Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 11 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Summativ baholashga misol A) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. B) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. C) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. D) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. 2 / 20 2. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) prognozlash va tanlash. 3 / 20 3. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) direktiv. C) uzoq muddatli. D) o'rta muddatli. 4 / 20 4. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) eng qiyin vazifalarni bajaring. B) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. C) yozma ishni to'g'ri bajarish. D) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. 5 / 20 5. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. B) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. C) standartlarni talqin qilish, bajarish. D) kuzatish, natijalarni baholash. 6 / 20 6. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) umuman sinfni o'qitish. B) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. C) darsni rejalashtirish jarayoni. D) o'qitish jarayoni. 7 / 20 7. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) ma'lumotni o'rganish. B) bilimlarni qo'llash. C) natijalarni baholash. D) harakatlar algoritmini tushunish. 8 / 20 8. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) xulosa. B) sinov. C) hisobot. D) loyiha. 9 / 20 9. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "tashabbus-javob-keyingi harakat." D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 10 / 20 10. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) metakognitsiya. B) tadqiqot. C) rejalashtirish. D) o'zaro baholash. 11 / 20 11. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. B) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. C) o'qitish usullari haqida bilim. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 12 / 20 12. Summativ baholash-bu baholash A) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. B) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. C) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. D) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. 13 / 20 13. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nimani o'rganishdi. B) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. C) qanday strategiyalar ma'lum. D) qanday bilimlar dolzarbdir. 14 / 20 14. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) prognozlash va tanlash. 15 / 20 15. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. B) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. C) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. D) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. 16 / 20 16. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) bilim sifatini monitoring qilish. B) ta'lim standartlarini tasdiqlash. C) asosiy tushunchalarni tushunish. D) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. 17 / 20 17. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) mas'uliyat. B) konsentratsiya. C) moslashuvchanlik. D) muammolarni hal qilish. 18 / 20 18. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qitish uslubini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) o'qituvchining malakasini aniqlash. D) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. 19 / 20 19. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) taqdimot. B) muloqot. C) qiroat. D) yodlash. 20 / 20 20. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) yodlash. B) muloqot. C) ko'rsatma / taqdimot. D) qiroat. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz