Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №3 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №3 InfoMaster Oktabr 21, 2022 47 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №3 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 4-dars. SCRATCH MUHITIDA TAKRORLANUVCHIBLOKLAR BILAN ISHLASH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. C) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 3 / 25 3. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 1 B) 8 C) 66 D) 9 4 / 25 4. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 6 B) 3 C) 5 D) 18 5 / 25 5. Quyidagi blokda shart bajarilsa qaysi operator ishlaydi? A) 2-tarmoq operatori B) Hech qaysi bajarilmaydi C) 1-tarmoq operatori 6 / 25 6. Scratch dasturida “…ga qadar takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “forever” B) Barchasidan C) “repeat” D) “repeat until” 7 / 25 7. Cheksiz siklni qaysi blok yordamida to‘xtatish mumkin. A) 2 B) 3 C) 4 D) 1 8 / 25 8. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. B) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. C) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. D) Foydalanuvchi nomini qaytaradi. 9 / 25 9. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. B) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. C) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. D) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. 10 / 25 10. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. B) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. C) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. D) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. 11 / 25 11. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. B) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. C) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. D) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. 12 / 25 12. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. B) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. D) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. 13 / 25 13. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. B) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. C) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. D) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. 14 / 25 14. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “forever” B) Barchasidan C) “repeat until” D) “repeat” 15 / 25 15. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. B) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. C) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. D) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. 16 / 25 16. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. B) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. C) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. D) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. 17 / 25 17. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. B) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. D) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. 18 / 25 18. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 4 B) 3 C) 2 D) 1 19 / 25 19. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. D) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. 20 / 25 20. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. D) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. 21 / 25 21. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. B) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. C) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. D) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. 22 / 25 22. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. B) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. C) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. D) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. 23 / 25 23. Sikllar qanday algoritimlarda ishlatiladi? A) Chiziqli B) Tarmoqlanuvchi C) Barchasida D) Takrorlanuvchi 24 / 25 24. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. B) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. C) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. D) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. 25 / 25 25. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. B) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. D) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz