Uy » Attestatsiya testlar » Kimyo attestatsiya » Kimyo attestatsiya №15 Kimyo attestatsiya Kimyo attestatsiya №15 InfoMaster Yanvar 26, 2024 330 Ko'rishlar 1 izoh SaqlashSaqlanganOlib tashlandi 5 0% 15 Savol haqida xabar bering Bu savolda nima bo'ldi? Siz bo'sh hisobotni taqdim eta olmaysiz. Iltimos, ba'zi tafsilotlarni qo'shing. 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 Kimyo attestatsiya №15 Attsetatsiya 2024 Kimyo fani ustozlari uchun 1 / 50 1. Quyidagi xolatlarning qaysilarida faqat nordon tuz(lar) xosil bo’ladi? 1) 5Ca (OH)2 +4H3PO4=…+… 2) 6Ca (OH)2 +7H3PO4=…+… 3) 4Ca (OH)2 +3H3PO4=…+… 4) 4Ca (OH)2 + H3PO4=…+… 5) 1Ca (OH)2 +5 H3PO4=…+… 6) 5Ca (OH)2 +5H3PO4=…+… A) 2.3.4.6 B) 2.4.5.6 C) 1.3.4.5 D) 1.2.3.4.6 2 / 50 2. 0,1 mol temir (III) – sulfat tarkibidagi temir ionlari sonini aniqlang (a = 0,5). A) C B) A C) D D) B 3 / 50 3. Qaysi element atomining oxirgi eliktironining kvant sonlari quyidagich (N=O, L=N-4, ml=+L, ms=+0.5). A) As B) Ac C) Sb D) La 4 / 50 4. 4,48 litr (n.sh.) etan mo’l miqdordagi kislorodda yondirildi. Ajralgan gaz(lar) NaOH eritmasida eritilganda hosil bo’lgan nordon tuzning massasi o’rta tuz massasidan 5,1 g ga og’ir bo’ldi. Sarflangan ishqor massasini (g) aniqlang. A) 44 B) 2.2 C) 4.4 D) 22 5 / 50 5. Qaysi aminokislota tarkibidagi C va O atomlari nisbati o’zaro teng? A) sistein B) alanin C) glutamin kislota D) serin 6 / 50 6. 3,2 gramm kislorod saqlagan uglerod dioksid hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 2.24 B) 5.6 C) 3.36 D) 4.48 7 / 50 7. Og`ir va oddiy suv aralashmasidagi kislorodning massa ulushi 86 % ga teng bo`lsa, og`ir suvning aralashmasidagi massa ulushini (%) toping. A) 32.5 B) 64.8 C) 67.5 D) 35.2 8 / 50 8. Teng miqdorda olingan kaliy karbonat va kaliy gidrokarbonat aralashmasi xlorid kislota eritmasiga tashlandi va 0,15 mol tuz hosil bo’ldi. Ajralgan gaz hajmini (l, n.sh.) aniqlang. A) 2.24 B) 5.6 C) 4.48 D) 3.36 9 / 50 9. E+2 ionidagi eliktronlarni qavatlardagi taqsimoti quyidagi deagrammada ifodalangan bo’lsa elementni oilasini aniqlang. A) s B) d C) f D) p 10 / 50 10. Hayvon yog’lari (qattiq) tarkibida glitserin bilan birga uchraydigan kislota qoldig’ini aniqlang. A) olein kislota B) linolein kislota C) linol kislota D) stearin kislota 11 / 50 11. 127 gr CaCl2 eritmasida 409,36 ∙ 1023 dona elektron bor. Eritmadagi tuzning massa ulushini toping. A) 0.291 B) 30 C) 23.3 D) 0.39 12 / 50 12. Mn+6 ioni va V valentli Cl atomidagi toq elektronlarni arbital kvant sonlarini yig’indisini toping. A) 9 B) 7 C) 10 D) 11 13 / 50 13. 96 % li (p = 0,8 g/ml) etil spirt eritmasidagi suvni yo’qotish uchun texnik CaC2 ta’sir ettirilsa, 26,88 litr (n.sh.) gaz ajraldi. 9 litr shunday eritmadagi suvni yo’qotish uchun necha gramm CaC2 kerak? A) 320 B) 512 C) 256 D) 160 14 / 50 14. 1 mol ikkilamchi spirtni yoqish uchun 6 mol kislorod sarflandi. Spirtni aniqlang. A) butanol – 2 B) 2 – metilpropanol – 2 C) etanol D) pentanol – 2 15 / 50 15. Cr ning qisqa elektron konfiguratsiyasi qanday bo’ladi? A) B B) A C) D D) C 16 / 50 16. “Atomning eng yuqori energetic pog’onasidagi elektironlar soni guruh tartib no’meriga teng” – degan qoida qaysi elementlar uchun tegishli? A) f-elementlar uchun B) d- elementlar uchun C) bosh guruhcha elementlar uchun D) yonaki guruh uchun 17 / 50 17. (a(HCN) = 10 %) bo’lgan eritmada 450 ta dissosialanmagan molekulaga nechta anion va kation to’g’ri keladi? A) 200 B) 150 C) 100 D) 50 18 / 50 18. Qaysi pog’onachalar elektiron bilan yarim to’lganda barcha elektironlarning bosh kvant sonlarining yig’indisi 55 ga teng bo’ladi? A) 5f, 4d B) 1s,7s C) 3d,2p D) 4f,6d 19 / 50 19. Alyuminiy va magniydan iborat 45 g aralashma suyultirilgan xlorid kislotada eritilganda yer yuzida eng ko’p tarqalgan metaldan ajralgan gazning hajmi qolgan metaldan ajralgan gazning hajmidan 2 marta katta bo’ldi. Aralashmadagi aluminiyning miqdorini (mol) aniqlang. A) 2 B) 0.5 C) 1.5 D) 1 20 / 50 20. 1400 ml 2 N li nitrat kislota eritmasini qaytarish uchun necha gramm mishyak (III) – sulfid kerak bo’ladi. Reaksiya davomida sulfat kislota hosil bo’ldi. A) 36.9 B) 73.8 C) 147.6 D) 91.3 21 / 50 21. Quyidagilardan zaharli gazni aniqlang. A) azot B) kislorod C) xlor D) volfram 22 / 50 22. 0,01 mol aluminiy sulfat tarkibidagi aluminiy ionlari sonini aniqlang (a = 1). A) A B) C C) B D) D 23 / 50 23. Elementning oksidlanish darajasi +2 bo’lganda elektironlar soni 10 ta bo’lsa undagi nuklonlar yig’ndisini, praton va neytronlar sonini aniqlang. A) 24, 12, 12 B) 24, 13, 11 C) 24, 14, 14 D) 20, 10, 10 24 / 50 24. Temirning yarmi kislorodda yondirilganda 116 g temir qo’sh oksidi hosil bo’ldi. Qolgan yarmi necha mol xlor bilan ta’sirlashadi? A) 2 B) 1 C) 1.5 D) 3 25 / 50 25. Moddalarni qattiq holatdan suyuqlanmasdan bug’ holatiga o‘tib ketish hodisasiga ..... deyiladi. A) sublimatlanish B) kondensatlanish C) konveksiyalanish D) dissosiyalanish 26 / 50 26. X ni aniqlang. A) 7.5 B) 11.6 C) 5.8 D) 2.9 27 / 50 27. Navro’z bayramida geliy bilan to’ldirilgan shar uchirish uchun 22 litr 2026,5 kPa bosimli konteneyrdan foydalanib hajmi 2 litr bo’lgan 1,1 atm li nechta shar tayyorlash mumkin. (T = const). A) 440 B) 220 C) 400 D) 200 28 / 50 28. Mo’l miqdordagi kadmiy sulfat eritmasi elektroliz qilinganda katodda faqat 2,8 g kadmiy ajraldi. Shunga mos keladigan javobni aniqlang. A) 2 soat davomida 1,34 A tok bilan elektroliz qilindi. B) 1 soat davomida 1,2 A tok bilan elektroliz qilindi. C) 1825 sekund davomida 3 A tok bilan elektroliz qilindi. D) 9650 sekund davomida 0,5 A tok bilan elektroliz qilindi. 29 / 50 29. Elimentning tartib raqami quyidagilarni qaysi biriga teng bo’ladi. 1)atom massasiga, 2) pratonlar soniga, 3) neytrnlar soniga, 4) elektironlar soniga, 5) yadro zaryadiga, 6) bosh kvant sonlar yig’indisiga, 7) elektironlarining zaryadlari yig’indisiga, 8) zaryadli nuklonlar soniga, 9) valentligiga. A) 1,4,6,9 B) 2, 4, 5, 7, 8 C) 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 D) 2, 4, 5, 6, 7, 8 30 / 50 30. tarkibida 46 ta elektron bo’lsa, A2H2 tarkibidagi elektronlar sonini toping. A) 18 B) 16 C) 14 D) 12 31 / 50 31. Quyidagi qaysi reaksiyada bosim 2 marta oshirilsa, reaksiya tezligi 8 marta oshadi? A) СТИНА B) CO2+C=CO C) H2+Cl2=HCl 32 / 50 32. Mg+Cl2=MgCl2 reaksiyada bosim 4 marta oshirilganda reaksiya tezligi qanday o'zgaradi? A) 8 marta ortadi. B) 4marta ortadi C) 4marta kamayadi D) 8 marta kamayadi 33 / 50 33. Mg + Cl2 = MgCl2 bosim 4 marta oshirilsa, reaksiya tezligini toping. A) 12 marta oshadi B) 8 marta kamayadi C) 6 marta ortadi D) 4 marta oshadi 34 / 50 34. 98 g metilsiklogeksandan 46 g toluol olingan bo’lsa, reaksiya unumini toping. A) 25 B) 75 C) 80 D) 50 35 / 50 35. Ammiak katalizatori platina ishtirokida oksidlanganda ammiakning konsentratsiyasi 2 marta oshirilsa, kislorodniki 3 marta oshirilsa, reaksiya tezligi qanday o’zgaradi? A) 3208 marta sekinlashadi B) 1400marta tezlashadi C) 3888 marta tezlashadi D) 2000 marta sekinlashadi 36 / 50 36. Fikrlash jarayonining mustaqilligini yuqori darajada talab etuvchi vaziyat turi. A) Muammoli vaziyat B) Baholash uchun vaziyat C) Tasvirlovchi vaziyat D) Ko’rsatmali vaziyat 37 / 50 37. Metodika bilan pedagogik tehnologiya tushunchalarini izohi qaysi javobda ko`rsatilgan? A) Pedagogik tehnologiya metodikaning tarkibiy qismiga kiradi B) Metodika - bu o`quv jarayonini tashkil etish va o`tkazish bo`yicha tavsiyalar majmuasi; pedagogik tehnologiya – pedagogik muvaffaqiyatni kafolatlay oladigan o`quvchi shahsini shakllantirish jarayonining loyihalash tashkiliy-pedagogik hatti-harakatlar majmuasi; C) Metodika – bu hususiy pedagogika, tehnologiya esa usullar majmuidir. D) Metodika – metod va usullar majmui, tehnologiya esa ta’lim tamoyillari va qonuniyatlaridir. 38 / 50 38. Obro’ orttira olish qobiliyati ko’rsatilgan qatorni toping? A) O’z harakatlarining oqibatlarini oldindan ko’rish. B) O’quvchilarga bevosita emotsional irodaviy ta’sir ko’rsatish va obro’ orttira olishidir. C) O’quvchilar jamoasini uyushtirish muhim vazifalarni hal etishga ruhlantirish. D) To’g’ri muomala qila bilish qobiliyati. 39 / 50 39. Kеys-stadi ilk marta qayеrda va qachon qo’llanilgan edi? A) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1830 yilda B) Manchеstеr univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda C) Oksford univеrsitеtining huquq maktabida 1880 yilda D) Garvard univеrsitеtining huquq maktabida 1870 yilda 40 / 50 40. Zig-zak metodiga to’gri ta’rif berilgan qatorni ko’rsating. A) Siniq chiziq, ilonizi, egri-bugri. B) Solishtirish, taqqoslash, mustahkamlash. C) Tushuncha, tikish, chiziq. D) Ilonizi, uzun chiziq, solishtirish. 41 / 50 41. “Ta'lim tеxnologiyasi” nazariyasining shakllanish bosqichlari necha bosqichdan iborat A) 2-bosqich B) 3-bosqich C) 4-bosqich D) 5-bosqich 42 / 50 42. Interaktiv metodning lug‘aviy ma'nosi? A) Inter- nofaol, faol-harakat B) «Inter» - metod, «act» - harakat. C) «Inter» - hamkor, «act» - harakat. D) «Inter» - hamkor, «act» - texnologiya. 43 / 50 43. O`qituvchi nutq qobilyati – A) Nutq yordamida o`z fikr va tuyg`ularini aniq ifodalash qobilyati. B) Verbal qobiliyati C) To`g`ri muloqot maromlarini egallash qobiliyati D) Paralingvistik ta’sir o`tkazish qobilyati 44 / 50 44. Muloqot texnologiyasi necha bosqichda olib boriladi. A) 8 B) 5 C) 7 D) 6 45 / 50 45. Axborotli texnologiyalari bu...? A) O’zaro ta’sirlar B) Nazorat turlari (joriy, oraliq, yakuniy) C) Pedagogikada monitoring D) Pedagogik texnologiyaning tarkibiy qismi 46 / 50 46. Pedagogik muloqot uslublari to’g’ri keltirilgan qatorni toping A) Demokratik, intelektual. B) Liberal, demokratik, trening. C) Avtoritar ,demokratik. D) Avtoritar, liberal, demokratik. 47 / 50 47. Mahorat bu – A) Pedagogik mehnat samarasi. B) Yuqori darajadagi va doimo yuksalib boruvchi tarbiya va o`qitish san’atidan iborat. C) Tug`ma talant yoki nasldan naslga o`tuvchi xususiyat. D) S. O`qituvchilar uchun standart ish usuli. 48 / 50 48. Noverbal nutq turlari to’g’ri keltirilgan qatorni toping? A) Mimika, pantomimika nutq, signifikatsiya, daktilogik nutq, morze alifbosi B) So’z mimika aks sado axborot. C) Mimika, fantomimika, og’zaki nutq. D) Og’zaki va yozma nutq. 49 / 50 49. Muomalada verbal ta’sir? A) Nutqsiz ta’sir etish. B) Xatti-harakatlar orqali ta’sir etish. C) So’z orqali ta’sir etish. D) Ko’z qarashlari va xissiy ifoda. 50 / 50 50. O`qituvchining kuzatuvchanlik qobilyati- A) Guruhiy faoliyatni shakllantirish qobilyati. B) Bolalarga yaqinlasha olish qobilyati. C) Hamkorlikdagi faoliyatni tashkil etish qobilyati D) O`quvchining ichki dunyosiga kira bilish, o`quvchi shaxsini va uning ruhiy holatini tushuna bilish bilan bog`liq bo`lgan psixologik kuzatuvchanlik qobilyati. 0% Testni qayta ishga tushiring Fikr-mulohaza yuboring Tomonidan Wordpress Quiz plugin Author: InfoMaster Foydali bo'lsa mamnunmiz