Pedagogik mahorat №3 Yanvar 17, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №3 ga fikr bildirilmagan. 0% 247 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Oliy ta’lim nechta bosqichdan iborat? A) 3 B) 2 C) 5 D) 4 2 / 20 2. Bilish jarayoniga alohida ahamiyat berib, insonlarning bilishga bo’lgan intilishlarini keng yoritgan alloma asari bilan ko’rsating? A) Abdurahmon jomiyning ”musiqa” risolasi B) Forobiyning ”baxt saodatga erishuv” to’g’risida C) Alisher navoiyning”maxbub-ul qulub» D) Abu rayxon beruniy “mashud qonuniy” 3 / 20 3. Chiqarmoq, ajratish, tabaqalashtirish, tasniflash, oldindan aytish, bo’lib chiqmoq, taqsimlash tekshirmoq. A) Analiz B) Baholash C) Bilish D) Sintez 4 / 20 4. Informatsiyalar almashuvini tahminlovchi magistraldir uning yordamida dunyo bilimlar manbaiga kirish, qisqa vaqt ichida mahlumotlar yig’ish, ishlab chiqish va uning texnik vositalarini masofadan turib nima orqali boshqarish mumkin? A) Internet tarmoqlararo B) Innovatsion o’qitish C) Lektor o’qitish D) Masofadan o’qitish 5 / 20 5. Pedagogikaga oid adabiyotlarda mustaqil ishlarning qaysi turlari qayd qilingan? A) G’oyaviy, nazariy saviyasini oshirish, kasbiy mahorati va madaniyatini shakllantirish B) Ilmiylik va ijodiy tadqiqot C) Shaxsiy va kasbiy D) Namunalar bo’yicha mustaqil ishlar: rekonstruktiv-variantiv, evristik, ijodiy tadqiqot 6 / 20 6. Alil keltirmoq, almashtirmoq, oydinlashtirmoq, belgilamoq, tushuntirmoq, o’tkazmoq, aylantirmoq, ko’rsatmoq, sharxlamoq, ochmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Bilish B) Sintez C) Tushunish D) Analiz 7 / 20 7. Masofadan o’qitishning afzallik tomonlari? A) Masofadan o’qitish, mulg’timediya o’qitish B) O’qish muddatini o’quvchi o’zi belgilaydi, qisqa muddat ichida ko’p hajmdagi axborotni uzatish va qabul qilish sharoiti mavju C) Testlar, elektron kutubxona, lektor o’qitish D) Elektron kutubxona, innovatsion o’qitish 8 / 20 8. Masofadan o’qitish uslubiy materiallari? A) Innovatsion o’qitish, lektor o’qkitish, elektron kutubxona B) Darslik, audio va video darsliklar, on-layn darslar (internet saxifa), elektron kutubxona, testlar, mulg’timedia- elektron darslik va albatta axborot texnologiya vositalari C) Masofadan o’qitish, lektor o’qitish, innovatsion o’qitish D) Mulg’timediya o’qitish, innovatsion o’qitish, testlar 9 / 20 9. Didaktikaga oid adabiyotlarda o’qitish metodlarining qaysi bog’liqliklari qayd qilinadi? A) O’quv mashg’ulotlarining didaktik maqsadlari va vazifalariga bog’liq B) O’quv jarayonida o’rganilayotgan fan asoslarining muayyan davrdagi metodlariga bog’liq C) Ta’lim oluvchilarning bilimi va rivojlanish darajasiga bog’liq D) Bayon kilinadigan materialning xarakteriga bog’liq 10 / 20 10. Internet, yoki biror bir kommunikativ moslama (masalan lakal) tarmoq orqali sizga qulay bo’lgan vaqtda o’qitishga nima deb ataladi? A) Lektor o’qitish B) Internet tarmoqlararo C) Masofadan o’qitish D) Innovatsion o’qitish 11 / 20 11. O’quv-bilish faoliyatini tashkil etish va amalga oshirish metodlarini ko’rsating? A) Ifodali, ko’rgazmali, amaliy B) Reproduktiv va muammoli-ijodiy C) (O’qituvchi rahbarligida mustaqil ish metodlari) hammasi D) Induktiv va deduktiv 12 / 20 12. Qaysi amerikalik olim oliy o’quv yurtlari uchun pedagogik texnologiya usulining individuallashtirilgan tizimini ishlab chiqqan? A) C.guzeev B) R.gang’e C) F.s.keller D) A.romishevskiy 13 / 20 13. «Lektor» qanday tizim? A) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi. B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish. C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari. D) Bu dasturlar yig’indisi, u auditoriyali o’qitishda zamonaviy komp’yuter texnologiyasidan foydalanishga imkoniyat beradi. 14 / 20 14. Ixtiro qilmoq, umumlashtirish, birlashtirish, rejalashtirish, ishlab chiqmoq, tizimlashtirmok, birlashtirmoq, tuzmoq, yaratmoq, loyihalashtirmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Qo’llash B) Tushunish C) Baholash D) Sintez 15 / 20 15. Pedagogning umumiy madaniyati nimalardan iborat? A) Kasbiy faoliyatda yetukligi B) Kasbiy ahamiyatli madaniyat C) Bilimi, ishonchi, qobiliyati va xulqi D) Ijtimoiy madaniyat 16 / 20 16. Pedagog uchun eng zarur nutq madaniyatini belgilang? A) Tinglay olish, qo’llab-quvvatlash B) Nutqning grammatik to’g’riligi, uning leksik boyligi, aniq va ravshan ifodalanganligi C) Tanqidiy nuqtai nazar, o’z fikrini himoya qilish D) Keng fikrlilik, tinglovchini zeriktirmaydigan muloqot o’rnatish 17 / 20 17. Isbotlamoq, o’lchamoq, asoslash, mahqullash, baho berish, tekshirmoq, nazorat etmoq, solishtirmoq, taqqoslash qaysi tushunchaga kiradi? A) Sintez B) Baholash C) Bilish D) Analiz 18 / 20 18. Masofadan o’qitishning tarkibiy belgilari? A) O’qituvchi-o’quvchi-kommunikatsiya B) O’quvchi-o’qituvchi-kommunikatsiya C) O’qituvchi-kommunikatsiya-o’quvchi D) Kommunikatsiya- o’qituvchi-o’quvchi 19 / 20 19. Joriy etmoq, hisoblab chiqmoq, namoyish etmoq, foydalanmoq, o’rgatmok, belgilash, joriy etish, aniqlamoq, ruyobga chiqarish, yechmoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Qo’llash B) Tushunish C) Bilish D) Baholash 20 / 20 20. Masofadan o’qitishning tashkiliy-iqtisodiy afzalligi nimadan iborat? A) Innovatsion ukitish, lektor o’qitish, testlar B) Elektron kutubxona, testlar, mulg’timediya o’qitish C) Talabalar uchun auditoriyalar, yotoqxonalar zarur emas. D) Moliyaviy xarajatlar asosan o’quv-uslubiy materiallar tayyorlash uchun maxsus auditoriyalar uchun sarflanadi 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik mahoratni aniqlash