Informatika attestatsiya №6

0%
1

OMAD YOR BO'LSIN!


Informatika fanidan attestatsiya savollari №6

6-sinf yangi darsligidan testlar qo'shildi!

Test muallifi: Durbek  Chinmirzayev

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Jumlani to'ldiring:______________-foto va videolarni ulashish uchun mo'ljallangan tarmoq.

2 / 40

2. Power Pointning qaysi talqini taqdimotni videofayl ko'rinishida saqlash imkoniyatiga ega?

3 / 40

3. Kodning qaysi parchasida 100 х 200 piksel o‘lchamdagi tasvirning chiqarilishi ko‘rsatilgan?

4 / 40

4. Kompyuterdagi Command.com faylining vazifasi nimadan iborat?

5 / 40

5. HTML tilidagi web-sahifada ta’riflash ro‘yxatini hosil qilish uchun qanday teg ishlatiladi?

6 / 40

6. CMS platformalar necha guruhga bo’linadi va ular qaysilar

7 / 40

7. 3^23 4 likda oxirgi raqamini toping

8 / 40

8. Identifikatsiya, Autentifikatsiya, Avtorizatsiya nima uchun kerak?

9 / 40

9. 2 lik sanoq sistemasida 6 ta nol qatnashgan eng katta to’rt xonali 16 likda sonni ko’rsating.

10 / 40

10. MS Excel. A va B ning ixtiyoriy natural qiymatida tomoni A va balandligi B bo‘lgan parallelogrammning yuzini to‘g‘ri hisoblaydigan formulani ko‘rsating. A1 katakda A va B1 katakda B sonlar kiritilgan.

11 / 40

11. MS Excel. A1=19, B1=38, C1=3, A2=76, B2=95, C2=Avtomexanik berilgan bo’lsa, =ПСТР(C2;5+СЧЁТЕСЛИ(A1:B2;”>75”) ;C1) Formula natijasini toping.

12 / 40

12. MS Excel. Quyidagi formula natijasini aniqlang: =ЦЕЛОЕ(-6,985) + МАКС( 15;30;3)

13 / 40

13. MS Excel. Qo'shni bo'lmagan kataklar guruhini tanlashda qaysi klavishni bosib turgan holda sichqoncha chap tugmasi bosiladi?

14 / 40

14. A1, B1 va C1 kataklariga mos ravishda 75, 50 va 25 sonlari kiritilgan D1 katakga =СУММ(A1:C1)/C1/2 formula kiritilsa uning hisob natijasini aniklang

15 / 40

15. Excel dagi ifodaning natijasini aniqlang. =СЦЕПИТЬ(ПСТР("olimpiada";5;3);"n";ПРАВСИМВ("kino";2))

16 / 40

16. Kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. Unda qandaydir voqea, hodisa, jarayon yoki g‘oyalar tomoshabinga matn va tasvirlardan foydalangan holda “gapirish” (ko‘rsatish) orqali yetkaziladi.

17 / 40

17. Qanday texnik usul tezlik (chastota)da о‘zaro almashinuvchi oddiy rasm yoki kadrlar ketma-ketligi yordamida harakatlanuvchi suratlar illyuziyasini yaratishda foydalaniladi. hisoblanadi

18 / 40

18. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketmaketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga nima deyiladi?

19 / 40

19. Atrof-muhitni tushunish, anglash uchun yaratilgan maxsus muhit nima deyiladi?

20 / 40

20. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

21 / 40

21. Tasvirlarning mantiqiy ketma-ketligidan hosil qilingan harakat nima deyiladi?

22 / 40

22. Kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. Bunda dastur tuzuvchi kishiga dasturchi, kompyuter tushunadigan maxsus (sun’iy) tilga esa nima deyiladi?

23 / 40

23. Yuqoridagi blok qanday vazifani bildiradi?

24 / 40

24. Ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi nima deb ataladi?

25 / 40

25. Sprite nechta kostyumga ega bo'lishi mumkin?

26 / 40

26. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

27 / 40

27. Yuqoridagi blok qanday vazifani bajaradi?

28 / 40

28. Obyektlarning bir-biriga ta’siri. U obyektlarning birgalikda harakat qilish darajasi va mohiyatini ochib beruvchi tushuncha hisoblanadi. Gap nima haqida ketayapti?

29 / 40

29. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

30 / 40

30. Multfilmlar davomiyligiga kо‘ra qanday turlarga bo'linadi?

31 / 40

31. Spritlar harakat qiladigan, chizadigan va o'zaro ta'sir qiladigan joy qanday nomlanadi?

32 / 40

32. Bu algoritm muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi

33 / 40

33. Scratch-dagi buyruqlar bloklari rangli toifalarga bo'linadi. Bunday toifalar nechta?

34 / 40

34. Loyiha bosqichida harakat qiluvchi va turli algoritmlarni (stsenariylarni) bajaradigan harakatlanuvchi grafik obyekt nima deb ataladi. Scratch tilining barcha buyruqlariga kirish huquqiga ega algoritmlar ijrochisi.

35 / 40

35. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

36 / 40

36. Sahnaning kengligi qancha?

37 / 40

37. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

38 / 40

38. Ob'ekt bajarishi mumkin bo'lgan buyruqlar to'plami ... deyiladi.

39 / 40

39. Animatsiya qanday ma'noni bildiradi va qaysi tildan olingan?

40 / 40

40. Kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi nima deyiladi?

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

Sizning fikrlaringizni eshitishdan xursand bo'lamiz

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0