6-sinf Informatika №6 Noyabr 2, 2022Noyabr 2, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №6 ga fikr bildirilmagan. 1 123456789101112131415161718192021222324 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchini yaratish. C) O‘zgaruvchi qiymatini o‘zgartirish. Musbat yoki manfiy sonlardan foydalangan holda o‘zgaruvchilar qiymatini oshirish yoki kamaytirish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 2 / 24 2. Sсratchda quyidagi blokning vazifasini toping. A) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan kichik; B) ikkalasi teng; C) chapdagi qiymat o‘ngdagi qiymatdan katta; D) mantiqiy ko‘paytirish (konyunksiya) amali 3 / 24 3. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Matndan ko‘rsatilgan son o‘rni (pozitsiyasi)da joylashgan harfni qaytaradi. B) Qo‘shish, ayirish, ko‘paytirish va bo‘lish amallarini bajaruvchi bloklar. C) Ko‘rsatilgan oraliqdan tasodifiy sonni olish. D) Ikkita iborani bitta jumlaga birlashtiradi. 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. B) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. C) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. D) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. 5 / 24 5. Texnologik jarayonlarga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; B) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. C) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; D) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; 6 / 24 6. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Hisoblash C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Shartni tekshirish 7 / 24 7. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Funksional blok C) Muqobil blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 8 / 24 8. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Natijani chop etish D) Hisoblash 9 / 24 9. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. 10 / 24 10. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Xabarlarni chop etish bloki C) Qism dastur bloki D) Sikl bloki 11 / 24 11. Kompyuter o‘yini –bu? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. C) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 12 / 24 12. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Hisoblash D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 13 / 24 13. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Algoritmning boshlanishi va tugashi B) Hisoblash C) Shartni tekshirish D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 14 / 24 14. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Muqobil blok C) Kiritish/chiqarish bloki D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 15 / 24 15. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Qism dastur bloki C) Muqobil blok D) Xabarlarni chop etish bloki 16 / 24 16. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Funksional blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 17 / 24 17. Interfaollik-? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) obyektlarning bir-biriga ta’siri. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. 18 / 24 18. Quyidagi blokning nomi toping. A) Algoritmni boshlash/tugatish bloki B) Muqobil blok C) Funksional blok D) Kiritish/chiqarish bloki 19 / 24 19. Dasturlash – A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. C) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 20 / 24 20. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Natijani chop etish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Hisoblash D) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish 21 / 24 21. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Shartni tekshirish D) Hisoblash 22 / 24 22. Quyidagi blokning nomi toping. A) Qism dastur bloki B) Muqobil blok C) Sikl bloki D) Xabarlarni chop etish bloki 23 / 24 23. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) ruhlantirish, jonlantirish B) Barcha javoblar to’g’ri C) kuzatish, jonlantirish D) yangi eggektlar, kuzatish 24 / 24 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 0% tomonidan Wordpress Quiz plugin 6-sinf Informatika