Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik mahoratni aniqlash » Pedagogik mahorat №9 Pedagogik mahoratni aniqlash Pedagogik mahorat №9 InfoMaster Aprel 25, 2024 327 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 5 0% 3 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 12345678910 Pedagogik mahorat №9 Attsetatsiya 2024 test.uzedu.uz saytidadi olindi Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 10 1. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi? A) 8 B) 6 C) 5 D) 7 2 / 10 2. … diagrammasi ( fiklab ko’ring ) A) Assisment B) Venn C) Varr D) Keys 3 / 10 3. Muloqot bu – … A) odamning birgalikdagi faoliyatlari ehtiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosbatga kirishish jarayoni B) shaxslararo munosabatlar tizimi C) hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni D) o’zaro axborot ayri boshlash jarayoni 4 / 10 4. Ta’lim tarbiya berishning suhbat metodiga asos solgan faylasuf? A) Demosfen B) Sitseron C) Suqrot D) Platon 5 / 10 5. O’qituvchining tashkilotchilik qobiliyati – … A) bolalarga yaqinlasha olish qobiliyati B) hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobiliyati C) o’quvchilar jamoasini uyushtirish, jipslashtirish, muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish qobiliyati D) guruhiy faoliyatni tashkillashtirish qobiliyati 6 / 10 6. O’qituvchi nutq qobiliyati – … A) verbal qobiliyati B) to’g’ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati C) nutq yordamida o’z fikr va tuyg’ularini aniq ifodalash qobiliyati D) paralingvistik ta’sir o’tkazish qobiliyati 7 / 10 7. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) “birgalikda o’qiymiz” B) “o’ylang, juftlikda ishlang – fikr almashing” C) “arra” D) “aqliy hujum” 8 / 10 8. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi? A) tasvirlovchi vaziyat B) baholash uchun vaziyat C) muammoli vaziyat D) ko’rsatmali vaziyat 9 / 10 9. Mahorat – bu… A) pedagogik mehnat samarasi B) yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o’qitish san’atidan iborat C) o’qituvchilar uchun standart ish usuli D) tug’ma talant yoki nasldan naslga o’tuvchi xususiyat 10 / 10 10. “Obro’ orttira olish” qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping. A) to’gri muomala qila bilish qobiliyati B) o’quvchilar jamoasini muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish C) o’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish D) o’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 15 Pedagogik mahorat testlari-2025 №3
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 8 Pedagogik mahorat testlari-2025 №2
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 22 Pedagogik mahorat testlari-2025 №1