Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun 6-sinf InformatikaInformatika choraklik 6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun InfoMaster Noyabr 3, 2022 22 Ko'rishlar 2 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun 9-dars. Nazorat ishi 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 2 / 25 2. Chiziqli algoritm – bu? A) Ma’lum bir shart rost bo’lganda bajariladigan jarayon. B) Ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. C) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. 3 / 25 3. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 4 / 25 4. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchini yaratish. 5 / 25 5. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=6 va В=8 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B soniga teng C) A soni B sonidan kichik 6 / 25 6. Tarmoqlanuvchi struktura ko‘rsatilgan tarmoqdan bir vaqtning o’zida ikkita amalni ham bajarish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 7 / 25 7. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) ikkalasi teng; 8 / 25 8. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; C) ikkalasi teng; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 9 / 25 9. Mazkur blok sikl tanasi necha martta takrorlanadi? A) Takrorlanmaydi B) 11 C) 8 D) 10 10 / 25 10. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. D) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. 11 / 25 11. Agar shart doim rost qiymatni qabul qilsa, bunday sikl…. deb ataladi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Takrorlanuvchi sikl B) Shartsiz yoki cheksiz sikl C) Biror martta ham takrorlanmaydigan sikl D) Barcha javob to’g’ri 12 / 25 12. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Chiziqli algoritm B) Takrorlanishlar soni deyiladi? C) Sikl D) Tarmoqlanuvchi algoritm 13 / 25 13. Scratch dasturi rastrli va vektorli rejimda farq mavjudmi? A) Ha B) Yo’q 14 / 25 14. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 15 / 25 15. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 16 / 25 16. Xolst –bu? A) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. B) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. C) To’g’ri javob yo’q D) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. 17 / 25 17. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 18 / 25 18. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 19 / 25 19. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 20 / 25 20. Multfilm – A) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat B) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. C) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. D) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari 21 / 25 21. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Funksional blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Muqobil blok 22 / 25 22. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Natijani chop etish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 23 / 25 23. Interfaollik-? A) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) obyektlarning bir-biriga ta’siri. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 24 / 25 24. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Kiritish/chiqarish bloki D) Funksional blok 25 / 25 25. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) kuzatish, jonlantirish B) yangi eggektlar, kuzatish C) ruhlantirish, jonlantirish D) Barcha javoblar to’g’ri 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz