Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 17 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 2 / 24 2. Mantiqiy toifa qanday qiymatni qabul qilishi mumkin? A) “ha” (true/rost) B) Ikala javob ham to’g’ri C) “yo‘q” (false/yolg‘on) 3 / 24 3. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. B) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. C) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. D) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. 4 / 24 4. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select B) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape C) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select D) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select 5 / 24 5. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 6 / 24 6. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Hisoblash D) Shartni tekshirish 7 / 24 7. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Muqobil blok D) Qism dastur bloki 8 / 24 8. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 9 / 24 9. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Natijani chop etish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 10 / 24 10. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Hisoblash 11 / 24 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Funksional blok C) Muqobil blok D) Kiritish/chiqarish bloki 12 / 24 12. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Hisoblash 13 / 24 13. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Kiritish/chiqarish bloki C) Muqobil blok D) Funksional blok 14 / 24 14. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 15 / 24 15. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 16 / 24 16. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Qism dastur bloki C) Muqobil blok D) Sikl bloki 17 / 24 17. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Hisoblash C) Shartni tekshirish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 18 / 24 18. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Muqobil blok D) Sikl bloki 19 / 24 19. Dasturlash – A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 20 / 24 20. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Hisoblash D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 21 / 24 21. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Muqobil blok D) Funksional blok 22 / 24 22. Interfaollik-? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) obyektlarning bir-biriga ta’siri. 23 / 24 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Funksional blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Muqobil blok 24 / 24 24. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) ruhlantirish, jonlantirish B) Barcha javoblar to’g’ri C) yangi eggektlar, kuzatish D) kuzatish, jonlantirish 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz