Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №12 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №12 InfoMaster Dekabr 16, 2022 23 Ko'rishlar 0 SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №12 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 14-dars. HUJJATGA GIPERMUROJAAT O‘RNATISH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 2 / 25 2. Chiziqli algoritm – bu? A) Ma’lum bir shart yo’g’on bo’lganda bajariladigan jarayon. B) Ma’lum bir shart rost bo’lganda bajariladigan jarayon. C) Hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. 3 / 25 3. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) mantiqiy inkor (inversiya) amali: C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 4 / 25 4. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) ikkalasi teng; 5 / 25 5. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. D) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. 6 / 25 6. Cheksiz siklni qaysi blok yordamida to‘xtatish mumkin. A) 3 B) 1 C) 2 D) 4 7 / 25 7. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 8 / 25 8. Qaysi uskunalar Rastrli rejimda mavjud? A) Brush, Line, Circle, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select B) Brush, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select C) Brush, Line, Circle, Rectangle, Reshape D) Brush, Line, Reshape, Rectangle, Text, Fill, Eraser, Select 9 / 25 9. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 10 / 25 10. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 11 / 25 11. Dasturlash – A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni 12 / 25 12. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) kuzatish, jonlantirish B) ruhlantirish, jonlantirish C) yangi eggektlar, kuzatish D) Barcha javoblar to’g’ri 13 / 25 13. …– raqam yoki marker orqali belgilangan xatboshilar to‘plami. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ro‘yxat B) Marker 14 / 25 14. Raqamli va markerli ro‘yxatlarning farqi bormi? A) Ha B) Yo’q 15 / 25 15. “Ссылки” menyusida “Сноски” paneli orqali qanday amallarni bajarish mumkin? A) Hujjat sahifasini raqamlash mumkin. B) Havola joylashtiriladi. C) Sahifa ko‘rinishini sozlash mumkin. D) Varaq chegarasi o’rmatiladi 16 / 25 16. …– hujjatning oxirgi sahifasi yoki ma’lumot keltirilgan sahifaning pastki kolontituliga joylashtirilgan matn. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Oriyentatsiya B) Varaq chegarasi C) Havola D) Kegl 17 / 25 17. MS Word dasturida hujjatga 3D modellarni qo‘shish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 18 / 25 18. Hujjatlarda shakllar yaratish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Главная” → “Фигуры” B) “Макет” → “Фигуры” C) “Вставка” → “SmartArt” D) “Вставка” → “Фигуры” 19 / 25 19. Zamonaviy kompyuterlar nechta belgidan iborat Unicode belgilar jadvalidan foydalanadi. A) 65 536 ta B) 512 ta C) 4 096 ta D) 16 384 ta 20 / 25 20. MS Word matn protsessorida klaviaturada aks etmagan belgilarni qo‘shish ketma-ketligini ko’rsating. A) “Вставка” → “Вставит таблицы” B) “Вставка” → “Символ” → “Другие символы” C) “Вставка” → “Уравнение” → “Другие символы” D) “Вставка” → “Уравнение” → “Вставить новое уравнение” 21 / 25 21. MS Word dasturida gipermurojaatlar yaratish tartibini ko’rsating. A) “Вставка” → “Cсылки” → “Cсылка” B) “Главная” → “Cсылки” → “Cсылка” C) “Макет” → “Cсылки” → “Cсылка” D) “Файл” → “Cсылки” → “Cсылка” 22 / 25 22. MS Wordda hujjatga qo‘yilgan parolni esdan chiqarib qayta tiklashning imkoniyati bormi? A) Yo’q B) Ha 23 / 25 23. Quyidagi rasmda necha sahifa hujjat chop etiladi? A) 6 B) 3 C) 2 D) 5 24 / 25 24. Quyidagi rasmda necha sahifa hujjat chop etiladi? A) 5 B) 13 C) 1 D) 8 25 / 25 25. Hujjatga parol o‘rnatish tartibini ko’rsating. A) “Файл” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” B) “Вставка” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” C) “Макет” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” D) “Главная” → “Сведения” → “Защитить документ” → “Зашифровать с использованием пароля” 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz