Pedagogik metodika №2 Yanvar 25, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №2 ga fikr bildirilmagan. 0% 41 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchilar tomonidan olingan ma'lumotlarni yodlash kontekstida keltirilgan eng kam samarali usul A) amaliyot. B) namoyish. C) bilimlarni uzatish. D) o'qish. 2 / 20 2. Istiqbolli g'oyalarga ega va innovatsion yondashuvlarga ega bo'lgan etakchi o'qituvchilar o'zlariga savol berishadi A) O’quvchilarga qanday uy vazifasi berish kerak. B) akademik ko'rsatkichlarni qanday kuzatish kerak. C) o'zgarish nima uchun kerak. D) O’quvchilarning ota-onalari bilan qanday ishlash kerak. 3 / 20 3. Formativ baholash A) belgilarni belgilash uchun mashg'ulotlarni umumlashtirishga imkon beradi. B) O’quvchilarni sertifikatlash va sertifikatlash uchun zarurdirобучающихся. C) ta'limni takomillashtirish imkoniyatlarini aniqlashga imkon beradi. D) belgilash va hisobot berish uchun zarur. 4 / 20 4. Muqobil qarorlar qabul qilish qobiliyati iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) konsentratsiya. B) xotira va bilim. C) fikrlashning moslashuvchanligi. D) fikrlash tezligi. 5 / 20 5. Tanqidiy fikrlash qobiliyatlari A) kuzatish, tahlil qilish, xulosa qilish, talqin qilish. B) idrok, aks ettirish, ko'paytirish, taqqoslash. C) tushunish, qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. D) rejalashtirish, o'qitish, o'qitish, baholash. 6 / 20 6. Ta'limni baholash quyidagilar uchun zarur A) belgilash. B) muvaffaqiyat sabablarini aniqlash. C) motivatsiyani oshirish. D) rivojlanish zonalarining ta'riflari. 7 / 20 7. Masalan, AKTni qo'llashda "sinov va tasdiqlash" o'qitish aspektidan foydalanish A) O’quvchilarni o'rganish va muhokama qilish uchun ish bilan bo'lishish. B) sxema yoki ketma-ketlikni ishlab chiqish. C) tekshirish, taxminlarni tasdiqlash uchun yig'ish. D) O’quvchilarga haqiqiy hayotiy voqealar modellarini taqdim etish. 8 / 20 8. Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilar bilan ishlashning "aralashuv strategiyasi" usulini amalga oshirishga misol A) O’quvchilarning qobiliyatlari va iste'dodlarini aniqlash. B) onlayn rejimda o'quv dasturini kengaytirishлайн. C) umumiy o'qish muddatini bir o'quv yiliga qisqartirish. D) imtihonlarni o'quv rejasida belgilangan muddatdan oldin topshirish. 9 / 20 9. Baholashning barcha turlariga xos bo'lgan bosqichni aniqlang ,uning davomida "O’quvchilar nimani bilishini va bilishini, qanday qiyinchiliklarga duch kelishini aniqlash kerak" A) xulosa. B) kuzatish. C) boshqaruv. D) talqin. 10 / 20 10. Suhbat-munozaralarning xususiyatlarini aniqlang A) fikrlar takrorlanadi va ishlab chiqiladi, lekin har doim ham diqqat bilan baholanmaydi. B) ishtirokchilar bir-birlariga savollar berishadi. C) suhbat bilim almashish uchun o'tkaziladi, ammo suhbat ishtirokchilari boshqalarning g'oyalariga toqat qiladilar. D) muloqot ko'pincha " Ha, shunday! - Yo'q, unday emas!». 11 / 20 11. Baholash va hisobot berish uchun baholash qo'llaniladi A) muqobil. B) diagnostika. C) jami. D) tanqidiy. 12 / 20 12. Mas'uliyat siyosati kuchli bo'lgan maktab tizimida etakchilik hisoblanadi. A) amaliyotni tashqi baholash vositasi. B) amaliyotni takomillashtirish vositasi. C) maktab direktorining vakolati. D) maktab muvaffaqiyatining mezoni. 13 / 20 13. O'rganish qobiliyati, diqqat, nutq qobiliyatlari, fikrlash, bahslashish va ijodkorlikni rivojlantirishdan iborat bo'lgan o'rganish yondashuvi A) kognitiv. B) gumanitar. C) psixologik. D) tabiiy. 14 / 20 14. Metasognition deganda odamlar qanday harakat qilishlari haqida o'ylash qobiliyati tushuniladi A) ular ma'lumot olishadi va qaerdan olishadi. B) ular tahlil qiladilar va qanday xulosalar chiqaradilar. C) ular nima deb o'ylashadi va bilishadi. D) muloqot qiling va nima uchun ular buni qilishadi. 15 / 20 15. Trening uchun baholash quyidagilarga qaratilgan A) ta'lim sifatini aniqlash uchun qanday o'lchovdan foydalanish kerak. B) O’quvchilarga sertifikatlar beriladimi? C) O’quvchilar qo'shimcha ta'lim olish imkoniyatiga ega bo'ladimi. D) keyinchalik rivojlanish uchun nima qilish kerak. 16 / 20 16. Amaliyotchilarning tadqiqotlari quyidagilarga qaratilgan A) pedagogika qonuniyatlarini aniqlash. B) universal diagnostika vositalarini ishlab chiqarish. C) muayyan amaliy muammoni hal qilish. D) tegishli fanlarning integratsiyasi. 17 / 20 17. Rejalarni puxta rejalashtirish va tezkor amalga oshirish iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitishda muvaffaqiyat mezonining namoyon bo'lishiga misoldir A) fikrlash tezligi B) konsentratsiya. C) xotira va bilim. D) fikrlashning moslashuvchanligi. 18 / 20 18. Yaponiyada Lesson Study natijalari A) faqat tadqiqot guruhi a'zolari foydalanishi mumkin. B) faqat guruhning professional kuratori o'rganishi mumkin. C) ular faqat darsni o'tkazgan o'qituvchi uchun muhimdir. D) barcha o'qituvchilar uchun muntazam ravishda nashr etiladi. 19 / 20 19. O'rganish darajasi va rivojlanish yo'nalishini aniqlash uchun foydalaniladigan ma'lumotlarni topish va talqin qilish jarayoni A) tanqidiy fikrlash. B) ta'limni baholash. C) trening uchun baholash. D) harakatdagi aks ettirish. 20 / 20 20. Bir qator ketma-ket darslar o'qituvchilarga imkoniyat yaratadi A) initzva hamkasblarning amaliyotidagi o'zgarishlar. B) O’quvchilarning xulq-atvori, munosabatidagi xususiyatlarni aniqlang. C) tegishli vaziyatlarni hal qilish. D) o'qitish va o'qitish amaliyotini takomillashtirish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika