Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 33 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 2 / 24 2. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=6 va В=8 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B soniga teng B) A soni B sonidan kichik C) A soni B sonidan katta 3 / 24 3. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. D) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 5 / 24 5. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 6 / 24 6. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Shartni tekshirish 7 / 24 7. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Muqobil blok C) Xabarlarni chop etish bloki D) Qism dastur bloki 8 / 24 8. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 9 / 24 9. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Muqobil blok D) Kiritish/chiqarish bloki 10 / 24 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Muqobil blok D) Kiritish/chiqarish bloki 11 / 24 11. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) kuzatish, jonlantirish B) yangi eggektlar, kuzatish C) ruhlantirish, jonlantirish D) Barcha javoblar to’g’ri 12 / 24 12. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Kiritish/chiqarish bloki D) Muqobil blok 13 / 24 13. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Hisoblash 14 / 24 14. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Qism dastur bloki C) Muqobil blok D) Xabarlarni chop etish bloki 15 / 24 15. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 16 / 24 16. Dasturlash – A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni 17 / 24 17. Interfaollik-? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) obyektlarning bir-biriga ta’siri. D) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. 18 / 24 18. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Natijani chop etish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 19 / 24 19. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Muqobil blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 20 / 24 20. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Hisoblash D) Shartni tekshirish 21 / 24 21. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Hisoblash D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 22 / 24 22. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Hisoblash C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 23 / 24 23. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Shartni tekshirish C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Hisoblash 24 / 24 24. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Xabarlarni chop etish bloki C) Qism dastur bloki D) Sikl bloki 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz