Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №12 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №12 InfoMaster Dekabr 16, 2022 33 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 2 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №12 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 14-dars. HUJJATGA GIPERMUROJAAT O‘RNATISH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchini yaratish. 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 3 / 25 3. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 8 B) 66 C) 1 D) 9 4 / 25 4. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali 5 / 25 5. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. B) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. C) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. D) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. 6 / 25 6. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. B) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. C) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. D) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. 7 / 25 7. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. 8 / 25 8. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 9 / 25 9. Multfilm – A) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat B) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. C) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari D) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. 10 / 25 10. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 11 / 25 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Sikl bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Muqobil blok 12 / 25 12. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Hisoblash C) Shartni tekshirish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 13 / 25 13. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Markerli B) Raqamli 14 / 25 14. Markerli ro‘yxatni yaratish ketma-ketligini toping. A) “Макет” → “Aбзац” →“ Нумерация” B) “Главная” → “Шрифт” → “Нумерация” C) “Главная” → “Aбзац” → “Маркеры” D) “Вставка” → “Aбзац” → “Маркеры” 15 / 25 15. Kolontitul-bu? A) Ma’lum bir shaxs tomonidan о‘z shaxsiy hayoti va faoliyati haqida bayon qilingan yozuv. B) Muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. C) sahifaning yuqori yoki quyi qismida joylashgan hamda sarlavha, muallif ismi, hujjat nomi va bobi kabi boshqa kerakli qo‘shimcha ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan ma’lumot. 16 / 25 16. – shriftning vertikal o‘lchami. U punktlarda o‘lchanadi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Havola B) Oriyentatsiya C) Varaq chegarasi D) Kegl 17 / 25 17. Hujjatlarda shakllar yaratish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Фигуры” B) “Главная” → “Фигуры” C) “Макет” → “Фигуры” D) “Вставка” → “SmartArt” 18 / 25 18. SmartArt obyektini qaysi menyuda joylashgan? A) Вставка B) Конструктор C) Макет D) Главная 19 / 25 19. MS Word matn protsessorida klaviaturada aks etmagan belgilarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Вставит таблицы” B) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” C) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” D) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” 20 / 25 20. MS Word matn protsessorida istalgan matematik formulalarni kritish mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Ha B) Yo’q 21 / 25 21. MS Wordda hujjatga qo‘yilgan parolni esdan chiqarib qayta tiklashning imkoniyati bormi? A) Yo’q B) Ha 22 / 25 22. MS Word dasturida gipermurojaatlar yaratish tartibini ko’rsating. A) “Вставка” → “Cсылки” → “Cсылка” B) “Главная” → “Cсылки” → “Cсылка” C) “Макет” → “Cсылки” → “Cсылка” D) “Файл” → “Cсылки” → “Cсылка” 23 / 25 23. Qanday hujjatlarda gipermurojaatlar uchraydi? A) Pechatga tayyor B) Bunaqa tushuncha yo’q Word dasturida C) Gipermatnli D) Har qanday hujjatda 24 / 25 24. MS Word dasturida hujjatni chop etish uchun qaysi klavishlar birkalikda bpsiladi? A) Ctrl+P B) Ctrl+L C) Ctrl+M D) Ctrl+K 25 / 25 25. Quyidagi rasmda necha sahifa hujjat chop etiladi? A) 2 B) 16 C) 1 D) 9 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz