Uy » Choraklik online testlar » Informatika choraklik » 5-sinf Informatika 4-chorak Informatika choraklik 5-sinf Informatika 4-chorak InfoMaster May 15, 2023 97 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 9 OMAD YOR BO'LSIN! Tomonidan yaratilgan InfoMaster 5-sinf Informatika 4-chorak Test muallifi: Toshmamatov Nurbek 1 / 25 WWW qisqartma so’zining kengaytmasini toping. A) World Wide Web B) World Wide Were C) World Without Web D) World Wide Would 2 / 25 Tarkibida matn, tasvir, video, gipermurojaat va boshqa ma’lumotlarni saqlovchi Internetdagi sahifa yoki veb-saytning bitta sahifasi nima deyiladi? A) Veb-sayt B) Gipermatn C) Veb-sahifa D) WWW 3 / 25 Internet orqali foydalanish mumkin bо‘lgan veb-sahifalar majmui. Ushbu ta’rif qaysi javobda ko’rsatilgan. A) WWW B) Veb-sahifa C) Gipermatn D) Maqsadli auditoriya 4 / 25 Scratch dasturlash sahnaning kengligi necha birlikga teng? A) 260 ta nuqtaga; B) 320 ta nuqtaga; C) 480 ta nuqtaga; D) 460 ta nuqtaga. 5 / 25 Iborani zarur so‘zlar bilan to‘ldiring: “Informatika fanining asosiy ashyosi … bo‘lsa, kompyuterlar bu fanni o‘rganishda asosiy … hisoblanadi”. A) dastur, kompyuter B) axborot, qurol C) ilm, vosita D) internet, qurol 6 / 25 Paint.Net dastur sohani sehrli tayoqcha (rasmning chegara rangi bilan ) belgilab olish uchun qaysi uskunalar panelida foydalanamiz? A) 1 B) 3 C) 2 D) 4 7 / 25 Scratch so'zining ma'nosi to'g'ri ko'rsatilgan javobni toping. A) Nemischa so‘z bo‘lib, aylana, g'ildirak, boshlamoq kabi bir necha ma’noni anglatadi. B) xitoycha so‘z bo‘lib, g'ildirak, pero, chinor, tugatmoq kabi bir necha ma’noni anglatadi. C) inglizcha so‘z bo‘lib, chiziq, g‘ichirlash, pero, chipor, boshlamoq kabi bir necha ma’noni anglatadi. D) fransuzcha so‘z bo‘lib g‘ichirlash, pichoq, chinor kabi bir necha ma’noni anglatadi. 8 / 25 Palitra nima? A) shakl rangi; B) ranglar majmuasi; C) bo‘yash uskunasi; D) moyqalam rangi. 9 / 25 Scratch dasturlash muhitida Skript nima? A) dasturning eng kichik (minimal) fragmenti (bo‘lagi) B) ma’lum algoritm asosida ketma-ket taxlangan rangli bloklar. C) Scratch dasturi stilida yaratilgan obyekt (qahramon) D) Barcha javoblar to'g'ri 10 / 25 Algoritmning tasvirlash usullarini necha xil turi bor? A) 2 B) 3 C) 4 D) 5 11 / 25 Axborot qanday sifatlarga ega bo’lishi kerak? A) aniq, tushunarli, ishonchli, dolzarb, foydali B) aniq, tushunarli, ishonchli, dolzarb, kerakli C) yaxshi, yomon, yolg’on, dolzarb, foydali D) kerak emas, tushunarli, dolzarb, foydali 12 / 25 Yaratilgan papkani qayta nomlash uchun qaysi klavishdan foydalanamiz? A) F3 B) F2 C) Del D) Shift 13 / 25 Axborot nima? A) faqat ko’zimiz orqali oladigan ma’lumotlar B) inson sezgi organlari orqali atrofmuhitdan olingan turli ma’lumotlar. C) kompyuterdagi ma’lumotlar D) inson faoliyatining turli sohalarida axborotlarni izlash, to‘plash, saqlash, qayta ishlash va uzatish jarayonida ishlatiladigan usullar va texnik vositalar. 14 / 25 Yorliq nima? A) dastur faylini ochish yoki ishga tushirish xususiyatiga ega rasmli obyekt yoki piktogramma. B) kompyuter qurilmalari C) kompyuterning biror tashqi xotirasida umumiy bir nom bilan saqlangan har qanday ma’lumot D) kumpyuterdagi malumotlarni ekranga chiqarib beruvchi qurilma 15 / 25 Hardware so’zning manosi toping. A) aqliy ta’minot yoki intellect B) qattiq qism yoki texnik ta’minot C) yumshoq qism yoki dasturiy ta’minot D) to’g’ri javob yo’q 16 / 25 Fayl nomi necha qismdan iborat? A) 2 B) 4 C) 3 D) 5 17 / 25 Axborotni qabul qilishda insonning qanday sezgi organlari (retseptorlar) mavjud A) ko‘rish, yig’lash, hid sezish, ta’m bilish, kulish B) ko‘rish, eshitish orqali, hid sezish, gapirish C) ko‘rish, kulish, hid sezish, gapirish, his etish, yig’lash D) ko‘rish, eshitish orqali, hid sezish, ta’m bilish, his etish 18 / 25 Quyida berilgan katalogda ajratilgan “fayl yo‘lini” aniqlang A) C:\ Hujjatlar\ Xobbi\Документ.txt B) C:\ Hujjatlar\ Xobbi\Документ.xls C) C:\ Hujjatlar\ Games\Документ.txt D) C:\ Hujjatlar\ Dasturlar\Документ.xls 19 / 25 Dastur logotipi nima? A) bunday tushuncha yo’q B) kompyuter qurilmalari C) Har bir dastur o‘z belgisi D) kumpyuterdagi malumotlarni ekranga chiqarib beruvchi qurilma 20 / 25 Axborotlar ustida qanday amallarni bajarish mumkin? A) izlash, to‘plash, saqlash, qayta ishlash B) barcha javoblar to’g’ri C) uzatish, nusxa olish, bloklash D) uni maxfiylashtirish, chop etish 21 / 25 Quyidagi mulohazalarning to‘g‘ri yoki noto‘g‘riligini belgilang: "Bir xil nomga ega bo’lgan ikkita fayl bitta papkada saqlash mumkinmi?" A) Yo‘q B) Ha, mumkin ular turli xil formatda bo’lsa 22 / 25 “Informatika” atamasi fransuzcha qaysi so’zlardan tashkil topgan. A) Informatique va Avtomat B) Informatique va Avtomatique C) Informatika va Avtomatique D) “computer science” 23 / 25 Kompyuterda 1 kun davomida o’quvchi qancha vaqt davomida foydalanishi mumkin. A) yarim soatdan oshiq ishlamaslik kerak B) 2 yoki 3 soatdan oshiq ishlamaslik kerak C) 1 soatdan oshiq ishlamaslik kerak D) 4 soatdan oshiq ishlamaslik kerak 24 / 25 ≤br≥ - toq tegining vazifasi qanday? A) me’yordagi yozuvga nisbatan kichikroq yozish. B) matnlarni mazmunan mos bo‘laklarga ajratish C) kursorni bitta pastki qatorga tushirish, undan keyin keluvchi barcha narsalar bitta pastki qatordan yoziladi D) elementi yuqori indekslarni qo‘shish, ya’ni darajalarni yozishda ishlatiladi 25 / 25 ≤sub≥–≤/sub≥– juft teglarining vazifasi qanday? A) elementi yuqori indekslarni qo‘shish, ya’ni darajalarni yozishda ishlatiladi B) elementi quyi indeksni yozish uchun ishlatiladi C) me’yordagi yozuvga nisbatan kichikroq yozish. D) me’yordagi yozuvga nisbatan kattaroq yozish. 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni 86%-100% 5 baho 71%-85% 4 baho 56%-70% 3 baho 55% va kamiga 2 baho Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz