Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №12 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №12 InfoMaster Dekabr 16, 2022 28 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №12 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 14-dars. HUJJATGA GIPERMUROJAAT O‘RNATISH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. 3 / 25 3. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=56 va В=56 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B sonidan kichik C) A soni B soniga teng 4 / 25 4. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 5 / 25 5. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. B) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. C) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. D) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. 6 / 25 6. Scratch dasturida “…ga qadar takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “forever” B) “repeat until” C) “repeat” D) Barchasidan 7 / 25 7. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select B) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape C) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select D) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select 8 / 25 8. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 9 / 25 9. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 10 / 25 10. Multfilm – A) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat B) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari C) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. D) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. 11 / 25 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Shartni tekshirish D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 12 / 25 12. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 13 / 25 13. Rezyume-bu? A) Yevropaning rivojlangan davlatlari hamda AQSH kadrlar boshqaruvi amaliyotidan kirib kelgan rasmiy hujjatlardan biri hisoblanadi. B) Muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. C) Ma’lum bir shaxs tomonidan о‘z shaxsiy hayoti va faoliyati haqida bayon qilingan yozuv. 14 / 25 14. Markerli ro‘yxatni yaratish ketma-ketligini toping. A) “Макет” → “Aбзац” →“ Нумерация” B) “Главная” → “Шрифт” → “Нумерация” C) “Главная” → “Aбзац” → “Маркеры” D) “Вставка” → “Aбзац” → “Маркеры” 15 / 25 15. Ma’lumot sahifaning pastki qismiga sarlavha yozish uchun qaysi buyruq tanlanadi? A) “Нижний колонтитул” B) “Верхний колонтитул” 16 / 25 16. …– sahifaning ko‘rinishi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Havola B) Varaq chegarasi C) Kegl D) Oriyentatsiya 17 / 25 17. MS Word dasturida hujjatga 3D modellarni qo‘shish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 18 / 25 18. SmartArt obyektini qaysi menyuda joylashgan? A) Макет B) Конструктор C) Вставка D) Главная 19 / 25 19. Zamonaviy kompyuterlar nechta belgidan iborat Unicode belgilar jadvalidan foydalanadi. A) 512 ta B) 16 384 ta C) 65 536 ta D) 4 096 ta 20 / 25 20. MS Word matn protsessorida avval kritilgan matematik formulalarni qayta tahrirlash mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Ha B) Yo’q 21 / 25 21. MS Wordda hujjatga qo‘yilgan parolni esdan chiqarib qayta tiklashning imkoniyati bormi? A) Yo’q B) Ha 22 / 25 22. MS Word dasturida hujjatni chop etish uchun qaysi klavishlar birkalikda bpsiladi? A) Ctrl+P B) Ctrl+M C) Ctrl+K D) Ctrl+L 23 / 25 23. Quyidagi rasmdagidek hujjat chop etilsa nechta sahifa hujjat chop etiladi? A) Barcha sahifadan 1 tadan hujjat chop etiladi B) Chop etilmaydi C) Barcha sahifadan 8 tadan hujjat chop etiladi D) Barcha sahifadan 3 tadan hujjat chop etiladi 24 / 25 24. MS Word dasturida gipermurojaatlar yaratish tartibini ko’rsating. A) “Макет” → “Cсылки” → “Cсылка” B) “Файл” → “Cсылки” → “Cсылка” C) “Главная” → “Cсылки” → “Cсылка” D) “Вставка” → “Cсылки” → “Cсылка” 25 / 25 25. Quyidagi rasmda necha sahifa hujjat chop etiladi? A) 12 B) 8 C) 16 D) 1 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz