Matematika attestatsiya №10 Mart 6, 2022Mart 6, 2022 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Matematika attestatsiya №10 ga fikr bildirilmagan. 0% 6 12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940 OMAD YOR BO'LSIN! Matematika fanidan attestatsiya savollari №10 2022-yil repetitsiya testlari. DIQQAT! Endi siz o'z bilmingizni sinab ko'rish bilan birga sertifikatga ham ega bo'lishingiz mumkin. Sertifikat olish uchun barcha ma'lumotlarni to'g'ri kiriting! e-mail manzilini to'g'ri kriting, barcha ma'lumotlar sizga yuboriladi. Testda 76% va undan yuqori natija oling va sertifikatni yuklab oling. 1 / 40 Merganning nishonga tekkizish ehtimoli 0,8 ga teng. U ishonga 2 marta o‘q uzganda o‘qlardan biri nishonga tegishining ehtimolligini toping. A) 0,16 B) 0,32 C) 0,5 D) 0,8 2 / 40 P(x), Q(x) va R(x) ko'phatdalar berilgan. Bunda P(x) ko'phadning odoz hadi Q(x) ko'phadning ozod hadidan ikki marta katta va P(0)≠0. P(x)=Q(x)·R(x+1) bo'lsa, R(x) ko'phadning koeffitsiyentlarining yig'indisini toping. A) 2 B) 1 C) 3 D) 4 3 / 40 Quyidakilardan qaysi biri juft: 200956+200855 31210+0! 55!+877 222+333+4444 A) 3 B) 2 C) 1 D) 4 4 / 40 cos75° ·cos 45° ·cos15° ni hisoblang. A) 1/8 B) √3/4 C) √3/8 D) √2/8 5 / 40 A(4;6), B(2;1), C(6;1) nuqtalarni tutashtirishdan hosil bo‘ladigan uchburchak yuzini toping. A) 10 B) 20 C) 8 D) 15 6 / 40 Birinchi raqami 2 boʻlgan va 1, 2, 3, 4 va 5 raqamlardan tashkil topgan uch xonali sonlar nechta? A) 10 B) 50 C) 25 D) 20 7 / 40 x tomon uzunligini toping. A) √2 B) 3 C) 1 D) 2 8 / 40 x, y, z sonlari uchun x > y > z va x + y + z + 18 munosabatlar o‘rinli. Bu 3 ta son bir-biridan 1, 2 va 3 sonlariga farq qiladi. Shunga ko‘ra x ning mumkin bo‘lgan barcha qiymatlari yig‘indisini toping. A) 14 B) 16 C) 15 D) 9 9 / 40 (5;-8) nuqtaning (-4;9) nuqtaga nisbatan simmetrik bo‘lgan nuqtasini toping. A) (-13;23) B) (-13;26) C) (-13;27) D) (-14;14) 10 / 40 n ning nechta butun qiymatida kasr butun son bo‘ladi? A) 9 B) 8 C) 3 D) 10 11 / 40 BCD-A markazli aylananing yoyi, ED // BA, DE⟘EF, EC=ED=7 va BF=1 boʻlsa, AF ning qiymatini toping. A) 12 B) 13 C) 15 D) 15 12 / 40 Berilgan chizmadan ning gradus oʻlchamini toping. A) 76 B) 72 C) 84 D) 86 13 / 40 2 ta bola 64 m masofaga yugurish bo’yicha noodatiy ravishda bellashishmoqda. Bellashuv shartiga ko’ra boshlang’ich chiziqdan 3 qadam oldinga yurgandan so’ng, 2 qadam orqaga yurish kerak. 1-bolaning qadami uzunligi 50 sm, 2-bolani qadami uzunligi esa 40 sm, lekin har 3 sekundda: 1-bola 3 marta qadam tashlaydi, 2-si 4 qadam tashlagan bo’lsa, qaysi bola g’alaba qozongan? A) Ikkalasi teng keladi B) 2-bola C) Aniqlab bo’lmaydi D) 1-bola 14 / 40 Toʻgʻri burchakli uchburchakka kvadrat ichki chizilgan (rasmga qarang). Kvadrat tomonini toʻgʻri toʻrtburchak katetlari orqali ifodalang. A) 3 B) 4 C) 1 D) 2 15 / 40 Hisoblang A) 0 B) 0,1 C) 0,5 D) 1 16 / 40 Hisoblang . A) 1 B) 0,1 C) 0,5 D) 0 17 / 40 Berilgan tengsizlik uchun quyidagi oraliqlar to‘g‘ri ifodalanganmi? A) Ha B) Yo'q 18 / 40 a²·b·c<0, (a·b)>0 va a·c³<0 tengsizliklardan foydalanib a,b,c larning ishoralarini aniqlang: A) +, -, + B) -, +, - C) -, -, - D) -, -, + 19 / 40 Hisoblang: A) 71/91 B) 7/18 C) 70/80 D) 77/810 20 / 40 Agar bo’lsa, (x+y)²-z² ning qiymatini toping. A) 11/12 B) 1/6 C) 23/12 D) 1/2 21 / 40 ABCD parallelogramm va ABED toʻrtburchakka aylana ichki chizilgan. Agar DE=8, AB=12 boʻlsa, BEC uchburchakning perimetrini toping. A) 24 B) 22 C) 27 D) 25 22 / 40 Hisoblang. A) 2 B) 0 C) 1 D) 3 23 / 40 Rasmda keltirilgan ma‘lumot asosida bitta yashil sharni nechta kub bilan almashtirish mumkinligini toping? A) 1 B) 2 C) 3 D) 4 24 / 40 Hisoblang. A) √2-1 B) 1-√2 C) √2+1 D) √2+√3 25 / 40 Qaysi rasmda y=sin2x grafigi [-π;π] da to’gri tasvirlangan. A) 3 B) 1 C) 4 D) 2 26 / 40 Chizmadagi maʼlumotlardan foydalanib x ning qiymatini toping. A) 8 B) √80 C) 9 D) √90 27 / 40 Hisoblang: A) 27 B) 25 C) 24 D) 22 28 / 40 Qaysi javobda tengsizlik ishorasi to’gri ko’rsatilgan: A) 2 B) 4 C) 1 D) 3 29 / 40 EKUB(a;b)=3 va EKUK(a;b) =60 bo’lsa, a+b yig’indining eng katta qiymatini toping. A) 60 B) 54 C) 72 D) 63 30 / 40 DC-B markazli aylana yoyi, AC-urinma, AB-kesuvchi va S₁=2S₂ ekanligi maʼlum boʻlsa, tgα/α ni toping. A) 1 B) 3/2 C) 5/2 D) 3 31 / 40 P(x) koʻphad berilgan: P(x)=3·xn-4 -5·x24/n -x²+1 n=4 da P(x)-koʻphadning ozod hadi 3 ga karrali boʻla oladimi? A) Ha B) Yo'q 32 / 40 Quyida y=f(x+2) funksiya grafigi tasvirlangan. Barilgan malumotlardan foydalanib ning qiymatini toping A) 3 B) 2 C) 1 D) -3 33 / 40 Rostgo’ylar va yolg’onchilar orolida gulxan atrofida o’tirgan 7 ta kishi har biri “Men ikki yolg’onchining orasida o’tiribman” deydi. Orolda nechta yolg’onchi bor? A) 7 ta B) 3 ta C) 4 ta D) 5 ta 34 / 40 O markazli aylana tomoni 8 ga teng boʻlgan ABCD kvadratga ichki chizilgan boʻlsa, boʻyalgan sohani yuzini toping. A) 24 B) 12 C) 32 D) 16 35 / 40 x noma'lum son (x≠3) uchun x²-15/x=4 tenglik oʻrinli. x·(x+1)·(x+2)·(x+3) koʻpaytmaning qiymati 15 ga teng boʻla oladimi? A) Ha B) Yo'q 36 / 40 Rasmda tasvirlangan favvora ko‘rinishi y=-x(x+6) ko'rinishda bo'lsa, favvora eng ko’pi bilan qaysi balandlikga ko’tarila oladi. (Koordinata Oy o’qi , suv yuzasida joylashgan) A) 8 B) 9 C) 6 D) Hisoblab bo'lmaydi 37 / 40 Quyidagi chizmada tasvirlangan radiusi 4 ga teng boʻlgan, 3 ta teng yarim aylanadagi A, B, C, D nuqtalar toʻgʻri toʻrtburchakning uchlari deb qabul qiling va boʻyalgan sohani yuzini toping. A) 8π B) 32 C) 12π D) 24 38 / 40 Ushbu tenglik da ham to‘g‘rimi? A) Yo'q B) Ha 39 / 40 Agar x=2t+5, y=3t-1 va f(x)=y(x) bog’lanish mavjud bo’lsa, f(5) ning qiymatini toping A) -2 B) -1 C) 2 D) 1 40 / 40 AB masofani toping ? A) √27 B) √24 C) √29 D) √30 0% Testni qayta ishga tushiring Baholash mezoni - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 75 foizdan past ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin”; - 75 foiz va undan yuqori ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, oliy malaka toifasi (bosh o’qituvchi lavozimi) berilsin”; - 74 foizdan 65 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, birinchi malaka toifasi (yetakchi o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 65 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi)ga tushirilsin” - 64 foizdan 60 foizgacha ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tdi, ikkinchi malaka toifasi (katta o’qituvchi lavozimi) saqlansin”; - 60 foizdan kam ko’rsatgichga ega bo’lsa - “Attestatsiyadan o’tmadi, mutaxassis (oliy yoki o’rta maxsus, kasb-hunar ma'lumotli o’qituvchi) lavozimiga tushirilsin” Fikr-mulohaza yuboring Author: InfoMaster Matematika attestatsiya