6-sinf Informatika №6 Noyabr 2, 2022Noyabr 2, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan 6-sinf Informatika №6 ga 1 fikr bildirilgan 0 123456789101112131415161718192021222324 Tomonidan yaratilgan InfoMaster 6-sinf Informatika №6 6-sinf Informatika va axborot texnologiyalari fanidan mavzulashtirilgan testlar 8-dars. KOMPYUTER O‘YINLARINI YARATISH 1 / 24 1. Quyidagi rasmda “Variables” bo‘limidagi qaysi buyruq keltirilgan. A) O‘zgaruvchi qiymatini belgilash. B) O‘zgaruvchilar qiymatni ko‘rsatish yoki yashirish. C) O‘zgaruvchini yaratish. D) O‘zgaruvchi qiymatini qaytarish. 2 / 24 2. Quyidagi blok sxema qanday algoritimga misol bo’ladi? A) Chiziqli B) Blok sxemada xatolik bor C) Takrorlanuvchi D) Tarmoqlanuvchi 3 / 24 3. “Operators” bo‘limidagi blokning vazifasini toping. A) Berilgan songa eng yaqin butun sonni qaytaradi, ya’ni yaxlitlaydi. B) Harf (belgi)ning berilgan matnda joylashgan o‘rni (pozitsiyasi)ni qaytaradi. C) Berilgan matn uzunligi (harflar soni)ni qaytaradi. D) Birinchi sonni ikkinchi songa bo‘lgandagi qoldiqni qaytaradi. 4 / 24 4. Scratch dasturi quyidagi uskuna vazifasini toping. A) Uskuna yordamida matn kiritish mumkin. B) Uskuna xolstda joylashgan bir yoki bir nechta obyekt (tasvir)ni tanlash uchun ishlatiladi. C) Uskuna tasvirni o‘chirish uchun ishlatiladi. D) Uskuna xolstda yaratilgan obyektlarga tayanch nuqtalarini qo‘shish, ular orqali obyektlarni transformatsiya qilish (bir shakldan boshqa shaklga o‘tkazish) uchun ishlatiladi. 5 / 24 5. Davomiyligiga kо‘ra multfilmlarni qanday turlarga ajratish mumkin? A) bolalar uchun, kattalar uchun, о‘smirlar uchun bo‘lishi mumkin. B) qumli, plastilinli, qо‘g‘irchoqli, chizilgan, kompyuterda yaratilgan; C) qisqametrajli, tо‘liq metrajli; D) rivojlantiruvchi, ta’limiy, tarbiyaviy, kо‘ngilochar; 6 / 24 6. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish B) Algoritmning boshlanishi va tugashi C) Shartni tekshirish D) Hisoblash 7 / 24 7. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 8 / 24 8. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Algoritmni boshlash/tugatish bloki C) Muqobil blok D) Funksional blok 9 / 24 9. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Muqobil blok C) Sikl bloki D) Qism dastur bloki 10 / 24 10. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Hisoblash C) Natijani chop etish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 11 / 24 11. Quyidagi blokning nomi toping. A) Muqobil blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Funksional blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 12 / 24 12. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish C) Natijani chop etish D) Yordamchi algoritmga murojaat qilish 13 / 24 13. Quyidagi blokning nomi toping. A) Kiritish/chiqarish bloki B) Funksional blok C) Muqobil blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 14 / 24 14. Quyidagi blokning nomi toping. A) Funksional blok B) Kiritish/chiqarish bloki C) Muqobil blok D) Algoritmni boshlash/tugatish bloki 15 / 24 15. Interfaollik-? A) tizimning birgalikda harakat qiluvchi barcha elementlari. B) obyektlarning bir-biriga ta’siri. C) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. D) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot 16 / 24 16. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Shartni tekshirish C) Algoritmning boshlanishi va tugashi D) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish 17 / 24 17. Dastur (kompyuter dasturi)-bu? A) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot B) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. C) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 18 / 24 18. Kompyuter o‘yini –bu? A) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. B) kompyuter tushuna oladigan tilda yozilgan, maʼlum bir vazifalarni bajarish uchun kompyuter tomonidan amalga oshiriladigan buyruq va ko‘rsatmalarning tartibli ketma-ketligi tushuniladi. C) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot D) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. 19 / 24 19. Quyidagi blokning nomi toping. A) Sikl bloki B) Muqobil blok C) Qism dastur bloki D) Xabarlarni chop etish bloki 20 / 24 20. Animatsiya fransuzchasiga qanday ma’nolarni anglatadi. A) kuzatish, jonlantirish B) ruhlantirish, jonlantirish C) yangi eggektlar, kuzatish D) Barcha javoblar to’g’ri 21 / 24 21. Quyidagi blokning nomi toping. A) Xabarlarni chop etish bloki B) Sikl bloki C) Qism dastur bloki D) Muqobil blok 22 / 24 22. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Hisoblash B) Ma’lumotlarni kiritish va chiqarish C) Shartni tekshirish D) Algoritmning boshlanishi va tugashi 23 / 24 23. Dasturlash – A) kompyuter uchun dastur tuzish jarayoni. B) bekor vaqtni o’tkazish uchun mashg’ulot C) kompyuterda o’yin o’ynash jarayoni D) kompyuterda o‘ynash uchun yaratilgan dasturiy ta’minot. 24 / 24 24. Quyidagi blokning vazifasini toping. A) Takrorlanish jarayoni (sikl)ni tashkil qilish B) Yordamchi algoritmga murojaat qilish C) Natijani chop etish D) Hisoblash 0% tomonidan Wordpress Quiz plugin 6-sinf Informatika
Hi thrre everyone, it’s mmy irst go to seee at tjis website, annd ost is reslly frjitful in favor off me, keep uup posting sucxh content.
Hi thrre everyone, it’s mmy irst go to seee at tjis website, annd ost is reslly frjitful in favor off me, keep uup
posting sucxh content.