Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 23 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 2 / 24 2. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=5 va В=-2 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B sonidan kichik C) A soni B soniga teng 3 / 24 3. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. B) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. C) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. D) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. 4 / 24 4. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape B) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select C) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select D) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select 5 / 24 5. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 6 / 24 6. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Natijani chop etish D) Hisoblash 7 / 24 7. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Hisoblash C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Natijani chop etish 8 / 24 8. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Kiritish/chiqarish bloki D) Funksional blok 9 / 24 9. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 10 / 24 10. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) ruhlantirish, jonlantirish B) Barcha javoblar to’g’ri C) kuzatish, jonlantirish D) yangi eggektlar, kuzatish 11 / 24 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Xabarlarni chop etish bloki C) Sikl bloki D) Qism dastur bloki 12 / 24 12. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Muqobil blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 13 / 24 13. Dasturlash – A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 14 / 24 14. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Hisoblash C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Shartni tekshirish 15 / 24 15. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Muqobil blok D) Sikl bloki 16 / 24 16. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Shartni tekshirish D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 17 / 24 17. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Sikl bloki D) Muqobil blok 18 / 24 18. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 19 / 24 19. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Shartni tekshirish 20 / 24 20. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Natijani chop etish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 21 / 24 21. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Hisoblash C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 22 / 24 22. Interfaollik-? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) obyektlarning bir-biriga ta’siri. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. 23 / 24 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Muqobil blok D) Kiritish/chiqarish bloki 24 / 24 24. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Funksional blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz