Tarbiya attestatsiya №9

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №9

2022-yil  7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar 2-qism

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. 1977-yilga Quyosh tizimida kashf etilgan va Garvard markazida 2439-raqam bilan ro‘yxatga olingan kichik sayyoralardan biri kimning nomi bilan ataladi?

2 / 40

2. U xotira salohiyatini sezilarli tarzda oshirishi mumkin bo‘lgan algoritmni aniqladi. Axborotni o‘rganish va yodda saqlashning ko‘plab usullari uning izlanishlari asosida yaratildi.U poligotlar tug‘ilmaydi, balki shakllanadi degan xulosaga keldi. U kim?

3 / 40

3. О‘quvchining fikrlash va harakat strategiyasini inobatga olgan holda uning shaxsi, о‘ziga xos xususiyatlari, qobiliyatini rivojlantirishga yо‘naltirilgan ta’lim qanday nomlanadi?

4 / 40

4. Ixtiyoriy, beminnat, begʻaraz, ijtimoiy ahamiyatga ega faoliyatni amalga oshiruvchi shaxs maʼnosini beradigan atama qaysi javobda toʻgʻri koʻrsatilgan?

5 / 40

5. Agar men hayotda qandaydir muhim kashfiyot qilgan bo‘lsam, asosan sabrim va e’tiborim tufayli qilganman, boshqa qandaydir iste’dodim tufayli emas.

6 / 40

6. Insonning tafakkuri ,turmush tarzi,ma’naviy qarashlari o‘z-o‘zidan boshqa joyda shakllanib qolmaydi.Ularning vujudga kelishi va rivojlanishiga nimalar asos bo‘ladi?

7 / 40

7. Mamlakatimiz hududidagi eng qadimgi yozma manba

8 / 40

8. Tarbiyaviy qadriyatlar qanday asosiy uyg‘un manbalarga ega?

9 / 40

9. Insonni ma'naviy kamolotga yetkazuvchi jarayon nima?

10 / 40

10. Amir Temur o’z lashkarlarining qancha qismini chegaralarni qo’riqlashga buyurgan?

11 / 40

11. ... - shaxsning ijtimoiy sifati, bu o’z harakatlarining yoki harakatsizligining oqibatlarini tan olish, o’z harakatlariga javob berish qobiliyati.

12 / 40

12. SCORE metodida S muammoning belgisini bildirsa, O qanday ma'noni bildiradi?

13 / 40

13. Fikrni to’ldiring. Agar o’qisang-u, o’ylamasang chalkashib qolasan, o’ylasang-u o’qimasang ...... (Konfutsiy)

14 / 40

14. Mnemonika nima?

15 / 40

15. Alohni eslatadi, qiyomatda oxiratni eslatadigan kim?

16 / 40

16. Mehnatga munosabat axloq kategoriyasiga kiradi. Baxt - axloq degani, axloq - mehnat degani bo’ladi. Axloq mukammalligi baxtga erishuv stimulidir. Fikr muallifi kim?

17 / 40

17. 2019-yil qaysi san'at turi UNESCO nomoddiy madaniy merosi ro’yxatiga kiritildi?

18 / 40

18. 4-sinf bitiruvchisiga qo’yiladigan malaka talablarini aniqlang.

19 / 40

19. SWOT tahlil atamasini birinchi marta kim qo’llagan?

20 / 40

20. Naf' yetkurmakka shior aylading, O‘zungga ul naf'ni yor aylading. Naf'ing agar xalqqa beshak durur, Bilki, bu naf ........ ko‘prak durur.

21 / 40

21. 9-sinf bitiruvchisiga qo’yiladigan malaka talablarini aniqlang.

22 / 40

22. Qaysi alloma insonni jamiki jonzotlar gultoji deb atagan?

23 / 40

23. Gravyura qanday san'at turi hisoblanadi?

24 / 40

24. .Samarali muloqotning asosiy elementlari qaysi? 1. Salomlashish. 2. Tanishuv. 3. Murojaat. 4. Subordinatsiya. 5. Yo’llanma. 6. Taklif.

25 / 40

25. Inson o'zining yaxshi odobi bilan baxt-saodatga erishishi mumkin, deb kim aytgan?

26 / 40

26. Aka-uka, opa-singil va ularning bolalari qanday shajara bo’yicha qarindosh hisoblanadi?

27 / 40

27. Taomdan oldin qo’lni yuvish nimani anglatadi?

28 / 40

28. Keys stady ma'nosi nima?

29 / 40

29. Harvard olimlari aniqlashicha, odamning baxtiyorligiga nimalar salbiy tasir ko'rsatishini aniqlang.

30 / 40

30. Bizga juda kerak bo’lmagan, usiz ham yashash mumkin bo’lgan narsalar.

31 / 40

31. Malala Yusufzay qayerlik bo’lgan?

32 / 40

32. Namoyish (demonstratsiya) metodini belgilang.

33 / 40

33. Naqshbandiya tariqatida tarbiya usuli qaysi javobda to’g’ri berilgan?

34 / 40

34. Quyidagilardan hasadni keltirib chiqaruvchi illatlarni ajrating. 1). Boshqa odamda mavjud yutuqlardan g’azablanadi; 2). Nima uchun menda bunday imkoniyat yo’q, mening nimam kam, deydi; 3). Baxillik qiladi; 4). Men ham shunday qila olaman, deydi va harakat qiladi; 5). Ishonchni suiste'mol qiladi (so’zida turmaydi);6). Natijaga erishish uchun imkoniyatlarini safarbar qiladi; 7). Dushman orqali zarar yetkazadi; 8). Yutuqqa erishganlarning tajribalarini o’rganadi va ulardan foydalanadi; 9). Yaxshilikni inkor qiladi.

35 / 40

35. Insonning burchlari aniqlang. 1). O’z oldidagi burchi. 2). Davlat oldidagi burchi. 3). Oilasi oldidagi burchi. 4). Farzandlari oldidagi burchi. 5). O’zgalar oldidegi burchi. 6). Ota-ona oldidegi burchi

36 / 40

36. Qaysi mutafakkir musiqani sonlarga birlashtirgan?

37 / 40

37. Samarali muloqotning asosiy elementlarini aniqlang.

38 / 40

38. Quyidagi maqolni davom ettiring. "Rejasiz ish - ....".

39 / 40

39. Dinning vazifalarini aniqlang. 1). Tasalli beruvchi. 2). Birlashtirish. 3). Tartibga solish. 4). Kommunikativlik. 5). Ruhiy-ma'naviy tarbiyalash. a). Inson boshiga musibat tushganida dindan ovutuvchi, yupatuvchi kuch topgan. b). Insonlar orasida hamjihatlikni mustahkamlashga xizmat qilgan. c). Din axloq normalarini tartibga solib, halol va harom, savob va gunoh nimalagini belgilaydi. d). Diniy urf-odat, marosimlarni birgalikda o’tkazishga, birodarlik aloqalarini mustahkamlashga chaqiradi. e). Inson hayotining ezgulik mohiyatini ochadi.

40 / 40

40. Zardushtiylikning muqaddas kitobi "Avesto"da diniy marosimlar nima deb ataladi?

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0