6-sinf Informatika №11 Dekabr 9, 2022Dekabr 9, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №11 ga 4 fikr bildirilgan 0 12345678910111213141516171819202122232425 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №11 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 13-dars. MATEMATIK FORMULA VA BELGILARNI JOYLASHTIRISH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 2 / 25 2. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=56 va В=56 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan kichik B) A soni B soniga teng C) A soni B sonidan katta 3 / 25 3. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 8 B) 9 C) 66 D) 1 4 / 25 4. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. D) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. 5 / 25 5. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. B) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. C) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. D) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. 6 / 25 6. Rastrli rejim- A) To’g’ri javob yo’q B) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. C) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. D) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. 7 / 25 7. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. D) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. 8 / 25 8. Multiplikatsiya – … A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat C) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. D) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari 9 / 25 9. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 10 / 25 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Sikl bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Qism dastur bloki 11 / 25 11. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 12 / 25 12. Markerli ro‘yxatlarda matn harflaridan foydalansa bo’ladimi? A) Ha B) Yo’q 13 / 25 13. – muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ariza B) Tarjimayi hol 14 / 25 14. “Ссылки” menyusida “Сноски” paneli orqali qanday amallarni bajarish mumkin? A) Havola joylashtiriladi. B) Sahifa ko‘rinishini sozlash mumkin. C) Hujjat sahifasini raqamlash mumkin. D) Varaq chegarasi o’rmatiladi 15 / 25 15. – varaqning ko‘rinishini o‘zgartirish. Bunga varaq oriyentatsiyasini o‘zgartirishni misol keltirish mumkin. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Sahifa ko‘rinishini sozlash B) Havola C) Kegl D) Oriyentatsiya 16 / 25 16. SmartArt obyektini qaysi menyuda joylashgan? A) Макет B) Вставка C) Главная D) Конструктор 17 / 25 17. MS Word dasturida: Vektorli tasvir –bu? A) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. B) chiziqlardan tashkil topgan tasvir turi. C) uch o‘lchamli obyektlar tasviri. D) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. 18 / 25 18. MS Word dasturida: SmartArt obyektlari –? A) muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. B) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. C) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. D) sahifaning yuqori yoki quyi qismida joylashgan hamda sarlavha, muallif ismi, hujjat nomi va bobi kabi boshqa kerakli qo‘shimcha ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan ma’lumot. 19 / 25 19. MS Word dasturida hujjatga 3D modellarni qo‘shish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 20 / 25 20. MS Word dasturida: Stil–bu? A) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. B) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. C) muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. D) sahifaning yuqori yoki quyi qismida joylashgan hamda sarlavha, muallif ismi, hujjat nomi va bobi kabi boshqa kerakli qo‘shimcha ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan ma’lumot. 21 / 25 21. MS Word matn protsessorida istalgan matematik formulalarni kritish mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Yo’q B) Ha 22 / 25 22. MS Word matn protsessorida avval kritilgan matematik formulalarni qayta tahrirlash mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Ha B) Yo’q 23 / 25 23. MS Word matn protsessorida klaviaturada aks etmagan belgilarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Вставит таблицы” B) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” C) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” D) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” 24 / 25 24. Zamonaviy kompyuterlar nechta belgidan iborat Unicode belgilar jadvalidan foydalanadi. A) 65 536 ta B) 4 096 ta C) 16 384 ta D) 512 ta 25 / 25 25. MS Word matn protsessorida matematik formulalarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” B) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” C) “Вставка” → “Вставит таблицы” D) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” 0% Testni qayta ishga tushiring tomonidan Wordpress Quiz plugin 6-sinf Informatika