Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 42 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 3 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Konstantalar B) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) 2 / 24 2. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 18 B) 3 C) 5 D) 6 3 / 24 3. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. B) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. C) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. D) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. C) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 5 / 24 5. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 6 / 24 6. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 7 / 24 7. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Hisoblash C) Natijani chop etish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 8 / 24 8. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Hisoblash D) Shartni tekshirish 9 / 24 9. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Muqobil blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 10 / 24 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Funksional blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 11 / 24 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Shartni tekshirish D) Hisoblash 12 / 24 12. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Hisoblash C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 13 / 24 13. Kompyuter o‘yini –bu? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 14 / 24 14. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Sikl bloki C) Muqobil blok D) Xabarlarni chop etish bloki 15 / 24 15. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) yangi eggektlar, kuzatish B) Barcha javoblar to’g’ri C) kuzatish, jonlantirish D) ruhlantirish, jonlantirish 16 / 24 16. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Qism dastur bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Sikl bloki 17 / 24 17. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Shartni tekshirish C) Hisoblash D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 18 / 24 18. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Muqobil blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 19 / 24 19. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Muqobil blok C) Xabarlarni chop etish bloki D) Qism dastur bloki 20 / 24 20. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Hisoblash D) Natijani chop etish 21 / 24 21. Interfaollik-? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. C) obyektlarning bir-biriga ta’siri. D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 22 / 24 22. Dasturlash – A) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 23 / 24 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Muqobil blok D) Kiritish/chiqarish bloki 24 / 24 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Shartni tekshirish 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz