Tarbiya attestatsiya №9

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Tarbiya fanidan attestatsiya savollari №9

2022-yil  7-8 aprelda viloyatlarda tushgan savollar 2-qism

DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga  sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin.

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. o'zining aybini bilganda odam, Boshqalar aybini so'zlamasdi ham..

2 / 40

2. Agar siz juda uzoq vaqt eslab qolishingiz kerak bo‘lsa nechta bosqichda takrorlashingiz samarali bo‘ladi deb o‘ylaysiz?

3 / 40

3. Tomonlar o’rtasida kelishmovchiliklar paydo bo’lishining oldini olish, mavjud kelishmovchiliklarning mojaroga aylanishiga yo’l qo’ymaslik, shuningdek, mojaroning tarqalishini cheklashga qaratilgan diplomatik harakatga nima deyiladi?

4 / 40

4. Oʻzbekiston Qahramoni Abdulla Oripovning fikricha nima Vatan sevgisi bilan uygʻun boʻlgandagina yuksak natijalar beradi?

5 / 40

5. Ey farzand, bilg‘ilkim, aql yuzasidan farzandg‘a ota-onani izzat va hurmat qilish vojibdur, nedinkim, uning asli ota-onadur. Ota-onani nima uchun hurmat qilurman, deb ko‘nglingg‘a kelturmag‘il, bilg‘ilki, ular sening uchun o‘limg‘a ham tayyor turaturlar. Har bir farzand, oqil va dono bo‘lsa, hech vaqt ota-onaning mehr haqqini ado qilmoqdin xoli bo‘lmag‘usidur. Ey farzand, shul vajdin ota-onangni ozgina ham ranjitmag‘il..

6 / 40

6. Qanday holatda fuqarolarda daxldorlik va faol fuqarolik pozitsiyasi kuchli bo‘ladi?

7 / 40

7. Cho'milish uchun qancha suv ketadi

8 / 40

8. Maqsadga erishtiruvchi kuchlarga qanday fazilatlar kiradi?

9 / 40

9. "SCORE" metodidagi S harfi qanday ma'noni anglatadi?

10 / 40

10. Oila, jamoa, mahalla-ko’y miqyosida ahamiyatli bo’lgan, ammo jamiyat va insoniyat hayotiga sezilarli ta'sir ko’rsatmaydigan yoqimli insoniy xatti-harakatlarning majmui nima?

11 / 40

11. Dinning vazifalarini aniqlang. 1). Tasalli beruvchi. 2). Birlashtirish. 3). Tartibga solish. 4). Kommunikativlik. 5). Ruhiy-ma'naviy tarbiyalash. a). Inson boshiga musibat tushganida dindan ovutuvchi, yupatuvchi kuch topgan. b). Insonlar orasida hamjihatlikni mustahkamlashga xizmat qilgan. c). Din axloq normalarini tartibga solib, halol va harom, savob va gunoh nimalagini belgilaydi. d). Diniy urf-odat, marosimlarni birgalikda o’tkazishga, birodarlik aloqalarini mustahkamlashga chaqiradi. e). Inson hayotining ezgulik mohiyatini ochadi.

12 / 40

12. Illyustratsiya metodi ko’rsatilgan javobni aniqlang.

13 / 40

13. Zardushtiylikning muqaddas kitobi "Avesto"da diniy marosimlar nima deb ataladi?

14 / 40

14. G’azab va nafratga qarshi eng yaxshi davo nima?

15 / 40

15. Qaysi alloma musiqani matematik bilimlar toifasiga kiritgan?

16 / 40

16. SCORE metodida S muammoning belgisini bildirsa, O qanday ma'noni bildiradi?

17 / 40

17. Inson o'zining yaxshi odobi bilan baxt-saodatga erishishi mumkin, deb kim aytgan?

18 / 40

18. Bizga juda kerak bo’lmagan, usiz ham yashash mumkin bo’lgan narsalar.

19 / 40

19. "Ey Rabbim! Meni (ular) go’daklik chog’imda tarbiyalaganlaridek, Sen ham ularga rahm qilgin!"

20 / 40

20. Xorazm Lazgisi qachon UNESCO ro’yxatiga kiritilgan?

21 / 40

21. Taraqqiyot strategiyasining qaysi yo’nalishida korrupsiya haqida fikr bildirilgan band bor?

22 / 40

22. Turklar uni "shayton ovozi", Inglizlar "eng baxtsiz kishilar ovozi" deya ta'rif berishgan. Bizda ham bu narsa yaxshlikka olib kelmaydi degan aqida bor. Gap nima haqda ketyapti?

23 / 40

23. Suxomlinskiyning fikrini davom ettiring. "Farzandga berilgan ortiqcha mehr - qariganda ........".

24 / 40

24. Ta'lim tarbiyaga qarshi turadigan kuchlar orasida eng xavfli bo’lgan illat nima?

25 / 40

25. Asalarining qaysi faoliyati muhim ahamiyat kasb etadi va natijada u go’zal hayotning hamda boshqa ko’plab tirik mavjudotlarga hayot beruvchi boǵdagi hayot garovi hisoblanadi?

26 / 40

26. Qur'oni Karim ma'nolari tarjimasi muallifi kim?

27 / 40

27. "Mahallada duv-duv gap" filmi rejissori kim?

28 / 40

28. Jamoaviy murojaatlar portalini aniqlang.

29 / 40

29. Taomdan oldin qo’lni yuvish nimani anglatadi?

30 / 40

30. Sen taqdiri azalni emas, avvalo o’zingni yengishga harakat qil. Dunyoni tartibga solishga urunma. Eng avvalo istaklaringni boshqara bil. Fikr muallifi kim?

31 / 40

31. Insonning burchlari aniqlang. 1). O’z oldidagi burchi. 2). Davlat oldidagi burchi. 3). Oilasi oldidagi burchi. 4). Farzandlari oldidagi burchi. 5). O’zgalar oldidegi burchi. 6). Ota-ona oldidegi burchi

32 / 40

32. Pifagor odamlarni eng avvalo nimaga ega bo’lishga chaqirgan?

33 / 40

33. Qaysi mutafakkir musiqani sonlarga birlashtirgan?

34 / 40

34. Saylov kuni 18 yoshga to’lgan O’zbekiston Respublikasi fuqarolari saylash huquqiga egadir.

35 / 40

35. O’zining .... bilganda odam, O’zgalar .... so’zlamasdi ham. Nuqtalar o’rnini to’ldiring.

36 / 40

36. Malakali o’qituvchilar oylik maoshini 1000 AQSh$ ekvivalentiga yetkazish Taraqqiyot strategiyasining nechanchi bosqichi va qaysi yo’nalishida belgilab qo’yilgan?

37 / 40

37. Insonni ma'naviy kamolotga yetkazuvchi jarayon nima?

38 / 40

38. Tiriklik sir-u asrori ilm, odob, ongli faoliyat bo’lsa uning asosi zukko aql, davomiyligi - ............dir” ("Hikmatlar xazinasi"dan)

39 / 40

39. Mahmud az-Zamaxshariyni qanday nomlar bilan atashgan? 1). „Arab va gʻayri arablar ustozi“ 2). "Xorazm faxri" 3). „Jorulloh“ („Ollohning qoʻshnisi“) 4). "Shayx ur-Rais" 5). "Sharq Rafaeli" 6). "Musulmonlar e'tiqodini tuzatuvchi" 7). "Din va millatning xujjati"

40 / 40

40. .Samarali muloqotning asosiy elementlari qaysi? 1. Salomlashish. 2. Tanishuv. 3. Murojaat. 4. Subordinatsiya. 5. Yo’llanma. 6. Taklif.

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

1 Izoh

Javob qoldiring

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0