Matematika attestatsiya №10 Mart 6, 2022Mart 6, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Matematika attestatsiya №10 ga fikr bildirilmagan. 0% 2 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Matematika fanidan attestatsiya savollari №10 2022-yil repetitsiya testlari. DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 Hisoblang A) 0,5 B) 1 C) 0,1 D) 0 2 / 40 2 ta bola 64 m masofaga yugurish bo’yicha noodatiy ravishda bellashishmoqda. Bellashuv shartiga ko’ra boshlang’ich chiziqdan 3 qadam oldinga yurgandan so’ng, 2 qadam orqaga yurish kerak. 1-bolaning qadami uzunligi 50 sm, 2-bolani qadami uzunligi esa 40 sm, lekin har 3 sekundda: 1-bola 3 marta qadam tashlaydi, 2-si 4 qadam tashlagan bo’lsa, qaysi bola g’alaba qozongan? A) Ikkalasi teng keladi B) Aniqlab bo’lmaydi C) 1-bola D) 2-bola 3 / 40 O markazli aylana tomoni 8 ga teng boʻlgan ABCD kvadratga ichki chizilgan boʻlsa, boʻyalgan sohani yuzini toping. A) 12 B) 16 C) 24 D) 32 4 / 40 Rasmda keltirilgan ma‘lumot asosida bitta yashil sharni nechta kub bilan almashtirish mumkinligini toping? A) 2 B) 3 C) 1 D) 4 5 / 40 EKUB(a;b)=3 va EKUK(a;b) =60 bo’lsa, a+b yig’indining eng katta qiymatini toping. A) 60 B) 54 C) 63 D) 72 6 / 40 Yig‘indisi 6 ga teng, birinchi 5 ta hadining yig‘indisi esa ga teng 93/16 bo‘lgan cheksiz kamayuvchi geometrik progressiyaning uchinchi hadini toping. A) 0,75 B) 0,5 C) 3 D) 1,5 7 / 40 BCD-A markazli aylananing yoyi, ED // BA, DE⟘EF, EC=ED=7 va BF=1 boʻlsa, AF ning qiymatini toping. A) 12 B) 13 C) 15 D) 15 8 / 40 Hisoblang: A) 24 B) 22 C) 25 D) 27 9 / 40 Agar x=2t+5, y=3t-1 va f(x)=y(x) bog’lanish mavjud bo’lsa, f(5) ning qiymatini toping A) 2 B) 1 C) -2 D) -1 10 / 40 ABCD qavariq to‘rtburchakka aylana ichki chizilgan. AB = 8 va BC = 12 bo‘lsa, CD – AD ayirmani toping? A) 4 B) 3 C) 2 D) aniqlab bo’lmaydi 11 / 40 Qaysi javobda tengsizlik ishorasi to’gri ko’rsatilgan: A) 1 B) 4 C) 2 D) 3 12 / 40 Quyidagi chizmada tasvirlangan radiusi 4 ga teng boʻlgan, 3 ta teng yarim aylanadagi A, B, C, D nuqtalar toʻgʻri toʻrtburchakning uchlari deb qabul qiling va boʻyalgan sohani yuzini toping. A) 24 B) 12π C) 8π D) 32 13 / 40 tengsizlikni yeching. A) x∈(-5;1) B) x∈(-∞;5) C) x∈(-3;1) D) x∈(-∞;5)∪(-3;1) 14 / 40 Poyezda 5 ta vagon va har bir vagonda kamida 1 ta yo’lovchi bor. Ikkita yo’lovchi bitta vagonda yoki ketma-ketma kelgan vagonda bo’lsa, qo’shni deb ataladi. Har bir yo’lovchining aniq 5 ta yoki aniq 10 ta qo’shnisi mavjud bo’lsa, poyezdda jami nechta yo’lovchi bor? A) 10 B) 13 C) 20 D) 17 15 / 40 f(3x)=x+f(3x-3) va f(3)=1 bo'lsa, f(300) nechaga teng? A) 600 B) 5050 C) 3600 D) 4800 16 / 40 Hisoblang. A) √2+1 B) √2+√3 C) 1-√2 D) √2-1 17 / 40 P(x) koʻphad berilgan: P(x)=3·xn-4 -5·x24/n -x²+1 n=4 da P(x)-koʻphadning ozod hadi 3 ga karrali boʻla oladimi? A) Ha B) Yo'q 18 / 40 Berilgan tengsizlik uchun quyidagi oraliqlar to‘g‘ri ifodalanganmi? A) Ha B) Yo'q 19 / 40 AB masofani toping ? A) √24 B) √27 C) √30 D) √29 20 / 40 Qaysi rasmda y=sin2x grafigi [-π;π] da to’gri tasvirlangan. A) 3 B) 1 C) 2 D) 4 21 / 40 Rostgo’ylar va yolg’onchilar orolida gulxan atrofida o’tirgan 7 ta kishi har biri “Men ikki yolg’onchining orasida o’tiribman” deydi. Orolda nechta yolg’onchi bor? A) 3 ta B) 5 ta C) 7 ta D) 4 ta 22 / 40 Bo‘yalgan yuzani toping. (cm2) A) 18 B) 16 C) Aniqlab bo‘lmaydi D) 12 23 / 40 Umumiy hadi xn=3+5n-n2 formula bo'yicha berilgan sonli ketma-ketlikning eng katta hadi 15 dan qanchaga kam? A) 13 B) 5,75 C) 9,25 D) 6 24 / 40 Agar bo’lsa, quyidagilardan qaysi biri eng kichik? A) f(1012) B) f(1006) C) f(2019) D) f(1009) 25 / 40 DC||AB , ∠DCE=45°,∠CEA=x va ∠EAB=115° ga tengbo`lsa x ni toping ? A) 130° B) 120° C) 110° D) 100° 26 / 40 Ushbu tenglik da ham to‘g‘rimi? A) Yo'q B) Ha 27 / 40 Soddalashtiring: A) 0 B) -3 C) 4 D) -4 28 / 40 ABCD trapetsiyaning yuzi 24 ga teng asoslari DC = 6, AB = 2, BC tomondan E nuqta olingan bo‘lib, BE = 2EC bo‘lsa, ADE uchburchakning yuzini toping. A) 21 B) 16 C) 12 D) 14 29 / 40 Berilgan chizmadan foydalanib α + β ning qiymatini toping: A) 60° B) 45° C) 75° D) 30° 30 / 40 Quyida y=f(x+2) funksiya grafigi tasvirlangan. Barilgan malumotlardan foydalanib ning qiymatini toping A) 3 B) 1 C) 2 D) -3 31 / 40 Rasmda tasvirlangan favvora ko‘rinishi y=-x(x+6) ko'rinishda bo'lsa, favvora eng ko’pi bilan qaysi balandlikga ko’tarila oladi. (Koordinata Oy o’qi , suv yuzasida joylashgan) A) 9 B) 6 C) 8 D) Hisoblab bo'lmaydi 32 / 40 Hisoblang . A) 0 B) 1 C) 0,1 D) 0,5 33 / 40 Piramidaning asoslari tomonlari 5, 12 va 13 cm ga teng bo‘lgan uchburchakdan iborat. Piramidaning barcha ikki yoqli burchaklari 60° ga teng bo‘lsa, uning hajmini toping. A) 36√3 B) 48√3 C) 24√3 D) 20√3 34 / 40 Chizmadagi maʼlumotlardan foydalanib x ning qiymatini toping. A) 8 B) √90 C) 9 D) √80 35 / 40 Kvadrat rasmdagi kabi 4 ta uchburchakka ajratilgan , 3 ta uchburchakning yuzlari mos ravishda 2, 3, 4 ga teng . Berilgan shakldagi noʼmalum yuzani toping. A) 8 B) 7 C) Aniqlab bo‘lmaydi D) 10 36 / 40 Agar bo’lsa, ni qiymatini toping. A) 1 B) 1/25 C) 1/5 D) 5 37 / 40 Sonlarining o‘rta geometrik qiymatini toping. A) 3√2 B) 2√2 C) 2√3 D) 4√3 38 / 40 Hisoblang. A) 0 B) 2 C) 1 D) -1 39 / 40 DC-B markazli aylana yoyi, AC-urinma, AB-kesuvchi va S₁=2S₂ ekanligi maʼlum boʻlsa, tgα/α ni toping. A) 5/2 B) 3 C) 3/2 D) 1 40 / 40 x noma'lum son (x≠3) uchun x²-15/x=4 tenglik oʻrinli. x·(x+1)·(x+2)·(x+3) koʻpaytmaning qiymati 15 ga teng boʻla oladimi? A) Yo'q B) Ha 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Matematika attestatsiya