Pedagogik metodika №3 Yanvar 27, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №3 ga fikr bildirilmagan. Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 0% 25 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) O'zgarish nima uchun kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. 2 / 20 2. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) kommunikativ bilimlar. B) mavzu bilimlari. C) sotsiologik bilimlar. D) pedagogik bilimlar. 3 / 20 3. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) ular o'qishni tartibga soladilar. B) guruh faoliyatini tashkil etish. C) muqobil qarorlar qabul qiling. D) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. 4 / 20 4. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) tashqi motivatsiyaning ustunligi. B) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. C) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. D) o'yin shakllaridan foydalanish. 5 / 20 5. Trening uchun baholashning maqsadiется A) belgilash. B) ishlash reytingining ta'riflari. C) sifat monitoringi. D) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. 6 / 20 6. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) o'rta muddatli. B) direktiv. C) qisqa muddatli. D) uzoq muddatli. 7 / 20 7. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) kombinatsiya. B) qayta yo'naltirish. C) rag'batlantirish. D) muvofiqlashtirish. 8 / 20 8. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) muqobil ta'lim. B) standart fikrlash. C) inklyuziv ta'lim. D) tanqidiy fikrlash. 9 / 20 9. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) maktabgacha yoshdagi bolalar. B) universitet O’quvchilari. C) kichik maktab o'quvchilari. D) o'rta maktab o'quvchilari. 10 / 20 10. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. C) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. D) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. 11 / 20 11. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. B) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. C) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. D) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. 12 / 20 12. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) bilim. B) harakatlar. C) fikrlash. D) xotira. 13 / 20 13. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) kümülatif suhbat. B) munozarali suhbat. C) kognitiv suhbat. D) tadqiqot suhbati. 14 / 20 14. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) ma'lumot bilan tanishish. B) ma'lumotlarni sintez qilish. C) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. D) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. 15 / 20 15. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. B) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. C) обмен O’quvchilar ishini almashish. D) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. 16 / 20 16. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) fikrlash. B) baholash. C) rejalashtirish. D) tadqiqot. 17 / 20 17. Trening natijalari A) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. B) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. C) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. D) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. 18 / 20 18. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. B) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. C) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. D) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. 19 / 20 19. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) O’quvchilarni kuzatish. B) darsni rejalashtirish. C) hamkasblarning fikr-mulohazalari. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 20 / 20 20. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz yangidan boshlaymiz. B) biz majburiyatlarni olamiz. C) amaliyotni takomillashtirish. D) biz tajribani tushunamiz. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika