Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 9 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 2 / 24 2. Mantiqiy toifa necha xil qiymatni qabul qilishi mumkin? A) 2 B) 1 C) 4 D) 3 3 / 24 3. Mazkur blok sikl tanasi necha martta takrorlanadi? A) Takrorlanmaydi B) 8 C) 11 D) 10 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 5 / 24 5. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 6 / 24 6. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Hisoblash 7 / 24 7. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Muqobil blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Funksional blok 8 / 24 8. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Hisoblash 9 / 24 9. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Sikl bloki C) Qism dastur bloki D) Xabarlarni chop etish bloki 10 / 24 10. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Shartni tekshirish D) Hisoblash 11 / 24 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Sikl bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Qism dastur bloki 12 / 24 12. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Natijani chop etish D) Hisoblash 13 / 24 13. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Muqobil blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Funksional blok 14 / 24 14. Kompyuter o‘yini –bu? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 15 / 24 15. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 16 / 24 16. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Hisoblash 17 / 24 17. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Qism dastur bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Sikl bloki 18 / 24 18. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Hisoblash D) Shartni tekshirish 19 / 24 19. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Shartni tekshirish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Hisoblash 20 / 24 20. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Muqobil blok D) Kiritish/chiqarish bloki 21 / 24 21. Dasturlash – A) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 22 / 24 22. Interfaollik-? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) obyektlarning bir-biriga ta’siri. 23 / 24 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Muqobil blok 24 / 24 24. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) ruhlantirish, jonlantirish B) yangi eggektlar, kuzatish C) kuzatish, jonlantirish D) Barcha javoblar to’g’ri 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz