Uy » Attestatsiya testlar » Jismoniy tarbiya attestatsiya » Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №10 Jismoniy tarbiya attestatsiya Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №10 InfoMaster Fevral 15, 2024 253 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 3 0% 1 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №10 3.2. “Jismoniy tarbiya nazariyasi va uslubiyati” modulidan test savollari 1 / 50 Jismoniy kamolot bu –nima? A) Rivojlanishning yuqori bosqichidir B) Jismoniy rivojlanishning shakllangan darajasi va sog‘likning eng yuqori bosqichidir C) Har tomonlama mukammal bo‘lish D) Vatan himoyasiga tayyorlanishning eng yuqori bosqichidir 2 / 50 Jismoniy tarbiya darslarining asosiy qismida harakatli o‘yinlarning vazifasi? A) Tezligini aniqlash B) Organizimga dam berish C) Jismoniy sifatlarni rivojlantirish D) Faqat bo‘yini o‘stirish 3 / 50 Jismoniy tarbiyada ta’lim uslubiyatlaridan biri. A) Sport uslubiyati B) Amaliy uslubiyati C) Mashg‘ulot uslubiyati D) Sport ta’limi 4 / 50 “Atlet” so‘zi qanday ma’noni anglatadi? A) Yuguruvchi ma’noni anglatadi B) kurashchi, kuchli ma’nosini anglatadi. C) Uloqtiruvchi ma’noni anglatadi D) Sakrovchi ma’noni anglatadi 5 / 50 Texnika so‘zining ma’nosi nima? A) «Jarayon» yunoncha so‘zdan olingan B) «Harakatning samarasi» yunoncha so‘zdan olingan C) «Aniq harakat» yunoncha so‘zdan olingan D) Yunoncha «san’at» ma’nosini anglatadi 6 / 50 Jismoniy tarbiya qanday jarayon? A) Sport jarayoni B) Jismoniy jarayon C) Mashg‘ulot jarayoni D) Pedagogika jarayoni 7 / 50 Boshlang`ich sinflarda jismoniy tarbiya darslarini asosini qaysi sport turlari tashkil etadi? A) Gimnastika, suzish, boks B) Gimnastika, yengil atletika, suzish, boks C) Harakatli o‘yin, kurash D) Harakatli o‘yin, gimnastika, yengil atletika 8 / 50 Maktabda jismoniy tarbiya bo‘yicha asosiy ish shakli: A) Jismoniy tarbiya darsi B) Mashq C) Sport bayrami D) Sport (mashqi) tayyorgarligi 9 / 50 Jismoniy rivojlanishning shiddatli (keskin) davri, qachonga to‘g‘ri keladi? A) Jismoniy rivojlanishning shiddatli (keskin) davri, maktabgacha yoshdagi davrga to‘g‘ri keladi B) Jismoniy rivojlanishning shiddatli (keskin) davri, maktabgacha yoshdagi va kichik maktab yoshidagi davrga to‘g‘ri keladi va butun maktab yoshidagilik davrida davom etadi. C) Jismoniy rivojlanishning shiddatli (keskin) davri, maktab yoshidagi davrga to‘g‘ri keladi D) Jismoniy rivojlanishning shiddatli (keskin) davri, maktab yoshidagi davrdan keyinga to‘g‘ri keladi 10 / 50 Musobaqa hakami kimning topshirig‘iga binoan ish olib boradi? A) Bosh hakam B) Yon hakam C) Tablodagi hakam D) Kotib 11 / 50 Jismoniy bilim, bu –nima? A) Harakat, ko‘nikma va malakalar B) Jismoniy tarbiyaning maxsus bilimlari C) Maxsus bilimlar, harakat, ko‘nikma va malakalarni egallash D) Malaka, ko‘nikmalarni egallash 12 / 50 Maktabda jismoniy tarbiya bo‘yicha asosiy ish shaklini aniqlang? A) Tanaffusdagi harakatli o‘yinlar B) Ertalabki badantarbiya C) Ommaviy sport ishlari D) Jismoniy tarbiya darsi 13 / 50 Markaziy Osiyo olimlari orasidan kim birinchi bo‘lib jismoniy mashqlarni ta’sniflagan? A) Abu Nasir Muxammad al-Farobiy B) Abu Rayxon Beruniy C) Abu Ali Ibn Sino D) Fargoniy 14 / 50 Jismoniy tarbiyaning vazifalari nimalardan iborat? A) Yosh avlodni jismoniy kamol toptirish B) Yosh avlodni jismoniy chiniqtirish asosida Vatan mudofaasiga, sog‘lom oilaviy xayotga va aqliy, ahloqiy rivojlantirishga zamin yaratish C) Insonni sog‘lig‘ini tiklash D) Insonlarni jismoniy jihatdan chiniqtirish, 15 / 50 Jismoniy rivojlanish tushunchasining ta’rifini belgilang: A) Jismoniy rivojlanish – turmush sharoitining, xususan tabiatning ta’sirida kishi organizmi biologik formalari va funksiyalarining vujudga kelishi, o‘zgarish jarayonidir. B) Jismoniy rivojlanish – jismoniy mashg‘ulotlarning ta’siri ostida vujudga keladigan rivojlanish 16 / 50 Dars qanday jarayon ? A) Psixologik jarayondir B) Insonni xar tomonlama kamol toptirish jarayondir C) Ikki tomonlama to‘g’ri tashkil etilgan, ma’lum bir vaqt bilan chegaralangan maqsad va vazifalarga ega bo‘lgan pedagogik jarayondir D) Yosh avlodni ahloqiy tarbiyalash jarayondir 17 / 50 Darsning harakat (motor) zichligi qanday darsda kam bo‘ladi? A) Takrorlash darsida B) Yangi mashqni o‘rgatish darsida C) Amaliy darsda D) Takomillashtirish darsida 18 / 50 Darsning yakunlovchi qismiga necha daqiqa beriladi? A) 3 – 5 daqiqa B) 8 – 10 daqiqa C) 5 – 8 daqiqa D) 10 – 13 daqiqa 19 / 50 Maktabda harakatli o‘yinlarning tashkilotchisi va boshqaruvchisi kim? A) Guruh tarbiyachisi B) Jamoa sardori C) Jismoniy tarbiya o‘qituvchisi D) O‘yin boshi 20 / 50 Harakatli o‘yinlarni tanlashda jismoniy tarbiya o‘qituvchisining vazifasiga nima kiradi? A) Turishiga qarab tanlash B) O‘quvchilarning yoshiga qarab o‘yinlarni tanlash C) Bo‘yiga qarab tanlash D) Xususiyatiga qarab o‘yinlar tanlaydi 21 / 50 Maktabda futbol nechanchi sinfdan boshlab o‘tiladi? A) 4-sinf B) 5-sinf C) 11-sinf D) 9-sinf 22 / 50 Darsga umuman sarflangan vaqtning nomini toping? A) Mashq vaqti B) Umumiy zichlik C) Mashg‘ulot vaqti D) Dars vaqti 23 / 50 Jismoniy ta’lim, bu – nimani egallash? A) Maxsus bilimlar, harakat, ko‘nikma va malakalarni egallash B) Jismoniy tarbiyaning maxsus bilimlari C) Harakat, ko‘nikma va malakalar D) Malaka, ko‘nikmalarni egallash 24 / 50 Umumta’lim maktablarining qaysi choragida jismoniy tarbiya darslari ko‘proq o‘tiladi? A) II chorakda B) IV chorakda C) III chorakda D) I chorakda 25 / 50 Maktab kun tartibidagi jismoniy tarbiya shakllari ? A) Sayohatlar, o‘yinlar, mustaqil mashg‘ulotlar. B) Ertalabki gimnastika, jismoniy tarbiya daqiqasi, katta tanaffusdagi o‘yinlar, to‘garakdagi mashg‘ulotlar, turistik sayohatlar. C) Jismoniy daqiqalar, ertalabki gimnastika, mustaqil mashg‘ulotlar, o‘yinlar. D) Mashg‘ulotgacha o‘tkaziladigan gimnastika, 26 / 50 Yurish qanday jarayon? A) Yurish – insonning joydan joyga ko‘chishidagi tabiiy usul B) Dam olib yurish usuli C) Tez yurish D) Yugurishning tabiiy usuli 27 / 50 Qaysi sport turi kuchni oshiradi? A) Asosan og‘ir atletika B) Sport o‘yinlari C) Asosan suzish D) Engil atletika 28 / 50 Jismoniy tarbiya nazariyasining asosiy tushunchalaridan birini aniqlang? A) Chaqqonlik B) Yadro itqitish C) Jismoniy madaniyat D) Basketbol 29 / 50 Jismoniy sifatlar to‘liq ko‘rsatilgan qatorni toping? A) Tezkorlik, chaqqonlik, B) Chaqqonlik, kuchlilik, bukilish, chopqirlik C) Kuchlilik, tezkorlik, chaqqonlik, chidamlilik egiluvchanlik D) Kuchlilik, egiluvchanlik 30 / 50 Dunyo miqyosida sport bilan qaysi tashkilotlar shug‘ullanadi? A) Hamdo‘stlik tashkilotlari B) Jahon madaniyat tashkiloti C) Sport turlari bo‘yicha Xalqaro federatsiyalar D) Birlashgan millatlar tashkiloti 31 / 50 O‘quv ishlarining xarakteriga qarab darslar quyidagicha bo‘lishi mumkin: A) Tarbiyalash, takomillashtirish, o‘zlashtirish darslari B) Ta’lim, tarbiya, sog‘lomlashtirish darslari C) O‘rgatish, mustahkamlash, takomillashtirish va nazorat darslari D) Mashg‘ulot, o‘qitish, tarbiyalash darslari 32 / 50 "Puls" so‘zining ma’nosi? A) "Puls" so‘zi arab tilidan tarjima qilinganda "yuksak" ma’nosini beradi B) "Puls" so‘zi Qozoq tilidan tarjima qilinganda "tiriltirmoq" ma’nosini beradi C) "Puls" so‘zi rus tilidan tarjima qilinganda "tomir" ma’nosini beradi D) "Puls" so‘zi lotinchadan tarjima qilinganda "turtki" ma’nosini berib, tomir urishi, 33 / 50 Jismoniy harakatlarni bevosita ko‘rsatish kim orqali amalga oshiriladi? A) Kineskop orqali B) O‘qituvchi C) Surat orqali D) Kino orqali 34 / 50 O‘quvchilarga yuklama berayotganda qaysi tomonlarga e’tibor berish kerak? A) Yoshiga, jinsiga, jismoniy tayyorgarligiga B) Jismoniy rivojlanishiga, davomatga, yoshiga C) Hamma javob noto‘g‘ri D) Yoshiga, jinsiga, darsga ko‘nikishiga 35 / 50 Darsga qanday vazifalar qo‘yiladi? A) Ta’limiy, tarbiyaviy, rivojlantirish B) Ta’limiy sport, jismoniy madaniyat C) Tarbiyaviy, jismoniy madaniyat, sport D) Jismoniy madaniyat sog‘lomlashtirish 36 / 50 Jismoniy tarbiyaning asosiy maqsadlaridan biri. A) Faqat gimnasitikaga o‘rgatish B) Faqat chaqqonlikni oshirish C) Sog‘lomlashtirish D) Faqat futbolga o‘rgatish 37 / 50 Darsning umumiy zichligi qanday uslubda aniqlanadi? A) Umumiy pedagogik tahlil orqali B) Xronometraj o‘tkazish uslubiyati orqali C) Pulsometriya o‘tkazish uslubiyati orqali D) Yuklamani o‘lchash orqali 38 / 50 Darsdan tashqari ommaviy jismoniy tarbiya tadbiri. A) Sport musobaqalari B) Darsdan tashqari seminarlar C) Daqiqalar D) Jismoniy tarbiya darsi 39 / 50 Jismoniy tarbiya nazariyasining asosiy tushunchalariga quydagilardan qaysilari kiradi? A) Jismoniy tarbiya sistemasi, jismoniy madaniyat B) Jismoniy tarbiya, jismoniy madaniyat, jismoniy kamolot, jismoniy bilim C) Hammasi noto‘g‘ri D) Jismoniy taraqqiyot 40 / 50 Darsning tuzilishi qanday? A) Qismlarining soni, ularning ahamiyati va mazmuni, B) Darsni ketma-ketligi C) Darsning tuzilishi – bu uni qismlarining soni, ularning ahamiyati va mazmuni, ketma-ketligi va darsni har bir qismini davomiyligi D) Darsni har bir qismini davomiyligi 41 / 50 Og‘irliklar bilan bajariladigan jismoniy mashqlar qanday jismoniy sifatini rivojlantiradi? A) Egiluvchanlikni B) Kuchni C) Epchillikni D) Suzishni 42 / 50 Ta’lim muassasalari dasturiga yengil atletikaning qaysi turlari kiritilgan? A) Sportcha yurish, yugurish, sakrash, uloqtirish, ko‘pkurash B) Uloqtirish C) Yugurish, sakrash, D) Sportcha yurish 43 / 50 Jismoniy tarbiya uslubiyatlarining o‘ziga xos tarkibiy qismini ko‘rsating? A) Yuklanish (nagruzka) va dam olishni muvofiqlashtirish B) Sport musobaqasi C) Sport mashg‘uloti D) Jismoniy (mashq) tarbiya 44 / 50 Darsdan tashqari ommaviy jismoniy tarbiya tadbirlaridan biri qaysi? A) Jismoniy tarbiya darsi B) Sport o‘yinlari C) Bayram tadbirlari D) Sport musobaqalari 45 / 50 Maktabda jismoniy tarbiya bo‘yicha asosiy ish shakli A) Yuklama B) Mashq C) Jismoniy tarbiya darsi D) Sport bayrami 46 / 50 Boshlang‘ich sinf o‘quvchilari jismoniy tarbiya darslarida qaysi sport turi bilan sevib shug‘ullanadi? A) Sport o‘yinlari B) Harakatli o‘yinlar C) Kurash D) Yengil atletika 47 / 50 Yangi mashqni o‘rganish nimadan iborat? A) Aniq tasavvur hosil qildirishdan B) Bajarib ko‘rilgan mashqni takrorlashdan C) Mashqni bajarib ko‘rishdan D) Musobaqalashib ko‘rishdan 48 / 50 Darsning harakat (motor) zichligi qanday darsda yuqori bo‘ladi? A) Asosan takrorlash darsida B) Amaliy darsda C) Asosan o‘zlashtirish darsida D) Asosan nazorat darsida 49 / 50 O‘quvchilarga yuklama berayotganda qaysi tomonlarga e’tibor berish kerak? A) Yoshiga, jinsiga, jismoniy tayyorgarligiga B) Yoshiga, jinsiga, darsga qoniqishiga C) Hamma javob noto‘g‘ri D) Jismoniy rivojlanishiga, davomatga, yoshiga 50 / 50 Aralash dars deganda nimani tushunasiz? A) Engil atletika, voleybol, gimnastika B) Kurash, yugurish, o‘yin C) Suzish, sakrash, nazariya D) O‘zlashtirish, mustahkamlash, takomillashtirish 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 26 Jismoniy tarbiya fanidan attestatsiya savollari №14
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 11 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №17
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 5 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №16
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 4 Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №15