Uy » Choraklik online testlar » Informatika choraklik » 5-sinf Informatika 4-chorak Informatika choraklik 5-sinf Informatika 4-chorak InfoMaster May 21, 2021 3654 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi -4 9 OMAD YOR BO'LSIN! Tomonidan yaratilgan InfoMaster 5-sinf Informatika 4-chorak Test muallifi: Toshmamatov Nurbek 1 / 25 Fayl yoki papkani o’chirish uchun qaysi ketma-ketliklar amalga oshiriladi? A) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Переименовать buyrug‘i tanlanadi B) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Отправить buyrug‘i tanlanadi C) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Копировать buyrug‘i tanlanadi D) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Удалить buyrug‘i tanlanadi 2 / 25 Tashqi xotiralar ko’rsatilgan qatorni toping A) yumshoq (magnit) disklar, qattiq disk (Vinchester), DVD-disklar, B) Flesh-disk, CD-disk, C) memory-card va flesh-xotiralar D) barcha javoblar to’g’ri 3 / 25 Dastur logotipi nima? A) kompyuter qurilmalari B) bunday tushuncha yo’q C) kumpyuterdagi malumotlarni ekranga chiqarib beruvchi qurilma D) Har bir dastur o‘z belgisi 4 / 25 Inson axborotni eshitish orqali necha foizini eslab qolish mumkin? A) 90% ini B) 9% ini C) 10% ini D) 1% ini 5 / 25 Axborotlar ustida qanday amallarni bajarish mumkin? A) izlash, to‘plash, saqlash, qayta ishlash B) uzatish, nusxa olish, bloklash C) barcha javoblar to’g’ri D) uni maxfiylashtirish, chop etish 6 / 25 Quyidagi mulohazalarning to‘g‘ri yoki noto‘g‘riligini belgilang: "Bir xil nomga va bir xil kengaytmaga ega bo’lgan ikkita fayl bitta papkada saqlash mumkinmi?" A) Ha B) Yo‘q 7 / 25 Inson axborotni ko’rish orqali necha foizini eslab qolish mumkin? A) 1% ini B) 90% ini C) 1% ini D) 9% ini 8 / 25 Quyidagi 1-rasmdagi fayl kengaytmasini toping A) .xlsx B) .docx C) .pub D) .pptx 9 / 25 Axborot nima? A) inson faoliyatining turli sohalarida axborotlarni izlash, to‘plash, saqlash, qayta ishlash va uzatish jarayonida ishlatiladigan usullar va texnik vositalar. B) kompyuterdagi ma’lumotlar C) inson sezgi organlari orqali atrofmuhitdan olingan turli ma’lumotlar. D) faqat ko’zimiz orqali oladigan ma’lumotlar 10 / 25 Hardware so’zning manosi toping. A) aqliy ta’minot yoki intellect B) qattiq qism yoki texnik ta’minot C) to’g’ri javob yo’q D) yumshoq qism yoki dasturiy ta’minot 11 / 25 Quyidagi mulohazalarning to‘g‘ri yoki noto‘g‘riligini belgilang: "Bir xil nomga ega bo’lgan ikkita fayl bitta papkada saqlash mumkinmi?" A) Ha, mumkin ular turli xil formatda bo’lsa B) Yo‘q 12 / 25 Yaratilgan papkani qayta nomlash uchun qaysi klavishdan foydalanamiz? A) Del B) Shift C) F2 D) F3 13 / 25 Axborotni qabul qilishda insonning qanday sezgi organlari (retseptorlar) mavjud A) ko‘rish, eshitish orqali, hid sezish, gapirish B) ko‘rish, yig’lash, hid sezish, ta’m bilish, kulish C) ko‘rish, eshitish orqali, hid sezish, ta’m bilish, his etish D) ko‘rish, kulish, hid sezish, gapirish, his etish, yig’lash 14 / 25 “Informatika” atamasi fransuzcha qaysi so’zlardan tashkil topgan. A) Informatique va Avtomatique B) “computer science” C) Informatique va Avtomat D) Informatika va Avtomatique 15 / 25 HTML tili qanaqa til? A) murakkab tillarni o’rganuvchi til B) chet tillarini o'rgatuvchi til C) bunday tushuncha yo’q D) gipermatnli belgilash tili 16 / 25 Scratch dasturlash muhitida Skript nima? A) ma’lum algoritm asosida ketma-ket taxlangan rangli bloklar. B) Scratch dasturi stilida yaratilgan obyekt (qahramon) C) Barcha javoblar to'g'ri D) dasturning eng kichik (minimal) fragmenti (bo‘lagi) 17 / 25 Algoritm ijrochisi- .... A) to'g'ri javob yo'q B) inson kabi, dastgohlar (stanoklar), mashinalar, robotlar, dronlar bo‘lishi mumkin. C) hashoratlar va robotlar D) hayvonlar va dronlar 18 / 25 Qaysi tushuncha kompyuter dasturlari bilan bog‘liq? A) Office; B) Brainware; C) Hardware; D) Software; 19 / 25 Scratch dasturi bilan necha xil muhitda ishlash mumkin? A) 5 ta B) 2 ta C) 6 ta D) 3 ta 20 / 25 Scratch so'zining ma'nosi to'g'ri ko'rsatilgan javobni toping. A) inglizcha so‘z bo‘lib, chiziq, g‘ichirlash, pero, chipor, boshlamoq kabi bir necha ma’noni anglatadi. B) Nemischa so‘z bo‘lib, aylana, g'ildirak, boshlamoq kabi bir necha ma’noni anglatadi. C) xitoycha so‘z bo‘lib, g'ildirak, pero, chinor, tugatmoq kabi bir necha ma’noni anglatadi. D) fransuzcha so‘z bo‘lib g‘ichirlash, pichoq, chinor kabi bir necha ma’noni anglatadi. 21 / 25 Paint.Net dasturini ishga tushirish algoritmi to‘g‘ri ko‘rsatilgan qatorni tanlang: A) 3, 2, 1; B) 2,3,1; C) 1, 2, 3; D) 2, 1, 3; 22 / 25 Ijrochi tomonidan bajarilishi kerak bo‘lgan buyruq va ko‘rsatmalarning izchil ketma-ketligi ... deyiladi. A) Scratch B) Dastur C) Algoritim D) Kompyuter 23 / 25 Scratch dasturlash muhitida Sprayt nima? A) ma’lum algoritm asosida ketma-ket taxlangan rangli bloklar. B) Scratch dasturi stilida yaratilgan obyekt (qahramon) C) Barcha javoblar to'g'ri D) dasturning eng kichik (minimal) fragmenti (bo‘lagi) 24 / 25 ≤center≥…≤/center≥ – juft teglarining vazifasi qanday? A) me’yordagi yozuvga nisbatan kichikroq yozish. B) me’yordagi yozuvga nisbatan kattaroq yozish. C) yuqori indekslarni qo‘shish, ya’ni darajalarni yozishda ishlatiladi D) teg ichidagi barcha yozuvlar (teglar ham bo‘lishi mumkin) sahifaning markaziga tekislanadi. 25 / 25 ≤s≥…≤/s≥– juft teglarining vazifasi qanday? A) so‘z yoki jumlaning tagiga chizib yozish B) so‘z yoki jumlani qalin shriftda yozish C) barcha yozuv ustidan chizish uchun ishlatiladi D) so‘z yoki jumlani qiya bosma (kursiv) holatda yozish 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni 86%-100% 5 baho 71%-85% 4 baho 56%-70% 3 baho 55% va kamiga 2 baho Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz