Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №5 Fevral 12, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №5 ga 2 fikr bildirilgan 0% 2 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Jismoniy tarbiya fanidan malaka savollari №5 2.2. “Yosh davrlari psixologiyasi” modulidan test savollari 1 / 40 Psixologiyaning asosiy metodlari qaysi qatorda to‘g’ri koʻrsatilgan? A) Kuzatish, test, tajriba, oʻrganish B) Kuzatish, soʻroq, test, eksperiment, modellashtirish C) Kuzatish, test, tajriba, intervyu, trening D) Kuzatish, anketa, test, tajriba, model 2 / 40 — ...... deb narsa va hodisalar oʻrtasidagi eng muhim bogʻlanishlar va munosabatlarning ongimizda aks ettirilishiga aytiladi. A) Xotira B) Idrok C) Xayol D) Tafakkur 3 / 40 Faoliyat turlari qaysi qatorda to‘g‘ri ko‘rsatilgan? A) O‘qish, ijodiy faoliyat B) Nazariy, amaliy C) Umumiy va mahsus D) o‘yin, o‘qish, mehnat 4 / 40 Temperament tiplari nechta? A) 2 ta B) 4 ta C) 5 ta D) 3 ta 5 / 40 Illyuziya nima? A) Borliqqa aktiv taʼsir etish B) Aniqlash va baholash C) Kuchli qoʻzgʻatuvchilarning taʼsiri D) Atrofdagi narsa va hodisalarni notoʻgʻri idrok qilish 6 / 40 Oʻspirinlik yosh davriga necha yoshli bolalar mansub? A) 15 yoshdan 17-18 yoshgacha B) 6 yoshdan 10-11 yoshgacha C) 19 yoshdan 20 yoshgacha D) 11 yoshdan 15 yoshgacha 7 / 40 Stress soʻzi qanday maʼnoni anglatadi? A) Inglizcha soʻz bosim, zoʻriqish, tanglik degan maʼnoni bildiradi B) Lotincha soʻz odamlarning narsa va hodisalarga munosabatini oʻrganish maʼnosini bildiradi 8 / 40 Stress soʻzi qaysi tildan olingan? A) Grekcha B) Lotincha C) Ruscha D) Inglizcha 9 / 40 Bir odamni boshqa bir odamdan farqlovchi hususiyatlar majmui bu - nima? A) Qobiliyat B) Qiziqish C) Layoqat D) Xarakter 10 / 40 Test so‘zi qanday ma’noni anglatadi? A) Ingilizcha-sinash, tekshirish B) Grekcha-maqsad, xulosa C) Fransuzcha-qiziqish, motiv D) Lotincha-vazifa, usul 11 / 40 Psixologiyada “Sotsiometriya” metodining mohiyati nimada? A) Maʼlum sharoitga moslashtirilgan kichik guruhlardagi munosabatlarni oʻlchash B) Odamlarning narsa va hodisalarga munosabatini oʻrganish 12 / 40 Motiv nima? A) Qiziqishni aniqlash B) Vazifa berish C) Maqsadni belgilash D) Harakatga undovchi kuch 13 / 40 Yosh davrlar psixologiyasi nimani oʻrganadi? A) Psixik jarayonlardagi yosh xususiyatlari, bilimlarni egallashda yosh imkoniyatlari, shaxs kamolotining asosiy omillari va boshqalarni oʻrganadi B) Shaxsning maʼnaviy shakllanishini taʼminlovchi shart-sharoitlarni oʻrganadi C) Shaxsni psixologik xususiyatlarini psixologik metodlar yordamida oʻrganadi D) Shaxs kamoloti va intellektual taraqqiyoti jarayonida vujudga kelishi mumkin boʻlgan psixologik buzilish nuqsonlarini oʻrganadi 14 / 40 Psixologiya fanining “asoschisi” qaysi qatorda koʻrsatilgan? A) Aristotel B) Gippokrat C) Mark Avreliy D) Suqrot 15 / 40 Psixologiya soʻzining lugʻaviy maʼnosi-bu? A) Psixologiya (yunon) grek tilidan tarjima qilinganda – taʼlimot, jon, bilim toʻgʻrisida (“psyche” – jon, ruh va “logos” – taʼlimot, ilm) degan maʼnoni anglatadi B) Psixologiya lotincha tilidan tarjima qilinganda (“psyche” – fan va “logos” – ixtiro) degan maʼnoni anglatadi 16 / 40 Bilish jarayonlari koʻrsatilgan qatorni koʻrsating A) Qobiliyat, malaka, koʻnikma, isteʼdod B) Oʻzini anglash, yoʻnalganlik, faollik C) Sezgi, idrok, xotira, tafakkur, xayol, nutq, diqqat D) Xarakter, temperament, tuygʻu, iroda 17 / 40 Diqqat turlarini koʻrsating? A) Ixtiyorsiz diqqat, ixtiyoriy diqqat, ixtiyoriydan keyingi diqqat B) Ixtiyoriy diqqat, tashqi diqqat C) Ichki diqqat, ixtiyoriydan keyingi diqqat D) Majburiy diqqat, ixtiyoriy diqqat 18 / 40 Oʻsmirlik davri necha yoshlarda roʻy beradi? A) 10-11 yoshdan 14-15 yoshgacha B) 13 yoshdan 17 yoshgacha C) 12 yoshdan 19 yoshgacha D) 7-10 yoshdan 16-17 yoshgacha 19 / 40 Psixokorreksiya nimani oʻrganadi? A) Psixokorreksiya insonning psixik rivojlanishidagi kamchiliklarni tuzatish usullarini oʻrganadi B) Odamlarning narsa va hodisalarga munosabatini oʻrganadi C) Individ va shaxs oʻrtasidagi tafovutni oʻrganadi D) Muomala madaniyatiga oid mashqlar va testlarni oʻrganadi 20 / 40 Sezgi turlarini koʻrsating? A) Koʻrish, eshitish, hid bilish, taʼm bilish, teri B) Sezish, bilish, anglash C) Eshitish, bilish, teri sezgisi D) Taʼm bilish, anglash, sezish 21 / 40 . “Jon haqida” asarini kim yozgan? A) Gippokrat B) Platon C) Aristotel D) Suqrot 22 / 40 Qaysi javobda yosh davrlari tog‘ri klassifikasiya qilingan? A) Chaqaloqlik, bolalik, bog‘cha davri, kichik maktab yoshi, o‘smirlik, o‘spirinlik, yetuklik, qarilik, keksalik, uzoq umr ko‘ruvchilar B) Yetuklik davri, ilk balogʻat davri, qarilik, keksalik davri 23 / 40 Yosh davrlari psixologiyasi nimani o‘rganadi? A) Sportchilar shaxsi va faoliyatining psixologik tomonlarini oʻrganuvchi soha B) Inson rivojlanishining yosh davrlari xususiyatlarini oʻrganuvchi soha 24 / 40 Oʻsmirlik davri chegaralari taxminan qaysi sinflarga toʻgʻri keladi? A) 3-5-sinflarga B) 3-8-sinflarga C) 5-8-sinflarga D) 10-11-sinflarga 25 / 40 Ilk bolalikdan to qarilik davrigacha yosh davrlari rivojlanishini o‘rganuvchi soha? A) Yosh davrlar psixologiyasi B) Oila psixologiyasi C) Sport psixologiyasi D) Mehnat psixologiyasi 26 / 40 Qobiliyatlar qanday turlarga boʻlinadi? A) Qobiliyat va layoqat B) Qiziqish va qobiliyat C) Umumiy va maxsus D) Qiziqish va layoqat 27 / 40 Ilk bolalik davri necha yoshlarni oʻz ichiga oladi? A) 3 – 4 yoshlarni B) 1 – 3 yoshlarni C) 0 – 1 yoshlarni D) 5 – 6 yoshlarni 28 / 40 Temperament tiplari qaysi qatorda toʻliq koʻrsatilgan? A) Sangvinik, flegmatik, xolerik B) Xolerik, sangvinik, flegmatik C) Sangvinik, flegmatik, melanxolik D) Xolerik, sangvinik, flegmatik, melanxolik 29 / 40 Gallyutsinatsiya nima? A) Individ va shaxs oʻrtasidagi tafovut B) Tashqi olamda yoʻq narsalarni idrok qilish C) Faoliyat bilan bogʻliq individual psixologik xususiyat D) Atrofdagi narsa va hodisalarni notoʻgʻri idrok qilish 30 / 40 Moddiy olamdagi narsa va hodisalarning ayrim xususiyatlarini ongimizda aks etishi – bu? A) Xotira B) Xayol C) Sezgi D) Idrok 31 / 40 Kishidagi tug’ma imkoniyat – nima? A) Ta’lant B) Iste’dod C) Layoqat D) Geniy 32 / 40 Ogʻir, yuvosh, bosiq, moʻmin, qobil temperament tipini aniqlang? A) Flegmatik B) Sangvinik C) Melanxolik D) Xolerik 33 / 40 Tez, qoʻzgʻaluvchan, urinuvchan, serjahl, tajanglik sifatlari namoyon boʻluvchi temperament tipi? A) Sangvinik B) Xolerik C) Flegmatik D) Melanxolik 34 / 40 Insonning turli vaziyatlarda narsa, hodisa, holatlar va insonlarning xatti-harakatlariga nisbatan reaksiyasini tushuntirib beruvchi xususiyatlari majmui – bu? A) Temperament B) Qobiliyat C) Iroda D) Xarakter 35 / 40 Psixokorreksiya so‘zi qanday ma’noni anglatadi? A) Maslahat berish B) Yoʻl koʻrsatish C) Tuzatish D) Qoʻrqitish 36 / 40 Diqqatga toʻgʻri berilgan taʼrifni toping? A) Ongining bir obyektga faol qaratilishi B) Odamlarning bir-birlariga taʼsir koʻrsatishi C) Narsalar obrazining nisbatan turgʻunligi D) Doimiy taʼsir etib turgan kuchlar taʼsiriga moslashishdir 37 / 40 Kichik maktab yoshi davri necha yoshlarni oʻz ichiga oladi? A) 14, 15 yoshdan 16-17 yoshgacha B) 6, 7 yoshdan 10, 11 yoshgacha C) 11, 12 yoshdan 14-15 yoshgacha D) 8, 9 yoshdan 10-13 yoshgacha 38 / 40 Psixikaning tarkibiy qismlari qaysi javobda toʻgʻri koʻrsatilgan? A) Psixik xususiyatlar, psixik aks ettirish B) Psixik jarayonlar, onglilik, oʻzini-oʻzi anglash C) Psixik jarayonlar, psixik holatlar, psixologik (shaxsning) xususiyatlar D) Psixika, yosh davrlar psixologiyasi 39 / 40 ......... — inson organizmining holatlarida haddan tashqari zoʻriqish natijasida paydo boʻladigan tanglik jarayonidir A) Empatiya B) Hayajon C) Stress D) Emotsiya 40 / 40 Temperamentlar ta’limotiga kim asos solgan? A) Aristotel B) Suqrot C) Platon D) Gippokrat 0% Testni qayta ishga tushiring tomonidan Wordpress Quiz plugin Jismoniy tarbiya attestatsiya
Well I truly enjoyed studying it. This information offered by you is very practical for accurate planning.
f74n00
Well I truly enjoyed studying it. This information offered by you is very practical for accurate planning.