Pedagogik metodika №3 Yanvar 27, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №3 ga fikr bildirilmagan. Savol haqida xabar bering Bu savolda nima xato? Siz bo'sh hisobot yubora olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 0% 25 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №3 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O'quvchilar sinfda muhokama qilishda raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan tortishuv shaklini aniqlang A) kognitiv suhbat. B) tadqiqot suhbati. C) munozarali suhbat. D) kümülatif suhbat. 2 / 20 2. To'liq javoblarni rag'batlantiradigan savollar texnikaga tegishli A) kombinatsiya. B) rag'batlantirish. C) muvofiqlashtirish. D) qayta yo'naltirish. 3 / 20 3. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni "o'z-o'zini tarbiyalash" ni aniqlash mezonining namoyon bo'lishiga misol A) guruh faoliyatini tashkil etish. B) ular uzoq vaqt rejalashtirishadi, lekin eng tez amalga oshiradilar. C) ular o'qishni tartibga soladilar. D) muqobil qarorlar qabul qiling. 4 / 20 4. Ko'proq bilimdon odamlar bilan ijtimoiy munosabatlar natijasida bola o'zi uchun ichki manbaga ega bo'ladi собственного A) xotira. B) harakatlar. C) bilim. D) fikrlash. 5 / 20 5. Darsni o'rganishda Markaziy o'rinni jarayon egallaydi A) O’quvchilarni kuzatish. B) darsni rejalashtirish. C) hamkasblarning fikr-mulohazalari. D) ta'lim strategiyasini tanlash. 6 / 20 6. Potentsial istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. B) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. C) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. D) O'zgarish nima uchun kerak. 7 / 20 7. Подход к осмыслению, оценке, анализа Kuzatish, tajriba, mulohaza yuritish yoki mulohaza yuritish natijasida olingan ma'lumotlarni tushunish, baholash, tahlil qilish va sintez qilish yondashuvi A) muqobil ta'lim. B) inklyuziv ta'lim. C) standart fikrlash. D) tanqidiy fikrlash. 8 / 20 8. Trening uchun baholash olingan ma'lumotlarga e'tiborni qaratadi A) o'quvchilar ta'limning qaysi bosqichida. B) standartlarning bajarilishini qanday nazorat qilish kerak. C) o'qitish va o'qitish uslubini qanday boshqarish kerak. D) tegishli hujjatni kim olish huquqiga ega. 9 / 20 9. Bir guruh o'qituvchilar tomonidan o'quv dasturiga asoslangan ketma-ket darslarni rejalashtirish A) direktiv. B) o'rta muddatli. C) qisqa muddatli. D) uzoq muddatli. 10 / 20 10. O'qituvchini o'qitish va o'qitish jarayoni, amaliyoti, usullari to'g'risida bilimga ega bo'lgan bilim sohasi A) mavzu bilimlari. B) sotsiologik bilimlar. C) kommunikativ bilimlar. D) pedagogik bilimlar. 11 / 20 11. AKT texnologiyalari va amaliy misollar orqali "sinov va tasdiqlash" o'qitish jihatlari o'rtasidagi muvofiqlik A) обмен O’quvchilar ishini almashish. B) mumkin bo'lgan harakatlarni taqlid qilish. C) gipotezani sinash uchun ma'lumotlarni yig'ish. D) o'lchovlarni qanday bajarish kerakligini ko'rsating. 12 / 20 12. O’quvchilarning qobiliyatlarini aniqlash uchun mezon "fikrlash tezligi" bolalar degan ma'noni anglatadi A) muqobil qarorlar qabul qilishi mumkin. B) ular tezda rejalarni amalga oshirishga kelishadi. C) ular yoshligidan turli xil belgilarni qabul qilishlari mumkin. D) ular yanada murakkab o'yinlar va vazifalarga intilishadi. 13 / 20 13. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni" fikrlash tezligi " ni muvaffaqiyatli o'qitish mezonining namoyon bo'lishiga misol A) muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati. B) ma'lumotni eslab qolish va undan foydalanish qobiliyati. C) hozirgiva uzoq vaqt davomida vazifaga e'tibor qaratish. D) rejalarni puxta rejalashtirish va amalga oshirish tezligi. 14 / 20 14. Kuzatish, talqin qilish va xulosa qilishni o'z ichiga oladi A) baholash. B) fikrlash. C) tadqiqot. D) rejalashtirish. 15 / 20 15. O’quvchilarning tanqidiy fikrlash jarayonining yakuniy bosqichi A) оценивание dalillarning haqiqiyligi va ishonchliligini baholash. B) ma'lumotlarni sintez qilish. C) xulosalarning dolzarbligi va ahamiyatini asoslash. D) ma'lumot bilan tanishish. 16 / 20 16. Trening uchun baholashning maqsadiется A) ishlash reytingining ta'riflari. B) O’quvchilarni o'qitishga ko'maklashish. C) sifat monitoringi. D) belgilash. 17 / 20 17. Trening natijalari A) uch darajali tuzilish shaklida taqdim eting. B) O’quvchilarning ishlash natijalariga mos kelish. C) bilimlarni uzatish usullariga e'tibor qarating. D) o'qituvchining e'tiqodini o'zgartirishga e'tibor qarating. 18 / 20 18. Tadqiqotni amalga oshirish tsiklining oxirgi bosqichi A) biz majburiyatlarni olamiz. B) amaliyotni takomillashtirish. C) biz yangidan boshlaymiz. D) biz tajribani tushunamiz. 19 / 20 19. Tanqidiy fikrlash asoslari (dasturga muvofiq) A) maktabgacha yoshdagi bolalar. B) o'rta maktab o'quvchilari. C) universitet O’quvchilari. D) kichik maktab o'quvchilari. 20 / 20 20. O'quv jarayoni samaradorligini belgilovchi asosiy omillarga quyidagilar kiradi A) katta hajmdagi ma'lumotlar bilan ishlash. B) O’quvchilarning o'quv jarayonini tushunishi. C) o'yin shakllaridan foydalanish. D) tashqi motivatsiyaning ustunligi. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika