Pedagogik mahorat №1 Yanvar 15, 2024 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Pedagogik mahorat №1 ga fikr bildirilmagan. 0% 174 123456789101112131415 Pedagogik mahorat №1 Attsetatsiya 2024 Pedagogik mahoratni aniqlash bo'yicha test savollari 1 / 15 1. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Ko’rsatmali vaziyat B) Baholash uchun vaziyat C) Muammoli vaziyat D) Tasvirlovchi vaziyat 2 / 15 2. Muomalada verbal ta’sir? A) So’z orqali ta’sir etish. B) Nutqsiz ta’sir etish. C) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. D) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. 3 / 15 3. Pedagogik muloqot uslublari to’g’ri keltirilgan qatorni toping A) Liberal, demokratik, trening. B) Avtoritar ,demokratik. C) Demokratik, intelektual. D) Avtoritar, liberal, demokratik. 4 / 15 4. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. B) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. C) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. D) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. 5 / 15 5. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 8 B) 6 C) 7 D) 5 6 / 15 6. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. B) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. C) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi D) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; 7 / 15 7. Mahorat bu – A) Pedagogik mehnat samarasi. B) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. C) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. D) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. 8 / 15 8. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Tushuncha, tikish, chiziq. B) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. C) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. D) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. 9 / 15 9. O`qituvchi nutq qobilyati – A) Verbal qobiliyati B) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati C) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati D) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. 10 / 15 10. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda B) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda C) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda D) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda 11 / 15 11. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. B) «Inter» - metod, «act» - harakat. C) Inter- nofaol, faol-harakat D) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. 12 / 15 12. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. B) So’z mimika aks sado axborot. C) Og’zaki va yozma nutq. D) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi 13 / 15 13. Hamkorlikdagi o’qishni tashkil etish usullariga qaysi biri kirmaydi? A) «Aqliy hujum» B) «O’ylang-juftlikda ishlang-fikr almashing» C) «Arra» D) «Birgalikda o’qiymiz» 14 / 15 14. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 2-bosqich B) 3-bosqich C) 5-bosqich D) 4-bosqich 15 / 15 15. Muloqot bu – A) Hamkorlikdagi faoliyat samarasini belgilovchi munosabat jarayoni B) Shaxslararo munasobatlar tizimi. C) Odamning birgalikdagi faoliyatlari extiyojlaridan kelib chiqadigan turli faolliklari mobaynida bir-birlari bilan o’zaro munosabatga kirishish jarayoni D) Muloqot o’zaro axbort ayri boshlash jarayoni 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Pedagogik mahoratni aniqlash