Tarbiya attestatsiya №9

0%
1

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №9

2022-yil  7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar 2-qism

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Yurtimizda 2014-yil qanday nomlangan?

2 / 40

2. Samarali takrorlash usulida ikkinchi takrorlash birinchi takrorlagandan...... o‘tgach bajarilishi zarur.

3 / 40

3. Konfutsiyning fikricha, insonning eng katta ehtiyoji nima?

4 / 40

4. Navoiyning fikricha, inson maqomi qanday qoʻlga kiritiladi?

5 / 40

5. Odamlarni boshqarish bu - .....

6 / 40

6. 8-sinf tarbiya darsi o‘quv dasturi....

7 / 40

7. 3 daqqiqa davomida tish yuvish uchun qancha suv ketadi

8 / 40

8. Pavel Durovning fikricha, ''Pulning quliga aylanib qolish-...... ni anglatadi''.

9 / 40

9. Insonning burchlari aniqlang. 1). O’z oldidagi burchi. 2). Davlat oldidagi burchi. 3). Oilasi oldidagi burchi. 4). Farzandlari oldidagi burchi. 5). O’zgalar oldidegi burchi. 6). Ota-ona oldidegi burchi

10 / 40

10. Namoyish (demonstratsiya) metodini belgilang.

11 / 40

11. Malala Yusufzay 17 yoshida qizlarning ta'lim olish huquqini himoya qilish bo’yicha faoliyati uchun Nobel mukofoti sovrindori bo’lgan.

12 / 40

12. Yaxshi odatlarni shakllantirishga qancha vaqt ketadi?

13 / 40

13. Mnemonika nima?

14 / 40

14. Fikrni to’ldiring. Agar o’qisang-u, o’ylamasang chalkashib qolasan, o’ylasang-u o’qimasang ...... (Konfutsiy)

15 / 40

15. Qur'oni Karim ma'nolari tarjimasi muallifi kim?

16 / 40

16. Dinning vazifalarini aniqlang. 1). Tasalli beruvchi. 2). Birlashtirish. 3). Tartibga solish. 4). Kommunikativlik. 5). Ruhiy-ma'naviy tarbiyalash. a). Inson boshiga musibat tushganida dindan ovutuvchi, yupatuvchi kuch topgan. b). Insonlar orasida hamjihatlikni mustahkamlashga xizmat qilgan. c). Din axloq normalarini tartibga solib, halol va harom, savob va gunoh nimalagini belgilaydi. d). Diniy urf-odat, marosimlarni birgalikda o’tkazishga, birodarlik aloqalarini mustahkamlashga chaqiradi. e). Inson hayotining ezgulik mohiyatini ochadi.

17 / 40

17. Pifagor odamlarni eng avvalo nimaga ega bo’lishga chaqirgan?

18 / 40

18. Asalarining qaysi faoliyati muhim ahamiyat kasb etadi va natijada u go’zal hayotning hamda boshqa ko’plab tirik mavjudotlarga hayot beruvchi boǵdagi hayot garovi hisoblanadi?

19 / 40

19. Ta'lim tarbiyaga qarshi turadigan kuchlar orasida eng xavfli bo’lgan illat nima?

20 / 40

20. Aka-uka, opa-singil va ularning bolalari qanday shajara bo’yicha qarindosh hisoblanadi?

21 / 40

21. Subordinatsiya nima?

22 / 40

22. O’zining .... bilganda odam, O’zgalar .... so’zlamasdi ham. Nuqtalar o’rnini to’ldiring.

23 / 40

23. Mahmud az-Zamaxshariyni qanday nomlar bilan atashgan? 1). „Arab va gʻayri arablar ustozi“ 2). "Xorazm faxri" 3). „Jorulloh“ („Ollohning qoʻshnisi“) 4). "Shayx ur-Rais" 5). "Sharq Rafaeli" 6). "Musulmonlar e'tiqodini tuzatuvchi" 7). "Din va millatning xujjati"

24 / 40

24. Insonlarning xatti-harakatini ezgulik va yovuzlik, yaxshi yoki yomon oqibatga olib kelishi nuqtayi nazaridan tartibga solishga nima deyiladi?

25 / 40

25. Amir Temur o’z lashkarlarining qancha qismini chegaralarni qo’riqlashga buyurgan?

26 / 40

26. Qaysi mutafakkir musiqani sonlarga birlashtirgan?

27 / 40

27. "Ey Rabbim! Meni (ular) go’daklik chog’imda tarbiyalaganlaridek, Sen ham ularga rahm qilgin!"

28 / 40

28. Gravyura qanday san'at turi hisoblanadi?

29 / 40

29. Buxorodagi Abdullaxon madrasasi nechanchi asrda qurilgan?

30 / 40

30. Tarbiyachi va tarbiyalanuvchi o’rtasidagi o’zaro ishonch, hamkorlik asosida pedagogik munosabatlar mohiyatini o’zgartirishga nima deyiladi?

31 / 40

31. Mehnatga munosabat axloq kategoriyasiga kiradi. Baxt - axloq degani, axloq - mehnat degani bo’ladi. Axloq mukammalligi baxtga erishuv stimulidir. Fikr muallifi kim?

32 / 40

32. U odamzod o’zi uchun tuzib oladigan qora ro’yhatda turadi, uning kattasi emas, ba’zan ko’zga ko’rinmaydiganlari havfliroq. Uning kattasimi, kichigimi har birimizda bor. U nima?

33 / 40

33. SWOT tahlil atamasini birinchi marta kim qo’llagan?

34 / 40

34. Fazilatlarning eng yaxshi - .....

35 / 40

35. Suxomlinskiyning fikrini davom ettiring. "Farzandga berilgan ortiqcha mehr - qariganda ........".

36 / 40

36. An'ana - bu ....

37 / 40

37. Xristianlik dini niqobi ostida buzg’unchilik, xunrezlik maqsadida olib borilgan faoliyat turi?

38 / 40

38. "Mahallada duv-duv gap" filmi rejissori kim?

39 / 40

39. Naf' yetkurmakka shior aylading, O‘zungga ul naf'ni yor aylading. Naf'ing agar xalqqa beshak durur, Bilki, bu naf ........ ko‘prak durur.

40 / 40

40. "Odam savdosiga qarshi kurash to’g’risida"gi Qonunning yangi tahriri qachon qabul qilingan?

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0