Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №8 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №8 InfoMaster Noyabr 11, 2022 46 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №8 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 10-dars. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLAR BILAN ISHLASH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 2 / 25 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 3 / 25 3. Scratch dasturida if..then va if..then..else bloklari qaysi bo’limga tegishli? A) “Control” B) “Operators” C) “Motion” D) “Variables” 4 / 25 4. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. D) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. 5 / 25 5. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. B) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. C) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. D) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. 6 / 25 6. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 7 / 25 7. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. 8 / 25 8. Multfilm – A) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat B) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari C) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. D) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. 9 / 25 9. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 10 / 25 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Muqobil blok D) Funksional blok 11 / 25 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Muqobil blok C) Qism dastur bloki D) Xabarlarni chop etish bloki 12 / 25 12. Raqamli ro‘yxatni yaratish ketma-ketligini toping. A) “Главная” → “Aбзац” → “Нумерация” B) “Макет” → “Aбзац” →“ Нумерация” C) “Вставка” → “Aбзац” → “Маркеры” D) “Главная” → “Шрифт” → “Нумерация” 13 / 25 13. Markerli ro‘yxatni yaratish ketma-ketligini toping. A) “Макет” → “Aбзац” →“ Нумерация” B) “Вставка” → “Aбзац” → “Маркеры” C) “Главная” → “Шрифт” → “Нумерация” D) “Главная” → “Aбзац” → “Маркеры” 14 / 25 14. …– ma’lum bir shaxs tomonidan о‘z shaxsiy hayoti va faoliyati haqida bayon qilingan yozuv. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ariza B) Tarjimayi hol 15 / 25 15. Rezyume-bu? A) Muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. B) Ma’lum bir shaxs tomonidan о‘z shaxsiy hayoti va faoliyati haqida bayon qilingan yozuv. C) Yevropaning rivojlangan davlatlari hamda AQSH kadrlar boshqaruvi amaliyotidan kirib kelgan rasmiy hujjatlardan biri hisoblanadi. 16 / 25 16. Raqamli va markerli ro‘yxatlarning farqi bormi? A) Ha B) Yo’q 17 / 25 17. – muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Tarjimayi hol B) Ariza 18 / 25 18. MS Word matn protsessorida necha xil ro‘yxat ko‘rinishi mavjud A) 4 B) 2 C) 3 D) 1 19 / 25 19. Rezyume yozish uchun tayyor shablonlarni yuklab olishda foydalanish mumkin bo‘lgan veb-saytlarga misol keltiring A) rezume.uz B) rezume.com C) rezume.me D) rezume.ru 20 / 25 20. Markerli ro‘yxatlarda Rim raqamlaridan foydalansa bo’ladimi? A) Ha B) Yo’q 21 / 25 21. – ro‘yxat hosil qilish uchun foydalaniladigan belgining ko‘rinishi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ro‘yxat B) Marker 22 / 25 22. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Markerli B) Raqamli 23 / 25 23. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Raqamli B) Markerli 24 / 25 24. …– raqam yoki marker orqali belgilangan xatboshilar to‘plami. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Marker B) Ro‘yxat 25 / 25 25. Markerli ro‘yxatlarda matn harflaridan foydalansa bo’ladimi? A) Ha B) Yo’q 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz