Informatika attestatsiya №6 Yanvar 21, 2022Yanvar 21, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Informatika attestatsiya №6 ga fikr bildirilmagan. 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Informatika fanidan attestatsiya savollari №6 6-sinf yangi darsligidan testlar qo'shildi! Test muallifi: Durbek Chinmirzayev Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 1. Dots per inch (dpi) so’zining ma’nosi nima degani ? A) bir qiymatli nuqtalar; B) bir o’lchamli nuqtalar ; C) bir vektorli nuqtalar ; D) bir dyuymli nuqtalar ; 2 / 40 2. Jumlani to'ldiring:___________ -o'quv materiallarini turli usullarda uzatish (15 turdagi interfaol vosita), bilimlarni tekshirish va o'zlashtirish monitoringini yurutish uchun mo'ljallangan platforma. A) Skype B) Instagram C) Facebook D) Moodle 3 / 40 3. Ms Access 2010 da MEMO maydonining hajmi A) 45655 B) 65536 C) 65535 D) 54652 4 / 40 4. Kodning qaysi parchasida matn o'ng tomonga joylaydi.? A) <FONT COLOR= "center"> B) <p align="center"> C) <p align="left"> D) <p align="right"> 5 / 40 5. Masofaviy ta'lim maqsadi nima? A) Masofaviy ta'lim maqsadi hamma uchun qulay bo'lish B) Ma'lum maqsad asosida ta'lim sub'ekti va ob'ektining ta'lim vositalari yordamidagi o'zaro ta'siri amalga oshadi C) Unda kunduzgi va sirtqi ta'lim berish D) Kompyuter va telekommunikasiya texnologiyalarga asoslanish 6 / 40 6. Axborot havfsizligi muammosiga rasmiy qabul qilingan qarashlar tizimi va uni zamonaviy tendensiyalarini hisobga olgan holda yechish yollari A) Axborotni himoyalash konsepsiyasi B) Axborot havfsizligi muammosi C) Axborot texnologiyalari omillari D) Axborotni muhofazalash qonuni 7 / 40 7. Axborot havfsizligi muammosiga rasmiy qabul qilingan qarashlar tizimi va uni zamonaviy tendensiyalarini hisobga olgan holda yechish yollari A) Axborot konsepsiyasi B) Axborot havfsizligi C) Axborotni mohofazalash D) Axborot texnologiyalari 8 / 40 8. Fayllar kompyuterning …. saqlanadi? A) Tarmoq platasida yoki HUB B) Vinchesterda yoki qattiq disk C) Tezkor xotira platasida yoki DDR D) Ona platada yoki Mikroprosessor 9 / 40 9. Yopiq kodli CMS platformalari ... kiradi. A) 1С-Битрикс, CS-cart, DataLife Engine, BigCommerce , Shop-Script, MSQL B) Shopify, 1С-Битрикс, CS-cart, DataLife Engine, BigCommerce , Write C) Shopify, 1С-Битрикс, CS-cart, DataLife Engine, BigCommerce , Shop-Script D) Shopify, 1С-Битрикс, CS-cart, Adobe, BigCommerce , Shop-Script. 10 / 40 10. Elektron hukumat nechta yo'nalishda ish olib boradi? A) 6 ta B) 3 ta C) 5 ta D) 4 ta 11 / 40 11. Elektron jadvalda =СРЗНАЧ(C2:C5) formulasining qiymati 3 ga teng. Agar C5 katakning qiymati 5 bo'lsa, quyidagi formulaning qiymatini toping: =СУММ(C2:C4) A) 10 B) 7 C) 5 D) 2 12 / 40 12. Excelda quyidagi funksiya natijasini aniqlang: = или ( 25 –корень (36) = 1; целое(81/3)>-1) A) 1 B) 1 13 / 40 13. MS Excel. Qo'shni bo'lmagan kataklar guruhini tanlashda qaysi klavishni bosib turgan holda sichqoncha chap tugmasi bosiladi? A) Enter B) Shift C) Alt D) Ctrl 14 / 40 14. MS Excel. A1=50; A2=A1-50; A3=A1+A2 ho'lsin A3 katakdagi qiymatni aniqlang A) 150 B) 50 C) 100 15 / 40 15. MS Excel. Quyidagi formula natijasini aniqlang: =ДЛСТР(ПСТР("sadoqat";1;2) + ПСТР("samovar";3;2)) A) 6 B) 4 C) 5 D) 3 16 / 40 16. Multfilmlar texnologik jarayonga kо‘ra qanaqa bo'lishi mumkin? A) Qisqametrajli, tо‘liq metrajli B) Rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar C) Bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin D) Qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan 17 / 40 17. Yuqoridagi algoritm qanday ma'noni bildiradi? A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish(parametrlarni hisoblash) C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Shartni tekshirish 18 / 40 18. Ob'ekt uchun Scratch bloklaridan tuzilgan algoritm (yoki stsenariy) qanday nomlanadi? A) Sprite B) Skript C) Kod D) Sahna 19 / 40 19. Tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. Ular yordamida boshqa tizim yoki inson (foydalanuvchi)larning birgalikdagi harakatlari amalga oshirilishi nima deyiladi? A) Interfaollik B) Multiplikatsiya C) Animatsiya D) Interfaollik elementlari 20 / 40 20. Hech qanday sahna ko'rinishi bo'lmagan loyihani yaratish mumkinmi? A) Yo'q B) -- C) Ha D) Ba'zan mumkin 21 / 40 21. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi? A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik B) mantiqiy ko‘paytirish amali: bir vaqtning o‘zida 2 ta ifoda yoki o‘zgaruvchi qiymati rost C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) ikkalasi teng 22 / 40 22. Scratch muhitida yaratilgan fayllarning kengaytmasi qanday? A) .exe B) .sb2 C) .psd D) BMP 23 / 40 23. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi? A) O‘zgarmaslarni yaratish B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash D) O‘zgaruvchini yaratish 24 / 40 24. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi? A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish B) O‘zgaruvchini yaratish C) O‘zgarmaslarni yaratish D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 25 / 40 25. Sahnaning balandligi qancha? A) 260 B) 480 C) 360 D) 320 26 / 40 26. Ob'ekt bajarishi mumkin bo'lgan buyruqlar to'plami ... deyiladi. A) Dastur B) SKI C) Skript D) Algoritm 27 / 40 27. Agar shart doim rost qiymatni qabul qilsa, bunday sikl qanday sikl deb ataladi? A) shartsiz yoki cheksiz sikl B) shartli sikl C) chekli sikl D) shartsiz sikl 28 / 40 28. Yuqoridagi blok qanday vazifani bildiradi? A) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralarigatekkanida biror bir hodisa ro‘y beradi B) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, Falseqiymatni qaytaradi C) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gachabo‘lgan masofani qaytaradi D) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi 29 / 40 29. Scratch-dagi buyruqlar bloklari rangli toifalarga bo'linadi. Bunday toifalar nechta? A) 7 B) 20 C) 15 D) 10 30 / 40 30. Kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. A) O'yin B) Kompyuter o'yini C) Multfilm D) Videofilm 31 / 40 31. Animatsiya qanday ma'noni bildiradi va qaysi tildan olingan? A) Lot. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; lot. Anima – ruh, jon B) Fran. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; grek. Anima – ruh, jon C) Ingliz. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; fran. Anima – ruh, jon D) Fran. Animation – ruhlantirish, jonlantirish; lot. Anima – ruh, jon 32 / 40 32. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi? A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlarni oshirish yoki kamaytirish 33 / 40 33. Multfilm hosil qilishdagi birinchi qadam nimadan iborat? A) Studiya ochishda B) Mablag' topishdan C) G‘oya topishdan D) Sayt yaratishdan 34 / 40 34. Tasvirlarning mantiqiy ketma-ketligidan hosil qilingan harakat nima deyiladi? A) Interfaollik B) Multiplikatsiya C) Dasturlash D) Animatsiya 35 / 40 35. Loyiha bosqichida harakat qiluvchi va turli algoritmlarni (stsenariylarni) bajaradigan harakatlanuvchi grafik obyekt nima deb ataladi. Scratch tilining barcha buyruqlariga kirish huquqiga ega algoritmlar ijrochisi. A) Sahna B) Sprite C) Mushukcha D) Skript 36 / 40 36. Yuqoridagi blok qanday vazifani bajaradi? A) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi B) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gachabo‘lgan masofani qaytaradi C) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaraga tekkanida biror bir hodisa ro‘y beradi D) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, Falseqiymatni qaytaradi. 37 / 40 37. Bu algoritmga hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. Bunday algoritmlarga qo‘shish yoki ko‘paytirish natijalarini hisoblash, bir nechta o‘zgaruvchilar qiymatlarini almashtirish kabilarni misol keltirish mumkin A) Tarmoqlanuvchi algoritm B) Chiziqli algoritm C) Aralash algoritm D) Takrorlanuvchi algoritm 38 / 40 38. Spritlar harakat qiladigan, chizadigan va o'zaro ta'sir qiladigan joy qanday nomlanadi? A) Sahna B) Sprite C) Mushukcha D) Skript 39 / 40 39. Sikl takrorlanishi davomida bajarilishi lozim bo‘lgan operatorlar majmuasiga nima deyiladi? A) sikl oxiri B) sikl boshi C) sikl tanasi D) sikllar majmuasi 40 / 40 40. Sahnaning kengligi qancha? A) 360 B) 320 C) 480 D) 260 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Informatika attesttatsiya