaga yaqin? A) Bir yarim oktavaga B) Uch oktavaga C) Ikki oktavaga D) To’rt oktavaga 5 / 40 Maqom iborasi qaysi tildan olingan va u nima ma’noni anglatadi, musiqadachi? A) Lotincha, - Ijod. Musiqa istilohida esa kuyning tuzilishidir. B) Tojikcha,- Naxl. Musiqa istilohida esa kuyning avj qismidir C) Arabcha,- Istiqomat o’rni. Musiqa istilohida esa kuyning lad asosidir. D) O’zbekcha,- Tovushqator. Musiqa istilohida esa sho’ba nomidir. 6 / 40 Glissandoni vazifasi nima A) Chertib ijro etish B) 1-tovushdan 2-tovushga sirg’alib o’tish C) Zarb bilan ijro etish D) Uzib uzib chalish 7 / 40 O’zbekiston Res.si Prezidentining "Bolalar musiqa va san'atmaktablarining moddiy-texnika bazasini mustahkamlash va ularning faoliyatini yanada yaxshilash bo’yicha 2009-2014 y mo’ljallangan Davlat dasturi to’g’risida" gi PQ-910-sonli qarori qachon tasdiqlangan A) 2006y 10-dekabr B) 2001y 18-yanvar C) 2008y 7-iyul D) 2000y 2-mart 8 / 40 Chamanda gul qo’shig’ini kim yozgan A) T.Jalilov B) Sh.Yormatov C) O’zbek xalq kuyi D) M.Burhonov 9 / 40 Aida - Otello operalarining bastakori kim A) J.Verdi B) R.Korsakov C) Motsart D) I.S Bax 10 / 40 Opera nimadan boahlanadi A) Coda B) Kadensiya C) Rechtataiv D) Uvertyura 11 / 40 Razrabotka qanday qism A) Kirish B) Qaytarish C) Rivojlantiruvchi D) Takrorlash 12 / 40 Miyonxad nima A) Kuyning o’rta qiami B) Maqom.nomi C) Ashula nomi D) Kuyning yakuni 13 / 40 Mi majorda nechta alteratsiya belgilari bor A) 2 B) 3 C) 5 D) 4 14 / 40 Sharqda o’rta asrlarda musiqa pedagogikasi rivojlanishida katta hissa qo’shgan olimlarni belgilang A) Al Kindiy Farobiy Ibn Sino Jomiy Navoiy B) Yu.Rajabiy T.Jalilov F.Sodiqov C) D.X.Ibodov Usta Olim Komilov D) Al Kindiy Fitrat G’.G’ulom Yu.Rajabiy 15 / 40 Surnay qay holda chalinadi A) Mediatr bilan B) Qo’l bilam C) Cho’p bilan D) Qaytarma nafas orqali 16 / 40 Musiqa darslari boshqa fanlar bilan qanday farqlanadi? A) Qiziqarli va munozaraligi bilan B) Badiyligi qiziqarliligi,ijro yo’llari bilan muammoli savol va topshiriqlari bilan C) Badiyligi, qiziqarliligi, bolalarda ko’proq ijodiy zavq, tuyg’u va obraz kechinmalar uyg’otish bilan D) Tarbiyaviyligi va raqsbopligi bilan 17 / 40 Musiqa ta’limining tamoyillaridan biri qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan? A) qobiliyat, ilmiylik, bilim,ko’nikma B) sistemalilik, davomiylik, ilmiylik C) tajribalilik, is’tedod, murakkablik D) ilmiylik , mehnat,qobiliyat, tanlash 18 / 40 Birinchi o’zbek bolalar xor jamoasi dirijori kim? A) S.Boboev B) Sh.Yormatov C) M.Ashrafiy D) D.Zokirov 19 / 40 4G’4 o’lchovi to’g’risida nechanchi sinf musiqa darslarida ma’lumot beriladi? A) 3-sinf B) 1-sinf C) 4-sinf D) 2-sinf 20 / 40 Quyidagilarning qaysilari katta ashulaga misol? A) “Gulqandim” B) “Bir kelsin” C) “Bulbulcha” D) “Tanovar” 21 / 40 Qanday tamoillar darsni unumli o’tishini ta’minlaydi? A) Aloqa, adabiyot, tarix, tasviriy san’at, kino, teatr hayotiy dalillar B) fantaziya, kino filmlar, texnikalar C) didaktika, romantika, ijodkorlik D) dadillik, xursandchilik, teatr 22 / 40 Musiqa o’qituvchisi oldiga qo’yilgan talabalar -nimalardan iborat? A) o’z kasbiga va bolalarga sitqi dildan mehr qo’ygan yuksak madaniyatli, ijodkor, intiluvchan bo’lmog’i lozim. B) tarbiyaviy, estetik va ijodkor bo’lmog’i C) Ahloqiy, qiziquvchan va fidoiy bo’lmog’i D) mahoratli o’z kasbini fidokori bo’lmog’i lozim 23 / 40 ashulachilik nafasi deb nimaga aytiladi? A) sun’iy ya’ni extiyojga qarab olinadigan nafas B) erkin nafas C) tez, qiska nafas D) Fiziologik nafas 24 / 40 Qo’shiqni o’rgatishda qanday turlarga ajratib o’rgatish mumkin? A) Turlicha o’rgatish mumkin B) Jamoaviy tarzda C) Guruhga bo’lib, yakka holda, jamoa tarzda D) Baland.past, o’rtacha, tez jamoa va birgalikda 25 / 40 Nima O’zbekiston Respublikasi hududida faoliyat ko’rsatayotgan mulkchilik shakli va idoraviy bo’ysunishidan qat’i nazar, barcha ta’lim muassasalari uchun majburiydir? A) qo’llanmalar B) “Ta’lim to’g’risida”gi qonun C) “Kadrlar tayyorlash milliy dasturi to’g’risida”gi O’zbekiston Respublikasining qonunlari D) Davlat ta’lim standarti 26 / 40 Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerakharakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) asarni ohangini eshitirish B) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish C) turli xil ko’rgazmalar berish D) asar haqida to’la tushintirish 27 / 40 “Asp bo’laman”o’zbek xalq kuyiga asosan qaysi sinflarda xarakatlar o’rgatilib boriladi? A) Jangovarlik mavzusiga B) Mexnat mavzusiga C) Tabiat mavzusiga D) Vatanparvarlik mavzusiga 28 / 40 2G’4, 3G’4 o’lchovlari nechanchi sinf musiqa darslarida o’rgatiladi? A) 3-sinf B) 4-sinf C) 2-sinf D) -sinf 29 / 40 “Oftob yaxshimi odob yaxshimi” qo’shig’i qaysi sinflarda o’rgatiladi? A) 1 sinfda B) 3 sinfda C) 6 sinfda D) 4 sinfda 30 / 40 «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) M.Ashrafiy B) P.I.Chaykovskiy C) Avaz Mansurov D) Prokofyev 31 / 40 Qo’shiq aytish haqida o’qituvchining kirish so’zi ning mazmuni? A) Og’zaki tushintirib borish B) Kirish ,suhbat, tushuncha C) Qo’shiq mazmuni, so’zlash, so’rash, tekshirish, davomatni aniqlash D) Qo’shiq muallifi, ayrim tarixiy xususiyatlari, hayotiy ahamiyati, suhbat, qo’shiq kuylab eshittirish 32 / 40 «Tanovar»baletinikim yaratgan? A) Ulug’bek Musaev B) M.Ashrafiy. C) Avaz Mansurov D) I.Akbarov 33 / 40 O’zbekistonda Qashqar rubobi nechanchi yillardan boshlab qo’llanila boshlagan? A) 1948-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan B) 1937-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan C) 1949-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan D) 1950-yillardan boshlab qo’llanila boshlagan 34 / 40 4 -sinf o’quv dasturidagi mexnat bilan bog’liq bo’lgan qanday qo’shiqlarni bilasiz? A) Xo’p xayda”, “Urchuq”, “Qo’sh xaydash”, “Do’ppi tikdim” B) “Lolacha”, “Olmani qara”, “Bulbulcha” C) “Yor-yor”, “Shaftolim”, “Olmaxon” D) “Xo’p mayda”, “Bibigul”, “Cho’li iroq” 35 / 40 Qo’shiq o’rgatish metodlari nimalardan iborat? A) Qo’shiq kuylash, o’rgatish, uyga vazifani tekshirish. B) Barcha mtodlardan iboratdir. C) Qo’shiq o’rgatish, musiqa tinglash, suxbat, raqs xarakatlardan iboratdir. D) Savol va topshiriqdan iborat. 36 / 40 Musiqa tinglash faoliyati necha bosqichda amalga oshiriladi? A) 4ta B) 6ta C) 7ta D) 5ta 37 / 40 «O’zbekiston Vatanim manim» qo’shiq tanlovi nechanchi yildan o’tqazila boshlandi? A) 2000 yildan B) 1998 yildan C) 1997 yildan D) 1999yildan 38 / 40 Darsning yillik ish rejasini tuzayotganda,o’qituvchi uchun qanday imkoniyat beriladi A) Ayrim qo’shiqlar tushirilib qoldiriladi B) xamma qo’iqlar kiritiladi C) imkoniyat berilmaydi D) asarlarni tanlash imkoniyati 39 / 40 «Sharq afsonasi» baletini yaratuvchisi kim? A) I.Akbarov B) Avaz Mansurov C) I.Akbarov D) Mustafo Bafoev 40 / 40 Didaktiv jarayon barcha sinflarda qaysi paytda keng qo’llanilib boriladi? A) dars yakunida qo’llaniladi B) darsga tayyorgarlik ko’rish va uni sinfda olib borish davrida. C) savol va javoblar o’tkazilayotganda D) o’quvchilar bilan darsga kirganda 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Musiqa attestatsiya