Tarbiya attestatsiya №9

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №9

2022-yil  7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar 2-qism

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Pavel Durovning fikricha, pulning quliga aylanib qolishlik nimani anglatadi?

2 / 40

2. Murakkablik darajasi yuqori bilimni qancha vaqtdan keyin tushunish tobora qiyinlashib boradi?

3 / 40

3. Matematik olim Murodulla Rayimovga tegishli bo’lgan fikrni aniqlang?

4 / 40

4. “Kintsugi” sanʼatining vazifasi nimadan iborat?

5 / 40

5. Inson yolg‘iz o‘zi hech qachon baxtiyor bo‘lolmaydi, barcha insonlar baxtli bo‘lgandagina u baxtli bo‘ladi!

6 / 40

6. ’’Uzluksiz ma’naviy tarbiya konsepsiyasi‘‘ III bobi.....

7 / 40

7. Buvim bilan men kim ni sheri

8 / 40

8. An'ana bu-...

9 / 40

9. Zardushtiylikning muqaddas kitobi "Avesto"da diniy marosimlar nima deb ataladi?

10 / 40

10. "Ey Rabbim! Meni (ular) go’daklik chog’imda tarbiyalaganlaridek, Sen ham ularga rahm qilgin!"

11 / 40

11. 2019-yil qaysi san'at turi UNESCO nomoddiy madaniy merosi ro’yxatiga kiritildi?

12 / 40

12. Gravyura qanday san'at turi hisoblanadi?

13 / 40

13. Mnemonika nima?

14 / 40

14. Keys stady ma'nosi nima?

15 / 40

15. Maqolni davom ettiring. .......... - qolipsiz g’isht.

16 / 40

16. Insonni ma'naviy kamolotga yetkazuvchi jarayon nima?

17 / 40

17. Tiriklik sir-u asrori ilm, odob, ongli faoliyat bo’lsa uning asosi zukko aql, davomiyligi - ............dir” ("Hikmatlar xazinasi"dan)

18 / 40

18. Insonning burchlari aniqlang. 1). O’z oldidagi burchi. 2). Davlat oldidagi burchi. 3). Oilasi oldidagi burchi. 4). Farzandlari oldidagi burchi. 5). O’zgalar oldidegi burchi. 6). Ota-ona oldidegi burchi

19 / 40

19. VIII asrda qiblani aniqlash chizmasini kim chizgan?

20 / 40

20. Dinning vazifalarini aniqlang. 1). Tasalli beruvchi. 2). Birlashtirish. 3). Tartibga solish. 4). Kommunikativlik. 5). Ruhiy-ma'naviy tarbiyalash. a). Inson boshiga musibat tushganida dindan ovutuvchi, yupatuvchi kuch topgan. b). Insonlar orasida hamjihatlikni mustahkamlashga xizmat qilgan. c). Din axloq normalarini tartibga solib, halol va harom, savob va gunoh nimalagini belgilaydi. d). Diniy urf-odat, marosimlarni birgalikda o’tkazishga, birodarlik aloqalarini mustahkamlashga chaqiradi. e). Inson hayotining ezgulik mohiyatini ochadi.

21 / 40

21. Bu o‘z shaxsiy ish vaqtini boshqarish mahoratidir, bu faqatgina zarur ishlar ro‘yxatini tuzish emas, balki vaqt va yuklamani to‘g‘ri taqsimlash hamdir.

22 / 40

22. Inson o'zining yaxshi odobi bilan baxt-saodatga erishishi mumkin, deb kim aytgan?

23 / 40

23. Aka-uka, opa-singil va ularning bolalari qanday shajara bo’yicha qarindosh hisoblanadi?

24 / 40

24. Diniy e'tiqodlarni sabab qilib, bir majburiyatni bajarishni boshqasiga almashtirishga faqat qonunda nazarda turilgan hollardagina yo’l qo’yiladi, deb qaysi Qonunda belgilangan?

25 / 40

25. Arastu nimani muvaffaqiyat va omadning bezagi, nochirlikdagi ishonchli panoh deb bilgan?

26 / 40

26. Namoyish (demonstratsiya) metodini belgilang.

27 / 40

27. 9-sinf bitiruvchisiga qo’yiladigan malaka talablarini aniqlang.

28 / 40

28. Insonlarning xatti-harakatini ezgulik va yovuzlik, yaxshi yoki yomon oqibatga olib kelishi nuqtayi nazaridan tartibga solishga nima deyiladi?

29 / 40

29. Mashaqqat va sinovlarga qaramasdan muvaffaqiyatga erishish uchun oldinga borishga nima deyiladi?

30 / 40

30. Naf' yetkurmakka shior aylading, O‘zungga ul naf'ni yor aylading. Naf'ing agar xalqqa beshak durur, Bilki, bu naf ........ ko‘prak durur.

31 / 40

31. Oila, jamoa, mahalla-ko’y miqyosida ahamiyatli bo’lgan, ammo jamiyat va insoniyat hayotiga sezilarli ta'sir ko’rsatmaydigan yoqimli insoniy xatti-harakatlarning majmui nima?

32 / 40

32. Ta'lim tarbiyaga qarshi turadigan kuchlar orasida eng xavfli bo’lgan illat nima?

33 / 40

33. Etiket qoidalarini aniqlang. 1. Ayol va erkak kishi salomlashayotganda, birinchi ayol kishi qo’l uzatmasa, erkak qo’l uzatmaydi. 2. Ko’chada ayol kishi erkak kishining o’ng tomonida yuradi. 3. Transport vositasidan oldin erkak kishi tushadi. Chiqayotganda esa avval ayol kishi chiqadi. 4. Eskalatorga chiqqanda chap tomonda turing. O’ng tomon bo’sh qolsin. 5. Boshqa din vakillarining e'tiqodiga hurmat bilan munosabatda bo’ling.

34 / 40

34. Xristianlik dini niqobi ostida buzg’unchilik, xunrezlik maqsadida olib borilgan faoliyat turi?

35 / 40

35. SCORE metodida S muammoning belgisini bildirsa, O qanday ma'noni bildiradi?

36 / 40

36. Subordinatsiya nima?

37 / 40

37. U odamzod o’zi uchun tuzib oladigan qora ro’yhatda turadi, uning kattasi emas, ba’zan ko’zga ko’rinmaydiganlari havfliroq. Uning kattasimi, kichigimi har birimizda bor. U nima?

38 / 40

38. Malala Yusufzay qayerlik bo’lgan?

39 / 40

39. O’zining .... bilganda odam, O’zgalar .... so’zlamasdi ham. Nuqtalar o’rnini to’ldiring.

40 / 40

40. Naqshbandiya tariqatida tarbiya usuli qaysi javobda to’g’ri berilgan?

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0