6-sinf Informatika №8 Noyabr 11, 2022Noyabr 11, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №8 ga 1 fikr bildirilgan 0 12345678910111213141516171819202122232425 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №8 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 10-dars. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLAR BILAN ISHLASH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. C) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 2 / 25 2. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=5 va В=-2 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B soniga teng B) A soni B sonidan katta C) A soni B sonidan kichik 3 / 25 3. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) mantiqiy qo‘shish (dizyunksiya) amali D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 4 / 25 4. Scratch dasturida “doimiy takrorlash” jarayonini tashkil qilishda qaysi blok qo‘llaniladi? A) 4 B) 1 C) 3 D) 2 5 / 25 5. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. B) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. C) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. D) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. 6 / 25 6. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 7 / 25 7. Vektorli rejim- A) yuqori aniqlikdagi grafika bo‘lib, rastrli rejimga qaraganda ko‘proq imkoniyatlarga ega. B) standart chizish rejimi bo‘lib, unda tasvir piksel (nuqta)lar orqali aks ettiriladi. C) To’g’ri javob yo’q D) rasm chizish uchun ramkaga olingan va shaffof rangdagi soha. 8 / 25 8. Multfilm – A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. C) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat D) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari 9 / 25 9. Multiplikatsiya – … A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat C) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. D) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari 10 / 25 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Funksional blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Muqobil blok 11 / 25 11. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Shartni tekshirish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Hisoblash 12 / 25 12. – muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Tarjimayi hol B) Ariza 13 / 25 13. Rezyume-bu? A) Ma’lum bir shaxs tomonidan о‘z shaxsiy hayoti va faoliyati haqida bayon qilingan yozuv. B) Muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. C) Yevropaning rivojlangan davlatlari hamda AQSH kadrlar boshqaruvi amaliyotidan kirib kelgan rasmiy hujjatlardan biri hisoblanadi. 14 / 25 14. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Raqamli B) Markerli 15 / 25 15. MS Word matn protsessorida necha xil ro‘yxat ko‘rinishi mavjud A) 2 B) 1 C) 3 D) 4 16 / 25 16. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Raqamli B) Markerli 17 / 25 17. Markerli ro‘yxatni yaratish ketma-ketligini toping. A) “Вставка” → “Aбзац” → “Маркеры” B) “Главная” → “Шрифт” → “Нумерация” C) “Макет” → “Aбзац” →“ Нумерация” D) “Главная” → “Aбзац” → “Маркеры” 18 / 25 18. …– ma’lum bir shaxs tomonidan о‘z shaxsiy hayoti va faoliyati haqida bayon qilingan yozuv. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ariza B) Tarjimayi hol 19 / 25 19. Raqamli va markerli ro‘yxatlarning farqi bormi? A) Yo’q B) Ha 20 / 25 20. Rezyume yozish uchun tayyor shablonlarni yuklab olishda foydalanish mumkin bo‘lgan veb-saytlarga misol keltiring A) rezume.uz B) rezume.ru C) rezume.me D) rezume.com 21 / 25 21. …– raqam yoki marker orqali belgilangan xatboshilar to‘plami. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Marker B) Ro‘yxat 22 / 25 22. Markerli ro‘yxatlarda Rim raqamlaridan foydalansa bo’ladimi? A) Ha B) Yo’q 23 / 25 23. Raqamli ro‘yxatni yaratish ketma-ketligini toping. A) “Главная” → “Aбзац” → “Нумерация” B) “Главная” → “Шрифт” → “Нумерация” C) “Макет” → “Aбзац” →“ Нумерация” D) “Вставка” → “Aбзац” → “Маркеры” 24 / 25 24. Markerli ro‘yxatlarda matn harflaridan foydalansa bo’ladimi? A) Yo’q B) Ha 25 / 25 25. – ro‘yxat hosil qilish uchun foydalaniladigan belgining ko‘rinishi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ro‘yxat B) Marker 0% Testni qayta ishga tushiring tomonidan Wordpress Quiz plugin 6-sinf Informatika