6-sinf Informatika №12 Dekabr 16, 2022Dekabr 16, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №12 ga fikr bildirilmagan. 1 12345678910111213141516171819202122232425 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №12 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 14-dars. HUJJATGA GIPERMUROJAAT O‘RNATISH 1 / 25 1. Chiziqli algoritm – bu? A) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. B) Ma’lum bir shart rost bo’lganda bajariladigan jarayon. C) Ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. 2 / 25 2. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 3 / 25 3. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) ikkalasi teng; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; 4 / 25 4. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 66 B) 1 C) 8 D) 9 5 / 25 5. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. B) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. C) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. D) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. 6 / 25 6. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. B) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. C) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. D) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. 7 / 25 7. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 8 / 25 8. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. 9 / 25 9. Multiplikatsiya – … A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat C) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari D) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. 10 / 25 10. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 11 / 25 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Shartni tekshirish 12 / 25 12. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 13 / 25 13. …– raqam yoki marker orqali belgilangan xatboshilar to‘plami. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ro‘yxat B) Marker 14 / 25 14. Markerli ro‘yxatlarda matn harflaridan foydalansa bo’ladimi? A) Yo’q B) Ha 15 / 25 15. Ma’lumot sahifaning pastki qismiga sarlavha yozish uchun qaysi buyruqlar ketma-ketligi bajariladi? A) “Главная” →“ Нижний колонтитул” B) “Вставка” → “Нижний колонтитул” C) “Вставка” →“Верхний колонтитул” D) “Конструктор” →“Верхний колонтитул” 16 / 25 16. – varaqning ko‘rinishini o‘zgartirish. Bunga varaq oriyentatsiyasini o‘zgartirishni misol keltirish mumkin. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Kegl B) Havola C) Oriyentatsiya D) Sahifa ko‘rinishini sozlash 17 / 25 17. MS Word dasturida hujjatga 3D modellarni qo‘shish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 18 / 25 18. MS Word dasturida: Stil–bu? A) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. B) muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. C) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. D) sahifaning yuqori yoki quyi qismida joylashgan hamda sarlavha, muallif ismi, hujjat nomi va bobi kabi boshqa kerakli qo‘shimcha ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan ma’lumot. 19 / 25 19. MS Word matn protsessorida avval kritilgan matematik formulalarni qayta tahrirlash mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Ha B) Yo’q 20 / 25 20. MS Word matn protsessorida klaviaturada aks etmagan belgilarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” B) “Вставка” → “Вставит таблицы” C) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” D) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” 21 / 25 21. Quyidagi rasmda necha sahifa hujjat chop etiladi? A) 16 B) 2 C) 9 D) 1 22 / 25 22. MS Word dasturida gipermurojaatlar yaratish uchun qaysi klavishlar birkalikda bpsiladi? A) Ctrl+P B) Ctrl+K C) Ctrl+M D) Ctrl+L 23 / 25 23. Hujjatga gipermurojaat qo’shishda necha xildagi obyektga murojaat qilish mumkin? A) 5 B) 2 C) 4 D) 3 24 / 25 24. Quyidagi rasmda necha sahifa hujjat chop etiladi? A) 8 B) 12 C) 16 D) 1 25 / 25 25. Qanday hujjatlarda gipermurojaatlar uchraydi? A) Bunaqa tushuncha yo’q Word dasturida B) Gipermatnli C) Pechatga tayyor D) Har qanday hujjatda 0% Testni qayta ishga tushiring tomonidan Wordpress Quiz plugin 6-sinf Informatika