Informatika attestatsiya №6

0%
1

OMAD YOR BO'LSIN!


Informatika fanidan attestatsiya savollari №6

6-sinf yangi darsligidan testlar qo'shildi!

Test muallifi: Durbek  Chinmirzayev

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Provayder serveriga foydalanuvchilarning veb-saytlari yoki boshqa axborotlarini joylashtirishga yordam beradigan xizmat qanday ataladi?

2 / 40

2. Signal uzatuvchi bir qurilma sekundiga beshta signaldan birini uzatadi. Shu qurilma yordamida uzunligi uch sekund bo‘lgan necha xil turli xabarni jo‘natish mumkin?

3 / 40

3. Ali aytdi “1 petabayt 1024 gigabaytga teng”, Vali aytdi “1 bit 8 baytga teng”. Ularning fikrlari haqida nima deya olasiz?

4 / 40

4. Masofaviy ta'lim maqsadi nima?

5 / 40

5. Axborot hajmining 1 kilobayt va 1 gigabayt o‘lchov birliklari orasidagi o‘lchov birligini aniqlang.

6 / 40

6. Facebook.ninf rasmiy saytini belgilang

7 / 40

7. O'chirilgan fayl qanday tiklanadi?

8 / 40

8. x=100, y=50. Natija 100 bo’ladigan dastur kodini toping

9 / 40

9. Ali, Vali va Soli imtihonda 3 xil ball olishdi: 3 yoki 4 yoki 5. Quyidagi mulohazalarning faqat BITTASI ROSTLIGI ma’lum: “Ali 3 ball olgan”, “Vali 5 ball olgan”, “Soli 4 ball olmagan”. Agar Soli 3 ball olmagani ma’lum bo‘lsa, olgan ballarni aniqlang.

10 / 40

10. Elektron hukumat tushunchasi nechanchi yilda paydo bo'lgan

11 / 40

11. Excel da A1=7, B1=14, C1=3, A2=28, B2=35, C2=Informatika berilgan bo'lsa,=ПСТP(С2;1 + СЧЁТЕСЛИ(А1 : В2; ">27"); С1) formula qiymatini toping

12 / 40

12. MS Excel. A1=-6; A2=-1; B1=6; B2=3 bo’lsin. Natijа -1 bo‘ladigan formulani aniqlang

13 / 40

13. MS Excel. Quyidagi formula natijasini aniqlang: =ЦЕЛОЕ(-6,985) + МАКС( 15;30;3)

14 / 40

14. Excel dagi ifodaning natijasini aniqlang. =СЦЕПИТЬ(ПСТР("olimpiada";5;3);"n";ПРАВСИМВ("kino";2))

15 / 40

15. MS Excel. Agar A1= -5 va B1= 7 bo‘lsa, u holda quyidagi formulaning qiymatini aniqlang: =СРЗНАЧ(ЗНАК(A1); ЦЕЛОЕ(B1/A1); КОРЕНЬ(ABS(A1*B1- 1)))

16 / 40

16. Spritlar harakat qiladigan, chizadigan va o'zaro ta'sir qiladigan joy qanday nomlanadi?

17 / 40

17. Sikl takrorlanishi davomida bajarilishi lozim bo‘lgan operatorlar majmuasiga nima deyiladi?

18 / 40

18. Bu algoritm muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi

19 / 40

19. Yuqoridagi blok qanday vazifani bajaradi?

20 / 40

20. Multfilmlar texnologik jarayonga kо‘ra qanaqa bo'lishi mumkin?

21 / 40

21. Kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. Bunda dastur tuzuvchi kishiga dasturchi, kompyuter tushunadigan maxsus (sun’iy) tilga esa nima deyiladi?

22 / 40

22. Yuqoridagi blok qanday vazifani bildiradi?

23 / 40

23. Yuqoridagi blok-sxema qanday ma'noni bildiradi?

24 / 40

24. Yuqoridagi blok qanday vazifani bajaradi?

25 / 40

25. Sahnaning kengligi qancha?

26 / 40

26. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

27 / 40

27. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

28 / 40

28. Multfilmlar davomiyligiga kо‘ra qanday turlarga bo'linadi?

29 / 40

29. Kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. Unda qandaydir voqea, hodisa, jarayon yoki g‘oyalar tomoshabinga matn va tasvirlardan foydalangan holda “gapirish” (ko‘rsatish) orqali yetkaziladi.

30 / 40

30. Sahnaning balandligi qancha?

31 / 40

31. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

32 / 40

32. Scratch-dagi buyruqlar bloklari rangli toifalarga bo'linadi. Bunday toifalar nechta?

33 / 40

33. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

34 / 40

34. Tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. Ular yordamida boshqa tizim yoki inson (foydalanuvchi)larning birgalikdagi harakatlari amalga oshirilishi nima deyiladi?

35 / 40

35. Animatsiya qanday ma'noni bildiradi va qaysi tildan olingan?

36 / 40

36. Multfilm hosil qilishdagi birinchi qadam nimadan iborat?

37 / 40

37. Kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot.

38 / 40

38. Sprite nechta kostyumga ega bo'lishi mumkin?

39 / 40

39. Loyiha bosqichida harakat qiluvchi va turli algoritmlarni (stsenariylarni) bajaradigan harakatlanuvchi grafik obyekt nima deb ataladi. Scratch tilining barcha buyruqlariga kirish huquqiga ega algoritmlar ijrochisi.

40 / 40

40. Ob'ekt bajarishi mumkin bo'lgan buyruqlar to'plami ... deyiladi.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

Sizning fikrlaringizni eshitishdan xursand bo'lamiz

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0