Matematika attestatsiya №10 Mart 6, 2022Mart 6, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Matematika attestatsiya №10 ga 1 fikr bildirilgan 0% 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Matematika fanidan attestatsiya savollari №10 2022-yil repetitsiya testlari. DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 |x+1|=2|x–2| tenglamaning ildizlari yig’indisini toping. A) 7 B) 0 C) 5 D) 6 2 / 40 cosx=0,2x tenglama nechta yechimga ega? A) 2 B) 4 C) 3 D) 1 3 / 40 Chizmaga ko`ra x ning eng kichik butun qiymatinitoping ? A) 9 B) 8 C) 6 D) 7 4 / 40 Hisoblang: A) 6 B) 4 C) 0 D) 8 5 / 40 Asoslari 5 va 5√7 ga teng bo‘lgan trapetsiyaning yuzini teng ikkiga bo‘luvchi kesma asoslarga parallel. Shu kesma uzunligini toping. A) 10 B) 4√7 C) 6√7 D) 8 6 / 40 0,3757575… davriy kasr qisqarmas m/n kasrga ga teng bo‘lsa, m - n ayirmani toping. A) –309 B) -41 C) –618 D) -103 7 / 40 Tenglama nechta yechimga ega? A) 0 B) 2 C) 3 D) 1 8 / 40 x²-(sinα)x - 1/4cos²α =0 tenglamaning ildizlaridan biri 2/3 bo‘lsa, sinα= ? A) 2/5 B) 5/3,1/3 C) 1/3 D) 1,1/3 9 / 40 n ning nechta butun qiymatida kasr butun son bo‘ladi? A) 9 B) 10 C) 3 D) 8 10 / 40 ABCD parallelogrammning A va D uchlari M tekislikda, B va C uchlari uning tashqarisida, AD = 10 cm, AB = 15 cm, AC va BD diagonallarining M tekislikdagi proyeksiyalari mos ravishda 13,5 cm va 10,5 cm ga teng. Parallelogrammning diagonallarini toping. A) 20, 16 B) 19, 18 C) 19, 17 D) 20, 17 11 / 40 EKUB(a;b)=3 va EKUK(a;b) =60 bo’lsa, a+b yig’indining eng katta qiymatini toping. A) 60 B) 54 C) 72 D) 63 12 / 40 Hisoblang. A) 0 B) -1 C) 1 D) 2 13 / 40 Agar bo’lsa, ni qiymatini toping. A) 5 B) 1/25 C) 1 D) 1/5 14 / 40 Agar bo’lsa, (x+y)²-z² ning qiymatini toping. A) 1/2 B) 23/12 C) 11/12 D) 1/6 15 / 40 Agar x=2t+5, y=3t-1 va f(x)=y(x) bog’lanish mavjud bo’lsa, f(5) ning qiymatini toping A) 2 B) 1 C) -2 D) -1 16 / 40 Berilgan chizmadan foydalanib α + β ning qiymatini toping: A) 75° B) 60° C) 45° D) 30° 17 / 40 Agar bo’lsa, quyidagilardan qaysi biri eng kichik? A) f(1009) B) f(1006) C) f(2019) D) f(1012) 18 / 40 AB masofani toping ? A) √29 B) √27 C) √30 D) √24 19 / 40 Kvadrat rasmdagi kabi 4 ta uchburchakka ajratilgan , 3 ta uchburchakning yuzlari mos ravishda 2, 3, 4 ga teng . Berilgan shakldagi noʼmalum yuzani toping. A) 10 B) 8 C) 7 D) Aniqlab bo‘lmaydi 20 / 40 Hisoblang. A) √2+√3 B) 1-√2 C) √2+1 D) √2-1 21 / 40 Rostgo’ylar va yolg’onchilar orolida gulxan atrofida o’tirgan 7 ta kishi har biri “Men ikki yolg’onchining orasida o’tiribman” deydi. Orolda nechta yolg’onchi bor? A) 7 ta B) 3 ta C) 4 ta D) 5 ta 22 / 40 Berilgan chizmadan ning gradus oʻlchamini toping. A) 76 B) 84 C) 72 D) 86 23 / 40 Quyidagi chizmada tasvirlangan radiusi 4 ga teng boʻlgan, 3 ta teng yarim aylanadagi A, B, C, D nuqtalar toʻgʻri toʻrtburchakning uchlari deb qabul qiling va boʻyalgan sohani yuzini toping. A) 12π B) 8π C) 32 D) 24 24 / 40 BCD-A markazli aylananing yoyi, ED // BA, DE⟘EF, EC=ED=7 va BF=1 boʻlsa, AF ning qiymatini toping. A) 13 B) 15 C) 12 D) 15 25 / 40 Bo‘yalgan yuzani toping. (cm2) A) Aniqlab bo‘lmaydi B) 16 C) 12 D) 18 26 / 40 Hisoblang . A) 1 B) 0,1 C) 0,5 D) 0 27 / 40 Qaysi javobda tengsizlik ishorasi to’gri ko’rsatilgan: A) 2 B) 3 C) 4 D) 1 28 / 40 x noma'lum son (x≠3) uchun x²-15/x=4 tenglik oʻrinli. x·(x+1)·(x+2)·(x+3) koʻpaytmaning qiymati 15 ga teng boʻla oladimi? A) Yo'q B) Ha 29 / 40 Quyida y=f(x+2) funksiya grafigi tasvirlangan. Barilgan malumotlardan foydalanib ning qiymatini toping A) 2 B) 3 C) 1 D) -3 30 / 40 Toʻgʻri burchakli uchburchakka kvadrat ichki chizilgan (rasmga qarang). Kvadrat tomonini toʻgʻri toʻrtburchak katetlari orqali ifodalang. A) 4 B) 2 C) 3 D) 1 31 / 40 Hisoblang: A) 77/810 B) 7/18 C) 71/91 D) 70/80 32 / 40 a²·b·c<0, (a·b)>0 va a·c³<0 tengsizliklardan foydalanib a,b,c larning ishoralarini aniqlang: A) +, -, + B) -, -, + C) -, +, - D) -, -, - 33 / 40 P(x) koʻphad berilgan: P(x)=3·xn-4 -5·x24/n -x²+1 n=4 da P(x)-koʻphadning ozod hadi 3 ga karrali boʻla oladimi? A) Ha B) Yo'q 34 / 40 Chizmadagi maʼlumotlardan foydalanib x ning qiymatini toping. A) 8 B) √80 C) √90 D) 9 35 / 40 Poyezda 5 ta vagon va har bir vagonda kamida 1 ta yo’lovchi bor. Ikkita yo’lovchi bitta vagonda yoki ketma-ketma kelgan vagonda bo’lsa, qo’shni deb ataladi. Har bir yo’lovchining aniq 5 ta yoki aniq 10 ta qo’shnisi mavjud bo’lsa, poyezdda jami nechta yo’lovchi bor? A) 10 B) 17 C) 13 D) 20 36 / 40 Ushbu tenglik da ham to‘g‘rimi? A) Yo'q B) Ha 37 / 40 Hisoblang: A) 24 B) 22 C) 25 D) 27 38 / 40 Qaysi rasmda y=sin2x grafigi [-π;π] da to’gri tasvirlangan. A) 2 B) 3 C) 1 D) 4 39 / 40 Hisoblang A) 0 B) 1 C) 0,1 D) 0,5 40 / 40 O markazli aylana tomoni 8 ga teng boʻlgan ABCD kvadratga ichki chizilgan boʻlsa, boʻyalgan sohani yuzini toping. A) 12 B) 32 C) 16 D) 24 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Matematika attestatsiya