Pedagogik mahorat №2 Yanvar 16, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №2 ga fikr bildirilmagan. 0% 191 1234567891011121314151617181920 Pedagogik mahorat №2 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 20 1. Pedagogik tizim komponentlari. A) Ta’lim mazmuni, shakllari, metodlari B) O’quvchi, maqsad, mazmun, didaktik jarayon, tashkiliy shakllar, pedagog, ma’ruza va dastur. C) O’qitish metodlari va o’qitishning texnik vositalari D) Nazariya va amaliyot. 2 / 20 2. Pedagogik texnologiya usulining umumiy tuzilmasi nimalardan iborat? A) Predmet bo’yicha maqsad hamda vazifalar tizimini ishlab chiqish, ta’lim maqsadlarini nazorat (test) topshiriqlariga aylantirish B) O’zaro ta’sirlar, pedagogikada monitoring C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish koidalari 3 / 20 3. An’anaviy yondashuvning asosiy xususiyati nimada? A) Ijodiy yondashuv B) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) C) Gapirib berish, tushuntirish, talaba esa bu axborotni xotirada saqlaydi D) O’zaro ta’sirlar 4 / 20 4. Ta’lim jarayoni nimalardan iborat? A) Maqsad, nazorat, baholash, natija, ta’lim metodlari B) Xatoni tuzatish, baholash C) Maqsad, xatoni tuzatish D) Harakatlarni tekshirish 5 / 20 5. O’quv jarayoni nimalardan iborat? A) Matnli belgi, ovozli belgi. B) Harakatlarni, shakllar va chizuvlar. C) Ishchi fazo, yordamchi vositalar paneli. D) Ta’limning maqsadi va mazmuni, baholash, o’qish-o’qitish. 6 / 20 6. Tanqidiy – ijodiy yondashuv mohiyatini ko’rsating? A) Mustaqil o’zlashtirish, xarakatning yangi usullarini topish, shaxsan tashabbus ko’rsatishni ko’zda tutadi B) Harakatning yangi usullarini topish, gaplarni yozib, saqlab olish C) Harakatlar, ovozlar va gaplarni yozib, saqlab olish D) Shakllar va chizuvlar, matnli belgi, ovozli belgi 7 / 20 7. Takrorlanadigan ta’lim siklining asosiy qismlari nimalardan iborat? A) Pedagogikada monitoring, ukuv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi B) Umumiy maqsadni oydinlashtirib, o’quv maqsadlariga aylantirish tag’lim natijasini baholash C) Baho shkalasi o’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalari D) Pedagogikada monitoring, o’quv jarayonini uzluksiz, uzok vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarish tushuniladi 8 / 20 8. Pedagogik texnologiyaning asosiy vazifalari nimalardan iborat? A) O’quv jarayonini mazmunli rivojlantirish B) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish C) O’quv jarayonini mazmunli amalga oshirish va rivojlantirish D) O’quv jarayonini vaqt doirasida olib borish 9 / 20 9. Pedagogik texnologiyada axborot texnologiyalarni o’rni qanday? A) O’zaro ta’sirlarda B) Pedagogikada monitoringda C) Ijodiy yondashuvda D) Boshqarish imkoniyati tug’iladi va u o’qituvchining yaqin ko’makdoshiga aylanadi hamda uning funktsiyalarini qisman o’z zimmasiga oladi 10 / 20 10. «Tizim» so’zining ma’nosi ko’rsatilgan qatorni belgilang? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish B) Qismlardan tuzilgan, birikkan yaxlit narsa yoki hodisa C) Ijodiy yondashuv D) Gaplarni yozib, saqlab olish 11 / 20 11. Pedagog modeli nimalardan iborat? A) Ta’lim oluvchilarning bilimlarini holisona baholay olish, talabchanlik va adolatlilik B) O’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish C) Ta’lim berish mahorati, ta’lim oluvchilarning bilimlarini xolisona baholay olish, ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, o’z bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish D) Ilmiy-tadqiqot ishlarini olib borish, u bilim va mahoratini doimiy ravishda oshirib borish 12 / 20 12. O’qituvchining innovatsion faoliyati qaysi masalalarni yechishga qaratilgan? A) Kasbiy faoliyatni baholashga qaratilgan. B) Shaxsiy ijodiy-motivatsion yo’nalganligini aniqlashga qaratilgan. C) Innovatsion faoliyatga bo’lgan zaruriyatni anglashga qaratilgan. D) Voqelikni o’zgartirishga, uning muammolari va usullarini yechishni aniqlashga qaratilgan. 13 / 20 13. Innovasiya so’zining lug’aviy ma’nosi ayting? A) Arabcha nova – yangilik kiritish. B) Yunoncha innovation – zamonaviy yangilik. C) Lotincha innotion – yangilik yaratish. D) Inglizcha innovation - yangilik kiritish, yangilikdir. 14 / 20 14. Reproduktiv darajasi uchun pedagogik texnologiya usulida ta’lim - qanaqa jarayon sifatida tashkil etiladi? A) Ijodiy yondashuv jarayoni B) Mustaqil o’zlashtirish jarayoni C) Takror ishlab chiqiladigan konveyerli jarayon D) Harakatning yangi usullarini topish jarayoni 15 / 20 15. Pedagogik texnologiyani bugungi kundagi ahamiyati qanday? A) O’quv jarayonini uzluksizligida B) Ta’limning baholash shkalasida C) Sohadagi nazariy va amaliy izlanishlarni birlashtirish doirasidagi faoliyatni aks ettiradi D) Pedagogikada monitoringda 16 / 20 16. Pedagogik tizim nimalardan iborat? A) Pedagogik jarayonning obg’ektlari va sub’ektlari, shakl - usullari, ular o’rtasidagi munosabatlar, o’zaro ta’sirlar hamda ularni boshqarishdan B) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirish C) Tankidiy-ijodiy yondashuv, o’zaro ta’sirlar D) Gaplarni yozib, saqlab olish, ijodiy yondashuv, bilim berishdan 17 / 20 17. Qaysi tushuncha ehtiyoj, intilish, qiziqish kabi mahnolarni anglatadi? A) Mazmun B) Baholash C) Motiv D) Maqsad 18 / 20 18. Qayta ishlab chiqmoq, yozib qo’ymoq, mahlumot bermoq deb aytmoq, yozmoq, tasvirlamoq, ajratmoq, tanimoq, gapirib bermoq, takrorlamoq qaysi tushunchaga kiradi? A) Baholash B) Analiz C) Sintez D) Bilish 19 / 20 19. Pedagogik texnologiyaning asosiy maqsadi nimalardan iborat? A) O’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan B) Takomillashtirish yoki o’quvchilarning bilish faoliyatini rivojlantirishdan C) O’quvchiga qo’yib borilgan baholarni predmet bo’yicha umumiy bahoga birlashtirish qoidalaridan D) O’quv jarayonini uzluksiz, uzoq vaqt muttassil kuzatish va uni boshqarishdan 20 / 20 20. Empatiya deganda nimani tushunasiz? A) Xotira obrazlarini solishtirish B) Boshqa odamlarning psixik holatlarini tushunish va ularga hamdardlik qilish C) Kishining ta’lim beraolish qobiliyatidir. D) O’qituvchining o’z ishini rejalashtiraolishidir. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik mahoratni aniqlash