Boshlang’ich sinf №11 Mart 22, 2022Mart 22, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Boshlang’ich sinf №11 ga fikr bildirilmagan. 0% 16 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Boshlang'ich sinf attestatsiya №11 Ma'rifat gazetasi test savollari DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 Agar 2 ta to‘g‘ri chiziq kesishganda ular o‘zaro to‘g‘ri burchak hosil qilsa, bu to‘gpri chiziqlar nima deb nomlanadi? A) To‘g‘ri chiziq B) Perpendikulyar C) Parallel D) Parallelepiped 2 / 40 Surati maxrajidan kichik kasr qanday kasr? A) O‘nli kasr B) Aralash kasr C) Noto‘g‘ri kasr D) To‘g‘ri kasr 3 / 40 Mars sayyorasi qanday gazlar bilan qoplangan? A) Metan B) Vodorod va geliy C) Siyrak karbonat angidrid D) Muzlangan moddalar 4 / 40 " Daydi toshlar"-bu... A) Meteoritlar B) Meteorlar C) Kometalar D) Asteroidlar 5 / 40 4<5, 17>16 shu matematik ifodalar nima deyiladi? A) Ildiz B) Tengsizlik C) Daraja D) Tenglik 6 / 40 3 sinf õqish kitobi muallifi kim? A) M.Umarova, X.Xamraqulova, R.Tojiboyeva B) M.Umarova, R.Ikromova C) X.Xamraqulova, M.Ğulomov, R.Ikromova D) TJY 7 / 40 II shaxs birlikda kelgan ot qatnashgan gapni belgilang A) Senga tilaklarim ko'p. B) Maktabingizda yana qanday to'garaklar faoliyat yuritadi. C) Niyating meni sharmisor etishmi?! D) Bobo egilib hassasini oldi. 8 / 40 Vatan- ulug' onadir, aziz, Biz emganmiz uning quyoshin. Mehri bilan to'lib ko'ksimiz Erkalaymiz, quchamiz boshin. Ushbu she'r qaysi matnga tegishli? A) Qodir tatigulik kun B) Mangulikka tatigulik kun C) Qodir boboning orzusi D) Na'matak haqida qo'shiq 9 / 40 Harf oʻrganilmaydigan bosqich? A) 10 kun B) 1 hafta C) 2 hafta D) 15 kun 10 / 40 Vaqt o‘zgarmas bo'lganda tezlik bilan masofa orasida qanday proporsional bog'lanish bo'ladi? A) Teng kuchli B) O'zgarmas C) Teskari proporsional D) To'g'ri proporsional 11 / 40 Epigraf nima? A) Asar so‘ngida matn yuzasidan berilgan topshiriqlarni bajarish B) Asar yoki hikoyani asosiy ma'nosini ochib beruvchi vosita hisoblanadi. C) O‘ziga xos murakkab ish turi bo‘lib, manzarani so‘z yordamida aniq bayon qilish. D) Asar yoki hikoyaning qisqacha mazmuni 12 / 40 Matematika fani dasturi bo’yicha 2-4- sinflarda nimalar o’rgstiladi? A) Barchasi B) Arifmetik amallar bajarish,komponentlarning nomlarini o’rgatish C) 100 ichida ,1000 ichida va ko’p xonali sonlar og'zaki va yozma raqamlash D) to’g’ri javob yo’q 13 / 40 Morfema necha turga bo’linadi? A) 2 B) 4 C) 5 D) 3 14 / 40 Tinish belgilari yig'indidi bu.....? A) to’g’ri javob yo’q B) Punktuasiya C) Punktuasiya tinish belgilarining ishlatilishi haqidagi qoidalar yig'indisi D) So’z va gaplar orasidagi belgilar 15 / 40 Tilimizda nechta shaxs bor? A) 1 B) 3 C) 2 D) 5 16 / 40 Yuza o’lchov birliklari qanday usulda o’rgatiladi? A) to’g’ri javob yo’q B) Formulalar ishlab chiqiladi C) Yuz o’lchov birligi sifatida birlik kvadratning yuzi qabul qilinadi D) Og'zaki bayonlar,ko’rgazmalar yordamida 17 / 40 Bittalab va guruhlab sanash ,100 ichida sonlarni yozish va o’qish ,bir xonali va ikki xonali son tushunchasi qaysi konsentrning vazifasi? A) 100 ichida sonlarni raqamlash konsentrida B) Ko’p xonali sonlarni raqamlash konsentrida C) 1000 ichida sonlarni raqamlash konsentrida D) 10 ichida sonlarni raqamlash konsentrida 18 / 40 Boshlangich sinflarda o’rganiladigan ko’pgina she'rlarni tahlil qilib ,ifodali o’qish mashq qilingach ,o’quvchilarga qanday vazifa beriladi? A) Ifodali o’qish B) Ma'nosini izohlash C) Ifodali yod aytib berish D) to’g’ri javob yo’q 19 / 40 Boshlang‘ich sinf ona tili o‘qitishning metodikasining vazifalari nimalardan iborat? A) boshlang'ich sinflarda ona tili kursining mazmuni, hajmi va mavjud tizimini..... B) ona tilini o'rgatish bilan bog'liq holda maktablar oldiga qo'yilgan tarbiyaviy vazifalarni.. C) ona tilidan beriladigan o'quv materialini o'quvchilar aniq tushunishiva puxta o'zlashtirishiga... D) o'qish va yozuvdan bilim va ko'nikmalarning shakllanishi jarayonini.... 20 / 40 Ko’p xonali sonlarni raqamlashga o’rgatishning 1- bosqichi qanday? A) to’g’ri javob yo’q B) Asosiy davr C) Sinflarga ajratish D) Tayyorgarlik ishi 21 / 40 So’zning eng kichik bo’linmaydigan ma'noli qismi bu.. A) Bosh bo’lak B) O’zak C) Morfema D) to’g’ri javob yo’q 22 / 40 Tezlik o’zgarmas bo’lganda masofa bilan vaqt qanday bog'lanisjda bo’ladi? A) Teskari proporsional B) To’g'ri proporsional 23 / 40 Analiz deb nimaga aytamiz? A) Butunni uning tashkil etuvchi qismlariga ajratishga yo‘naltirilgan fikrlash usuli B) Umumiy qoidalardan xususiy misollarga va konkret qoidalarga o'tishdir. C) Xususiydan umumiyga qarab boradigan xulosadir D) Predmetlar yoki hodisalar orasida bog‘lanishlar o‘rnatishga yo‘naltirilgan tafakkur usuli 24 / 40 Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida qaysi o‘qish turlaridan foydalaniladi? A) Ifodali o‘qish, ongli o‘qish, tez o‘qish B) barcha javoblar to’g’ri C) Ovozli o‘qish, ichda o‘qish, shivirlab o‘qish D) Izohli o‘qish, badiiy o‘qish, to‘g‘ri o‘qish 25 / 40 Boshlang‘ich sinf ona tili o‘qitishning metodikasining vazifalari nimalardan iborat? A) ona tilini o'rgatish bilan bog'liq holda maktablar oldiga qo'yilgan tarbiyaviy vazifalarni.. B) o'qish va yozuvdan bilim va ko'nikmalarning shakllanishi jarayonini.... C) ona tilidan beriladigan o'quv materialini o'quvchilar aniq tushunishiva puxta o'zlashtirishiga... D) boshlang'ich sinflarda ona tili kursining mazmuni, hajmi va mavjud tizimini.... 26 / 40 Og‘zaki nutq ko‘pincha qay tarzda ifodalanadi? A) Tashqi B) Ichki C) Monolog D) Dialog 27 / 40 Ona tili o’qitish metodikasining asosiy bo’limlari qaysilar? A) So’z yasalishini o’rgatish metodikasi B) Barchasi C) Savod o’rgatish ,grammatika,fonetika D) Nutq o’stirish,o’qish metodikasi 28 / 40 Birinchi o’nlikni o’rganishda nimalarni o’zlashtirib olish nazarda tutiladi? A) Guruhlashni haqidagi bilim ,malakani egallash B) to’g’ri javob yo’q C) Predmetlarni aniqlash D) Voqealikni anglash 29 / 40 Matematika o’qitish metodikasi haqidagi tushunchani birinchi bo’lib Shvetsariyalik pedagog,matematik G.Pestalosning 1802- yilda yozgan"Sonni ko’rgazmali o’rganish"asarida bayon qilingan. A) To’g'ri B) Noto’gri 30 / 40 1- sinf o’quvchilarining o’qish malakasi qaysi bosqichga to’g'ri keladi? A) to’g’ri javob yo’q B) Matnni ongli , to’g'ri va bo’g'inlab sidirg'a o’qish C) Matnni ongli , to’g'ri va bo’g'inlab o’qish D) Ongli o’qish va to’gri o’qisj 31 / 40 Bittalab va guruhlab sanash ,100 ichida sonlarni yozish va o’qish ,bir xonali va ikki xonali son tushunchasi qaysi konsentrning vazifasi? A) Ko’p xonali sonlarni raqamlash konsentrida B) 10 ichida sonlarni raqamlash konsentrida C) 100 ichida sonlarni raqamlash konsentrida D) 1000 ichida sonlarni raqamlash konsentrida 32 / 40 Boshlang’ich sinf ona tili o’qitish metodikasining vazifasi qaysi qatorda berilgan? A) Nimanio’qitishkerak?Qanday o’qitishkerak?Negahuddimana shundayo’qitishkerak?savollariga javob beradi B) Amaliy fan sifatida o’quvchiga ta’lim va tarbiya berish vazifasini bajaradi C) Boshlang’ich sinf o’quvchilarining nutqini o’stiradi. D) O’quvchilar og’zaki va yozma nutqining to’g’ri shakllanishiga g’amxo’rlik qiladi. 33 / 40 Boshlang‘ich sinf o‘qish darslarida qanday metodlar qo‘llaniladi? A) Ifodali o‘qish, to‘g‘ri o‘qish, B) Badiiy o‘qish, tez o‘qish, izlanish metodi C) Izlanish, to‘g‘ri o‘qish, tez o‘qish D) Izohli o‘qish, ifodali o‘qish, badiiy o‘qish, izlanish metodi 34 / 40 Vaqtda doir tasavvurlarni tarkib toptirishda sutka,soat, minut nima yordamida amalga oshiriladi? A) Soat maketi yordamida B) Ko’rgazmali metodlar,og'zaki metodlar yordamida C) to’g’ri javob yo’q D) Tabel kalendar yordamida 35 / 40 2-sinf o‘quvchilarining o‘qish malakasi qaysi bosqichga to‘g‘ri keladi? A) So‘zlarni butunicha sidirg‘a o‘qish ko‘nikmasi to‘la shakllanadi. B) Bo‘g‘inlamay sidirg‘a o‘qishga C) So‘zlarni butunicha sidirg‘a o‘qish malakasi shakllanadi D) Bo‘g‘inlab sidirg‘a o‘qishga 36 / 40 Kelishiklar qanday kategoriya sanaladi? A) Morfologik B) Sintaktik C) to’g’ri javob yo’q D) Uslubiy 37 / 40 Boshlang'ich sinflarda qaysi so’z turkumi o’rganilmaydi? A) to’g’ri javob yo’q B) Morfema C) Kishilik olmoshlari D) Ravish 38 / 40 Matematika o'qitish metodikasi haqidagi tushuncha birinchi bo'lib kimning qaysi asarida bayon qilingan? A) 3—4-sinflarda bir yoki bir yarim dars,ayrim vaqtlarda ikki darsgacha ajratiladi B) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir dars, zarur bo‘lib qolsa,ikkinchi darsdan 15—20 daqiqa C) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir darsdan 15—20 daqiqa, 3—4-sinflarda bir yoki bir yarim dars D) Insho yozish uchun 2-sinfda odatda bir dars, 3—4-sinflarda ikki darsgacha ajratiladi 39 / 40 Insho yahlili va xatolar ustida. ishlash uchun qancha vaqt ajratiladi? A) Tekshirilgan insholar yuzasidan yakuniy mashg'ulot o’tkaziladi B) Ona tili darsining 2- qismidan 15-25 daqiqa vaqt ajratiladi C) O’qituvchi 2 kun ichida tekshiradi D) Barchasi 40 / 40 Kvadrat cm - bu A) Tomonlari uzunligi yig'indisi 1 cm bo’lgan to’rtburchak 1 cm 2 B) Tomonlari uzunligi 1 cm bo’lgan kvadratning yuzi 1 cm 2 C) Tomonlari uzunligi yig'indisi D) to’g’ri javob yo’q 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Boshlang'ich sinf