Uy » Choraklik online testlar » Informatika choraklik » 5-sinf Informatika 3-chorak yuzasidan TEST Informatika choraklik 5-sinf Informatika 3-chorak yuzasidan TEST InfoMaster Mart 26, 2021 1366 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 2 0 12345678910111213141516171819202122232425 OMAD YOR BO'LSIN! Tomonidan yaratilgan InfoMaster 5-sinf Informatika 3-chorak 1 / 25 1. HTML tili qanaqa til? A) chet tillarini o'rgatuvchi til B) murakkab tillarni o’rganuvchi til C) gipermatnli belgilash tili D) bunday tushuncha yo’q 2 / 25 2. Tarkibida matn, tasvir, video, gipermurojaat va boshqa ma’lumotlarni saqlovchi Internetdagi sahifa yoki veb-saytning bitta sahifasi nima deyiladi? A) Veb-sahifa B) Gipermatn C) Veb-sayt D) WWW 3 / 25 3. Quyidagi mulohazalarning to‘g‘ri yoki noto‘g‘riligini belgilang: "Fayl kengaytmasini foydalanuvchining o‘zi belgilaydi" A) Yo‘q B) Ha 4 / 25 4. Quyida berilgan katalogda ajratilgan “fayl yo‘lini” aniqlang A) C:\ Hujjatlar\ Dasturlar\Документ.xls B) C:\ Hujjatlar\ Games\Документ.txt C) C:\ Hujjatlar\ Xobbi\Документ. txt D) C:\ Hujjatlar\ Xobbi\Документ. xls 5 / 25 5. Brainware so’zning manosi toping. A) yumshoq qism yoki dasturiy ta’minot B) qattiq qism yoki texnik ta’minot C) aqliy ta’minot yoki intellect D) to’g’ri javob yo’q 6 / 25 6. Software so’zning manosi toping. A) yumshoq qism yoki dasturiy ta’minot B) to’g’ri javob yo’q C) qattiq qism yoki texnik ta’minot D) aqliy ta’minot yoki intellect 7 / 25 7. Bitta papkaning ichida bir necha papka yaratsa bo‘ladimi? A) Faqat bitta papka yaratsa bo’ladi B) Bo’lmaydi C) Bo’ladi D) Uchtadan oshmasligi kerak 8 / 25 8. Axborotni qabul qilishda insonning qanday sezgi organlari (retseptorlar) mavjud A) ko‘rish, kulish, hid sezish, gapirish, his etish, yig’lash B) ko‘rish, yig’lash, hid sezish, ta’m bilish, kulish C) ko‘rish, eshitish orqali, hid sezish, ta’m bilish, his etish D) ko‘rish, eshitish orqali, hid sezish, gapirish 9 / 25 9. Fayl yoki papkani nusxalash uchun qaysi ketma-ketliklar amalga oshiriladi? A) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Удалить buyrug‘i tanlanadi B) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Копировать buyrug‘i tanlanadi C) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Переименовать buyrug‘i tanlanadi D) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Отправить buyrug‘i tanlanadi 10 / 25 10. Fayl yoki papkani qayta nomlash uchun qaysi ketma-ketliklar amalga oshiriladi? A) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Копировать buyrug‘i tanlanadi B) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Удалить buyrug‘i tanlanadi C) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Отправить buyrug‘i tanlanadi D) sichqonchaning o‘ng tugmachasi bosiladi va hosil bo‘lgan oynachada Переименовать buyrug‘i tanlanadi 11 / 25 11. Yorliq nima? A) dastur faylini ochish yoki ishga tushirish xususiyatiga ega rasmli obyekt yoki piktogramma. B) kumpyuterdagi malumotlarni ekranga chiqarib beruvchi qurilma C) kompyuter qurilmalari D) kompyuterning biror tashqi xotirasida umumiy bir nom bilan saqlangan har qanday ma’lumot 12 / 25 12. Kompyuterda 1 kun davomida o’quvchi qancha vaqt davomida foydalanishi mumkin. A) 2 yoki 3 soatdan oshiq ishlamaslik kerak B) yarim soatdan oshiq ishlamaslik kerak C) 4 soatdan oshiq ishlamaslik kerak D) 1 soatdan oshiq ishlamaslik kerak 13 / 25 13. Qaysi kombinatsiya yordamida yangi papka hosil qilish mumkin? A) F2 B) Ctrl+Shift+N C) Buni imkoni yo'q D) Ctrl+Shift 14 / 25 14. Axborot nima? A) inson faoliyatining turli sohalarida axborotlarni izlash, to‘plash, saqlash, qayta ishlash va uzatish jarayonida ishlatiladigan usullar va texnik vositalar. B) faqat ko’zimiz orqali oladigan ma’lumotlar C) kompyuterdagi ma’lumotlar D) inson sezgi organlari orqali atrofmuhitdan olingan turli ma’lumotlar. 15 / 25 15. Yaratilgan papkani qayta nomlash uchun qaysi klavishdan foydalanamiz? A) Shift B) F2 C) Del D) F3 16 / 25 16. Informatika fani qanday yo‘nalishlarga bo‘lib o‘rganiladi? A) texnologiya, dasturlash, sun’iy intellekt; B) kompyuter, printer, Software ; C) Hardware, Software, Brain ware. D) kompyuter, Windows, robototexnika; 17 / 25 17. Informatika fan qachon asos solingan? A) XX asrning 50yillarida Germaniya asos solingan B) XXI asrning 60yillarida Fransiyada asos solingan C) XX asrning 50yillarida Fransiyada asos solingan D) XIX asrning 70yillarida Amerikada asos solingan 18 / 25 18. Dastur logotipi nima? A) bunday tushuncha yo’q B) kumpyuterdagi malumotlarni ekranga chiqarib beruvchi qurilma C) Har bir dastur o‘z belgisi D) kompyuter qurilmalari 19 / 25 19. Kompyuterlar uchun zarur bo‘lgan qisimlar nechta? A) 3 ta B) 4 ta C) 5 ta D) 2 ta 20 / 25 20. Axborotni qabul qilishda insonning necha xil sezgi organlari (retseptorlar bor. A) 5 xil B) 6 xil C) 4xil D) 7xil 21 / 25 21. EHM ning kengaytmasini aniqlang. A) elektron hamyon B) to’g’ri javob yo’q C) elektron hisoblash mashinalari D) elektron hisoblash mashiqlari 22 / 25 22. ≤br≥ - toq tegining vazifasi qanday? A) matnlarni mazmunan mos bo‘laklarga ajratish B) kursorni bitta pastki qatorga tushirish, undan keyin keluvchi barcha narsalar bitta pastki qatordan yoziladi C) me’yordagi yozuvga nisbatan kichikroq yozish. D) elementi yuqori indekslarni qo‘shish, ya’ni darajalarni yozishda ishlatiladi 23 / 25 23. ≤strike≥…≤/strike≥ – juft teglarining vazifasi qanday? A) so‘z yoki jumlani qiya bosma (kursiv) holatda yozish B) barcha yozuv ustidan chizish uchun ishlatiladi C) so‘z yoki jumlani qalin shriftda yozish D) so‘z yoki jumlaning tagiga chizib yozish 24 / 25 24. ≤big≥…≤/big≥ – juft teglarining vazifasi qanday? A) elementi yuqori indekslarni qo‘shish, ya’ni darajalarni yozishda ishlatiladi B) me’yordagi yozuvga nisbatan kichikroq yozish. C) me’yordagi yozuvga nisbatan kattaroq yozish. D) elementi quyi indeksni yozish uchun ishlatiladi 25 / 25 25. ≤hr≥ – toq tegining vazifasi qanday? A) me’yordagi yozuvga nisbatan kichikroq yozish. B) kursorni bitta pastki qatorga tushirish, undan keyin keluvchi barcha narsalar bitta pastki qatordan yoziladi C) matnlarni mazmunan mos bo‘laklarga ajratish D) elementi yuqori indekslarni qo‘shish, ya’ni darajalarni yozishda ishlatiladi 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni 86%-100% 5 baho 71%-85% 4 baho 56%-70% 3 baho 55% va kamiga 2 baho Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz