6-sinf Informatika №12 Dekabr 16, 2022Dekabr 16, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №12 ga fikr bildirilmagan. 0 12345678910111213141516171819202122232425 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №12 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 14-dars. HUJJATGA GIPERMUROJAAT O‘RNATISH 1 / 25 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) B) Konstantalar 2 / 25 2. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchini yaratish. 3 / 25 3. Quyidagi blokda berilgan sonlardan foydalanib qanday natija chqiqishini aniqlang. A) 66 B) 1 C) 8 D) 9 4 / 25 4. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) ikkalasi teng; 5 / 25 5. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. B) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. D) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. 6 / 25 6. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. B) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. C) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. D) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. 7 / 25 7. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. B) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. C) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. 8 / 25 8. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. D) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. 9 / 25 9. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 10 / 25 10. Ssenariysiz multfilm yaratish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 11 / 25 11. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 12 / 25 12. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Natijani chop etish C) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 13 / 25 13. Raqamli va markerli ro‘yxatlarning farqi bormi? A) Yo’q B) Ha 14 / 25 14. Markerli ro‘yxatlarda Rim raqamlaridan foydalansa bo’ladimi? A) Ha B) Yo’q 15 / 25 15. MS Word matn protsessorida havolalar necha turga bo’linadi? A) 4 B) 3 C) 2 D) 8 16 / 25 16. Ma’lumot sahifaning pastki qismiga sarlavha yozish uchun qaysi buyruqlar ketma-ketligi bajariladi? A) “Главная” →“ Нижний колонтитул” B) “Вставка” →“Верхний колонтитул” C) “Конструктор” →“Верхний колонтитул” D) “Вставка” → “Нижний колонтитул” 17 / 25 17. Hujjatlarda shakllar yaratish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Макет” → “Фигуры” B) “Главная” → “Фигуры” C) “Вставка” → “Фигуры” D) “Вставка” → “SmartArt” 18 / 25 18. SmartArt obyektini qaysi menyuda joylashgan? A) Вставка B) Конструктор C) Главная D) Макет 19 / 25 19. MS Word matn protsessorida klaviaturada aks etmagan belgilarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” B) “Вставка” → “Вставит таблицы” C) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” D) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” 20 / 25 20. Zamonaviy kompyuterlar nechta belgidan iborat Unicode belgilar jadvalidan foydalanadi. A) 65 536 ta B) 4 096 ta C) 16 384 ta D) 512 ta 21 / 25 21. Quyidagi rasmda necha sahifa hujjat chop etiladi? A) 6 B) 5 C) 3 D) 2 22 / 25 22. Hujjatga gipermurojaat qo’shishda necha xildagi obyektga murojaat qilish mumkin? A) 3 B) 2 C) 5 D) 4 23 / 25 23. Hujjatga parol o‘rnatish tartibini ko’rsating. A) “Файл” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” B) “Макет” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” C) “Главная” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” D) “Вставка” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” 24 / 25 24. MS Word dasturida hujjatni chop etish uchun qaysi klavishlar birkalikda bpsiladi? A) Ctrl+P B) Ctrl+L C) Ctrl+M D) Ctrl+K 25 / 25 25. MS Word dasturida gipermurojaatlar yaratish uchun qaysi klavishlar birkalikda bpsiladi? A) Ctrl+P B) Ctrl+K C) Ctrl+L D) Ctrl+M 0% Testni qayta ishga tushiring tomonidan Wordpress Quiz plugin 6-sinf Informatika