6-sinf Informatika №2 Oktabr 14, 2022Oktabr 14, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №2 ga 5 fikr bildirilgan 1 12345678910111213141516171819202122232425 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №2 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 2-dars. SСRATCH MUHITIDA TARMOQLANUVCHIBLOKLAR BILAN ISHLASH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 2 / 25 2. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O‘zgaruvchilar B) O’zgarmaslar 3 / 25 3. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. 4 / 25 4. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 5 / 25 5. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 6 / 25 6. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. 7 / 25 7. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 8 / 25 8. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; C) ikkalasi teng; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 9 / 25 9. Mantiqiy toifa necha xil qiymatni qabul qilishi mumkin? A) 3 B) 1 C) 4 D) 2 10 / 25 10. Tarmoqlanuvchi struktura ko‘rsatilgan tarmoqdan bir vaqtning o’zida ikkita amalni ham bajarish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 11 / 25 11. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=56 va В=56 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B soniga teng B) A soni B sonidan kichik C) A soni B sonidan katta 12 / 25 12. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 13 / 25 13. Tarmoqlanuvchi algoritmlar –bu A) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. B) muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi. C) Faqat ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. D) muayyan shartlarga muvofiq takrorlanadigan harakatlar ketma ketligi. 14 / 25 14. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=5 va В=-2 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B soniga teng C) A soni B sonidan kichik 15 / 25 15. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) ikkalasi teng; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 16 / 25 16. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) ikkalasi teng; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 17 / 25 17. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 6 B) 3 C) 5 D) 18 18 / 25 18. Mantiqiy toifa qanday qiymatni qabul qilishi mumkin? A) “ha” (true/rost) B) “yo‘q” (false/yolg‘on) C) Ikala javob ham to’g’ri 19 / 25 19. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 66 B) 9 C) 8 D) 1 20 / 25 20. Quyidagi blok sxema qanday algoritimga misol bo’ladi? A) Chiziqli B) Takrorlanuvchi C) Tarmoqlanuvchi D) Blok sxemada xatolik bor 21 / 25 21. Quyidagi blokda shart bajarilsa qaysi operator ishlaydi? A) Hech qaysi bajarilmaydi B) 1-tarmoq operatori C) 2-tarmoq operatori 22 / 25 22. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=6 va В=8 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B sonidan kichik C) A soni B soniga teng 23 / 25 23. Scratch dasturida if..then va if..then..else bloklari qaysi bo’limga tegishli? A) “Control” B) “Operators” C) “Variables” D) “Motion” 24 / 25 24. Quyidagi blokda shartning natijasi rost qiymatni qabul qilsa qaysi bo‘limi ichidagi buyruqlar bajariladi? A) Hech qaysi bajarilmaydi B) if C) else 25 / 25 25. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy inkor (inversiya) amali: B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 0% Testni qayta ishga tushiring tomonidan Wordpress Quiz plugin 6-sinf Informatika
ocenili váš obsah. Dejte mi prosím vědět.
Também tenho o seu livro marcado para ver coisas novas no seu blog.
Znáte nějaké metody, které by pomohly omezit krádeže obsahu? Rozhodně bych ocenil
Conhecem algum método para ajudar a evitar que o conteúdo seja roubado? Agradecia imenso.
grupo do facebook? Há muitas pessoas que eu acho que iriam realmente