Uy » Attestatsiya testlar » Musiqa attestatsiya » Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Musiqa attestatsiya Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 InfoMaster May 1, 2024 218 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 11 0% 15 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №13 Attsetatsiya 2024 Musiqiy madaniyat fani ustozlari uchun! 1 / 50 1. Termalar necha asosiy ko’rinishga ega? A) to’rt ko’rinishga (aytimlar, qo’shiqlar, kuy va yallalar) B) ikki ko’rinishga (Baxshi termalari, xalq termalari ): C) uch ko’rinishga (dostonlar, qo’shiq va laparlar) D) bir ko’rinishga (Baxshi termalari) 2 / 50 2. Shaxs kamolatini rivojlantirishda musiqa tarbiyasining ahamiyatini nimadan iborat. A) Bolalarni musiqa tinglashga o’rgatadi. B) Bolalarga emotsional ta‘sir ko’rsatadi.: C) Musiqa savodi o’rganishdan iborat. D) Musiqa tushunishga o’rgatadi. 3 / 50 3. Alisher Navoiy nazmida keng qo’llanilgan hozirgi vaqtdagi “lad” tushunchasiga ma’nodosh so’zni ko’rsating? A) “Tuzuk”: B) “Parda”: C) “Alxon” D) “Naqr” 4 / 50 4. Har bir maqom necha bo’limdan iborat? A) ikki yirik bo’limdan iborat: B) olti yirik bo’limdan iborat C) besh yirik bo’limdan iborat: D) to’rt yirik bo’limdan iborat 5 / 50 5. “Mirzodavlat”, “Qashqarcha”, “Gul o’yin”, “Nori-norim”, “Jonon” kabi raqs kuylari qaysi guruhga mansub? A) Birinchi B) To’rtinchi C) Ikkinchi: D) Uchinchi 6 / 50 6. Bir nuqta nota cho’zimini qancha miqdorda uzaytiradi? A) ikki miqdorda B) yarim miqdorda: C) uch miqdorda D) to’rt miqdorda 7 / 50 7. “Uforlar” raqs kuylarining qaysi guruhiga mansub? A) to’rtinchi guruhiga B) birinchi guruhiga: C) ikkinchi guruhiga D) uchinchi guruhiga 8 / 50 8. «Bastakor» qanday so’zdan olinib iste’molga kiritilgan? A) Arabcha so’z va yunoncha so`z B) Tojikcha so’z va uyg`urcha so`z: C) O’zbekcha so’z va tojikcha so`z D) Forscha so’z va tojikchka so`z: 9 / 50 9. Keltirilgan cholg’ulardan qaysi biri chertib chalinadigan cholg’u? A) Dutor: B) Sato C) Qo’biz. D) G’ijjak 10 / 50 10. Keltirilgan aytimlarning qaysi biri lapar janriga mansub? A) Bilaguzuk, Qoraqosh, Qilpillama: B) Laylak keldi, Arg’amchi, yalla C) Boychechak, Chitti gul, Sust xotin D) Munojot, alla, yor-yor 11 / 50 11. «Uvertyura» so’zining ma’nosi nima? A) musobaqa degani: B) tamom degani C) asosiy qism degani D) muqaddima , kirish degani: 12 / 50 12. “Folklor” termini qaysi tildan olingan, kim tomonidan nechanchi yil birinchi marotaba ilgari surilgan va u nima ma’noni anglatadi? A) Fransuzcha 1870 yil TS.A.Kyui (donolik, xalq raqsi) B) Lotincha 1863 yil F.N.Buslaev (afsona, naql, marosim): C) Ruscha 1883 yil A.N.Veselovkiy (tarixiy qo’shiq) D) Inglizcha 1846 yil Vilyam Tomos (xalq donoligi, donishmandligi): 13 / 50 13. Raqs kuylaridan “Tanovar” qaysi guruhga mansub? A) Uchinchi: B) Birinchi: C) Ikkinchi D) To’rtinchi 14 / 50 14. Og’zaki an’anadagi professional (kasbiy) musiqaga tegishli janrlarni ko’rsating? A) Yor-yor, Duet, Tarixiy qo’shiqlar B) Lapar, Maqom, Yalla C) Maqom, Katta ashula, epik doston: D) Lirik ashula, Lapar, Yalla 15 / 50 15. Dehqonchilik bilan bog’liq qo’shiqlar qaysi guruh tarkibiga kiradi? A) Mehnat qo’shiqlari: B) Diniy marosim bilan bog’liq qo’shiqlar C) Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar D) Oilaviy marosim aytimlar 16 / 50 16. Tenor qanday ovoz? A) erkaklarning yuqori ovozi: B) erkaklarning o’rtacha ovozi C) erkaklarning past ovozi: D) ayollar tovushiga yaqin ovoz 17 / 50 17. Tabiiy mojor va tabiiy minor pog’onalari orasida hosil bo’lgan asosiy intervallar yana qanday nomlanadi? A) diatonik intervallar: B) Xromatik intervallar C) Ortirilgan intervallar D) Engramonik intervallar 18 / 50 18. Ashulachilik nafasi qaysi turlardan iborat? A) ko’krak nafasi, diafragma nafasi, qorin nafasi: B) Qorin nafasi, chuqur nafas, yengil nafas C) Diafragma nafasi, chuqur nafas, qorin nafasi D) Ko’krak nafasi, yelka nafasi, zanjirband nafasi 19 / 50 19. lya tovushi bir sekundda necha tebranishga ega? A) 348 ta B) 440 ta: C) 510 ta: D) 600 ta 20 / 50 20. Boshlang’ch sinf musiqa madaniyati darslarida nechta qo’shiq o’rgatiladi? A) 18-20 ta B) 20-22 ta C) 12-14 ta: D) 8-10 ta: 21 / 50 21. O’quvchilarning vokal-xor malakalarini rivojlantirishda qaysi metod muhim vosita bo’lib hisoblanadi? A) Amaliy o’qitish metodlari B) Ko’rgazmali o’qitish metodlari C) O’yin metodlari D) Taqqoslash metodlari: 22 / 50 22. O’zbekistonda estrada orkestri nechanchi yilda tashkil etildi? A) 1957-yilda B) 1962-yilda: C) 1958- yilda: D) 1959-yilda 23 / 50 23. Maktabda sinfdan tashqari musiqaviy tarbiyaviy ishlar qanday shakllarda olib boriladi? A) to’garak va xor shaklida B) Yakka xon qo’shiqchilik va cholg’uchilar ansambllari shakllarida: C) Ommaviy va to’garak shakllarida D) Vokal ansambllari va ommaviy shakllarida 24 / 50 24. Birinchi o’zbek operasi «Bo’ron» ning muallifi kim? A) M.Ashrafiy, Vaselenko: B) S.Yudakov C) T.Sodiqov D) T.Jalilov 25 / 50 25. Erkin mavzuli kuy-qo’shiqlar guruhini qaysi janrlar tashkil etadi? A) Yor-yor, Terma, Alla, Yalla B) Qo’shiq, Terma, Lapar, Yalla.: C) Yalla, Kelin salom, Terma, Lapar D) Lapar, Kelin salom, Churiya, Terma 26 / 50 26. CHolg’u va vokal musiqa asosiy o’rinni egallagan janr… A) Musiqali drama: B) Kantata C) Operetta D) Oratoriya 27 / 50 27. Major chamasini hosil qilgan bosqichlardagi ton va yarim tonliklarni aniqlang? A) 1 ton, 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton: B) 1 ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton C) ½ ton, ½ ½ ½ D) ½ ton, ½ ton, 1 ton, 1 ton, ½ ton 28 / 50 28. Boshlangich sinflarda qaysi metod ko’proq qo’llaniladi? A) ko’rgazmali o’qitish metodi B) musiqa o’qitishning ogzaki metodi C) o’yin metodi: D) amaliy metodi 29 / 50 29. Raqs kuylari o’z xarakteri, tasviriy imkoniyatlariga ko’ra asosan necha guruhni tashkil etadi? A) uch guruhni: B) to’rt guruhni C) ikki guruhni D) besh guruhni 30 / 50 30. Qaysi metod vositasida nota yozuvlari, dirijyorlik xarakatlari, raqs musiqani jonli va ochiq ijro etilishi,ritmik sur‘ati ko’rsatiladi? A) O’yin metodi B) Musiqa o’qitishning ogzaki metodlari C) Ko’rgazmali o’qitish metod D) Amaliy metod 31 / 50 31. Musiqa darsiga o’qituvchi ijodiy yondoshib qaysi faoliyat turidan boshlashi mumkin? A) Istagan faoliyat turidan: B) Musiqa savodidan C) Musiqa tinglashdan D) Jamoa bo’lib ko’ylashdan: 32 / 50 32. Katta septima intervali necha ton? A) 4,5 ton: B) 5 ton C) 5,5 ton: D) 6 ton 33 / 50 33. Fortepiano tovush qatorida nechta xilma-xil tovushlar bor? A) 92 ta B) 68 ta C) 88 ta: D) 78 ta 34 / 50 34. Dissonans tovushlar qanday tovushlar hisoblanadi? A) dag’al tovushlar B) qichqiriq tovushlar C) no oxangdosh tovushlar: D) yumshshoq-ohangdor tovushlar 35 / 50 35. Farg’ona-Toshkent maqom ashula yo’llarining yirik namoyondalari kimlar? A) Ota Jalol Nosirov, Xoji Abdulaziz Rasulov, Xamroqul qori B) Mardonqul Avliyoqul o’g’li, Abdulla Nurali o’g’li, Orifxon Xotamov C) Hojixon Boltayev, Niyozjon Xo’ja, Rasul qori Mamadaliyev D) Shorahim Shoumarov, Mulla To’ychi Toshmuhamedov, Yunus Rajabiy: 36 / 50 36. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) Gaplarni yozib, saqlab olish B) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Ijodiy yondashuv 37 / 50 37. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Harakatlarni tekshirish B) Maqsad, xatoni tuzatish C) Xatoni tuzatish, baholash D) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari 38 / 50 38. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Maqsad B) Motiv C) Mazmun D) Baholash 39 / 50 39. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik B) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish C) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish D) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 40 / 50 40. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish B) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. C) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. D) Xotira obrazlarini solishtirish 41 / 50 41. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. B) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. C) Matnli belgi, ovozli belgi. D) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 42 / 50 42. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi B) Ta’limning baholash shkalasida C) O’quv jarayonini uzluksizligida D) Pedagogikada monitoringda 43 / 50 43. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash C) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 44 / 50 44. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Sintez B) Baholash C) Bilish D) Analiz 45 / 50 45. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari B) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring C) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish D) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari 46 / 50 46. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish B) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish C) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish D) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish 47 / 50 47. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi B) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) C) Ijodiy yondashuv D) O’zaro ta’sirlar 48 / 50 48. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. B) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. C) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. D) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. 49 / 50 49. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar B) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan C) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish D) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan 50 / 50 50. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon B) Ijodiy yondashuv jarayoni C) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni D) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 20 Musiqa fanidan attestatsiya savollari №14