6-sinf Informatika №6 Noyabr 2, 2022Noyabr 2, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №6 ga 1 fikr bildirilgan 0 123456789101112131415161718192021222324 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O’zgarmaslar B) O‘zgaruvchilar 2 / 24 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) ikkalasi teng; C) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 3 / 24 3. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. B) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. C) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. D) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 5 / 24 5. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 6 / 24 6. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Kiritish/chiqarish bloki C) Funksional blok D) Muqobil blok 7 / 24 7. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) ruhlantirish, jonlantirish B) Barcha javoblar to’g’ri C) yangi eggektlar, kuzatish D) kuzatish, jonlantirish 8 / 24 8. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Muqobil blok 9 / 24 9. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 10 / 24 10. Interfaollik-? A) obyektlarning bir-biriga ta’siri. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 11 / 24 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Hisoblash C) Natijani chop etish D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 12 / 24 12. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Kiritish/chiqarish bloki D) Funksional blok 13 / 24 13. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Funksional blok 14 / 24 14. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Shartni tekshirish C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Hisoblash 15 / 24 15. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Sikl bloki C) Qism dastur bloki D) Xabarlarni chop etish bloki 16 / 24 16. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 17 / 24 17. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Natijani chop etish C) Hisoblash D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 18 / 24 18. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Hisoblash C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 19 / 24 19. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 20 / 24 20. Dasturlash – A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 21 / 24 21. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Qism dastur bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Muqobil blok 22 / 24 22. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Shartni tekshirish C) Hisoblash D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 23 / 24 23. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Natijani chop etish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Hisoblash 24 / 24 24. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Sikl bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Muqobil blok 0% tomonidan Wordpress Quiz plugin 6-sinf Informatika
Hi thrre everyone, it’s mmy irst go to seee at tjis website, annd ost is reslly frjitful in favor off me, keep uup posting sucxh content.
Hi thrre everyone, it’s mmy irst go to seee at tjis website, annd ost is reslly frjitful in favor off me, keep uup
posting sucxh content.