Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 8-sinf Informatika » 8-sinf Informatika №8 1-chorak uchun 8-sinf InformatikaInformatika choraklik 8-sinf Informatika №8 1-chorak uchun InfoMaster Noyabr 1, 2022 46 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 6 12345678910111213141516171819202122232425 8-sinf Informatika №8 1-chorak uchun 9-dars. FACEBOOK TARMOG‘IDA SAHIFA OCHISH 1 / 25 1. Quyidagi brend nomini aniqlang. A) Telegram B) WordPress C) QuickTime D) Skype 2 / 25 2. Quyidagi brend nomini aniqlang. A) LG Corporation B) Pinterest C) Instagram D) LinkedIn 3 / 25 3. Facebookning rasmiy manziliga ko’rsating. A) Facebook.ru B) Facebook.edu C) Facebook.uz D) Facebook.com 4 / 25 4. Youtube —…. Nuqtalar o’rniga to'g’ri tarifni toping. A) foto va videolarni ulashish uchun mo‘ljallangan tarmoq. B) ko‘plab interfaol foydalanuvchilarga ega videoroliklar platformasi. C) xabarlashish va marketing faoliyatini yurituvchi ijtimoiy tarmoq. D) onlayn suhbatlashish va turli formatdagi fayllarni almashish tarmog‘i. 5 / 25 5. YouTube saytining manziliga ko’rsating. A) www.youtube.com B) www.youtube.org C) www.youtube.uz D) www.youtube.ru 6 / 25 6. YouTube va Google platformalarining bir-biriga qanday aloqasi bor? A) Aloqasi yo’q B) Ikalasi ham Google kompaniyasiga tegishli 7 / 25 7. Telegram tarmog’ida: Chat — bu… A) muloqot davomida uch yoki undan ortiq foydalanuvchilar o‘rtasidagi yozishmalar. B) ikki tomon o‘rtasidagi yozishmalar. C) cheklanmagan miqdordagi abonentlarga xabar yuborish mumkin bo‘lgan chat. D) ikki nafar foydalanuvchining yozishmalari. Muloqot paytida xabarlar maxsus, takomillashtirilgan xavfsizlik protokoli bilan shifrlangan holda faqat ikkita mobil qurilma o‘rtasida aloqa o‘rnatiladi. 8 / 25 8. Telegram tarmog’ida: Jamoat kanali— bu… A) muloqot davomida uch yoki undan ortiq foydalanuvchilar o‘rtasidagi yozishmalar. B) qidiruv orqali hamda a’zo bo‘lmagan holda ham foydalanish mumkin bo‘lgan ochiq kanal. C) ikki tomon o‘rtasidagi yozishmalar. D) cheklanmagan miqdordagi abonentlarga xabar yuborish mumkin bo‘lgan chat. 9 / 25 9. Instagram tarmog‘ida ro‘yxatdan o‘tishda Facebook akkauntidan foydalanish mumkinmi? A) Yo’q B) Ha 10 / 25 10. Instagram tarmog’ida do‘stlar, sahifalarni qidirib, ularga uchun qaysi buyruq tanlanadi? A) “Log Out” B) “Follow” C) “Sign up” D) “Search” 11 / 25 11. YouTube —qanday platforma hisoblanadi? A) turli jarayonlarning videoyozuvlari joylashgan eng yirik videorolik sayti. B) muloqot, munozara va nashrlar joylashtirish uchun platforma. C) suhbat va tadbirlardan olingan lavhalardan iborat fotoblog. D) rasm va turli tipdagi fayllarni almashish imkonini beruvchi hamda so‘rovnomalar o‘tkazish mumkin bo‘lgan platforma. 12 / 25 12. SMM mutaxassisi —bu… A) Internet tarmog‘ida ijtimoiy media marketingni yurituvchi shaxs. B) Kompyuter va mobil telefonlar uchun dasturiy ta’minot yaratuvchi shaxs C) Internet foydalanuvchisi D) Ko’plab kompyuterlarni boshqaruvchi shaxs 13 / 25 13. Internet tizimlarida ijtimoiy media marketingni harakatlantirish uchun qanday ishlar amalga oshiriladi? A) Turli munozara va muhokamalarda ishtirok etish; B) Blog, guruh, kanal va sahifalarni doimiy ravishda yuritib borish; C) Turli media muhitlarda blog, guruh, kanal va sahifalar ochish, ularni loyiha haqidagi ma’lumotlar bilan to‘ldirish va tanitish; D) Barcha javob to’g’ri 14 / 25 14. Telegram—qanday platforma hisoblanadi? A) turli jarayonlarning videoyozuvlari joylashgan eng yirik videorolik sayti. B) rasm va turli tipdagi fayllarni almashish imkonini beruvchi hamda so‘rovnomalar o‘tkazish mumkin bo‘lgan platforma. C) muloqot, munozara va nashrlar joylashtirish uchun platforma. D) suhbat va tadbirlardan olingan lavhalardan iborat fotoblog. 15 / 25 15. Facebook —qanday platforma hisoblanadi? A) turli jarayonlarning videoyozuvlari joylashgan eng yirik videorolik sayti. B) muloqot, munozara va nashrlar joylashtirish uchun platforma. C) rasm va turli tipdagi fayllarni almashish imkonini beruvchi hamda so‘rovnomalar o‘tkazish mumkin bo‘lgan platforma. D) suhbat va tadbirlardan olingan lavhalardan iborat fotoblog. 16 / 25 16. YouTubeda yuklangan videolarni ko‘rish auditoriyasini chegaralash mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 17 / 25 17. Logotip — bu? A) bir mahsulotning boshqa mahsulotlardan farqlanib turuvchi dizaynga ega belgisi. B) marketing faoliyatining ijtimoiy mediada amalga oshirilishi. C) ko‘plab faol foydalanuvchilarga ega internet platforma. D) loyiha mavzusiga mos maqsadni ifodalovchi tasvir. 18 / 25 18. YouTube saytida bir nechta kanal ochish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 19 / 25 19. YouTubeda bitta akkaunt yordamida nechta kanalga obuna bo’ish mumkin? A) Cheklanmagan B) 10 ta C) 5050 ta D) 1000 ta 20 / 25 20. YouTubega istalgan videoni joylash mumkinmi? A) Ha B) Yo’q, faqat mualliflik huquqi bo’lgan videolarni 21 / 25 21. Facebook tarmog‘ida sahifa ochish uchun avval shaxsiy akkauntga kirish talab etiladimi? A) Ha B) Yo’q 22 / 25 22. Facebookda do’stlar izlab toppish mumkinmi? A) Ha B) Yo’q 23 / 25 23. Facebook sahifasida qanday ma’lumotlar nashr ettirilishi mumkin? A) Matn B) Video C) Rasm D) barchasini 24 / 25 24. Dunyo bo‘ylab ko‘plab insonlar foydalanadigan mashhur media vosita — A) Facebook B) Telegram C) Instagram D) Youtube 25 / 25 25. Facebookda do’stlar soni chegaralanganmi? A) Yo’q B) Ha 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz