Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №8 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №8 InfoMaster Noyabr 11, 2022 46 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425 6-sinf Informatika №8 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 10-dars. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLAR BILAN ISHLASH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchini yaratish. B) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. C) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. D) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. 2 / 25 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) ikkalasi teng; B) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 3 / 25 3. Quyidagi blokda shart bajarilsa qaysi operator ishlaydi? A) 1-tarmoq operatori B) 2-tarmoq operatori C) Hech qaysi bajarilmaydi 4 / 25 4. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. B) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. C) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. D) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. 5 / 25 5. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Mikrofon tovushining balandligini (1 ... 100) qaytaradi. B) Taymerning joriy qiymatini dastlabki paytdan boshlab sekundlarda qaytaradi. C) To‘liq rejimli (kattalashtirilgan) sahnada spraytlarni sahna bo‘ylab sudrab o‘tish mumkin yoki mumkin emasligini belgilaydi. D) Sichqoncha ko‘rsatkichining X yoki Y koordinata o‘qlari bo‘yicha qiymatini qaytaradi. 6 / 25 6. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna to‘g‘ri to‘rtburchak chizish uchun ishlatiladi. B) Uskuna ellips chizish uchun ishlatiladi. C) Uskuna to‘g‘ri chiziq chizish uchun ishlatiladi. D) Uskuna chiziqlar yordamida tasvir hosil qilish uchun qo‘llaniladi. 7 / 25 7. Scratch dasturi qanday grafik rejimga ega? A) Rastrli va froktal B) Faqat vektorli C) Faqat rastrli D) Rastrli va vektorli 8 / 25 8. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 9 / 25 9. Yaratilish maqsadiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 10 / 25 10. Dasturlash – A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni 11 / 25 11. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 12 / 25 12. …– ma’lum bir shaxs tomonidan о‘z shaxsiy hayoti va faoliyati haqida bayon qilingan yozuv. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Tarjimayi hol B) Ariza 13 / 25 13. – muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ariza B) Tarjimayi hol 14 / 25 14. Rezyume yozish uchun tayyor shablonlarni yuklab olishda foydalanish mumkin bo‘lgan veb-saytlarga misol keltiring A) rezume.com B) rezume.me C) rezume.ru D) rezume.uz 15 / 25 15. Raqamli va markerli ro‘yxatlarning farqi bormi? A) Ha B) Yo’q 16 / 25 16. Markerli ro‘yxatlarda Rim raqamlaridan foydalansa bo’ladimi? A) Ha B) Yo’q 17 / 25 17. Rezyume-bu? A) Ma’lum bir shaxs tomonidan о‘z shaxsiy hayoti va faoliyati haqida bayon qilingan yozuv. B) Muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. C) Yevropaning rivojlangan davlatlari hamda AQSH kadrlar boshqaruvi amaliyotidan kirib kelgan rasmiy hujjatlardan biri hisoblanadi. 18 / 25 18. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Raqamli B) Markerli 19 / 25 19. MS Word matn protsessorida necha xil ro‘yxat ko‘rinishi mavjud A) 3 B) 2 C) 1 D) 4 20 / 25 20. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Markerli B) Raqamli 21 / 25 21. Markerli ro‘yxatni yaratish ketma-ketligini toping. A) “Главная” → “Aбзац” → “Маркеры” B) “Макет” → “Aбзац” →“ Нумерация” C) “Вставка” → “Aбзац” → “Маркеры” D) “Главная” → “Шрифт” → “Нумерация” 22 / 25 22. Raqamli ro‘yxatni yaratish ketma-ketligini toping. A) “Макет” → “Aбзац” →“ Нумерация” B) “Главная” → “Шрифт” → “Нумерация” C) “Вставка” → “Aбзац” → “Маркеры” D) “Главная” → “Aбзац” → “Нумерация” 23 / 25 23. …– raqam yoki marker orqali belgilangan xatboshilar to‘plami. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Marker B) Ro‘yxat 24 / 25 24. Markerli ro‘yxatlarda matn harflaridan foydalansa bo’ladimi? A) Ha B) Yo’q 25 / 25 25. – ro‘yxat hosil qilish uchun foydalaniladigan belgining ko‘rinishi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ro‘yxat B) Marker 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz