Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa attestatsiya №3 Musiqa attestatsiya Musiqa attestatsiya №3 InfoMaster Yanvar 24, 2022 148 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan attestatsiya savollari №3 1 / 40 Xorazm sikliga kiruvchi maqom yo’llarini ko’rsating? A) Rost, navo , segoh, dugoh, buzruk, iroq, panjgoh B) Dugoh husayniy, navo , rost,buzruk, segoh, dugoh, bayot C) Shahnoza gulyor, buzruk, bayot, panjgoh, segoh, navo, rost D) Bayot, iroq, chorgoh, ,buzruk, navo ,segoh, dugoh 2 / 40 Katta septima intervali necha ton? A) 5 ton B) 6 ton C) 4,5 ton D) 5,5 ton 3 / 40 Ritm deb nimaga aytiladi? A) Tovushlarning ko’tarilib pasayishiga B) O’zaro bog’lanib, izchil kelgan tovushlar cho’zimiga C) Metr hissalarining ma’lum bir cho’zimda ifodalanishiga D) Kuchlim va kuchsiz hissalarni o’zaro bir tekis almashinib turishiga 4 / 40 Qaysi aytimlarda jorsozlik vazifasini bajaruvchi musiqiy cholg’ular qo’llanilaydi? A) Lapar aytimlarida B) Yor –yor aytimlarida C) Mehnat aytimlarida D) Termalarda 5 / 40 lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 510 ta B) 440 ta C) 600 ta D) 348 ta 6 / 40 Aida - Otello operalarining bastakori kim A) I.S Bax B) R.Korsakov C) J.Verdi D) Motsart 7 / 40 Mi majorda nechta alteratsiya belgilari bor A) 2 B) 4 C) 5 D) 3 8 / 40 Dutor so’zi qaysi tildan olingan va ma'nosi A) Lotincha 2 tor degani B) Tojikcha 2 tor degani C) Arabcha 2 tor degani D) Forscha 2-tor degani 9 / 40 Bayram marshi asarining muallifi A) R.Abdullayev B) M.Tojiyev C) F.Nazarov D) F.Alimov 10 / 40 Ekspozitsiya qanday qism A) Takrorlash B) Kirish C) Boshidan ohirigacha qayta ijro etish D) Rivojlantiruvchi 11 / 40 Chamanda gul qo’shig’ini kim yozgan A) M.Burhonov B) Sh.Yormatov C) T.Jalilov D) O’zbek xalq kuyi 12 / 40 Opera nimadan boahlanadi A) Coda B) Uvertyura C) Rechtataiv D) Kadensiya 13 / 40 O’zbekiston Res.si Prezidentining "Bolalar musiqa va san'atmaktablarining moddiy-texnika bazasini mustahkamlash va ularning faoliyatini yanada yaxshilash bo’yicha 2009-2014 y mo’ljallangan Davlat dasturi to’g’risida" gi PQ-910-sonli qarori qachon tasdiqlangan A) 2001y 18-yanvar B) 2000y 2-mart C) 2006y 10-dekabr D) 2008y 7-iyul 14 / 40 Xorazm maqomi tarkibiga kirgan maqomni toping A) Dugoh B) Rost C) Panjgoh D) Suvora 15 / 40 Razrabotka qanday qism A) Takrorlash B) Kirish C) Qaytarish D) Rivojlantiruvchi 16 / 40 1- sinf o’quvchilarda musiqa darsi qay tarzda o’tkaziladi? A) O’yin, qo’shiqlar, raqs va musiqalar orqali B) O’yin, raqs, mehnat qilish va baland past tovushlarni o’rganish C) Jamoa bo’lib kuylay olish D) Qo’shiq yodlash, o’rganish, ohangga mos kuylash 17 / 40 Birinchi o’zbek musiqasida, vokal-cholg’u syuita va kantata ijodkorlari kimlar A) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil B) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, C) S.Boboev, M.Leviev D) S.Yudakov, M.Nasimov 18 / 40 “Nisholda” qo’shig’ini o’quvchilarga qaysi paytda o’rgatasiz? A) Ramazon paytida B) Mavsumiy marosim oylarida C) Erta baxorda D) Xufton paytida 19 / 40 4 -sinf o’quv dasturidagi mexnat bilan bog’liq bo’lgan qanday qo’shiqlarni bilasiz? A) “Xo’p mayda”, “Bibigul”, “Cho’li iroq” B) “Yor-yor”, “Shaftolim”, “Olmaxon” C) “Lolacha”, “Olmani qara”, “Bulbulcha” D) Xo’p xayda”, “Urchuq”, “Qo’sh xaydash”, “Do’ppi tikdim” 20 / 40 2G’4, 3G’4 o’lchovlari nechanchi sinf musiqa darslarida o’rgatiladi? A) 4-sinf B) 3-sinf C) -sinf D) 2-sinf 21 / 40 Didaktiv jarayon barcha sinflarda qaysi paytda keng qo’llanilib boriladi? A) savol va javoblar o’tkazilayotganda B) dars yakunida qo’llaniladi C) o’quvchilar bilan darsga kirganda D) darsga tayyorgarlik ko’rish va uni sinfda olib borish davrida. 22 / 40 4-sinflarda ko’proq qanday janrdagi qo’shiqlar o’rgatiladi? A) xalq og’zaki ijodidagi aytishuvlar B) mumtoz qo’shiqlar C) an’anaviy terma qo’shiqlar D) terma, lapar, aytishuv,mumtoz 23 / 40 Nechanchi- yilda O’zbekiston radiosi va televideniyasi qoshida Yunus Rajabiy rahbarligida milliy, maqom an’sambli tashkil etildi? A) 1965- yilda B) 1957- yilda C) 1960- yilda D) 1970- yilda 24 / 40 Musiqa darsini kuylash, tinglash, suhbat, savol, javoblar orqali tashkil qilish qanday dars tipiga kiradi A) Aralash B) munozarali C) Mustahkamlash D) Aralash va takrorlash 25 / 40 “Oftob yaxshimi odob yaxshimi” qo’shig’i qaysi sinflarda o’rgatiladi? A) 4 sinfda B) 3 sinfda C) 1 sinfda D) 6 sinfda 26 / 40 Katta ashula asosan qaerlarda ijro etiladi? A) Farg’ona vodiysi, qisman Toshkentda B) Qashqadaryo va Surxondaryo voxalarida. C) Qoraqalpog’istonda. D) Samarqand va Buxoroda. 27 / 40 “Asp bo’laman”o’zbek xalq kuyiga asosan qaysi sinflarda xarakatlar o’rgatilib boriladi? A) Tabiat mavzusiga B) Vatanparvarlik mavzusiga C) Mexnat mavzusiga D) Jangovarlik mavzusiga 28 / 40 Quyidagilarning qaysilari katta ashulaga misol? A) “Bulbulcha” B) “Bir kelsin” C) “Gulqandim” D) “Tanovar” 29 / 40 «Bizning kelajagimiz» bolalar ijodiy festivali qachon tashkil qilingan? A) 2002 yilda B) 2000 yilda C) 1999 yilda D) 1998 yilda 30 / 40 Birinchi o’zbek musiqasida drama musiqasi ijodkorlari kimlar A) M.Nasimov,K.Otaniyozov,Yu.Rajabiy,P.I.Chaykovskiy B) S.Boboev, M.Leviev C) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil D) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, A.Xachaturyan, 31 / 40 Musiqa darslari boshqa fanlar bilan qanday farqlanadi? A) Badiyligi qiziqarliligi,ijro yo’llari bilan muammoli savol va topshiriqlari bilan B) Badiyligi, qiziqarliligi, bolalarda ko’proq ijodiy zavq, tuyg’u va obraz kechinmalar uyg’otish bilan C) Tarbiyaviyligi va raqsbopligi bilan D) Qiziqarli va munozaraligi bilan 32 / 40 Birinchi o’zbek musiqasida atoqli o’zbek dirijorlari kimlar A) T.Jalilov, Yu.Rajabiy, S.Jalil B) I.Akbarov,N. Rimskiy-Korsakov, C) S.Boboev, M.Leviev D) M.Ashrafiy, D.Zokirov, M.Bafoev, N.Xalilov, B.Umidjonov, A.Sultonov, A.Hamidov 33 / 40 1-2 sinflarni musiqa darsida qiziqtirish uchun qanday metodlar qullash mumkin? A) o’yin B) qo’shiqlar kuylash C) qo’shiq eshitirish va kuylash D) ritmik harakatlar 34 / 40 Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerak A) asarni ohangini eshitirish B) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish C) turli xil ko’rgazmalar berish D) asar haqida to’la tushintirish 35 / 40 Asar xarakteri boshidan oxirigacha o’zgarmasa qanday asar xisoblanadi? A) 3 qismli asar B) 2 qismli asar C) 4 qismli asar D) 1 qismli asar 36 / 40 Musiqa o’qituvchisi oldiga qo’yilgan talabalar -nimalardan iborat? A) o’z kasbiga va bolalarga sitqi dildan mehr qo’ygan yuksak madaniyatli, ijodkor, intiluvchan bo’lmog’i lozim. B) mahoratli o’z kasbini fidokori bo’lmog’i lozim C) Ahloqiy, qiziquvchan va fidoiy bo’lmog’i D) tarbiyaviy, estetik va ijodkor bo’lmog’i 37 / 40 Katta ashulalarda ko’proq kimlarning she’rlari aytilgan? A) Erkin Voxidov B) Navoiy, Muqimiy, Furqat, Zavqiy she’rlari. C) Navoiy,Fitrat,Abdulla Avloniy,Abdulla Oripov D) Muqimiy,Sakkokiy,Erkin Voxidov,Po’lat Mo’min 38 / 40 ashulachilik nafasi deb nimaga aytiladi? A) sun’iy ya’ni extiyojga qarab olinadigan nafas B) erkin nafas C) tez, qiska nafas D) Fiziologik nafas 39 / 40 Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerakharakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) asar haqida to’la tushintirish B) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish C) asarni ohangini eshitirish D) turli xil ko’rgazmalar berish 40 / 40 Musiqa tinglash faoliyati necha bosqichda amalga oshiriladi? A) 5ta B) 4ta C) 7ta D) 6ta 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 21 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 11 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13