6-sinf Ona tili va adabiyot 2-chorak Dekabr 21, 2021Dekabr 21, 2021 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Ona tili va adabiyot 2-chorak ga 1 fikr bildirilgan 12 OMAD YOR BO'LSIN! Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Ona tili va adabiyot 2-chorak Test muallifi: Xatirchi tuman 54-maktab Ona tili va adabiyot fani o'qituvchisi Jabborova Zarina Ismi familiyangizni kriting! 1 / 25 A.Qahhorning dastlabki qissasi qanday nomlanadi . A) “Hikoyalar” B) “Ayajonlarim” C) “Sinchalak” D) “Qishloq hukm ostida qissasi ostida” 2 / 25 «Sinfimiz o‘quvchilari yer maydonchasida ishlaganlar» gapida qo`llangan fe'l (ishlaganlar)qanday ma'noni bildiradi? A) Harakatning tugallanganligini. B) Harakatning favquloddaligini. C) Harakatning maqsadini. D) Harakatning sinash maqsadini. 3 / 25 Kengaygan ravishdosh birikmali gapni belgilang. A) Ovqat bir soatda tayyor bo‘ladi, ungacha hovlini supurib, suv sepdim. B) Onam ishdan qaytib kelib, ovqatga unnadi. C) Havo ochildi, biz yo‘lga chiqdik. D) Derazalar ochilgach, xonaga toza havo kirdi. 4 / 25 Harakat nomi ega bo‘lib kelgan gapni aniqlang. A) Iroda hamisha qiyinchilikni yengadi. B) Qo‘rquvni yengish- irodalilikdir. C) Tortinchoqlik-qo‘rquvning bir turidir. D) Irodali odam qo‘rquvni bilmaydi. 5 / 25 Juft fe'llar berilgan qatorni aniqlang. A) Urindi-turtindi. B) Bahs yuritdi. C) Havas qildi. D) Aytib yubordi. 6 / 25 Bo‘lishsiz ma'noli harakat nomi bilan kelgan gapni belgilang. A) Milliy tilni yo‘qotmoq millatning ruhini yo‘qotmoqdir. B) Bilim o‘rganish uchun qiyinchilikni yengish zarur. C) Ko‘chada to‘xtagan mashinaning orqasidan o‘tish mumkin. D) Sport bilan shug‘ullanmaslik odamni bo‘shashtirib yuboradi. 7 / 25 Muhammada Aminxo’ja Muqimiy dastlab Qo’qonda qaysi madrasada ta’lim oladi . A) “Abdulxalif” maktabida . B) “Oysha bibi” maktabida ., C) “Shohim o’yim” madrasasida . D) “Mehtor anbar” madrasasida . 8 / 25 Bo‘lishsiz ravishdoshni bo‘lishli ravishdosh bilan almashtirib bo'lmaydigan gapni belgilang. A) Oldidagi ovqatni yemasdan hovliga chiqdi. B) Bayon matnini diqqat bilan tinglamasdan, o‘quvchilar reja tuzishni boshladilar. C) Atrof bilan.tanishmasdan sayyohlar chayla qurishga kirishdilar. D) Yerga ozuqa solmasdan mo‘l hosil kutib bo‘lmaydi. 9 / 25 Harakatning kutilmaganligini anglatgan harakat tarzi shakli qo`llangan gapni toping. A) Yigitning oldidan katta ayiq chiqib qoldi. B) Qizcha varaqqa rasm chiza boshladi. C) Xo‘rozqanddan bittasini men olib qo‘ydim D) Kuz kelib, dalalarda ishlar qizib ketdi. 10 / 25 Osh yesalar o’rtada sarson ilik , Xo’ja-chiroq yog’i , Hoshimjon-pilik Muqimiy qaysi asaridan olingan parcha bu . A) “Sayohatnoma “ B) “Muqimiy bayozi “ C) “Devoni muqimiy “ D) “Tanobchilar” 11 / 25 “Osmon yiroq , Yer qattiq “ A. Qahhorning qaysi hihoyasining etirrofi. A) “Anor “ B) “O’g’ri” C) “Dahshat “ D) “Bemor” 12 / 25 Qahhorning bolaligi to’g’risida hikoya qiluvchi asarning nomini toping. A) “Qo’shchinor chirog’lari “. B) “Hikoyalar to’plami”. C) “Sarob romani “. D) “O’tmishdan ertaklar “. 13 / 25 Aniqlovchisi sifatdosh bilan ifodalangan gapni toping. A) Samixon biz bilan kinoga bordi. B) Ko‘rgan filmimiz hammaga yoqdi. C) Bu film barcha kino-teatrlarda namoyish qilinayotir. D) Biz yangi filmni tomosha qildik. 14 / 25 Muqumiyning G’ Gulom tomonidan tuzilgan to’plamining nomini ko’rsating. A) “Muqimiyning sayohatnomasi “ B) “Muqimiy hajviylari “ C) “Muqimiy ijodi “. D) “Muqimiy bayozi “. 15 / 25 Наrаkаtni bajarmaslikni qat'iy ta'kidlashni bildirgan ravtshdoshli gapni belgilang. A) Sen u yerga bora ko‘rma. B) Terrorchilar fosh qilib tashlandi. C) Bu ishni bir kunda bajarib bo‘lmaydi. D) Maktub hammaning oldida o‘qib berildi. 16 / 25 Og’izlari maqtanib o’n besh qarich . mayday suxon , ezma churuk , zangchalish , yuqorida berilgan misralarda qaysi san’atdan Muqumiy foydalangan. A) Qarshilantirish B) O’shatish C) Mubolag’a D) Sifatdosh 17 / 25 Fe'l yasovchi qo‘sbimchalar qaysi qatorda berilgan? A) -Oq, -yoq, -a. B) -chak, -roq, -la. C) -chi, -siz, -sir. D) -Sira, -ilia, —ay. 18 / 25 ”Shum bola” qissasida qaysi yolg’ondan so’ng boy hushidan ketadi? A) O’g’ilchanining Badal aravakashning o’zginasi ekanligini eshitgandan so’ng B) Og’ilxonaga o’t tushganini eshitgandan so’ng C) Bo’riboyvachchaning o’limidan so’ng D) Adol opaning farzandli bo’lganini eshitgandan so’ng 19 / 25 ”Shum bola” qissaida bolaning toleyining sho’rligi nima bilan izohlangan? A) har doim bozor ustidan chiqib qolishi B) darbadarlik, makonsizlik balosi C) shum yetim ekanligi D) barcha xo’jayininikidan haydalishi 20 / 25 Qaysi gapda so‘zlar faqat o‘z ma'nosida qo‘llanilgan? A) U daryo yoqasiga kelib qolgan edi. B) Mohira ko‘ngli ochiq va mehribon qiz. C) Cho‘lpon she'riyat osmonida bir yulduz edi. D) Bog‘dagi gullar anvoyi hidlar taratadi. 21 / 25 Lug‘aviy shakl yasovchi qo‘shimchalar qaysi qatorda berilgan? A) -Lar, -choq, -xon. B) -Gan, chilik, -dan. C) -Dan, -ga, -ni. D) -Cha, -chi, -ga. 22 / 25 Eshitmoq so‘zining ma'nodoshi bo‘lgan so‘z birikmasi berilgan qatorni belgilang. A) kattalar gapiga quloq solishi odobdan emas. B) O‘qituvchi bu so‘zni hammaga eshittirib aytdi. C) Tesliik quloq eshitmay qolmas. D) Eshitgan quloq nima deydi? 23 / 25 ”Shum bola” qissasida xizmatkorlar och bo’lsalar-da nega Sariboy bo’lisning yoniga borishmaydi? A) Har gapga “innaykeyin” deb odamning dinkasini quritardi B) Kalasga qaytmaydigan bo’lib ketgan edi C) Sariboy bo’lis kaltaklardi D) Olmalarni ko’proq terishga buyruq berar edi 24 / 25 Egalik qo‘shimchalari qaysi qo‘shimcha turiga kiradi? A) Sintaktik shakl yasovchi. B) So‘z yasovchi qo‘shimcha. C) Lug‘aviy shakl yasovchi. D) Shakl yasovchi qo‘shimcha. 25 / 25 Faqat mustaqil so‘zlar turkumiga mansub so‘zlar qatorini aniqlang. A) Hamrna, uchun, mangu. B) Sherik, ham, kenja. C) Son-sanoqsiz, ekmoq. D) Kerak, dushman, bilan. 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni 86%-100% 5 baho 71%-85% 4 baho 56%-70% 3 baho 55% va kamiga 2 baho Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Ona tili va adabiyot choraklik