Informatika attestatsiya №6 Yanvar 21, 2022Yanvar 21, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Informatika attestatsiya №6 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Informatika fanidan attestatsiya savollari №6 6-sinf yangi darsligidan testlar qo'shildi! Test muallifi: Durbek Chinmirzayev Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 1. Signal uzatuvchi bir qurilma sekundiga beshta signaldan birini uzatadi. Shu qurilma yordamida uzunligi uch sekund bo‘lgan necha xil turli xabarni jo‘natish mumkin? A) 32 B) 125 C) 128 D) 64 2 / 40 2. Pythonda shartdan kelib chiqib, har bir shartga mos buyruqlar ketma-ketligini bajaradigan operator qaysi ? A) case B) Elif C) if.. D) if..then 3 / 40 3. TCP/IP nima? A) Pochta bo’limi protokoli B) Ma'lumotlarni uzatishni boshqarish protokoli C) Elektron pochta uzatish protokoli D) Fayllarni uzatish protokoli 4 / 40 4. Ikkilik sanoq sistemasida bajarilgan amallardan qaysi biri noto‘g‘ri? A) 101 - 11=11 B) 1001 * 11=11011 C) 11 * 11=1001 D) 111010 * 10=1110100 5 / 40 5. Ms Excel 2010 da =фактр(3) ni hisoblang? A) 1 B) 2 C) 6 D) 3 6 / 40 6. Google asoschilarini belgilang A) Larry Page, Larri Up B) Sergey Brin, Larri Page C) Sendzo Abe, Djeki Chan D) Sergey Bezrukov, Andrey Beliy 7 / 40 7. Yopiq kodli CMS platformalari ... kiradi. A) Shopify, 1С-Битрикс, CS-cart, DataLife Engine, BigCommerce , Shop-Script B) Shopify, 1С-Битрикс, CS-cart, DataLife Engine, BigCommerce , Write C) 1С-Битрикс, CS-cart, DataLife Engine, BigCommerce , Shop-Script, MSQL D) Shopify, 1С-Битрикс, CS-cart, Adobe, BigCommerce , Shop-Script. 8 / 40 8. Marshrutlash nima? A) keraksiz manzilga axborotlarni uzatish yo’lini aniqlash jarayonidir. B) istalgan manzilga axborotlarni uzatish yo’lini aniqlash jarayonidir. C) kerakli manzilga axborotlarni uzatmaslik yo’lini aniqlash jarayonidir. D) kerakli manzilga axborotlarni uzatish yo’lini aniqlash jarayonidir. 9 / 40 9. MS Excelda A1=5 B1=6 avtoto’ldirish bajarilgandan so’ng BA1=...? A) 47 B) 69 C) 57 D) 38 10 / 40 10. print(5 and 4)= ... qiymatni toping. A) 5 B) 4 C) 1 D) 2 11 / 40 11. MS Excel. A1=19, B1=38, C1=3, A2=76, B2=95, C2=Avtomexanik berilgan bo’lsa, =ПСТР(C2;5+СЧЁТЕСЛИ(A1:B2;”>75”) ;C1) Formula natijasini toping. A) exa B) mex C) Avto D) xan 12 / 40 12. Excel dagi ifodaning natijasini aniqlang. =СЦЕПИТЬ(ПСТР("olimpiada";5;3);"n";ПРАВСИМВ("kino";2)) A) piannino B) panno C) pianno D) piano 13 / 40 13. ПОДСТАВИТЬ("Informatika"; "a"; "matem") fuksiyaning natijasi qanday? A) Informmatemtikamatem B) Informatemtikmatem C) Informmatemtikmatem D) Informatemtika 14 / 40 14. Excel A1=1, C1=A1+5, A2=A1+B2, B2=MIN(a1;c1), c2=b2*b1 berilgan A2:C2 blok asosida gistogramma tuzilgan.A2 katakka mos gistogramma qismi B2 va C2 katakka mos gistogramma qismlarning har biridan 2 marta uzun. Shulardan kelib chiqib B1 karakdagi qiymatni aniqlang va quyidagi formulaning natijasini hisoblang: = 3*корень(в1)*а1+6*с2 A) 6 B) 5 C) 3 D) 9 15 / 40 15. Excel A1=3, B1=-14, C1=Informatika, A2=-5, B2=9, C2=Universitet, D1=ABS($A1+B1)+НАЙТИ("I';$C1;5) berilgan. Agar D1 katakni D2 katakka nusxalansa, D1 va D2 kataklarda hosil bo'lgan sonlar yig'indisini toping? A) 32 B) 17 C) 37 D) 12 16 / 40 16. Ob'ekt bajarishi mumkin bo'lgan buyruqlar to'plami ... deyiladi. A) Algoritm B) Skript C) SKI D) Dastur 17 / 40 17. Bu algoritm muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi A) Aralash algoritm B) Takrorlanuvchi algoritm C) Tarmoqlanuvchi algoritm D) Chiziqli algoritm 18 / 40 18. Tasvirlarning mantiqiy ketma-ketligidan hosil qilingan harakat nima deyiladi? A) Interfaollik B) Multiplikatsiya C) Dasturlash D) Animatsiya 19 / 40 19. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketmaketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga nima deyiladi? A) ketma - ket bajarish B) tarmoqlanish C) aralash D) sikl 20 / 40 20. Scratch muhitida yaratilgan fayllarning kengaytmasi qanday? A) .exe B) .psd C) BMP D) .sb2 21 / 40 21. Kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi nima deyiladi? A) Multipkatsiya B) Dastur (kompyuter dasturi) C) Kompyuter o‘yini D) Dasturlash 22 / 40 22. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi? A) O‘zgarmaslarni yaratish B) O‘zgaruvchini yaratish C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash 23 / 40 23. Hech qanday sahna ko'rinishi bo'lmagan loyihani yaratish mumkinmi? A) Yo'q B) Ba'zan mumkin C) Ha D) -- 24 / 40 24. Sahnaning kengligi qancha? A) 360 B) 480 C) 260 D) 320 25 / 40 25. Sprite nechta kostyumga ega bo'lishi mumkin? A) 1 B) 2 C) Har qanday miqdor D) 7 dan ortiq emas 26 / 40 26. Yuqoridagi blok-sxema qanday ma'noni bildiradi? A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish(parametrlarni hisoblash) C) Shartni tekshirish D) Shartni tekshirishni 27 / 40 27. Kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. Unda qandaydir voqea, hodisa, jarayon yoki g‘oyalar tomoshabinga matn va tasvirlardan foydalangan holda “gapirish” (ko‘rsatish) orqali yetkaziladi. A) Badiiy film B) Hujjatli film C) Videofilm D) Multfilm 28 / 40 28. Multfilmlar texnologik jarayonga kо‘ra qanaqa bo'lishi mumkin? A) Bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin B) Qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan C) Rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar D) Qisqametrajli, tо‘liq metrajli 29 / 40 29. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi? A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) mantiqiy ko‘paytirish amali: bir vaqtning o‘zida 2 ta ifoda yoki o‘zgaruvchi qiymati rost C) ikkalasi teng D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik 30 / 40 30. Kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. A) O'yin B) Kompyuter o'yini C) Multfilm D) Videofilm 31 / 40 31. Animatsiya qanday ma'noni bildiradi va qaysi tildan olingan? A) Ingliz. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; fran. Anima – ruh, jon B) Fran. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; grek. Anima – ruh, jon C) Lot. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; lot. Anima – ruh, jon D) Fran. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; lot. Anima – ruh, jon 32 / 40 32. Ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi nima deb ataladi? A) Skript B) Multfilm C) Sprayt D) Multiplikatsiya 33 / 40 33. Multfilmlar davomiyligiga kо‘ra qanday turlarga bo'linadi? A) Bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin B) Qisqametrajli, tо‘liq metrajli C) Rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar D) Qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan 34 / 40 34. Sikl takrorlanishi davomida bajarilishi lozim bo‘lgan operatorlar majmuasiga nima deyiladi? A) sikllar majmuasi B) sikl tanasi C) sikl oxiri D) sikl boshi 35 / 40 35. Multfilm hosil qilishdagi birinchi qadam nimadan iborat? A) G‘oya topishdan B) Sayt yaratishdan C) Studiya ochishda D) Mablag' topishdan 36 / 40 36. Obyektlarning bir-biriga ta’siri. U obyektlarning birgalikda harakat qilish darajasi va mohiyatini ochib beruvchi tushuncha hisoblanadi. Gap nima haqida ketayapti? A) Harakat B) Interfaollik C) Interfaollik elementlari D) Animatsiya 37 / 40 37. Agar shart doim rost qiymatni qabul qilsa, bunday sikl qanday sikl deb ataladi? A) shartli sikl B) shartsiz sikl C) chekli sikl D) shartsiz yoki cheksiz sikl 38 / 40 38. Atrof-muhitni tushunish, anglash uchun yaratilgan maxsus muhit nima deyiladi? A) Dasturlash B) Multfilm C) Kompyuter o‘yini D) O'yin 39 / 40 39. Loyiha bosqichida harakat qiluvchi va turli algoritmlarni (stsenariylarni) bajaradigan harakatlanuvchi grafik obyekt nima deb ataladi. Scratch tilining barcha buyruqlariga kirish huquqiga ega algoritmlar ijrochisi. A) Sahna B) Mushukcha C) Skript D) Sprite 40 / 40 40. Yuqoridagi algoritm qanday ma'noni bildiradi? A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish(parametrlarni hisoblash) B) Shartni tekshirish C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Informatika attesttatsiya