Informatika attestatsiya №6

0%
0

OMAD YOR BO'LSIN!


Informatika fanidan attestatsiya savollari №6

6-sinf yangi darsligidan testlar qo'shildi!

Test muallifi: Durbek  Chinmirzayev

Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kriting! 

e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi.
Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling.

1 / 40

1. Soli 2 lik sanoq sistemasidagi sonlarni ikkinchi sondan boshlab ketma-ket bo'sh joy qoldirmay yoza boshladi. Soli yozgan raqamlar soni 59ta bo'lsa, Soli nechta son yozganini aniqlang.

2 / 40

2. Pythonda shartdan kelib chiqib, har bir shartga mos buyruqlar ketma-ketligini bajaradigan operator qaysi ?

3 / 40

3. http://www.mysite.ru/page.htm nima?

4 / 40

4. Nuqtalar o’rniga mos javobni tanlang. Ma’lumotlar ombori va elektron jadvallar bilan jamoa bo'lib ishlash imkonini beruvchi korxona yoki tashkilot miqyosidagi kompyuter tarmog'i...

5 / 40

5. Internet tarmog'idagi ma’lumotlar saqlanuvchi kompyuter qanday nomlanadi?

6 / 40

6. MS Excel A1=16, B1=8, C1=3, D1=4 qiymatlari uchun =(A1+B1)/C1-D1 natijasi aniqlang.

7 / 40

7. Photoshop nechanchi yilda yaratilgan?

8 / 40

8. Elektron hukumat tushunchasi nechanchi yilda paydo bo'lgan

9 / 40

9. Ali, Vali va Soli imtihonda 3 xil ball olishdi: 3 yoki 4 yoki 5. Quyidagi mulohazalarning faqat BITTASI ROSTLIGI ma’lum: “Ali 3 ball olgan”, “Vali 5 ball olgan”, “Soli 4 ball olmagan”. Agar Soli 3 ball olmagani ma’lum bo‘lsa, olgan ballarni aniqlang.

10 / 40

10. Axborot havfsizligi muammosiga rasmiy qabul qilingan qarashlar tizimi va uni zamonaviy tendensiyalarini hisobga olgan holda yechish yollari

11 / 40

11. MS Excel. Berilgan: G1=0, H1=5, I1=−1, J1=2, K1=3. L1 katakka =H1+$I1-$G$1+J$1 formula kiritilgan va shu katak M1, N1, O1, P1 kataklarga nusxalangan. =M1+P1 formulaning qiymatini aniqlang.

12 / 40

12. MS Excel. A1=-6; A2=-1; B1=6; B2=3 bo’lsin. Natijа -1 bo‘ladigan formulani aniqlang

13 / 40

13. MS Excel 2003 dasturida “=ОСТАТ(45; 7) + ОСТАТ(15; 3) + ОСТАТ(16; 3)” formulani qiymatini toping.

14 / 40

14. MS Excel. Quyidagi formula natijasini aniqlang: =ЦЕЛОЕ(-6,985) + МАКС( 15;30;3)

15 / 40

15. MS Excel Al = -5, B1=6, B2=4 bo’lsin. Quyidagi formula natijasi -24 bolishi uchun A2 katakka kiritish zarur bo’gan qiymatni aniqlang: =ЕСЛИ(ИЛИ(A1+B2>=A2*B1; A1*B1 >0); A1*B2-B1-A2; A1*B1+B2+A2)

16 / 40

16. Yuqoridagi blok-sxema qanday ma'noni bildiradi?

17 / 40

17. Sahnaning balandligi qancha?

18 / 40

18. Yuqoridagi blok qanday vazifani bajaradi?

19 / 40

19. Dastur ko‘rsatmalarining muayyan ketmaketligi qayta-qayta takrorlanadigan algoritmga nima deyiladi?

20 / 40

20. Bu algoritm muayyan shartlarga muvofiq bajariladigan harakatlar ketma ketligi

21 / 40

21. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

22 / 40

22. Multfilmlar texnologik jarayonga kо‘ra qanaqa bo'lishi mumkin?

23 / 40

23. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

24 / 40

24. Sprite nechta kostyumga ega bo'lishi mumkin?

25 / 40

25. Sikl takrorlanishi davomida bajarilishi lozim bo‘lgan operatorlar majmuasiga nima deyiladi?

26 / 40

26. Multfilmlar davomiyligiga kо‘ra qanday turlarga bo'linadi?

27 / 40

27. Loyiha bosqichida harakat qiluvchi va turli algoritmlarni (stsenariylarni) bajaradigan harakatlanuvchi grafik obyekt nima deb ataladi. Scratch tilining barcha buyruqlariga kirish huquqiga ega algoritmlar ijrochisi.

28 / 40

28. Hech qanday sahna ko'rinishi bo'lmagan loyihani yaratish mumkinmi?

29 / 40

29. Atrof-muhitni tushunish, anglash uchun yaratilgan maxsus muhit nima deyiladi?

30 / 40

30. Kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. Bunda dastur tuzuvchi kishiga dasturchi, kompyuter tushunadigan maxsus (sun’iy) tilga esa nima deyiladi?

31 / 40

31. Kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot.

32 / 40

32. Kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi nima deyiladi?

33 / 40

33. Bu algoritmga hech qanday shartsiz, faqat ketma-ket bajariladigan jarayon. Bunday algoritmlarga qo‘shish yoki ko‘paytirish natijalarini hisoblash, bir nechta o‘zgaruvchilar qiymatlarini almashtirish kabilarni misol keltirish mumkin

34 / 40

34. Yuqoridagi blok qanday vazifani bajaradi?

35 / 40

35. Qanday texnik usul tezlik (chastota)da о‘zaro almashinuvchi oddiy rasm yoki kadrlar ketma-ketligi yordamida harakatlanuvchi suratlar illyuziyasini yaratishda foydalaniladi. hisoblanadi

36 / 40

36. Obyektlarning bir-biriga ta’siri. U obyektlarning birgalikda harakat qilish darajasi va mohiyatini ochib beruvchi tushuncha hisoblanadi. Gap nima haqida ketayapti?

37 / 40

37. Yuqoridagi blok qanday vazifani bildiradi?

38 / 40

38. Ob'ekt uchun Scratch bloklaridan tuzilgan algoritm (yoki stsenariy) qanday nomlanadi?

39 / 40

39. Scratch-dagi buyruqlar bloklari rangli toifalarga bo'linadi. Bunday toifalar nechta?

40 / 40

40. Scrath dasturida yuqoridagi buyruq qanday vazifani bajaradi?

0%

Baholash mezoni

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”;

- 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”;

- 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”

- 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”;

- 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin”

InfoMaster
Author: InfoMaster

Foydali bo'lsa mamnunmiz

Sizning fikrlaringizni eshitishdan xursand bo'lamiz

Javob qoldiring

Iltimos, reklama blokeringizni o’chiring!

Info-Master.uz
Logo
Elementlarni Solishtiring
  • Jami (0)
Solishtiring
0