6-sinf Informatika №8 Noyabr 11, 2022Noyabr 11, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №8 ga fikr bildirilmagan. 13 12345678910111213141516171819202122232425 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №8 II BOB. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLARNI QAYTA ISHLASH 10-dars. MATN PROTSESSORIDA HUJJATLAR BILAN ISHLASH 1 / 25 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. D) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. 2 / 25 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) ikkalasi teng; 3 / 25 3. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=5 va В=-2 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B sonidan katta B) A soni B sonidan kichik C) A soni B soniga teng 4 / 25 4. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) “Ask” so‘rov bloki yordamida kiritilgan qiymatni o‘zlashtirib oladi. B) Klaviaturadan blokda ko‘rsatilgan tugmacha bosilsa, True, aks holda, False qaytadi. C) Skript bajarilishini to‘xtatib turadi. D) Agar sichqonchaning chap tugmachasi bosilsa, True qaytaradi, aks holda, False. 5 / 25 5. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Spraytgacha yoki sichqonchaning ko‘rsatkichi (kursori)gacha bo‘lgan masofani qaytaradi. B) Agar sprayt belgilangan rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. C) Sprayt sichqoncha ko‘rsatkichi yoki sahna chegaralariga tekkanida biror bir hodisa yoki effekt ro‘y beradi. D) Agar birorta rang (sprayt ichida) sahna yoki boshqa spraytdagi boshqa rangga tegsa True, aks holda, False qiymatni qaytaradi. 6 / 25 6. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. 7 / 25 7. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. D) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. 8 / 25 8. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 9 / 25 9. Multfilm – A) kompyuter ekrani yoki boshqa elektron qurilmalarda ko‘rish uchun mo‘ljallangan film. B) ekranda harakatlanuvchi tasvirlarni yaratish texnologiyasi. C) harakat qiluvchi rasmlarni yaratishning usullari D) film ibtidosida bosh qahramonlar bilan tanishuv o‘tkaziladi, ya’ni umumiy holat 10 / 25 10. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Shartni tekshirish 11 / 25 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Sikl bloki C) Muqobil blok D) Qism dastur bloki 12 / 25 12. …– raqam yoki marker orqali belgilangan xatboshilar to‘plami. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ro‘yxat B) Marker 13 / 25 13. – ro‘yxat hosil qilish uchun foydalaniladigan belgining ko‘rinishi. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ro‘yxat B) Marker 14 / 25 14. Rezyume-bu? A) Muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. B) Yevropaning rivojlangan davlatlari hamda AQSH kadrlar boshqaruvi amaliyotidan kirib kelgan rasmiy hujjatlardan biri hisoblanadi. C) Ma’lum bir shaxs tomonidan о‘z shaxsiy hayoti va faoliyati haqida bayon qilingan yozuv. 15 / 25 15. …– ma’lum bir shaxs tomonidan о‘z shaxsiy hayoti va faoliyati haqida bayon qilingan yozuv. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ariza B) Tarjimayi hol 16 / 25 16. Markerli ro‘yxatlarda matn harflaridan foydalansa bo’ladimi? A) Ha B) Yo’q 17 / 25 17. Rezyume yozish uchun tayyor shablonlarni yuklab olishda foydalanish mumkin bo‘lgan veb-saytlarga misol keltiring A) rezume.ru B) rezume.me C) rezume.com D) rezume.uz 18 / 25 18. Raqamli ro‘yxatni yaratish ketma-ketligini toping. A) “Макет” → “Aбзац” →“ Нумерация” B) “Главная” → “Шрифт” → “Нумерация” C) “Вставка” → “Aбзац” → “Маркеры” D) “Главная” → “Aбзац” → “Нумерация” 19 / 25 19. Raqamli va markerli ro‘yxatlarning farqi bormi? A) Ha B) Yo’q 20 / 25 20. Markerli ro‘yxatni yaratish ketma-ketligini toping. A) “Макет” → “Aбзац” →“ Нумерация” B) “Вставка” → “Aбзац” → “Маркеры” C) “Главная” → “Шрифт” → “Нумерация” D) “Главная” → “Aбзац” → “Маркеры” 21 / 25 21. – muayyan muassasa yoki mansabdor shaxs nomiga biror iltimos, taklif, shikoyat va hokazo mazmunda yoziladigan rasmiy hujjat. Nuqtalar o’rniga to’g’ri javobni belgilang. A) Ariza B) Tarjimayi hol 22 / 25 22. Markerli ro‘yxatlarda Rim raqamlaridan foydalansa bo’ladimi? A) Ha B) Yo’q 23 / 25 23. MS Word matn protsessorida necha xil ro‘yxat ko‘rinishi mavjud A) 4 B) 2 C) 1 D) 3 24 / 25 24. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Raqamli B) Markerli 25 / 25 25. Quyidagi ro’yxat turini aniqlang. matematika; informatika va AT; ona tili; tasviriy san’at; musiqa; ingliz tili. A) Markerli B) Raqamli 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster 6-sinf Informatika