Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 7-sinf Informatika » 7-sinf Informatika №17 7-sinf Informatika 7-sinf Informatika №17 InfoMaster Fevral 3, 2023 40 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0 12345678910111213141516171819202122232425 7-sinf Informatika №17 II bob. GRAFIK AXBOROTLARNI QAYTA ISHLASH 17-dars. MATNLAR BILAN ISHLASH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda Audioaxborot to'g'ri ko'rsatilgan javobni tanlang. A) 3 B) 2 C) 5 D) 4 2 / 25 2. Quyidagi sonni ixcham ko‘rinishda yozing: 2 ∙ 3³ + 2 ∙ 3¹ + 1 ∙ 3⁰ A) 2021₁₀ B) 202₃ C) 2021₃ D) 221₃ 3 / 25 3. O‘tkazishlarni bajaring: 11100111₂ = ?₈ A) 345 B) 347 C) 447 D) 357 4 / 25 4. To'qqizlik sanoq sistemasidagi а=15 va b=18 sonlari berilgan. Uchlik sanoq sistemasida yozilgan х sonlaridan qaysi biri а<х A) х=121 B) x= l02 C) x= l 12 D) х=200 5 / 25 5. Quyida berilgan matnni "Блокнот“ dasturida yozib saqlandi. Axborot uzatish tezligi 12 Mbit/sekund bo‘lsa, fayl uzatilgan vaqtni aniqlang. “Kompyuterlar raqamli axborotlarni qayta ishlaydi” Qo’shtirnoqni hisobga olmang. A) 32 B) 16 C) 128 D) 8 6 / 25 6. Kitobda 300 ta sahifa bo‘lib, har bir sahifa 25 ta satrdan, har bir satr esa 80 ta belgidan iborat. Kitobning axborot hajmini hisoblang. A) 600 bayt B) 2000 bayt C) 300 000 bayt D) 600 000 bayt 7 / 25 7. Ikkilik kodlangan yashil rang kodini toping A) 100 B) 000 C) 010 D) 100 8 / 25 8. Ovozli axborotlarni qaysi axborot turiga mansub? A) Diskret B) Analog 9 / 25 9. Rastr-bu? A) rastrli tasvirning eng kichik elementi. B) haqiqiy olam tasavvurini turli tеxnik vositalar yordamida idrok etish, his etish imkonini beruvchi sun’iy hosil qilingan axborot muhiti. C) ekranning butun maydonini qoplovchi piksellar matritsasi D) tasviriy sanʼat turi. 10 / 25 10. RGB rang modelining umumiy ranglar necha xil? A) 255 B) 3 C) 4 D) 256 11 / 25 11. Lotincha . effectus so‘zidan olingan bo’lib „harakat“, faoliyat“, „natija“ degan ma’nolarni anglatadi. Ushbu ta’rif qaysi javobga berikgan? A) Grafik muharrir B) Effekt C) Tarsir D) Grafika 12 / 25 12. Ushbu rasmqaysi dastur logotipi? A) Adobe Illustrator B) Adobe Lightroom C) Affinity Designer D) CorelDRAW Graphics Suite 13 / 25 13. Adobe Photoshop dasturida Hand Tool uskuna vazifasini toping. (20-rasm) A) Uskuna yordamida turli geometrik shakllarni chizish mumkin. B) Uskuna yordamida tasvirga turli matnlarni kiritish mumkin. C) Pero tasvir ustida harakatlantirilganda, nuqtalar hosil bo‘ladi. D) Uskuna tasvirning ko‘zga tashlanmay turgan qismlarini ko‘rsatadi. 14 / 25 14. Adobe Photoshop dasturida Pen Tool uskunani faollashtirish uchun qaysi klavish bosiladi. (16-rasm) A) U B) P C) P D) O 15 / 25 15. „Rectangular Marquee Tool“ uskunasi yordamida obyekt qanday ko‘rinishda belgilanadi? A) to‘g‘ri chiziq chaklida B) to‘g‘ri to‘rtburchak C) istaganday belgilash mumkin D) aylana yoki ellips 16 / 25 16. „Lassо Tool“ uskunasi yordamida obyekt qanday ko‘rinishda belgilanadi? A) istaganday belgilash mumkin B) to‘g‘ri chiziq chaklida C) to‘g‘ri to‘rtburchak D) aylana yoki ellips 17 / 25 17. Qatlamlar palitrasini ekranga chiqarish uchun klaviaturani qaysi tugmachasini bosish lozim. A) F5 B) F2 C) F7 D) F6 18 / 25 18. Photoshop dasturida asl qatlamdan nusxa ko‘chirib olib uchun qanday tezkor klavishlaridan foydalaniladi? A) Ctrl + J B) Ctrl + S C) Ctrl + N D) Ctrl + T 19 / 25 19. Quyudagi rasmda “G” ni vazifasini toping. A) matn shaklni o‘zgartirish B) matnning tekislanishini o‘zgartirish C) matn rangini o‘zgartirish D) o‘zgarishlarni bekor qilish 20 / 25 20. Quyudagi rasmda “F” ni vazifasini toping. A) matn rangini o‘zgartirish B) matnning tekislanishini o‘zgartirish C) o‘zgarishlarni bekor qilish D) matn shaklni o‘zgartirish 21 / 25 21. Quyudagi rasmda “B” ni vazifasini toping. A) shrift uslubini o‘zgartirish B) matn ko‘rinishi (qirrasi)ni o‘zgartirish C) matn o‘lchamini o‘zgartirish D) matn yo‘nalishini o‘zgartirish 22 / 25 22. Quyudagi rasmda “C” ni vazifasini toping. A) matn ko‘rinishi (qirrasi)ni o‘zgartirish B) shrift uslubini o‘zgartirish C) matn o‘lchamini o‘zgartirish D) matn yo‘nalishini o‘zgartirish 23 / 25 23. Adobe Photoshop dasturida “Matn bloki” – A) matnlarni ma’lum shaklda kiritish mumkin bo‘lgan soha. B) geometrik shakl yoki obyekt chegarasini anglatuvchi yopiq chiziq. 24 / 25 24. Quyudagi rasmda “A” ni vazifasini toping. A) matn ko‘rinishi (qirrasi)ni o‘zgartirish B) matn o‘lchamini o‘zgartirish C) matn yo‘nalishini o‘zgartirish D) shrift uslubini o‘zgartirish 25 / 25 25. Quyudagi rasmda “I” ni vazifasini toping. A) matn rangini o‘zgartirish B) matnning tekislanishini o‘zgartirish C) matn shaklni o‘zgartirish D) o‘zgarishlarni bekor qilish 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz