Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №3 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №3 InfoMaster Oktabr 21, 2022 51 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №3 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 4-dars. SCRATCH MUHITIDA TAKRORLANUVCHIBLOKLAR BILAN ISHLASH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Konstantalar B) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 3 / 25 3. Scratch dasturida if..then va if..then..else bloklari qaysi bo’limga tegishli? A) “Operators” B) “Control” C) “Motion” D) “Variables” 4 / 25 4. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali D) ikkalasi teng; 5 / 25 5. Mantiqiy toifa necha xil qiymatni qabul qilishi mumkin? A) 2 B) 1 C) 3 D) 4 6 / 25 6. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. B) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. C) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. D) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. 7 / 25 7. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. B) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. C) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. D) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. 8 / 25 8. Scratch dasturida “…ga qadar takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “repeat until” B) “repeat” C) “forever” D) Barchasidan 9 / 25 9. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 2 B) 3 C) 4 D) 1 10 / 25 10. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “forever” B) “repeat until” C) Barchasidan D) “repeat” 11 / 25 11. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. B) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. C) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. D) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. 12 / 25 12. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. D) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. 13 / 25 13. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. B) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. C) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. D) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. 14 / 25 14. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. B) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. C) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. D) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. 15 / 25 15. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. B) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. C) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. D) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. 16 / 25 16. Mazkur blok sikl tanasi necha martta takrorlanadi? A) 11 B) 8 C) 10 D) Takrorlanmaydi 17 / 25 17. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. B) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. C) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. D) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. 18 / 25 18. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. B) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. C) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. D) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. 19 / 25 19. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. B) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. D) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. 20 / 25 20. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “repeat until” B) “repeat” C) Barchasidan D) “forever” 21 / 25 21. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. D) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. 22 / 25 22. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. D) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. 23 / 25 23. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. B) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. C) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. D) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. 24 / 25 24. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. B) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. C) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. D) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. 25 / 25 25. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Foydalanuvchi nomini qaytaradi. B) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. C) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. D) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz