Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №12 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №12 InfoMaster Dekabr 16, 2022 15 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №12 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 14-dars. HUJJATGA GIPERMUROJAAT O‘RNATISH 1 / 25 1. Chiziqli algoritm – bu? A) Ma’lum bir shart rost bo’lganda bajariladigan jarayon. B) Ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. C) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 3 / 25 3. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) ikkalasi teng; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 4 / 25 4. Tarmoqlanuvchi struktura ko‘rsatilgan tarmoqdan bir vaqtning o’zida ikkita amalni ham bajarish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 5 / 25 5. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. B) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. C) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. D) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. 6 / 25 6. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. B) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. C) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. D) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. 7 / 25 7. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. 8 / 25 8. Scratch dasturi necha xil grafik rejimga ega? A) 2 B) 3 C) 1 D) 4 9 / 25 9. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 10 / 25 10. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 11 / 25 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Sikl bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Muqobil blok 12 / 25 12. Kompyuter o‘yini –bu? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 13 / 25 13. Rezyume-bu? A) Muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. B) Yevropaning rivojlangan davlatlari hamda AQSH kadrlar boshqaruvi amaliyotidan kirib kelgan rasmiy hujjatlardan biri hisoblanadi. C) Ma’lum bir shaxs tomonidan о‘z shaxsiy hayoti va faoliyati haqida bayon qilingan yozuv. 14 / 25 14. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Markerli B) Raqamli 15 / 25 15. Ma’lumot sahifaning ustki qismiga sarlavha yozish uchun qaysi buyruq tanlanadi? A) “Верхний колонтитул” B) “Нижний колонтитул” 16 / 25 16. – shriftning vertikal o‘lchami. U punktlarda o‘lchanadi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Kegl B) Oriyentatsiya C) Havola D) Varaq chegarasi 17 / 25 17. SmartArt obyektini qaysi menyuda joylashgan? A) Макет B) Конструктор C) Главная D) Вставка 18 / 25 18. MS Word dasturida: Vektorli tasvir –bu? A) uch o‘lchamli obyektlar tasviri. B) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. C) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. D) chiziqlardan tashkil topgan tasvir turi. 19 / 25 19. MS Word matn protsessorida avval kritilgan matematik formulalarni qayta tahrirlash mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Ha B) Yo’q 20 / 25 20. MS Word matn protsessorida klaviaturada aks etmagan belgilarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” B) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” C) “Вставка” → “Вставит таблицы” D) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” 21 / 25 21. Hujjatni chop etish tartibini ko’rsating. A) “Файл” → “Печать” B) “Вставка” → “Печать” C) “Макет” → “Печать” D) “Главная” → “Печать” 22 / 25 22. Quyidagi rasmda necha sahifa hujjat chop etiladi? A) 16 B) 1 C) 8 D) 12 23 / 25 23. Quyidagi rasmda necha sahifa hujjat chop etiladi? A) 9 B) 1 C) 16 D) 2 24 / 25 24. MS Word dasturida gipermurojaatlar yaratish tartibini ko’rsating. A) “Файл” → “Cсылки” → “Cсылка” B) “Главная” → “Cсылки” → “Cсылка” C) “Вставка” → “Cсылки” → “Cсылка” D) “Макет” → “Cсылки” → “Cсылка” 25 / 25 25. Qanday hujjatlarda gipermurojaatlar uchraydi? A) Pechatga tayyor B) Bunaqa tushuncha yo’q Word dasturida C) Har qanday hujjatda D) Gipermatnli 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz