Tarbiya attestatsiya №9

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №9

2022-yil  7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar 2-qism

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. "El-yurt hurmati ordeni‘‘ ordeni qachon ta'sis etildi.

2 / 40

2. ''Men doim bir-birining qo‘lidan tutib, g‘alaba sari borishga yordam beradigan odamlar yashaydigan jamiyatni orzu qilaman'' degan edi sportchi.....

3 / 40

3. Tomonlar o’rtasida kelishmovchiliklar paydo bo’lishining oldini olish, mavjud kelishmovchiliklarning mojaroga aylanishiga yo’l qo’ymaslik, shuningdek, mojaroning tarqalishini cheklashga qaratilgan diplomatik harakatga nima deyiladi?

4 / 40

4. Boshqarish sanʼati maʼnosini anglatuvchi yunoncha soʻzni toping.

5 / 40

5. Ilg’or fikrlash ko’nikmasini egallash yo’llarini aniqlang. 1. O’zgarmaslik yo’llarini aniqlash. 2. Ilg’or fikrlash ko’nikmasining muhimligini tushunish. 3. Ilg’or fikrlash ko’nikmalarini rivojlantirish. 4. Ilg’or fikrlash tajribalaridan foydalanish.

6 / 40

6. Diniy iymonda ko’proq nimaga urg‘u berilishini aniqlang.

7 / 40

7. Xursandchilik, shodlik, mamnuniyat, ilhomlanish kabi yoqimli tuyg‘ulardir. Bu qaysi tuyg'ular

8 / 40

8. .......-shaxsning ijtimoiy sifati, bu o‘z harakatlarining yoki harakatsizligining oqibatlarini tan olish, o‘z harakatlariga javob berish qobiliyatidan iborat.

9 / 40

9. "Pora faqat nohaqligu zolimlarga yordam berguvchidir". Pora haqida fikr bildirgan alloma kim?

10 / 40

10. Dinning vazifalarini aniqlang. 1). Tasalli beruvchi. 2). Birlashtirish. 3). Tartibga solish. 4). Kommunikativlik. 5). Ruhiy-ma'naviy tarbiyalash. a). Inson boshiga musibat tushganida dindan ovutuvchi, yupatuvchi kuch topgan. b). Insonlar orasida hamjihatlikni mustahkamlashga xizmat qilgan. c). Din axloq normalarini tartibga solib, halol va harom, savob va gunoh nimalagini belgilaydi. d). Diniy urf-odat, marosimlarni birgalikda o’tkazishga, birodarlik aloqalarini mustahkamlashga chaqiradi. e). Inson hayotining ezgulik mohiyatini ochadi.

11 / 40

11. Me'mor Ismoil Tohir Mahmud Isfaxoniy kimning buyurtmasiga ko’ra Buxoroda madrasa qurgan?

12 / 40

12. Aka-uka, opa-singil va ularning bolalari qanday shajara bo’yicha qarindosh hisoblanadi?

13 / 40

13. Qoraqalpoq diyorining Bo’ston shahrini mahalliy xalq nimadeb atashadi?

14 / 40

14. Saylov kuni 18 yoshga to’lgan O’zbekiston Respublikasi fuqarolari saylash huquqiga egadir.

15 / 40

15. Fazilatlarning eng yaxshi - .....

16 / 40

16. Osmonda yetti rang? Udir kamalak, Yetti kun ham yashamas? Udir kapalak. Yetti go‘zalning biri - "U"dir go‘zal moh,"U"dir, ishqqa qul vale, yurtga shoh. Yetti tomon, yetti kun va yetti rafiq, Gashtak ohirida topildi aqiq. Savol: Aqiqni toping?

17 / 40

17. Qaysi alloma musiqani matematik bilimlar toifasiga kiritgan?

18 / 40

18. Qaysi mutafakkir musiqani sonlarga birlashtirgan?

19 / 40

19. Mehnatga munosabat axloq kategoriyasiga kiradi. Baxt - axloq degani, axloq - mehnat degani bo’ladi. Axloq mukammalligi baxtga erishuv stimulidir. Fikr muallifi kim?

20 / 40

20. Taomdan oldin qo’lni yuvish nimani anglatadi?

21 / 40

21. Ikki narsa borki kopchilik uning qadriga yetmaydi?

22 / 40

22. "Odam savdosiga qarshi kurash to’g’risida"gi Qonunning yangi tahriri qachon qabul qilingan?

23 / 40

23. Quyidagilardan hasadni keltirib chiqaruvchi illatlarni ajrating. 1). Boshqa odamda mavjud yutuqlardan g’azablanadi; 2). Nima uchun menda bunday imkoniyat yo’q, mening nimam kam, deydi; 3). Baxillik qiladi; 4). Men ham shunday qila olaman, deydi va harakat qiladi; 5). Ishonchni suiste'mol qiladi (so’zida turmaydi);6). Natijaga erishish uchun imkoniyatlarini safarbar qiladi; 7). Dushman orqali zarar yetkazadi; 8). Yutuqqa erishganlarning tajribalarini o’rganadi va ulardan foydalanadi; 9). Yaxshilikni inkor qiladi.

24 / 40

24. "Ey Rabbim! Meni (ular) go’daklik chog’imda tarbiyalaganlaridek, Sen ham ularga rahm qilgin!"

25 / 40

25. Samarali muloqotning asosiy elementlarini aniqlang.

26 / 40

26. .Samarali muloqotning asosiy elementlari qaysi? 1. Salomlashish. 2. Tanishuv. 3. Murojaat. 4. Subordinatsiya. 5. Yo’llanma. 6. Taklif.

27 / 40

27. Subordinatsiya nima?

28 / 40

28. Keys stady ma'nosi nima?

29 / 40

29. An'ana - bu ....

30 / 40

30. Bu o‘z shaxsiy ish vaqtini boshqarish mahoratidir, bu faqatgina zarur ishlar ro‘yxatini tuzish emas, balki vaqt va yuklamani to‘g‘ri taqsimlash hamdir.

31 / 40

31. Qur'oni Karim ma'nolari tarjimasi muallifi kim?

32 / 40

32. O’zining .... bilganda odam, O’zgalar .... so’zlamasdi ham. Nuqtalar o’rnini to’ldiring.

33 / 40

33. Tomas Edisonga oid ma'lumotlarni aniqlang. 1). Uni "kashfiyotlar dahosi" deyishgan, Saboqni onasidan olgan. 2). Cho’g’lanma chiroq, fonografni yaratgan. 3). O’n yoshida uyining yerto’lasida labarotoriya ochgan. 4). Telefon va konetografni ixtiro qilgan. 5). G’ildirakni o’ylab topgan. 6). Mototsikl yasash orzusiga erishgan. 7). Bosma uskunani kashf etgan. 8). Tarjimonlik bilan shug’ullangan.

34 / 40

34. Alohni eslatadi, qiyomatda oxiratni eslatadigan kim?

35 / 40

35. ... - shaxsning ijtimoiy sifati, bu o’z harakatlarining yoki harakatsizligining oqibatlarini tan olish, o’z harakatlariga javob berish qobiliyati.

36 / 40

36. Innovatsion dars o’tishda asosan qaysi usuldan foydalaniladi?

37 / 40

37. Naqshbandiya tariqatida tarbiya usuli qaysi javobda to’g’ri berilgan?

38 / 40

38. Asalarining qaysi faoliyati muhim ahamiyat kasb etadi va natijada u go’zal hayotning hamda boshqa ko’plab tirik mavjudotlarga hayot beruvchi boǵdagi hayot garovi hisoblanadi?

39 / 40

39. Malakali o’qituvchilar oylik maoshini 1000 AQSh$ ekvivalentiga yetkazish Taraqqiyot strategiyasining nechanchi bosqichi va qaysi yo’nalishida belgilab qo’yilgan?

40 / 40

40. Maqolni davom ettiring. .......... - qolipsiz g’isht.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0