6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun Noyabr 3, 2022Noyabr 3, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun ga 2 fikr bildirilgan 0 12345678910111213141516171819202122232425 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №7 1-chorak uchun 9-dars. Nazorat ishi 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchini yaratish. 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 3 / 25 3. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 4 / 25 4. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 5 / 25 5. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali 6 / 25 6. Quyidagi blokda shart bajarilsa qaysi operator ishlaydi? A) 1-tarmoq operatori B) Hech qaysi bajarilmaydi C) 2-tarmoq operatori 7 / 25 7. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 1 B) 66 C) 8 D) 9 8 / 25 8. Mantiqiy toifa qanday qiymatni qabul qilishi mumkin? A) “yo‘q” (false/yolg‘on) B) Ikala javob ham to’g’ri C) “ha” (true/rost) 9 / 25 9. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 3 B) 2 C) 4 D) 1 10 / 25 10. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketma-ketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga ….deyiladi. A) Tarmoqlanuvchi algoritm B) Sikl C) Chiziqli algoritm D) Takrorlanishlar soni deyiladi? 11 / 25 11. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. B) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. C) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. D) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. 12 / 25 12. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. B) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. C) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. D) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. 13 / 25 13. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. 14 / 25 14. Scratch dasturining qaydi sahifasida maxsus grafik muharrir o‘rnatiladi? A) “Code” B) “Sounds” C) “Costums” D) “Motion” 15 / 25 15. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. D) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. 16 / 25 16. Scratch dasturi rastrli va vektorli rejimda farq mavjudmi? A) Yo’q B) Ha 17 / 25 17. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 18 / 25 18. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 19 / 25 19. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 20 / 25 20. Multiplikatsiya – … A) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat B) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. C) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari D) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. 21 / 25 21. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Sikl bloki D) Muqobil blok 22 / 25 22. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 23 / 25 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Qism dastur bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Sikl bloki 24 / 25 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Hisoblash D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 25 / 25 25. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Muqobil blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 0% tomonidan Wordpress Quiz plugin 6-sinf Informatika, Informatika choraklik