Uy » Attestatsiya testlar » Pedagogik metodika » Pedagogik metodika №4 Pedagogik metodika Pedagogik metodika №4 InfoMaster Yanvar 30, 2024 5 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0% 0 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №4 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash mezoni "moslashuvchanlik" bolalar ekanligini anglatadi A) ma'lumotlardan foydalanishi mumkin. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) ma'lumotni to'ldiring, mohiyatini tezda anglang. D) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. 2 / 20 2. Metotanqidchilik kontekstida метопознанияo'qituvchi o'quvchiga yordam beradi A) yozma ishni to'g'ri bajarish. B) guruhda ishlash uchun sheriklarni tanlang. C) muammoni hal qilish strategiyasini ko'rib chiqing. D) eng qiyin vazifalarni bajaring. 3 / 20 3. Mustaqil o'rganish va uning natijalarini ongli ravishda qo'llash jarayoni A) metakognitsiya. B) tadqiqot. C) rejalashtirish. D) o'zaro baholash. 4 / 20 4. O’quvchilarga javob haqida o'ylash uchun maslahatlar berish orqali bilim va tushunishni oshirish A) ko'rsatma / taqdimot. B) muloqot. C) yodlash. D) qiroat. 5 / 20 5. Summativ baholashga misol A) nazorat ishi uchun o'qituvchi tomonidan baho berish. B) juftlikda ishlashda o'zaro baholash. C) imtihon arafasida O’quvchilarga maslahat berish. D) O’quvchi loyihasini takomillashtirish bo'yicha o'qituvchining tavsiyalari. 6 / 20 6. Yansıtıcı o'qitish, bu haqda tanqidiy fikr yuritishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar nimani o'rganishdi. B) qanday strategiyalar ma'lum. C) O’quvchilar nima qila olishlari kerak. D) qanday bilimlar dolzarbdir. 7 / 20 7. O'rta maktablarda o'qitishning murakkabligini aniqlash uchun quyidagilar tavsiya etiladi A) hisobot. B) xulosa. C) loyiha. D) sinov. 8 / 20 8. Summativ baholash-bu baholash A) "proksimal rivojlanish zonasi"ni belgilaydi. B) miqdoriy hisobotlarni tayyorlashga xizmat qiladi. C) yaxshilash mumkin bo'lgan narsalarni kuzatishni o'z ichiga oladi. D) O’quvchi qaysi bosqichda ekanligini aniqlaydi. 9 / 20 9. Ta'limni baholashning asosiy maqsadlaridan biri A) o'qituvchining malakasini aniqlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) o'qitish uslubini aniqlash. D) O’quvchilarning xatti-harakatlarini tahlil qilish. 10 / 20 10. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) qisqa muddatli. B) uzoq muddatli. C) o'rta muddatli. D) direktiv. 11 / 20 11. Maktab ma'muriyati tomonidan nazorat ishlarini o'tkazish baholash maqsadiga mos keladi A) prognozlash va tanlash. B) standartlarni nazorat qilish va bajarish. C) fikr-mulohazalarni taqdim etish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 12 / 20 12. O'qituvchi-bu modeldagi suhbatni boshlaydigan va boshqaradigan kishi A) "past darajadagi savollar - yuqori darajadagi savollar". B) "suhbat-munozara-kümülatif suhbat". C) "tashabbus-javob-keyingi harakat." D) "aqliy hujum-munozara-xulosalar". 13 / 20 13. Darsni o'rganishni amalga oshiruvchi guruh, tadqiqot darsi tugagandan so'ng, uni belgilangan tuzilish bo'yicha muhokama qiladi. Avval muhokama qilinadi A) o'qitish jarayoni. B) umuman sinfni o'qitish. C) darsni rejalashtirish jarayoni. D) "o'rganilayotgan" O’quvchilarni o'qitish. 14 / 20 14. Baholash natijalariga ko'ra kelajakdagi rivojlanish haqidagi taxmin baholash maqsadiga mos keladi A) fikr-mulohazalarni taqdim etish. B) prognozlash va tanlash. C) standartlarni nazorat qilish va bajarish. D) ta'limning murakkabliklarini aniqlash. 15 / 20 15. Metakognitsiyaning tarkibiy qismlaridan biri является A) o'zingizni O’quvchi sifatida bilish. B) bilim sifatini monitoring qilish. C) asosiy tushunchalarni tushunish. D) ta'lim standartlarini tasdiqlash. 16 / 20 16. O'rta muddatli rejalashtirish bilan bog'liq asosiy fikrlarni aniqlang A) standartlarni talqin qilish, bajarish. B) muhokama, контроль заta'limni nazorat qilish. C) rejalashtirish, o'qitish, aks ettirish. D) kuzatish, natijalarni baholash. 17 / 20 17. Ma'lumotni to'ldirish, nomuvofiqlikni aniqlash va mohiyatini tezroq anglash qobiliyatini belgilaydigan muvaffaqiyatli O’quvchilarni aniqlash mezoni A) konsentratsiya. B) muammolarni hal qilish. C) moslashuvchanlik. D) mas'uliyat. 18 / 20 18. Tizimli muhokama orqali o'zaro tushunishga erishiladigan jarayon A) muloqot. B) qiroat. C) taqdimot. D) yodlash. 19 / 20 19. Texnologik bilimlar sohasi egalik qilishni o'z ichiga oladi A) O’quvchilar bilan muloqot qilish usullari. B) o'qitish usullari haqida bilim. C) raqamli qurilmalar bilan ishlash qobiliyatlari. D) o'quv jarayonini mukammal bilish. 20 / 20 20. Ta'lim taktikasining birinchi komponenti A) harakatlar algoritmini tushunish. B) bilimlarni qo'llash. C) natijalarni baholash. D) ma'lumotni o'rganish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz