Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №12 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №12 InfoMaster Dekabr 16, 2022 20 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №12 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 14-dars. HUJJATGA GIPERMUROJAAT O‘RNATISH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 2 / 25 2. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartira oladigan kattaliklar… deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) O’zgarmaslar B) O‘zgaruvchilar 3 / 25 3. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=5 va В=-2 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B sonidan kichik C) A soni B soniga teng 4 / 25 4. Mantiqiy toifa necha xil qiymatni qabul qilishi mumkin? A) 1 B) 2 C) 4 D) 3 5 / 25 5. Scratch dasturida “…ga qadar takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “repeat until” B) “forever” C) Barchasidan D) “repeat” 6 / 25 6. Scratch dasturida “…marta takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) “repeat” B) “forever” C) “repeat until” D) Barchasidan 7 / 25 7. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 8 / 25 8. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. C) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 9 / 25 9. Multfilm – A) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat B) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. C) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. D) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari 10 / 25 10. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 11 / 25 11. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 12 / 25 12. Dasturlash – A) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 13 / 25 13. …– raqam yoki marker orqali belgilangan xatboshilar to‘plami. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ro‘yxat B) Marker 14 / 25 14. Rezyume yozish uchun tayyor shablonlarni yuklab olishda foydalanish mumkin bo‘lgan veb-saytlarga misol keltiring A) rezume.me B) rezume.ru C) rezume.com D) rezume.uz 15 / 25 15. MS Word matn protsessorida havolalar necha turga bo’linadi? A) 4 B) 8 C) 3 D) 2 16 / 25 16. Ma’lumot sahifaning pastki qismiga sarlavha yozish uchun qaysi buyruq tanlanadi? A) “Верхний колонтитул” B) “Нижний колонтитул” 17 / 25 17. MS Word dasturida: SmartArt obyektlari –? A) muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. B) matnli ma’lumotlarni ixcham hamda vizual ko‘rinishda yaratish imkoniyatini beruvchi sxemalar. C) sahifaning yuqori yoki quyi qismida joylashgan hamda sarlavha, muallif ismi, hujjat nomi va bobi kabi boshqa kerakli qo‘shimcha ma’lumotlarni o‘z ichiga olgan ma’lumot. D) biror obyektning ko‘rinishini bezashda foydalaniladigan effekt. 18 / 25 18. MS Word dasturida hujjatga 3D modellarni qo‘shish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 19 / 25 19. MS Word matn protsessorida istalgan matematik formulalarni kritish mumkin. Ushbu fikir to’g’rimi? A) Yo’q B) Ha 20 / 25 20. Zamonaviy kompyuterlar nechta belgidan iborat Unicode belgilar jadvalidan foydalanadi. A) 4 096 ta B) 16 384 ta C) 65 536 ta D) 512 ta 21 / 25 21. Hujjatga parol o‘rnatish tartibini ko’rsating. A) “Макет” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” B) “Вставка” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” C) “Главная” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” D) “Файл” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” 22 / 25 22. MS Wordda hujjatga parol o‘rnatish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 23 / 25 23. Qanday hujjatlarda gipermurojaatlar uchraydi? A) Har qanday hujjatda B) Bunaqa tushuncha yo’q Word dasturida C) Pechatga tayyor D) Gipermatnli 24 / 25 24. Quyidagi rasmda necha sahifa hujjat chop etiladi? A) 6 B) 3 C) 2 D) 5 25 / 25 25. Quyidagi rasmda necha sahifa hujjat chop etiladi? A) 16 B) 2 C) 1 D) 9 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz