Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 45 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 3 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchini yaratish. 2 / 24 2. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=56 va В=56 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B soniga teng C) A soni B sonidan kichik 3 / 24 3. Scratch dasturida “…ga qadar takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 4 B) 2 C) 3 D) 1 4 / 24 4. Xolst –bu? A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. C) To’g’ri javob yo’q D) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. 5 / 24 5. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 6 / 24 6. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 7 / 24 7. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Natijani chop etish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 8 / 24 8. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Sikl bloki C) Muqobil blok D) Xabarlarni chop etish bloki 9 / 24 9. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Funksional blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Kiritish/chiqarish bloki 10 / 24 10. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 11 / 24 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Hisoblash C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 12 / 24 12. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Muqobil blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Funksional blok 13 / 24 13. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Natijani chop etish D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 14 / 24 14. Interfaollik-? A) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. B) obyektlarning bir-biriga ta’siri. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 15 / 24 15. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) ruhlantirish, jonlantirish B) yangi eggektlar, kuzatish C) Barcha javoblar to’g’ri D) kuzatish, jonlantirish 16 / 24 16. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Muqobil blok D) Funksional blok 17 / 24 17. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Hisoblash C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 18 / 24 18. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Shartni tekshirish D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 19 / 24 19. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 20 / 24 20. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Qism dastur bloki C) Sikl bloki D) Muqobil blok 21 / 24 21. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Hisoblash D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 22 / 24 22. Dasturlash – A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 23 / 24 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Muqobil blok 24 / 24 24. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Sikl bloki D) Muqobil blok 0% Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz