6-sinf Informatika №6 Noyabr 2, 2022Noyabr 2, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №6 ga fikr bildirilmagan. 1 123456789101112131415161718192021222324 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Dastur bajarilishi jarayonida o‘z qiymatini o‘zgartirmaydigan kattaliklar … deyiladi. Nuqtala o’rniga to’g’ri javobni qo’ying. A) Konstantalar B) ingl. Variable (o’zgaruvchilar) 2 / 24 2. Tarmoqlanuvchi if..then va if..then..else bloklaridan foydalanib, A=6 va В=8 sonlariga teng bo’lsa qanday natija chiqadi? A) A soni B soniga teng B) A soni B sonidan kichik C) A soni B sonidan katta 3 / 24 3. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. B) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. C) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. D) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna tasvirning o‘zini yoki tasvirning biror sohasini tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna yordamida chizilgan shakllarni bo‘yash mumkin. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 5 / 24 5. Yosh qiziqishlariga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; C) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; D) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. 6 / 24 6. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Hisoblash C) Yordamchi algoritmga murojaat qilish D) Natijani chop etish 7 / 24 7. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Shartni tekshirish C) Hisoblash D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 8 / 24 8. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Hisoblash C) Natijani chop etish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 9 / 24 9. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Natijani chop etish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 10 / 24 10. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 11 / 24 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Muqobil blok C) Funksional blok D) Kiritish/chiqarish bloki 12 / 24 12. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Funksional blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 13 / 24 13. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 14 / 24 14. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) ruhlantirish, jonlantirish B) yangi eggektlar, kuzatish C) kuzatish, jonlantirish D) Barcha javoblar to’g’ri 15 / 24 15. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Muqobil blok C) Qism dastur bloki D) Sikl bloki 16 / 24 16. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Muqobil blok C) Sikl bloki D) Xabarlarni chop etish bloki 17 / 24 17. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Hisoblash C) Shartni tekshirish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 18 / 24 18. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Muqobil blok D) Funksional blok 19 / 24 19. Interfaollik-? A) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) obyektlarning bir-biriga ta’siri. 20 / 24 20. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Muqobil blok D) Sikl bloki 21 / 24 21. Dasturlash – A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 22 / 24 22. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 23 / 24 23. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Kiritish/chiqarish bloki D) Funksional blok 24 / 24 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Shartni tekshirish B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Hisoblash 0% tomonidan Wordpress Quiz plugin 6-sinf Informatika