Pedagogik metodika №4 Yanvar 30, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №4 ga 1 fikr bildirilgan 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Tomonidan yaratilgan InfoMaster Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Summativ baholashga misol A) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. B) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. C) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 2 / 20 2. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. B) umuman sinfni o'qitish. C) darsni rejalashtirish jarayoni. D) o'qitish jarayoni. 3 / 20 3. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) tadqiqot. B) o'zaro baholash. C) rejalashtirish. D) metakognitsiya. 4 / 20 4. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. C) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. D) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. 5 / 20 5. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. B) yozma ishni to'g'ri bajarish. C) eng qiyin vazifalarni bajaring. D) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. 6 / 20 6. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) muloqot. B) ko'rsatma / taqdimot. C) qiroat. D) yodlash. 7 / 20 7. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) taqdimot. B) muloqot. C) yodlash. D) qiroat. 8 / 20 8. Summativ baholash-bu baholash A) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. B) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. C) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. D) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. 9 / 20 9. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) direktiv. C) o'rta muddatli. D) uzoq muddatli. 10 / 20 10. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) sinov. B) xulosa. C) loyiha. D) hisobot. 11 / 20 11. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. B) standartlarni talqin qilish, bajarish. C) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. D) kuzatish, natijalarni baholash. 12 / 20 12. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. B) o'qitish usullari haqida bilim. C) o'quv jarayonini mukammal bilish. D) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. 13 / 20 13. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) bilimlarni qo'llash. B) natijalarni baholash. C) harakatlar algoritmini tushunish. D) ma'lumotni o'rganish. 14 / 20 14. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qituvchining malakasini aniqlash. B) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) o'qitish uslubini aniqlash. 15 / 20 15. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) qanday strategiyalar ma'lum. B) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. C) qanday bilimlar dolzarbdir. D) O’quvchilar nimani o'rganishdi. 16 / 20 16. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) bilim sifatini monitoring qilish. B) ta'lim standartlarini tasdiqlash. C) asosiy tushunchalarni tushunish. D) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. 17 / 20 17. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) prognozlash va tanlash. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) fikr-mulohazalarni taqdim etish. 18 / 20 18. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) moslashuvchanlik. B) muammolarni hal qilish. C) konsentratsiya. D) mas'uliyat. 19 / 20 19. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) fikr-mulohazalarni taqdim etish. C) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 20 / 20 20. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "tashabbus-javob-keyingi harakat." B) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". C) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". D) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring tomonidan Wordpress Quiz plugin Pedagogik metodika