Uy » Diagnostika testlari » Musiqa fanidan diagnostika savollari Diagnostika testlari Musiqa fanidan diagnostika savollari InfoMaster Dekabr 5, 2023 151 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 1 0% 1 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Musiqa fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O’smirlik davri nechanchi sinflarga to’g’ri keladi? A) 5-Aug B) 4-May C) 7-Aug D) 5-Jun 2 / 50 2. J. Piajening fikricha Ijtimoiy hayot uch narsaning ta’siri.... A) Barchasi to’g’ri B) Mazmun C) Til D) Qoidlar 3 / 50 3. Ota-onalar o’smir yoshdagi bolalar bilan qanday munosabatda bo’lganlari ma’qul? A) Do’stlashish B) Etibor bermaslik C) Ishlariga aralashmaslik D) Qattiq nazorat 4 / 50 4. Bola rolli o’yinlar orqali... A) Kasbiy faoliyat ko’nikmalari ortadi B) Ta’lim C) Ijtimoiylashadi D) Mexnatsevarlik 5 / 50 5. D.B. Elkonin ilk o’spirinlik davrideb necha yoshlarni ajratgan. A) 11-15 yosh B) 12-13 yosh C) 7-10 yosh D) 15-17 yosh 6 / 50 6. Katta maktab yosh davri o‘smirlik yosh davridan nimasi bilan farqlanadi? A) Kasb tanlash. B) Kishining biror bir ijtimoiy ob'ekt bilan bog‘liq oliy madaniy-shartli ichki his-tuyg‘usi. C) Muhabbat, sevgi hissining vujudga kelishi. D) Ilmiy dunyoqarash shakllanganligi. 7 / 50 7. Inson shaxsining shakllanishiga ta'sir qiluvchi omillar? A) b)Tashqi muhit. B) Oila C) Jamoa D) a,b,c javoblar to‘g‘ri. 8 / 50 8. Eng jo‘shqin hissiyotlarga boy davr qaysi davr? A) O‘spirinlik B) yetuklik. C) O‘smirlik.. D) Keksalik. 9 / 50 9. Inson faoliyatining asosiy turlari… A) O‘yin, mehnat va o‘qish. B) O‘yin va ehtiyoj C) O‘yin, mehnat D) O‘yin, o‘qish 10 / 50 10. O‘quvchingiz quvnoq, kayfiyati tez o‘zgaradigan, tinib tinchimas, qiziquvchanligi barqaror, boshlagan ishini turli yo‘llar bilan bajara oladigan chaqqon bola, aytingchi bu bola qaysi temperament tipiga kiradi? A) Flegmatik B) Sangvinik C) Melanxolik D) Xolerik 11 / 50 11. Musiqa ta’limining tamoyillaridan biri qaysi qatorda to’g’ri ko’rsatilgan? A) tajribalilik, is’tedod, murakkablik B) ilmiylik , mehnat,qobiliyat, tanlash C) sistemalilik, davomiylik, ilmiylik D) qobiliyat, ilmiylik, bilim,ko’nikma 12 / 50 12. Madxiya qaysi janrga kiradi? A) Raqs B) Qo’shiq C) Vokal D) Marsh 13 / 50 13. Qo’shiqni o’rgatishda qanday turlarga ajratib o’rgatish mumkin? A) Turlicha o’rgatish mumkin B) Jamoaviy tarzda C) Baland.past, o’rtacha, tez jamoa va birgalikda D) Guruhga bo’lib, yakka holda, jamoa tarzda 14 / 50 14. Qo’shiq aytish haqida o’qituvchining kirish so’zi ning mazmuni? A) Qo’shiq muallifi, ayrim tarixiy xususiyatlari, hayotiy ahamiyati, suhbat, qo’shiq kuylab eshittirish B) Kirish ,suhbat, tushuncha C) Qo’shiq mazmuni, so’zlash, so’rash, tekshirish, davomatni aniqlash D) Og’zaki tushintirib borish 15 / 50 15. Quyidagilarning qaysilari katta ashulaga misol? A) “Tanovar” B) “Gulqandim” C) “Bir kelsin” D) “Bulbulcha” 16 / 50 16. Kuy, ritm, temp bu qanday vosita? A) Yurqinli ifodalar B) Musiqaning ifoda vositalari C) Xarfiy ifodalar D) Xarakatli ifodalar 17 / 50 17. Musiqachilikda dastlab qaysi cholg’ular paydo bo’lgan? A) puflab chalinadiigan cholg’ular B) urma zarbli cholg’ular paydo bo’lgan C) torli cholg’ular paydo bo’lgan D) tirnama cholg’ular paydo bo’lgan 18 / 50 18. Katta ashulani ijrochi qay xolat ijro etishi mumkin? A) Uch-to’rt ashulachi odatda tik turgan xolda ijro etishi kerak B) Jamoaviy tarzda ijro etishi kerak C) Ovozi yuqori bo’lgan kishilar o’z joylariga kuylash kerak D) Faqatgina yakka xolatda 19 / 50 19. Katta ashula asosan qaerlarda ijro etiladi? A) Qoraqalpog’istonda. B) Samarqand va Buxoroda. C) Farg’ona vodiysi, qisman Toshkentda D) Qashqadaryo va Surxondaryo voxalarida. 20 / 50 20. Qanday tamoillar darsni unumli o’tishini ta’minlaydi? A) didaktika, romantika, ijodkorlik B) fantaziya, kino filmlar, texnikalar C) dadillik, xursandchilik, teatr D) Aloqa, adabiyot, tarix, tasviriy san’at, kino, teatr hayotiy dalillar 21 / 50 21. Didaktiv jarayon barcha sinflarda qaysi paytda keng qo’llanilib boriladi? A) dars yakunida qo’llaniladi B) savol va javoblar o’tkazilayotganda C) darsga tayyorgarlik ko’rish va uni sinfda olib borish davrida. D) o’quvchilar bilan darsga kirganda 22 / 50 22. Darsning yillik ish rejasini tuzayotganda,o’qituvchi uchun qanday imkoniyat beriladi A) imkoniyat berilmaydi B) xamma qo’iqlar kiritiladi C) Ayrim qo’shiqlar tushirilib qoldiriladi D) asarlarni tanlash imkoniyati 23 / 50 23. Dars o’tish jarayonida kuylash va tinglash malakalari qanday shakllanadi? A) Dars boshlanishida B) Barcha javoblar to’g’ri C) Dars yakunida D) Amaliy faoliyat jarayonida 24 / 50 24. Boshlang’ich sinflarda musiqani aniq tasavvur etish yoki idrok etish uchun nimalardan foydalanish kerakharakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) asarni ohangini eshitirish B) asar syujetiga xos kartinalar asarni ng badiiy mazmunini yoritish C) turli xil ko’rgazmalar berish D) asar haqida to’la tushintirish 25 / 50 25. Asar xarakteri boshidan oxirigacha o’zgarmasa qanday asar xisoblanadi? A) 4 qismli asar B) 1 qismli asar C) 3 qismli asar D) 2 qismli asar 26 / 50 26. 4-sinflarda ko’proq qanday janrdagi qo’shiqlar o’rgatiladi? A) terma, lapar, aytishuv,mumtoz B) an’anaviy terma qo’shiqlar C) mumtoz qo’shiqlar D) xalq og’zaki ijodidagi aytishuvlar 27 / 50 27. 4 -sinf o’quv dasturidagi mexnat bilan bog’liq bo’lgan qanday qo’shiqlarni bilasiz? A) “Xo’p mayda”, “Bibigul”, “Cho’li iroq” B) “Yor-yor”, “Shaftolim”, “Olmaxon” C) *a “Xo’p xayda”, “Urchuq”, “Qo’sh xaydash”, “Do’ppi tikdim” D) “Lolacha”, “Olmani qara”, “Bulbulcha” 28 / 50 28. 4G’4 o’lchovi to’g’risida nechanchi sinf musiqa darslarida ma’lumot beriladi? A) 2-sinf B) 4-sinf C) 1-sinf D) 3-sinf 29 / 50 29. 1-2 sinflarni musiqa darsida qiziqtirish uchun qanday metodlar qullash mumkin? A) qo’shiqlar kuylash B) qo’shiq eshitirish va kuylash C) ritmik harakatlar D) o’yin 30 / 50 30. 5-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak: A) Orkestr, ansambl va xor,xor turlari,ovoz turlari,simfonik orkestr,sahnaviy musiqa asarlari,opera san’ati,opera ijodkorlari xaqida bilishlari kerak B) Xalq musiqa ijodi,o’zbek xalq musiqasining ommaviy janrlari,o’zbek musiqasida bastakorlik uslubi hamda kompozitorlik ijodi haqida,rus, dunyo xalq musiqasi,va O’zbekistonda yashovchi xalqlarining musiqasi haqida umumiy tushunchaga ega bo’lish kerak C) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. D) xalq va kasbiy musiqa, bolalar kuy va qo’shiqlari, ommaviy xalq kuy qo’shiqlari, maqom, dostonlar, zamonaviy musiqa ijodi, xalq sozanda va xonandalari ijodini bilish 31 / 50 31. 4-sinf Musiqa madaniyati fanidan o’quvchilar qanday bilimlarga ega bo’lishlari kerak A) sozlar ijrochiligi, raqs ijrochiligi, yakka va jamoa bo’lib ijro etishni bilishlari kerak B) Asarning nomi, ijodkorlari va badiiy mazmuni haqida umumiy tasavvurga ega bo’lish;musiqaning ifoda tili-kuy, registr va dinamik tuslari haqida tushunchaga ega bo’lish,nota yozilishida etti asosiy bosqich xaqidaG’cholg’u asboblari,kuyning tuzilishi, uning ifoda vositalari haqidagi tushunchalarni bilish. C) Ansambl, orkestr va xor haqida,o’rganilgan qo’shiqlarning mazmuni va mualliflari haqida,musiqa savodiga doir kuy, usul, ritm, sur’at, o’lchov notalar shakli va pauzalar cho’zimi, nota yo’lidagi o’rni,oddiy musiqa shakllari volta, repriza haqida,tinglangan musiqa asarlarining mazmuni, janri (qo’shiq, marsh, raqs) va mualliflari haqida umumiy bilimlarga ega bo’lish. D) Xalq musiqa ijodi,o’zbek xalq musiqasining ommaviy janrlari,o’zbek musiqasida bastakorlik uslubi hamda kompozitorlik ijodi haqida,rus, dunyo xalq musiqasi,va O’zbekistonda yashovchi xalqlarining musiqasi haqida umumiy tushunchaga ega bo’lish kerak 32 / 50 32. “Qo’shig’imiz avjida” kimning musiqiy asari? A) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. B) R.Qodirov C) T.Azimov D) D.Zokirov 33 / 50 33. “Kompozitor”, “ijrochi”, “tinglovchi” kabi atamalar nechanchi sinf musiqa darslarida o’tiladi? A) 4-sinf B) 3-sinf C) 1-sinf D) 2-sinf 34 / 50 34. “Maysa”, “Islom Bobo”bolalar qo’shig’i yaratuvchisi kim? A) I.Akbarov B) Avaz Mansurov C) M.Ashrafiy D) Shermat Yormatov 35 / 50 35. «Ulug’bek burji» va «Nodira» milliy raqs uslubidagi baletlari kimga tegishli? A) Mustafo Bafoev B) I.Akbarov C) I.Akbarov D) Avaz Mansurov 36 / 50 36. «Hind dostoni» va «To’maris»,baleti yaratuvchisi kim? A) Avaz Mansurov B) I.Akbarov C) Ulug’bek Musaev D) M.Ashrafiy. 37 / 50 37. «Bog’chasaroy fontani»baletini kim yaratgan? A) Petr Ilich Chaykovskiy B) B.Asafev C) B.Asafev D) A. Xachaturyan 38 / 50 38. XX asrda yaratilgan «Gayane», «Spartak»baletlarini kim yaratgan? A) S.Prokofev B) A.I. Xachaturyan C) Petr Ilich Chaykovskiy D) S.Prokofev 39 / 50 39. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) S.Prokofev B) A. Xachaturyan C) A.Kozlovsikiy D) B.Asafev 40 / 50 40. «Romeo va Juletta»baletini kim yaratgan? A) S.Prokofev B) A.Kozlovsikiy C) A. Xachaturyan D) B.Asafev 41 / 50 41. «Oqqushlar ko’li», ya’ni «Lebedinnoe ozero» baleti kimga tegishli? A) A. Xachaturyan B) A.Kozlovsikiy C) Petr Ilich Chaykovskiy D) S.Prokofev 42 / 50 42. “IERARXIYA” texnikasi nimaga qaratilgan? A) ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. B) bsavol berish, eshita olishga qaratilgan C) savolni to’g’ri tuzishni o’rgatishga qaratilgan. D) *aoddiydan murakkabga, murakkabdan oddiyga o’tish usullarini qo’llash orqali ularni mantiqiy, tanqidiy, ijodiy fikrlashga o’rgatishga qaratilgan. 43 / 50 43. “BLITs –O’YIN” metodi nimaga qaratilgan? A) keng doirada turli g’oyalarni bera olishga qaratilgan B) harakatlar ketma-ketligini to’g’ri tashkil etishga, mantiqiy fikrlashga, o’rganayotgan predmeti asosida ko’p, xilma-xil fikrlardan, ma’lumotlardan kerakligini tanlab olishni o’rgatishga qaratilgan. C) kichik guruh holda tahlil etishga qaratilgan D) ta’rif bera olishiga qaratilgan. 44 / 50 44. Rumeniya musiqa ta’limi tizimida ko’proq kim tomonidan ishlab chiqilgan o’qitish uslublari qo’llanilmoqda? A) Z.Koday, K.Orf, E Jak Dalkroz,E Villem usullarini ijodiy o’rganish bilan uyg’unlashib ketgan musiqa uslubi qo’llanilmoqda B) D.B.Kabaleviskiy musiqa uslubi qo’llanilmoqda C) Emil Jak-Dalkroz musiqa uslubi qo’llanilmoqda D) Emil Jak-Dalkroz musiqa uslubi qo’llanilmoqdad) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? 45 / 50 45. “Stolbitsa” metodi qaysi mamlakat musiqa ta’limi tizimida keng tarqalgan ? A) Shvedtsariyada B) Balgariyada C) Germaniyada D) Yaponiyada 46 / 50 46. Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan?. A) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. B) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. C) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. D) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? 47 / 50 47. Vengriyada musiqiy ta’lim tizimi kim tomonidan yaratilgan tizimga asoslangan? A) Zoltan Koday 1920-yillardan bolalar musiqiy tarbiya tizimi ommaviylik tamoyiliga asoslangan. B) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan.D Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. C) Shvedtsariyada musiqa ta’limi tizimida kim tomonidan ishlab chiqilgan musiqa ta’limi tizim qo’llanilmoqda? D) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimiga asoslangan. 48 / 50 48. Angliya musiqa ta’limi tizimida ko’proq kim tomonidan ishlab chiqilgan o’qitish uslublari qo’llanilmoqda? A) Dj. Kerven (1816-1880) tomonidan ishlab chiqilgan relyativ tizimiga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. B) Zoltan Koday tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizimga asoslangan o’qitish usullari qo’llanilmoqda. C) Jak-Dalkroz musiqiy dinamika va emotsional harakatlari hamda obrazli mazmun, musiqa ostida plastik harakatlar jo’rligida musiqiy faoliyatga jalb qilish tizimi. D) Karl Orf tomonidan ishlab chiqilgan musiqiy tizim 49 / 50 49. Musiqa madaniyati fanidan 4-7-sinflarda xaftalik o’quv soatlari qancha? A) 3 B) 4 C) 1 D) 2 50 / 50 50. Musiqa tinglash faoliyati necha bosqichda amalga oshiriladi? A) 4ta B) 5ta C) 7ta D) 6ta 0% Testni qayta ishga tushiring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Informatika fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tasviriy san’at fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 3 Texnologiya fanidan diagnostika savollari
Istaklar ro'yxatiga qo'shildiIstaklar ro'yxatidan olib tashlandi 0 Tarix fanidan diagnostika savollari