Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 33 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O’zgarmaslar B) O‘zgaruvchilar 2 / 24 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) ikkalasi teng; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 3 / 24 3. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 3 B) 1 C) 2 D) 4 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 5 / 24 5. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 6 / 24 6. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 7 / 24 7. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Shartni tekshirish C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Hisoblash 8 / 24 8. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Shartni tekshirish C) Hisoblash D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 9 / 24 9. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Muqobil blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Kiritish/chiqarish bloki 10 / 24 10. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Natijani chop etish C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Hisoblash 11 / 24 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Natijani chop etish 12 / 24 12. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Qism dastur bloki C) Sikl bloki D) Muqobil blok 13 / 24 13. Interfaollik-? A) obyektlarning bir-biriga ta’siri. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. 14 / 24 14. Dasturlash – A) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 15 / 24 15. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Hisoblash C) Natijani chop etish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 16 / 24 16. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Shartni tekshirish 17 / 24 17. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Funksional blok D) Muqobil blok 18 / 24 18. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 19 / 24 19. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Muqobil blok C) Funksional blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 20 / 24 20. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Qism dastur bloki D) Muqobil blok 21 / 24 21. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) ruhlantirish, jonlantirish B) kuzatish, jonlantirish C) Barcha javoblar to’g’ri D) yangi eggektlar, kuzatish 22 / 24 22. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Funksional blok C) Muqobil blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 23 / 24 23. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Hisoblash D) Shartni tekshirish 24 / 24 24. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Muqobil blok C) Sikl bloki D) Xabarlarni chop etish bloki 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz