Pedagogik metodika №1 Yanvar 24, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik metodika №1 ga fikr bildirilmagan. 0% 49 1234567891011121314151617181920 Pedagogik metodika №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik metodikani aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. O’quvchi natijani yaxshilash uchun nima qilish kerakligini tushunishi mumkin, agar A) axborot texnologiyalaridan foydalaning. B) baholash mezonlarini tushuntiring. C) faoliyatni tashkil etishga jalb qilish. D) sinf reytingi bilan tanishish. 2 / 20 2. Darslarda axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanishda o'qituvchilarning asosiy roli O’quvchilarni o'qitishdir. A) internetdan foydalanish xavfsiz. B) olimpiadalarni qidirib toping va ularda ishtirok eting. C) ijtimoiy tarmoqlardan foydalaning. D) mavzu bo'yicha ma'lumot toping. 3 / 20 3. Trening og'zaki vositalardan foydalanish natijasida yuzaga keladi. A) yuz ifodalari, imo-ishoralar, pantomimalar. B) aloqa sahnasidagi o'zgarishlar. C) vizualizatsiya, taqdimotlar. D) gapirish, muhokama qilish va bahslashish. 4 / 20 4. Barcha iqtidor va iste'dod tushunchalarining umumiy komponenti. A) ijtimoiy himoya. B) madaniy qadriyatlar. C) uzluksiz o'rganish. D) doimiy o'zini o'zi boshqarish. 5 / 20 5. Darsni o'rganishni amalga oshirishning dastlabki bosqichi. A) birgalikda rejalashtirish. B) natijalarni tahlil qilish. C) umuman sinfni o'qitish. D) ishni kuzatish. 6 / 20 6. O’quvchilarning o'zlari vaqt o'tishi bilan o'z bilimlari darajasini baholaydilar, so'ngra o'qituvchilar bilan birgalikda o'zlarini takomillashtirish yo'lidagi keyingi qadamlarni belgilaydilar. A) trening uchun baholash. B) mezonlarni baholash. C) ta'limni baholash. D) o'zaro baholash. 7 / 20 7. Tanqidiy fikrlashning asosiy darajasida yosh o'quvchilarda allaqachon rivojlanishi mumkin. Buning uchun eng maqbul yo'l O’quvchilarni rag'batlantirishdir A) guruhda o'quv ma'lumotlarini muhokama qilish. B) tayyor manbalardan olingan ma'lumotlardan foydalaning. C) taqdim etilgan algoritm bo'yicha o'quv muammosini halqiling. D) o'z tajribangizga asoslanib dalillarni toping. 8 / 20 8. Barcha O’quvchilarning ehtiyojlarini qondirishga yordam beradigan inklyuziv yondashuv g'oyasi doirada ko'rib chiqiladi. A) Ta'limni o'qitishda yangi yondashuvlar. B) Iqtidorli va iqtidorli O’quvchilarni o'qitish. C) O'rganish uchun baholash va o'rganishni baholash. D) Tanqidiy fikrlashni o'rgatish. 9 / 20 9. Asosiy masalalar bo'yicha fikr yuritish va amaliy tajriba haqida fikr yuritish qobiliyati. A) tanqidiy fikrlash. B) hamkorlikdagi trening. C) normativ baholash. D) kümülatif suhbat. 10 / 20 10. O’quvchilar raqobatlashadigan va boshqa odamning nuqtai nazarini qabul qilishni istamaydigan suhbat. A) tadqiqot. B) bahsli. C) inklyuziv. D) ko'rsatma. 11 / 20 11. O'z kognetiv jarayonlari va strategiyalarini ko'rib chiqish. O'z-o'zini aks ettirish uchun noyob qobiliyat. A) ijodkorlik. B) analogiya bo'yicha mulohazayuritish. C) yolg'on ishontirish vazifasi. D) metasognitsiya. 12 / 20 12. Ishlaydigan xotiraning asosiy xususiyati. A) harakatlarni qanday bajarish haqida ma'lumot. B) tasvirlar, omillar va hodisalarni suratga olish. C) ma'lumotni qisqa muddatli saqlash. D) bilinçaltında voqealarni aks ettiring. 13 / 20 13. Baholash maqsadlari, ular orqalio'qituvchilaro'quvchilarning xatti-harakatlari va rivojlanishini aniqlashga harakat qilishadi. A) standartlarni nazorat qilish va bajarish. B) fikr-mulohaza. C) motivatsiya. D) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. 14 / 20 14. Darsdagi eng kam samarali faoliyat. A) bilimlarni uzatish. B) namoyish. C) ma'ruza. D) muhokama. 15 / 20 15. Asosiy masalalar bo'yicha mulohaza yuritish va o'zingizning amaliy tajribangiz haqida fikr yuritish qobiliyati fikrlash uchun xosdir. A) mantiqiy. B) tanqidiy. C) mantiqsiz. D) assotsiativ 16 / 20 16. Formativ baholash orqali o'rganishni yaxshilashga bog'liq bo'lgan asosiy omillar ro'yxatidagi ortiqcha narsalarni chiqarib tashlangформативное. A) belgilangan standartlarni bajarish va nazoratqilish. B) natijalarning ta'siri baholash o'quvchilarningo'zini o'zi qadrlashiga. C) baholash natijalarini hisobga olgan holda o'qitishni o'zgartirish. D) O’quvchilarning o'z ta'limlarida faol ishtiroki. 17 / 20 17. "Yodlash" dialogining mazmunini aniqlang A) muammolarni hal qilish bo'yicha ma'lumotlarni tarqatish uchun fikr almashish. B) tuzilgan kümülatif so'rov orqali o'zaro tushunishga erishish. C) doimiy takrorlash orqali faktlar, g'oyalar va kundalik harakatlarni yodlash. D) sinov uchun mo'ljallangan savollar orqali bilim va tushunishni to'plash. 18 / 20 18. O’quvchilar tarixiy faktlarni jarayonda takrorlash orqali yodlaydilar A) ko'rsatmalar, taqdimotlar. B) qiroat. C) yodlash.. D) muloqot. 19 / 20 19. PISA xalqaro tadqiqotidan olingan ma'lumotlarni tahlil PISAqilish baholash maqsadiga mos keladi. A) fikr-mulohaza. B) o'rganishdagi qiyinchiliklarni aniqlash. C) motivatsiyani oshirish. D) standartlarni nazorat qilish va bajarish. 20 / 20 20. Baholashning barcha turlarining umumiy xususiyatlari quyidagilardan iborat. A) rejalashtirish, muhokama qilish, tavsiyalar. B) kuzatish, interpretaCiya, xulosa. C) qo'llash, tahlil qilish, sintez qilish. D) so'rov, sinov, modellashtirish. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik metodika