Matematika attestatsiya №10 Mart 6, 2022Mart 6, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Matematika attestatsiya №10 ga fikr bildirilmagan. 0% 41 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Matematika fanidan attestatsiya savollari №10 2022-yil repetitsiya testlari. DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 Yig’indi quydagilardan qaysi biriga teng? A) 45,0608 B) 450,608 C) 40560,8 D) 4506,08 2 / 40 a va b raqamlar yig'indisi 7 ga qoldiqsiz bo'linadi. Agar ko'rinishdagi uch xonali sonlarning 7 ga bo'lganda bir xil qoldiq qolsa, shu qoldiqni toping. A) 4 B) 2 C) 0 D) 6 3 / 40 Quyida berilgan holatda stol va uni atrofida qo’yiladigan stullarning holati berilgan va raqamlangan k-holatda stullarning raqamlari yig`indisi 351 taga teng bo`lsa, k ni toping ? A) 10 B) 11 C) 13 D) 12 4 / 40 Raqamlari yig‘indisi 10 bo‘lgan nechta turli 3 xonali son bor? A) 0,144 B) 0,432 C) 0,216 D) 0,288 5 / 40 Kvadratga ikkita yarim aylana ichki chizilgan. Bo‘yalgan soha yuzini toping. A) 8(π+2) B) 16(π-2) C) 64 D) 32 6 / 40 Quyidagilardan qaysi biri Koshi- Bunyakovskiy tengsizligi? A) 3 B) 2 C) 1 D) 4 7 / 40 Chizmadan foydalanib noma’lum burchakni toping. A) 60° B) 50° C) 80° D) 70° 8 / 40 a va b natural sonlar. 10! = a · 2b tenglikda b ning qabul qilishi mumkin bo‘lgan qiymatlari yig‘indisini toping. A) 8 B) 15 C) 36 D) 21 9 / 40 x² - 4|x|-a - 3 = 0 tenglama ikkita yechimga ega bo‘ladigan barcha butun manfiy a lar nechta? A) 0 B) 2 C) 1 D) 3 10 / 40 {an} - ketna-ket berilgan, bunda a1=40 va ak+1=ak-k, k∈N a8 ni toping. A) 35 B) 12 C) 13 D) 32 11 / 40 a²·b·c<0, (a·b)>0 va a·c³<0 tengsizliklardan foydalanib a,b,c larning ishoralarini aniqlang: A) -, +, - B) -, -, - C) -, -, + D) +, -, + 12 / 40 2 ta bola 64 m masofaga yugurish bo’yicha noodatiy ravishda bellashishmoqda. Bellashuv shartiga ko’ra boshlang’ich chiziqdan 3 qadam oldinga yurgandan so’ng, 2 qadam orqaga yurish kerak. 1-bolaning qadami uzunligi 50 sm, 2-bolani qadami uzunligi esa 40 sm, lekin har 3 sekundda: 1-bola 3 marta qadam tashlaydi, 2-si 4 qadam tashlagan bo’lsa, qaysi bola g’alaba qozongan? A) Aniqlab bo’lmaydi B) Ikkalasi teng keladi C) 1-bola D) 2-bola 13 / 40 Qaysi javobda tengsizlik ishorasi to’gri ko’rsatilgan: A) 1 B) 3 C) 4 D) 2 14 / 40 Rasmda keltirilgan ma‘lumot asosida bitta yashil sharni nechta kub bilan almashtirish mumkinligini toping? A) 2 B) 1 C) 3 D) 4 15 / 40 Berilgan chizmadan ning gradus oʻlchamini toping. A) 72 B) 84 C) 86 D) 76 16 / 40 DC-B markazli aylana yoyi, AC-urinma, AB-kesuvchi va S₁=2S₂ ekanligi maʼlum boʻlsa, tgα/α ni toping. A) 5/2 B) 3/2 C) 1 D) 3 17 / 40 Rostgo’ylar va yolg’onchilar orolida gulxan atrofida o’tirgan 7 ta kishi har biri “Men ikki yolg’onchining orasida o’tiribman” deydi. Orolda nechta yolg’onchi bor? A) 3 ta B) 7 ta C) 4 ta D) 5 ta 18 / 40 AB masofani toping ? A) √30 B) √24 C) √29 D) √27 19 / 40 Chizmadagi maʼlumotlardan foydalanib x ning qiymatini toping. A) √90 B) 8 C) 9 D) √80 20 / 40 Hisoblang A) 1 B) 0 C) 0,1 D) 0,5 21 / 40 Toʻgʻri burchakli uchburchakka kvadrat ichki chizilgan (rasmga qarang). Kvadrat tomonini toʻgʻri toʻrtburchak katetlari orqali ifodalang. A) 1 B) 3 C) 2 D) 4 22 / 40 Hisoblang . A) 1 B) 0,1 C) 0,5 D) 0 23 / 40 Hisoblang. A) 1 B) 0 C) 2 D) 3 24 / 40 x noma'lum son (x≠3) uchun x²-15/x=4 tenglik oʻrinli. x·(x+1)·(x+2)·(x+3) koʻpaytmaning qiymati 15 ga teng boʻla oladimi? A) Ha B) Yo'q 25 / 40 Hisoblang: A) 7/18 B) 70/80 C) 77/810 D) 71/91 26 / 40 Rasmda tasvirlangan favvora ko‘rinishi y=-x(x+6) ko'rinishda bo'lsa, favvora eng ko’pi bilan qaysi balandlikga ko’tarila oladi. (Koordinata Oy o’qi , suv yuzasida joylashgan) A) 8 B) 9 C) Hisoblab bo'lmaydi D) 6 27 / 40 O markazli aylana tomoni 8 ga teng boʻlgan ABCD kvadratga ichki chizilgan boʻlsa, boʻyalgan sohani yuzini toping. A) 32 B) 24 C) 16 D) 12 28 / 40 Kvadrat rasmdagi kabi 4 ta uchburchakka ajratilgan , 3 ta uchburchakning yuzlari mos ravishda 2, 3, 4 ga teng . Berilgan shakldagi noʼmalum yuzani toping. A) Aniqlab bo‘lmaydi B) 8 C) 7 D) 10 29 / 40 Quyidagi chizmada tasvirlangan radiusi 4 ga teng boʻlgan, 3 ta teng yarim aylanadagi A, B, C, D nuqtalar toʻgʻri toʻrtburchakning uchlari deb qabul qiling va boʻyalgan sohani yuzini toping. A) 24 B) 8π C) 12π D) 32 30 / 40 Hisoblang: A) 25 B) 27 C) 24 D) 22 31 / 40 Agar x=2t+5, y=3t-1 va f(x)=y(x) bog’lanish mavjud bo’lsa, f(5) ning qiymatini toping A) -1 B) -2 C) 2 D) 1 32 / 40 Quyida y=f(x+2) funksiya grafigi tasvirlangan. Barilgan malumotlardan foydalanib ning qiymatini toping A) 2 B) 1 C) -3 D) 3 33 / 40 Agar bo’lsa, quyidagilardan qaysi biri eng kichik? A) f(1006) B) f(1012) C) f(1009) D) f(2019) 34 / 40 Hisoblang. A) √2+√3 B) √2-1 C) 1-√2 D) √2+1 35 / 40 EKUB(a;b)=3 va EKUK(a;b) =60 bo’lsa, a+b yig’indining eng katta qiymatini toping. A) 60 B) 63 C) 54 D) 72 36 / 40 P(x) koʻphad berilgan: P(x)=3·xn-4 -5·x24/n -x²+1 n=4 da P(x)-koʻphadning ozod hadi 3 ga karrali boʻla oladimi? A) Ha B) Yo'q 37 / 40 Berilgan chizmadan foydalanib α + β ning qiymatini toping: A) 75° B) 45° C) 60° D) 30° 38 / 40 BCD-A markazli aylananing yoyi, ED // BA, DE⟘EF, EC=ED=7 va BF=1 boʻlsa, AF ning qiymatini toping. A) 13 B) 15 C) 15 D) 12 39 / 40 Qaysi rasmda y=sin2x grafigi [-π;π] da to’gri tasvirlangan. A) 4 B) 2 C) 3 D) 1 40 / 40 Hisoblang. A) 1 B) 2 C) 0 D) -1 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Matematika attestatsiya