Texnologiya fanidan diagnostika savollari Dekabr 4, 2023Dekabr 4, 2023 da chop etilgan InfoMaster tomonidan Texnologiya fanidan diagnostika savollari ga fikr bildirilmagan. 0% 32 1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950 OMAD YOR BO'LSIN! Texnologiya fanidan diagnostika savollari Tayyorgarlik uchun test savollari! 1 / 50 1. O’smirlik davrining xarakterli xususiyatlaridan biri bu o’smirlik avtonomiyasidir uning turlarini ko’rsating. A) Barchasi to’g’ri B) Huquqiy C) Makoniy D) Emotsianal 2 / 50 2. E. Erikson 3-6 yoshlarda bollarda qaysi faoliyat turi etakchilik qiladi deb ko’rsatgan? A) Maktab yoshi B) O’yin C) Ta’lim D) Intelekt 3 / 50 3. Insonning fikrlash jarayonlari orqali qaror qabul qilishi, hamda qabul qilingan qaror asosida o’z xarakterlarini yo’naltirish bu .... A) Idrok B) Iroda C) Xotira D) Tafakkur 4 / 50 4. Shaxsning bilish jarayonlari to’g’ri ko’rsatilgan qatorni toping? A) emotsiya, temperament B) sezgi, idrok, xotira, tasavvur, tafakkur C) emotsiya, iroda D) temperament, xarakter, qobiliyat 5 / 50 5. O’smirlik davrining etakchi faoliyati turi bu..... A) Predmetli faoliyat B) Rolli o’yin C) Ta’lim D) Tengdoshlar bilan intim shaxsiy muloqat 6 / 50 6. Qaysi faoliyat turi bilish jarayonlarini rivojlantiradi? A) O‘yin. B) O‘qish. C) a,b,c javoblar to‘g‘ri. D) Mehnat. 7 / 50 7. Qaysi javobda idrokka to‘g‘ri ta'rif berilgan? A) Tashqi muhitdagi ta'sirga javob reaksiyasi. B) Narsa va hodisalar haqida to‘g‘ri tushunchaning hosil bo‘lishi. C) Narsa va hodisalarni bir butun va (yaxlit) holda aks ettirilishi. D) Ko‘rgan narsalar haqida tushuncha hosil bo‘lishi. 8 / 50 8. Insonni tug‘ilganidan to umrining oxirigacha bo‘lgan davri nima deb ataladi? A) Hayot. B) Ontogonez. C) Filogenez. D) Bosqichli davr. 9 / 50 9. Yosh davrlar psixologiyasi fanining predmeti qaysi ta'rifda to‘g‘ri keltirilgan? A) Insonning yetuklik davrigacha bo‘lgan rivojlanish bosqichlarini o‘rganadi. B) Turli yoshdagi odamlarni ontogenezda (tug‘ilgandan to umrining oxirigacha) psixik rivojlanish jarayonini, shaxsning shakllanish hamda o‘zaro munosabati qonuniyatini o‘rganadi. C) Insonning hissiy emotsional hususiyatlarini o‘rganadi. D) b)Yoshlarni psixologik rivojlanish bosqichlarini o‘rganadi. 10 / 50 10. Shaxs aktivligining manbai nima? A) Harakat. B) Instinktiv harakatlar. C) E'tiqod va idealar. D) * a) Motiv va ehtiyojlar 11 / 50 11. Yaponiyada yuqori bosqich o’rta maktab nechanchi sinflarni o’z ichiga oladi? A) 8, 9, 10 -sinflarni B) 9, 10, 11 -sinflarni C) 7, 8, 9 –sinflarni D) 10, 11, 12 -sinflarni 12 / 50 12. Yaponiyada o’quv yili necha kunni tashkil etadi? A) 210 kun B) 225 kun C) 240 kun D) 220 kun 13 / 50 13. Yaponiyada darslar necha soatdan o’tiladi? A) 5 soatdan B) 7 soatdan C) 6 soatdan D) 8 soatdan 14 / 50 14. Koreyada necha yil davom etadigan boshlang’ich ta’lim majburiy etib belgilangan? A) 5 yil B) 6 yil C) 4 yil D) 7 yil 15 / 50 15. Koreyada darslar necha daqiqadan etib belgilangan? A) 55 minut B) 40 minut C) 45 minut D) 50 minut 16 / 50 16. Koreyada quyi maktab necha yil? A) 6 yil B) 3 yil C) 5 yil D) 7 yil 17 / 50 17. Koreyada o’rta maktab necha yil? A) 4 yil B) 7 yil C) 5 yil D) 3 yil 18 / 50 18. Koreya Respublikasida Ta’lim vazirligi maxsus tashkil etgan qanday maktablar ham bor? A) Gimnaziya maktab B) O’rta maxsus C) Yuqori D) Oliy maktab 19 / 50 19. Koreyada boshlang’ich maktablarning har sinfda necha nafargacha bola o’qiydi? A) 45 nafargacha B) 40 nafargacha C) 50 nafargacha D) 35 nafargacha 20 / 50 20. Koreya Oliy maktablarida darsning davomiyligi necha minutga teng? A) 55 minutga B) 50 minutga C) 40 minutga D) 45 minutga 21 / 50 21. “Integratsiya” so’zining izohiy lug’atdagi ma’nosi qaysi bandda to’g’ri ko’rsatilgan? A) Biror ishda, mahoratda, san’atda qo’llaniladigan usullar, yo’llar yig’indisi. B) Ingl. “integrtion” – yangilik kiritish, ixtiro C) “integration” so’zidan olingan bo’lib, qayta, qurish, tiklash, to’ldirish; “integr”-to’liq, butun, yaxlit degan ma’noni anglatadi D) “Yangilik kiritish” 22 / 50 22. A1Q standart darajasi qanday nomlandi? A) Umumta’lim fanlarini o’rganishning kuchaytirilgan boshlang’ich darajasi B) 5-9 sinf fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi C) Umumiy o’rta ta’lim fanlarini o’rganishning chuqurlashtirilgan darajasi D) Umumta’lim fanlarini o’rganishning boshlang’ich darajasi 23 / 50 23. Ikki va undan ortiq aylanani kesishmasidan hosil bo’ladigan diagramma shaklidagi metod niма деб номланади? A) Klaster B) Venn diagrammasi C) Tushunchalar tahlili D) Insert 24 / 50 24. Tayanch kompetentsiyalar nechtadan iborat? A) 3 ta B) 4 ta C) 8 ta D) 6 ta 25 / 50 25. Sinfdan va maktabdan tashqari ta’lim jarayonini tashkiliy nuqtai nazardan va o’quv ishlarini unga jalb etilishi tomonidan ularni nechta turga ajratish mumkin? A) 2 ta turga (Individual va ommaviy) B) 3 ta turga (Individual, guruhiy va ommaviy) C) 1 ta turga (Ommaviy) D) 4 ta turga (Individual, guruhiy, oilaviy va ommaviy) 26 / 50 26. Texnologiya fanining o’quv dasturidan chiqarilgan yo’nalishning nomini aniqlang? A) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi B) Qishloq xshjaligi asoslari C) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi”, “Ro’zg’orshunoslik asoslari” D) Elektronik asoslari 27 / 50 27. Texnologiya va dizayn yo’nalishi bo’yicha 8-9 sinflarda qanday yo’nalish kiritilgan? A) Ro’zg’orshunoslik asoslari B) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi”, “Ro’zg’orshunoslik asoslari” C) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi D) Elektronik asoslari 28 / 50 28. Texnologiya va dizayn yo’nalishi bo’yicha 5-7 sinflarda qanday bo’limlar yangidan kiritilgan? A) Elektronik asoslari B) “Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi”, “Ro’zg’orshunoslik asoslari” C) Ro’zg’orshunoslik asoslari D) Polimer metallarga ishlov berish texnologiyasi 29 / 50 29. .................inglizcha “resisto” so’zidan olingan bo’lib qarshilik ko’rsataman ma’nosini anglatadi A) Voltmetr B) Datchik C) Ampermetr D) Rzistor 30 / 50 30. ...........ni bir necha marta qizdirib (yumshatib) har xil shaklga keltirish va ishlov berish mumkin. A) Termoreaktiv polimerlar B) Polimer C) Ratsionalizator D) Termoplastik polimerlar 31 / 50 31. Monomerlarning o’zaro qo’shimcha mahsulotlar (chiqindi) ajratmasdan birikish jarayoni deb nimaga aytiladi? A) Sintetiklash B) Tabiiy polimerlarlash C) Polimerlash D) Sintetik polimerlarlash 32 / 50 32. Neft, tabiiy gaz va toshko’mir kabi materiallarga kimyoviy ishlov beriish orqali olinadigan materiallar bu-... A) Tabiiy polimerlar B) Sun’iy polimerlar C) Polimer D) Sintetik polimerlar 33 / 50 33. Molekulalari yuzlab va minglab atomlarning o’zaro valentlik bog’lanishidan hosil bo’lgan yuqori molekulyar birikma bu-... A) Kauchuk B) Rezina C) Polimer D) Sintetika 34 / 50 34. O’rganilgan bilim va shakllangan ko’nikmalarni notanish vaziyatlarda qo’llay olish va yangi bilimlar hosil qilish nima? A) Bilim B) Kompetentsiya C) Ko’nikma D) Malaka 35 / 50 35. O’rganilgan ma’lumotlarni eslab qolish va qayta tushuntirib berish nima? A) Malaka B) Bilim C) Ko’nikma D) Kompetentsiya 36 / 50 36. Umumiy o’rta ta’lim maktablarining o’quv rejasida texnologiya o’quv faniga 8-9 sinflarda haftasiga 1nechasoatdan vaqt ajratiladi? A) 4 soatdan B) 2 soatdan C) 3 soatdan D) 1 soatdan 37 / 50 37. Umumiy o’rta ta’lim maktablarining o’quv rejasida texnologiya o’quv faniga 1-4 sinflarda haftasiga 1necha soatdan vaqt ajratiladi? A) 4 soatdan B) 1 soatdan C) 2 soatdan D) 3 soatdan 38 / 50 38. Davlat ta’lim standartining bosh mezoni – bu.. A) Tayanch o’quv dastur B) Tayanch o’quv reja C) Yuklama D) Dars jadvali 39 / 50 39. Harakatlar strategiyasining nechanchi uchtuvor yo’nalishida “...ta’lim, madaniyat, ilm-fan, adabiyot, san’at va sport sohalarini rivojlantirish, yoshlarga oid davlat siyosatini takomillashtirish” masalalariga katta e’tibor qaratilgan? A) 4-chi ustuvor yo’nalishida B) 3-chi ustuvor yo’nalishida C) 2-chi ustuvor yo’nalishida D) 5-chi ustuvor yo’nalishida 40 / 50 40. Frantsiyada boshlang’ich sinflarda o’qish nechta bosqichda amalga oshiriladi? A) 3 bosqichda amalga oshiriladi B) 1 bosqichda amalga oshiriladi C) 2 bosqichda amalga oshiriladi D) 4 bosqichda amalga oshiriladi 41 / 50 41. Germaniya ta’lim tizimi necha bosqichdan iborat? A) 2 bosqichdan iborat B) 3 bosqichdan iborat C) 4 bosqichdan iborat D) 5 bosqichdan iborat 42 / 50 42. Ekstremal kompetentlik – bu... A) favqulotda vaziyatlar (tabiiy ofatlar, texnologik jarayon ishdan chiqqan)da, pedagogik nizolar yuzaga kelganda oqilona qaror qabul qilish, to’g’ri harakatlanish malakasiga egalik; B) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; C) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; D) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; 43 / 50 43. Shaxsiy kompetentlik – bu... A) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; B) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; C) Pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g’oyalarni ilgari surish; D) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; 44 / 50 44. Innovatsion kompetentlik – bu... A) Pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g’oyalarni ilgari surish, ularni amaliyotga muvaffaqiyatli tatbiq etish; B) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; C) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish; D) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoyon qilish; 45 / 50 45. Kreativ kompetentlik – bu... A) Kasbiy-pedagogik bilim, ko’nikma va malakalarni boyitadigan ilg’or texnologiyalarni o’zlashtirish; B) Pedagogik jarayonni takomillashtirish, ta’lim sifatini yaxshilash, tarbiya jarayonining samaradorligini oshirishga doir yangi g’oyalarni ilgari surish; C) Pedagogik faoliyatga nisbatan tanqidiy va ijodiy yondashish, o’zining ijodkorlik malakalariga egaligini namoyish eta olish; D) Izchil ravishda kasbiy o’sishga erishish, malaka darajasini oshirib borish, kasbiy faoliyatda o’z ichki imkoniyatlarini namoѐn qilish; 46 / 50 46. Qaysi yildan boshlab “Mehnat ta’limi” nomi “Texnologiya” deb atala boshlandi? A) 2016 yildan boshlab B) 2015 yildan boshlab C) 2017 yildan boshlab D) 2014 yildan boshlab 47 / 50 47. UO’Tning malaka talablari deganda nima tushuniladi? A) Umumta’lim fanlari bo’yicha ta’lim mazmuni va sifatiga qo’yiladigan talablardan tushuniladi B) Umumta’lim fanlari bo’yicha ta’lim mazmunining majburiy minimumi va yakuniy maqsadlariga, o’quv yuklamalari hajmiga hamda ta’lim sifatiga qo’yiladigan talablar tushuniladi. C) Umumta’lim fanlari bo’yicha ta’lim mazmunining majburiy minimumi tushuniladi. D) Umumta’lim fanlari bo’yicha ta’lim mazmuni, o’quv yuklamalari hajmiga hamda ta’lim sifatiga qo’yiladigan talablardan tushuniladi. 48 / 50 48. Kompetentsiyalar qanday turlarga bo’linadi? A) Boshlang’ich va umumiy kompetentsiyalar B) Tayanch va umumiy kompetentsiyalar C) Tayanch va fanga oid umumiy kompetentsiyalar D) Tayanch va xususiy kompetentsiyalar 49 / 50 49. Kompetentsiya nima? A) Mavjud bilim, ko’nikma va malakalarni amalda qo’llay olish qobiliyati. B) Mavjud bilim, ko’nikma va malakalarni kundalik faoliyatda qo’llay olish qobiliyati. C) O’rganilgan bilimlarni tanish vaziyatlarda qo’llay olish D) O’rganilgan bilim va shakllangan ko’nikmalarni notanish vaziyatlarda qo’llay olish va yangi bilimlar hosil qilish. 50 / 50 50. “Keys-stadi” metodi qanday ma’noni anglatadi? A) nemischa so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq B) inglizcha so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq. C) fransuzcha so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq D) lotincha so’z bo’lib, “case” – aniq vaziyat, hodisa, “study” – o’rganmoq, tahlil qilmoq 0% Testni qayta ishga tushiring Author: InfoMaster Diagnostika testlari