Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun 6-sinf InformatikaInformatika choraklik 6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun InfoMaster Noyabr 3, 2022 27 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun 9-dars. Nazorat ishi 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O’zgarmaslar B) O‘zgaruvchilar 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. 3 / 25 3. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. C) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. D) O‘zgaruvchini yaratish. 4 / 25 4. Chiziqli algoritm – bu? A) Ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. B) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. C) Ma’lum bir shart rost bo’lganda bajariladigan jarayon. 5 / 25 5. Scratch dasturida if..then va if..then..else bloklari qaysi bo’limga tegishli? A) “Control” B) “Variables” C) “Operators” D) “Motion” 6 / 25 6. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali 7 / 25 7. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) ikkalasi teng; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; C) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; 8 / 25 8. Mantiqiy toifa necha xil qiymatni qabul qilishi mumkin? A) 4 B) 1 C) 3 D) 2 9 / 25 9. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 2 B) 4 C) 3 D) 1 10 / 25 10. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Tarmoqlanuvchi algoritm B) Chiziqli algoritm C) Takrorlanishlar soni deyiladi? D) Sikl 11 / 25 11. Scratch dasturida “…ga qadar takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) Barchasidan B) “repeat” C) “forever” D) “repeat until” 12 / 25 12. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. B) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. C) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. D) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. 13 / 25 13. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. C) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. 14 / 25 14. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 15 / 25 15. Scratch dasturi necha xil grafik rejimga ega? A) 2 B) 1 C) 4 D) 3 16 / 25 16. Xolst –bu? A) To’g’ri javob yo’q B) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. C) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. D) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. 17 / 25 17. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 18 / 25 18. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 19 / 25 19. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 20 / 25 20. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 21 / 25 21. Interfaollik-? A) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. B) obyektlarning bir-biriga ta’siri. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 22 / 25 22. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Qism dastur bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Muqobil blok 23 / 25 23. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Hisoblash C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 24 / 25 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Hisoblash D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 25 / 25 25. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Hisoblash C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz