Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 20 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 2 / 24 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) ikkalasi teng; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 3 / 24 3. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. B) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. C) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. D) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 5 / 24 5. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 6 / 24 6. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Shartni tekshirish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 7 / 24 7. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Natijani chop etish C) Hisoblash D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 8 / 24 8. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) kuzatish, jonlantirish B) ruhlantirish, jonlantirish C) Barcha javoblar to’g’ri D) yangi eggektlar, kuzatish 9 / 24 9. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Muqobil blok C) Sikl bloki D) Qism dastur bloki 10 / 24 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Funksional blok 11 / 24 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Hisoblash C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 12 / 24 12. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Funksional blok 13 / 24 13. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Hisoblash C) Natijani chop etish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 14 / 24 14. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 15 / 24 15. Dasturlash – A) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 16 / 24 16. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Muqobil blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Kiritish/chiqarish bloki 17 / 24 17. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Qism dastur bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Sikl bloki 18 / 24 18. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Hisoblash C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Natijani chop etish 19 / 24 19. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Muqobil blok 20 / 24 20. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Hisoblash C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Shartni tekshirish 21 / 24 21. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Hisoblash C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 22 / 24 22. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 23 / 24 23. Interfaollik-? A) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) obyektlarning bir-biriga ta’siri. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 24 / 24 24. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Sikl bloki C) Qism dastur bloki D) Muqobil blok 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz