Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Musiqa attestatsiya Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 InfoMaster May 1, 2024 169 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 3 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) Ikkinchi B) Uchinchi: C) To’rtinchi D) Birinchi: 2 / 50 2. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: B) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma C) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar D) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla 3 / 50 3. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 440 ta: B) 510 ta: C) 348 ta D) 600 ta 4 / 50 4. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Oratoriya B) Musiqali drama: C) Kantata D) Operetta 5 / 50 5. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 88 ta: B) 78 ta C) 92 ta D) 68 ta 6 / 50 6. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: B) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori C) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev D) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov 7 / 50 7. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) Engramonik intervallar B) diatonik intervallar: C) Xromatik intervallar D) Ortirilgan intervallar 8 / 50 8. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) G’ijjak B) Sato C) Qo’biz. D) Dutor: 9 / 50 9. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton B) ½ ton, ½ ½ ½ C) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton D) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: 10 / 50 10. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) uchinchi guruhiga B) ikkinchi guruhiga C) to’rtinchi guruhiga D) birinchi guruhiga: 11 / 50 11. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) yumshshoq-ohangdor tovushlar B) qichqiriq tovushlar C) no oxangdosh tovushlar: D) dag’al tovushlar 12 / 50 12. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) o’yin metodi: B) ko’rgazmali o’qitish metodi C) amaliy metodi D) musiqa o’qitishning ogzaki metodi 13 / 50 13. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) Uchinchi B) Birinchi C) Ikkinchi: D) To’rtinchi 14 / 50 14. Katta septima intervali necha ton? A) 4,5 ton: B) 6 ton C) 5 ton D) 5,5 ton: 15 / 50 15. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) muqaddima , kirish degani: B) musobaqa degani: C) tamom degani D) asosiy qism degani 16 / 50 16. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) ikki yirik bo’limdan iborat: B) besh yirik bo’limdan iborat: C) olti yirik bo’limdan iborat D) to’rt yirik bo’limdan iborat 17 / 50 17. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): B) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) C) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): D) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) 18 / 50 18. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) M.Ashrafiy, Vaselenko: B) S.Yudakov C) T.Sodiqov D) T.Jalilov 19 / 50 19. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) uch guruhni: B) besh guruhni C) ikki guruhni D) to’rt guruhni 20 / 50 20. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Amaliy o’qitish metodlari B) Taqqoslash metodlari: C) Ko’rgazmali o’qitish metodlari D) O’yin metodlari 21 / 50 21. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) to’rt miqdorda B) yarim miqdorda: C) uch miqdorda D) ikki miqdorda 22 / 50 22. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Tuzuk”: B) “Naqr” C) “Parda”: D) “Alxon” 23 / 50 23. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: B) Munojot, alla, yor-yor C) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla D) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin 24 / 50 24. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida B) Ommaviy va to’garak shakllarida C) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: D) to’garak va xor shaklida 25 / 50 25. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar B) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar C) Oilaviy marosim aytimlar D) Mehnat qo’shiqlari: 26 / 50 26. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1959-yilda B) 1957-yilda C) 1962-yilda: D) 1958- yilda: 27 / 50 27. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) Forscha so’z va tojikchka so`z: B) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: C) Arabcha so’z va yunoncha so`z D) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z 28 / 50 28. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi B) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: C) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas D) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi 29 / 50 29. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 18-20 ta B) 12-14 ta: C) 8-10 ta: D) 20-22 ta 30 / 50 30. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. B) Musiqa tushunishga o’rgatadi. C) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: D) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. 31 / 50 31. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari B) O’yin metodi C) Ko’rgazmali o’qitish metod D) Amaliy metod 32 / 50 32. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Musiqa tinglashdan B) Istagan faoliyat turidan: C) Musiqa savodidan D) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: 33 / 50 33. Tenor qanday ovoz? A) erkaklarning o’rtacha ovozi B) erkaklarning past ovozi: C) erkaklarning yuqori ovozi: D) ayollar tovushiga yaqin ovoz 34 / 50 34. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) B) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) C) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): D) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) 35 / 50 35. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar B) Lapar, Maqom, Yalla C) Maqom, Katta ashula, epik doston: D) Lirik ashula, Lapar, Yalla 36 / 50 36. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. B) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish C) Xotira obrazlarini solishtirish D) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. 37 / 50 37. Pedagogik tizim komponentlari. A) Nazariya va amaliyot. B) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari C) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari D) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. 38 / 50 38. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) O’zaro ta’sirlar B) Ijodiy yondashuv C) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi D) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) 39 / 50 39. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 40 / 50 40. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Gaplarni yozib, saqlab olish B) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa C) Ijodiy yondashuv D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 41 / 50 41. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Sintez B) Bilish C) Analiz D) Baholash 42 / 50 42. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. B) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. C) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. D) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. 43 / 50 43. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan C) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan D) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan 44 / 50 44. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. B) Matnli belgi, ovozli belgi. C) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. D) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. 45 / 50 45. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar B) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan C) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan D) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish 46 / 50 46. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon B) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni C) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni D) Ijodiy yondashuv jarayoni 47 / 50 47. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Xatoni tuzatish, baholash B) Harakatlarni tekshirish C) Maqsad, xatoni tuzatish D) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari 48 / 50 48. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. B) Arabcha nova – yangilik kiritish. C) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. D) Lotincha innotion – yangilik yaratish. 49 / 50 49. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish B) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik C) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish D) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 50 / 50 50. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish B) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari C) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 13 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14