Uy » Attestatsiya testlar » Boshlang'ich sinf » Boshlang’ich sinf ATTESTATSIYA №6 Boshlang'ich sinf Boshlang’ich sinf ATTESTATSIYA №6 InfoMaster Dekabr 29, 2021 52 Ko'rishlar 6 izohlar SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 0 0 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 Boshlang'ich sinf attestatsiya №6 1 / 40 Bozordan biror narsa ol: ham o'zing ye, ham tovug'ing yesin, ham moling yesin. Topishmoqning javobini toping? A) TJY B) Tarvuz C) Qovoq D) Qovun 2 / 40 Hunarli er xor bo'lmas Do'st- dushmanga zor bo'lmas. Ushbu maqol qaysi matnga tegishli? A) Hunarsiz kishi o'limga yaqin B) Donishmand ustoz C) Ko'k arg'umchoq D) TJY 3 / 40 Xoliqova, Sh. Ergasheva qaysi darslik muallifi? A) 4sinf matematika muallifi B) 4sinf tabiat muallifi C) 4sinf ona tili muallifi D) 4sinf odobnoma muallifi 4 / 40 Astagina shivirlar: -Chiroq qolibdi o'chib... Ushbu she'riy parchadagi gap kimga tegishli? A) Omon B) Tolib C) Sardor D) Shoira 5 / 40 4-sinf o'qish darsligi nechta bob? A) 13 B) 12 C) 14 D) 11 6 / 40 " Yolg'onchining izza bo'lishi " hikoyasida qaysi ulug' alloma qatnashgan? A) Ibn Sino B) Mirzo Ulug'bek C) A. Temur D) Alisher Navoiy 7 / 40 Ushbu so'zlardan nechtasida nuqtalar o'rniga h undoshi qo'yiladi ? asla..a, alo...ida, vo...a, ta...ir, ba...t, ba...s, va...ima, gav...ar, giyo..., gul..an A) 6 B) 9 C) 7 D) 8 8 / 40 Tekislikdagi 5 ta chiziq kesishish nuqtalari eng ko'pi bilan nechta bo'lishi mumkin? A) 10 B) 5 C) Kesishmaydi D) 1 9 / 40 Qadimiy shaharlarda hozirgacha saqlanib qolgan ko'xna bino va inshoatlar qurulishida foydalanilgan murakkab geometrik shakllar, gumbazlar, qubbalar, charxpalaklar muxandislik qadimdan tarraqqiy etganligini bildiradi. Nechta imlo xatosi bor? A) 3 B) 6 C) 4 D) 5 10 / 40 O'simlik turlarini belgilang A) Suv o'ti, piyoz, daraxt B) O't , buta , daraxt C) Gul, buta, daraxt D) Maysa, buta, o't 11 / 40 1km 1cm dan necha marta katta. A) 100 000 B) 10 C) 10 000 D) 100 12 / 40 Ushbu parcha qaysi hikoyadan olingan? Kunlardan bir kun Xorazm yurtining podshoxi mamlakatdaeng chiroyli sõz aytish bahsini õtkazmoqchi bõlibdi. A) Ilmli ming yashar B) Yaxshilik ketidan yaxshilik keladi C) Qizcha va qarğalar D) TJY 13 / 40 Uchburchakning perimetri 28 cm, to'g'ri to'rtburchakning perimetri esa 4 marta ko'p. Uchburchakning perimetri to'g'ri to'rtburchakning perimetridan necha satimetr kam? A) 4 B) 84 C) 24 D) 21 14 / 40 Qaysi gapda kelishik qo'shimchasini qo'llash bilan bog'liq xatolik mavjud emas A) Uni millat, Vatan va istiqlol sharafiga bitgan she'rlari o'zining samimiyligi , soddaligi , badiiy m B) Ijodkor o'tkinchi gapllarga berilmay, hayotda yuz berayotgan voqealarni tub zaminiga nazar tashlashi C) M. Yusufning bu she'ri asosida yaratilgan qo'shiqni eshitmagan, uni xonandaga jo'r bo'lib kuylamag D) Shoirning ona yurtga nisbatan mehri xuddi onaning mehridek iliq, u misralar bag'riga tariximizni eng 15 / 40 O'simlik turlarini belgilang A) Maysa, buta, o't B) O't , buta , daraxt C) Suv o'ti, piyoz, daraxt D) Gul, buta, daraxt 16 / 40 "Opasingil daryolar" ertagidagi kenja daryo nomini ayting. A) Zarafshon B) TJY C) Amudaryo D) Sirdaryo 17 / 40 Pianinoda oq va qora klavishlar soni nechta? A) 88ta oq, 52 ta qora B) 88ta oq, 36 ta qora C) 36 ta oq, 53 ta qora D) 52 ta oq, 36 ta qora 18 / 40 Hakimbek olti yoshida kimga shogirdlikka berildi? A) Qosim merganga B) Ibn Sinoga C) Shokir otaga D) TJY 19 / 40 " Sayilda" hikoyasi qahramonlari A) Zahiriddin Muhammad, Umarshayx Mirzo,Abubakr, navkar B) Zahiriddin Muhammad, otboqar, navkar, jarchi C) Tomoshabinlar,Zahiriddin Muhammad, shogirdlar D) Jarchi, Zahiriddin Muhammad, Umarshayx Mirzo, navkar, tomoshabinlar 20 / 40 "Mehnating ...." . Ushbu maqolni davom ettiring. A) Baxt keltirar B) Zeb u ziynating C) Xor qilmas D) TJY 21 / 40 Yangi tug'ilgan chaqaloqlar bir minutda necha martagacha nafas oladilar? A) 20-25 marta B) 16-18 marta C) 40-45 marta D) 30-45 marta 22 / 40 Dаstlаb uzunlikni o’lchаshda qаysi tushunchа оrqаli kiritiladi? A) tеzlik оrqаli, chiziq оrqаli B) Ма’lum mаsоfа, chiziq оrqаli C) To’g’ri chiziq yordаmidа D) Kеsmа uzunligi tushunchаsi оrqаli 23 / 40 Ham undalma, ham uyushiq bo'lak qatnashgan gapni aniqlang. A) Seni shu niyatda ulg'aytirganmidim, nodon bola! B) Bolam, qo'g'girchog'ing qani? C) Esiz, bu rejamiz amalga oshmaydigan ko'rinadi. D) Gulla, yashna, diyorim! 24 / 40 II shaxs birlikda kelgan ot qatnashgan gapni belgilang A) Bobo egilib hassasini oldi. B) Senga tilaklarim ko'p. C) Niyating meni sharmisor etishmi?! D) Maktabingizda yana qanday to'garaklar faoliyat yuritadi. 25 / 40 I shaxs ko'plikni ifodalovchi egalik qo'shimchalarini ko'rsating A) -miz, -imiz B) -miz, -ngiz C) -ng, -ing D) -(lar)i, -si 26 / 40 Feʼldan anglashilgan harakat-holatning nutq soʻzlanib turgan paytda munosabati ......... A) Feʼl zamonlari deyiladi B) Feʼl mayllari deyiladi C) Feʼl nisbatlari deyiladi D) To’g’ri javob yo’q 27 / 40 Qaysi gapda ozaytirma darajadagi sifat mavjud? A) Qoramtir osmon asta-sekin yorisha boshladi B) Bugun juda yaxshi dam oldim C) To’g’ri javob yo’q D) Gulzorga toʻkilgan bulturgi xazon ilma-teshik boʻlib, jigarrang tus olgan 28 / 40 Maktab matematika kursida taʼlim metodlarini qanday klassifikatsiyalash mumkin? A) To’g’ri javob yo’q B) Xulosa chiqarish metodlari, Oʻrgatish metodlari C) Ilmiy izlanish metodlari D) Ilmiy izlanish metodlari, Oʻqitish metodlari, Xulosa chiqarish metodlari 29 / 40 Agar qaldirgʻoch pastlab uchayotgan boʻlsa, ...... . A) Yomgʻir yogʻishi mumkin B) Havo ochiq boʻladi C) Havo issiq boʻlishi mumkin D) To’g’ri javob yo’q 30 / 40 "Hikmatli soʻzlar hayot haqiqatini ifodalaydigan chuqur maʼnoli va mazmunli gaplardir. Unga amal qilganlar hayotda kam boʻlmaydilar". Ushbu taʼrif nechanchi sinfda berilgan? A) 4-sinf B) 3-sinf C) 2-sinf D) To’g’ri javob yo’q 31 / 40 Yozilishi va aytilishi bir xil, lekin maʼnosi turlicha boʻlgan soʻzlar ...... A) To’g’ri javob yo’q B) Koʻp maʼnoli soʻzlar C) Shakldosh soʻzlar D) Maʼnodosh soʻzlar 32 / 40 "Har kasbning oʻz gashti bor" - Ushbu maqol 3-sinf darsligidagi qaysi mavzuga tegishli? A) "Bordir kulol amakim" Obid Rasul B) "Bobongiz xafa boʻlsalar maylimi?" Mirzakalon Ismoiliy C) To’g’ri javob yo’q D) "Ilmning omonati" Rivoyat 33 / 40 Tarbiyaviy ish jarayonida amalga oshiriladigan sayohatlar, olimpiada va toʻgaraklar qaysi ish usuliga kiradi? A) Ogʻzaki B) Koʻrgazmali C) To’g’ri javob yo’q D) Amaliy 34 / 40 N tovushi qaysi oʻrinda m tarzida talaffuz qilinadi? A) b, m tovushlaridan oldin n kelsa. B) To’g’ri javob yo’q C) b, t tovushlaridan oldin r kelsa D) b, p tovushlaridan oldin k kelsa 35 / 40 3-sinf oʻqish darsligida berilgan "Bahs" hikoyasidagi qahramonlar nima haqida bahslashishdi? A) To’g’ri javob yo’q B) Kasblar haqida C) Tabiat haqida D) Doʻstlik haqida 36 / 40 Ikki tomoni parallel, qolgan 2 tomoni parallel boʻlmagan toʻgʻri toʻrtburchak nima deyiladi? A) Parallelopiped B) Romb C) To’g’ri javob yo’q D) Trapetsiya 37 / 40 Qaysi ijodkorning koʻpgina hikoyalari bogʻcha yoshidagi yoki endigina birinchi sinfga qadam qoʻygan bolalar hayotini aks ettirishga bagʻishlangan? A) Dilshod Rajab B) To’g’ri javob yo’q C) Hakim Nazir D) Qudrat Hikmat 38 / 40 Agar moʻridan yo gulxandan chiqayotgan tutun ......... demak, havo ochiq boʻladi. A) Tutun koʻrinmasa B) Tutun pastga qarab ketsa C) Tutun osmonga koʻtarilsa D) To’g’ri javob yo’q 39 / 40 Matematik hukm nima? A) Matematik fikrlarni bildirish B) Tushunchalar asosida hosil qilingan matematik fikrni tasdiqlash yoki inkor qilish. C) A va B javoblar toʻgʻri D) To’g’ri javob yo’q 40 / 40 Oʻqituvchi mahoratining tarkibiy qismlarini ayting. A) Bilim, koʻnikma, malaka B) Mehnat va malaka C) To’g’ri javob yo’q D) Kasbiy bilim va pedagogik qobiliyat 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz