Uy » Mavzulatshitilgan testlar » Informatika mavzulashtirilgan » 6-sinf Informatika » 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika 6-sinf Informatika №6 InfoMaster Noyabr 2, 2022 17 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 123456789101112131415161718192021222324 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. B) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. C) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. D) O‘zgaruvchini yaratish. 2 / 24 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; B) ikkalasi teng; C) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali D) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; 3 / 24 3. “Sensing” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Taymer ko‘rsatkichini 0 ga qaytaradi. Taymerni qayta ishga tushiradi. B) 2000-yildan joriy sanagacha bo‘lgan kunlar sonini qaytaradi. C) Joriy yil, oy, sana, hafta kuni, soat, minut va sekundni qaytaradi. D) Sahna fonini bir fondan boshqa fonga o‘zgartiradi. 4 / 24 4. Scratch dasturi rastrli va vektorli rejimda farq mavjudmi? A) Ha B) Yo’q 5 / 24 5. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; 6 / 24 6. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Sikl bloki C) Xabarlarni chop etish bloki D) Qism dastur bloki 7 / 24 7. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Funksional blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 8 / 24 8. Interfaollik-? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) obyektlarning bir-biriga ta’siri. 9 / 24 9. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Hisoblash D) Natijani chop etish 10 / 24 10. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Shartni tekshirish C) Hisoblash D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 11 / 24 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Sikl bloki D) Muqobil blok 12 / 24 12. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 13 / 24 13. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Muqobil blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Funksional blok 14 / 24 14. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 15 / 24 15. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Funksional blok D) Muqobil blok 16 / 24 16. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Hisoblash C) Natijani chop etish D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 17 / 24 17. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Xabarlarni chop etish bloki C) Muqobil blok D) Sikl bloki 18 / 24 18. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Funksional blok C) Algoritmni boshlash/tugatish bloki D) Muqobil blok 19 / 24 19. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Shartni tekshirish C) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish D) Hisoblash 20 / 24 20. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) Barcha javoblar to’g’ri B) ruhlantirish, jonlantirish C) kuzatish, jonlantirish D) yangi eggektlar, kuzatish 21 / 24 21. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Shartni tekshirish C) Hisoblash D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 22 / 24 22. Dasturlash – A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 23 / 24 23. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Yordamchi algoritmga murojaat qilish B) Natijani chop etish C) Hisoblash D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 24 / 24 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Hisoblash D) Shartni tekshirish 0% Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz